Itse aloitin Be a Gm muutama päivä sitten ja McDavid viiletti kakkoskentässä Edmontonissa 83 arvolla.
Ei mulla vaan näy McDavidia, saati muitakaan junnuja.
Itse aloitin Be a Gm muutama päivä sitten ja McDavid viiletti kakkoskentässä Edmontonissa 83 arvolla.
Ei mulla vaan näy McDavidia, saati muitakaan junnuja.
Ei siinä mitään tarvitse mailalla huitoa tai kyykkiä perse pystyssä. Riittää kun parkkeeraa pakin siihen syöttölinjalle ja odottaa, että kiekkoa tulee lapaan. Vaihtoehtoisesti voi homman ulkoistaa botille, joka saa syötöt myös katkottua kohtalaisella prosentilla.Listataan omat asiat, jotka ärsyttävät.
-Maalin edessä puolustaminen: Ei voi mitään muuta, kuin huitoa mailalla ja toivoa, että siihen osuu. Näät sen kaverin siinä takatolpalla ja oikeasti menisit sitomaan sen pois, mutta nyt ei pysty, kun kyykkypaskomaan maila tanassa. Oksettavaa.
Ainakin mua vastaan 95% jengistä pokettaa ihan väärin. Rämppäämisellä ei saa mitään aikaan, vaan se hyökkääjä pitää ohjata laidan viereen tai muuten ahtaaseen tilaan ja odottaa avoinna olevaa kiekkoa, jota tökkästä. Mailannosto toimii myös hienosti. Ei ne 100% taktiikoita ole ja vaativat vähän harjoittelua, mutta tuo puolustuksen välistä mailaa veivaamalla pujottelu poistuu vastustajien valikoimasta aika tehokkaasti. Momentum on silti perseestä. Siitä mä olen samaa mieltä.-Välillä tulee sellaisia pelejä, että ei mene syötöt mistään perille ja vastustaja tulee läpi kolmesta pokesta, kiekko liruu puikoista ja kaveri vaan luistelelee läpi. Ite teet kauhean duunin ja pelaat sen kiekon takatolpalle ja veskari vetää jonkun vuoden gamesaverin.
Jos syöttöketjuja ei saa rakennettua, niin vika on pelaajassa eikä pelissä. Minä tiedän, koska mulla on samassa asiassa ongelmia, mutta pari vastustajaa on näyttänyt miten tätä peliä pelataan. Se vaatii taktiikoiden tuntemista ja nopeaa reagoimista eli ts. pelitaitoa.Jääkiekon kanssa mitään tekemistä tällä paskalla. En tiedä kenelle tämä on suunnattu. Yleisin maali, joka mulle tehdään on se, että kaveri pyötii X pohjassa jossain kulmassa. Jos paineistan niin taklauksista ja pokeista huolimatta pyörähtää sieltä pois ja jos saatkin sen kiekon irti, niin se voittaa sen heti takaisin, vaikka ei tekis mitään. Jos annan bottien paineistaa ja pelaan itse maalin edustan, niin ei sitä syöttö saa katkaisua yleensä, vaikka olet täysin linjalla. Sitä sitten kaveri hakee 60 minuuttia. Syöttöketjujen rakentaminen on helvetin vaikeata, kun niistä katkeaa niin karmea määrä, eli oma pelityylini, joka syöttelyyn perustuu, kärsii. Käsittääkseni joukkuepelin piti tässä olla keskiössä. Ei se, että osaa kikkanappi pohjassa pyöriä kulmissa.
Mulla suututtaa lähinnä se, että en todellakaan osaa tätä peliä pelata. Muutaman vuoden olen pystynyt konsololätkää pelaamaan ja yhdessäkään niistä ei ole oikeastaan mitenkään neuvottu, miten/milloiin tuo poke toimii, saati sitten mailan nosto josta tulee helvetin usein jäähyjä. No, viime vuonna oli tarkoitus Be a Pro-pelimuodossa harjoitella kiekonkäsittelyä ja erityisesti puolustamista... eipä sitten voinut, kun se pelimuoto oli tehty pelikelvottomaksi, kun ei voinut simuloida seuraavaan omaan vaihtoon.Monta vuotta jo hyväntahtoisesti naurattanut tämä oikean jääkiekon perään haikailu. Tämä tosiaan on videopeli, jossa tavoitteena on voittaa otteluita. Sellaista peliä ei ole mahdollista tehdä, jossa parhaaseen menestykseen johtaisivat täsmälleen samat asiat kuin oikeassa jääkiekossa. Mun mielestä änäri on jääkiekkosimulaationa vähintään tasoa ihan ok, sillä paljon samoja lainalaisuuksia on. Varsinkin EASHL:ssä. En kuitenkaan suutu jos pakkini pelataan jollain epärealistisella kynällä pihalle, koska silloin vastustaja on pelannut videopeliä paremmin kuin minä, vaikka jääkiekossa moista ei ehkä voisi tehdä. Karjuuko jengi pleikkarille Battlefieldia pelatessakin, ettei se oikea sota tälläistä ole?
Btw. olen nähnyt todella useasti kulmissa pyöriviä oikeita jääkiekkoilijoita ja kokonaisia joukkueitakin. Ihan realistisia ovat olleet vaikka ärsyttävää kiekkoa pelaavatkin.
Onpas outoa. Miksiköhän se itselläni on siellä. Ja kokonaisuus tosiaan tuo 83. Eichelia ei ole Buffalossa kun menin tarkistamaan.
Ainakin PS4:llä tulee coach feedbackkia, joissa neuvotaan mailan nostoista sen verran, että vastustajan pelaajan mailan tulisi olla lähempänä sua kuin vastustajan vartalon, jotta mailan nosto toimii, samoin pokesta sanotaan, että pitäisi odottaa, että kiekko on lähellä, jotta poke toimii tehokkaasti. Nämä tietty ihan maalaisjärjelläkin pitäisi selvitä.Mulla suututtaa lähinnä se, että en todellakaan osaa tätä peliä pelata. Muutaman vuoden olen pystynyt konsololätkää pelaamaan ja yhdessäkään niistä ei ole oikeastaan mitenkään neuvottu, miten/milloiin tuo poke toimii, saati sitten mailan nosto josta tulee helvetin usein jäähyjä.
Tällaiset löytyi kehityslistalta. Onko joku havainnut näitä itse pelissä? Minkäänlaista tarkkuusluistelua en ole havainnut, siniviivaa pitkin ei todellakaan kävellä ellet väkisin halua tehdä paitsiota. Kiekko jää mielestäni vielä entistä enemmän pyörimään yksinään, välillä parikin pelaajaa luistelee ympyrää vierellä mutta ei tee elettäkään ottaakseen sen haltuunsa. Pari uutta animaatiota on toki tehty, joilla kiekko otetaan vastaan, mutta ei tuo nyt ainakaan parempi ole kuin ennen.Precision Skating
Utilize a new skating tool that allows you to make refined movements with your skater in any situation. On defense quickly jump into passing lanes and intercept the puck, or walk the blueline on the power play and open yourself up for that one-timer in the offensive zone.
Seamless Puck Pickups
The ability to quickly control a pass or corral a loose puck can be the difference between generating a scoring chance and getting leveled. New puck pickups result in smoother transitions when receiving the puck no matter what your position, giving you more time and control to make your next move.
Joo en tiedä mistä kiikastaa. Koitin aktivoida noi uusimmat rosteritkin moneen kertaan mutta eipä ilmestynyt. Pitää sitten varmaan odotella kauden alkuun josko sieltä ne kaikki sitten ilmestyis
-Osan näistä paskajutuista pystyisi vielä EASHL:ssä paikkaamaan, mutta tadaa...Meillä on aivan hirveä lagi aina osalla pelaajista, joten kaikilla mennyt jo hermot.
Tällaiset löytyi kehityslistalta. Onko joku havainnut näitä itse pelissä? Minkäänlaista tarkkuusluistelua en ole havainnut, siniviivaa pitkin ei todellakaan kävellä ellet väkisin halua tehdä paitsiota. Kiekko jää mielestäni vielä entistä enemmän pyörimään yksinään, välillä parikin pelaajaa luistelee ympyrää vierellä mutta ei tee elettäkään ottaakseen sen haltuunsa. Pari uutta animaatiota on toki tehty, joilla kiekko otetaan vastaan, mutta ei tuo nyt ainakaan parempi ole kuin ennen.
Tämä. Onko muillakin ollut tätä lagia? Itellä oli eilen yhdessä matsissa sellanen noin sekunnin viive napin painalluksesta toiminnon tapahtumiseen. Kohtalainen seppä saa alotuksissakin olla, että tuollaisella saa voiton kaavittua. Olen kuullut, että ennakoiva peli on hyvä juttu, mutta tällanen "lisä" ihan perseestä...
Tuli joku uusi Gameplay päivitys, luultavasti lisättiin jäähyherkkyytä, ainakin viime HUT-onlinematsissa yhteensä 14 kakkosta joista taisi 12 tulla mailannostosta/kampista. Yllättävän moni oli botin ottamiakin molemmin puolin. Ei löytynyt EA:n sivuilta mitään infoa päivitkysestä.
Mitähän tästä sitten olisi mieltä, aika näyttää onko hyvää vai huonoa. Ainakin pokettaminen ja mailannostamisen tehokkuus kärsii ja hillinnee sitä, mutta taklaaminen ei tuntunut yhtään helpommalta, varsinkaan suojaavaan pelaajaan. Lisääkö tämä sitten yksin pyörimistä kun sitä ei voi senkään vertaa puolustaa joutumatta jäähylle?
Itselläni tuon päivityksen jälkeen pelatussa ottelussa hylättiin KOLME maalia sen takia, kun tietokoneen ohjaama pelaaja on maalivahdin alueella / tökkäisee veskaa samaan aikaan kun maali tulee. Alkoi hieman jo vituttamaan, kun ylivoimalla viivakudin jälkeen juhlin jo maalia, mutta siellä olikin ollut joku pelaaja "maskissa" väärällä tavalla. Ja tämä sama tapahtui siis kolme kertaa.Tuli joku uusi Gameplay päivitys, luultavasti lisättiin jäähyherkkyytä, ainakin viime HUT-onlinematsissa yhteensä 14 kakkosta joista taisi 12 tulla mailannostosta/kampista. Yllättävän moni oli botin ottamiakin molemmin puolin. Ei löytynyt EA:n sivuilta mitään infoa päivitkysestä.
Mitähän tästä sitten olisi mieltä, aika näyttää onko hyvää vai huonoa. Ainakin pokettaminen ja mailannostamisen tehokkuus kärsii ja hillinnee sitä, mutta taklaaminen ei tuntunut yhtään helpommalta, varsinkaan suojaavaan pelaajaan. Lisääkö tämä sitten yksin pyörimistä kun sitä ei voi senkään vertaa puolustaa joutumatta jäähylle?
Ja kulmissa pyörijäthän tästä hyötyvät.Joo tuo uusi gameplay-päivitys HUTiin on aivan sysipaska. Kiva saada pelissä sellaset 30 minuuttia jäähyjä kampituksesta. Ja jos et yritä pokettaa, kaveri pitää kiekkoa seuraavat kaks vaihtoa. Jos poketat, tulee kampitus ja jäähy. Taklaaminen on ihan täysi mahdottomussa. Ei edes iholle pääse.
Tällaiset löytyi kehityslistalta. Onko joku havainnut näitä itse pelissä? Minkäänlaista tarkkuusluistelua en ole havainnut, siniviivaa pitkin ei todellakaan kävellä ellet väkisin halua tehdä paitsiota. Kiekko jää mielestäni vielä entistä enemmän pyörimään yksinään, välillä parikin pelaajaa luistelee ympyrää vierellä mutta ei tee elettäkään ottaakseen sen haltuunsa. Pari uutta animaatiota on toki tehty, joilla kiekko otetaan vastaan, mutta ei tuo nyt ainakaan parempi ole kuin ennen.
Tätä minäkin mietin, kovin on mainostettu, muttei kyllä missään näy. Pitääkö painaa jotain nappia, että tuo tarkkuusluistelu aktivoituu? Ainakaan Vision Controllista se ei tule.
Heh. Kertokaahan kun tulee uusi päivitys ja tuo jäähyjen määrä vähenee lähelle normaalia. Yhden EASHL pelin kävin pelaamassa ja peli kesti lähes kolme varttia kun vuorollaan joku jäähyllä.