Mainos

NHL 15

  • 416 608
  • 1 280

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings |NUFC |FC Barcelona|KTP
Tunnun täällä palstalla olevan vähemmistöä joka pelaa änäriä lähinnä kavereiden kanssa irl, be a gm, HUT ja joskus kavereiden kanssa online. Pääosin näillä olen viihtynyt jo vuosia ja sanoisin noiden kolmen muodon olevan suosittuja myös kaveripiirissä.

Ymmärrän kyllä, että GMC ja EASHL ovat hyviä ja tykättyjä pelimuotoja, mutta aika pieni rooli näillä ainakin kaveripiirissä loppujen lopuksi on. Kai sitä on ihminen pieneen tyytyväinen mutta minulle videopelit ovatkin lähinnä viikottainen ajanviete eikä varsinainen harrastus.

Itse lämpenen online VS. pelien puolesta sekä HUT:n. GMC olisi ollut/oli aivan loistava JOS se olisi tehty edes suurinipiirtein yhtä hyvin kuin Be A GM (joka sekään ei timanttia ollut).Itselle tärkeimmät olisivat juurikin siis HUT sekä GMC jos ne tehtäisiin kunnolla.Lähinnä tarkoitan siis GMC:tä.

Ja totta helvetissä EASHL puuttuminen on iso miinus,naurettava koko ajatus,että julkaistaan uudelle konsolille peli ja karsitaan pelimuotoja.

Mitä vittua kysyy epätietoinen?
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Ei mullakaan tuo EASHL kiinnosta oikeastaan yhtään. Itse olen "peruspelaaja", eli silloin tällöin pelailen. Taidot ei todellakaan riittäisi johonki EASHL:ään, jossa luultavasti saisin potkut heti (en oikein osaa kikkailla tai muutenkaan mitään hienoa).

Aika monta ihmistä tunnen, jotka Änäriä pelaa, eikä kukaan ole ainakaan tunnustanut että pelaisia EASHLää... Enimmäkseen taitaa porukka pelailla Be a Prota (itse en jaksa, liian epärealistista kun pitäisi tehdä järjettömät tehot. Lisäksi jouduin kai paskaan joukkueeseen, kun ei ne joukkuekaverit tee maaleja ees tyhjiin... syöttöpisteitä ei kerry) ja Be a GM:ää... tietysti sitten HUTtia jotkut onlinessa hakkaa, mutta silti enemmän ihan perus yksittäisiä onlinepelejä.

Ymmärrän silti vitutuksen, mutta voi kai sitä pelata vanhaa änäriä jos niin vituttaa? Aika tunteella ottaa jengi pelin, joka kaikkien ketjujen mukaan on ollut täyttä paskaa n. 10 vuotta (tiedän, itsekin kirjoittelen paljon NHL-vitutusketjuun, mutta kai se johtuu siitä että turhaudun omaan paskuuteeni).
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings |NUFC |FC Barcelona|KTP
Ymmärrän silti vitutuksen,mutta voi kai sitä pelata vanhaa änäriä jos niin vituttaa? Aika tunteella ottaa jengi pelin, joka kaikkien ketjujen mukaan on ollut täyttä paskaa n. 10 vuotta (tiedän, itsekin kirjoittelen paljon NHL-vitutusketjuun, mutta kai se johtuu siitä että turhaudun omaan paskuuteeni).

Sitä "vanhaa änäriä" ei pysty pelaamaan jos tonttuna on mennyt jo ostamaan PS4:n.

edit;

siis tarkoitan että,useat ps3 omistajat olisivat ostaneet PS4:n ja myyneet vanhan ps3:n,niinkuin itse esim.
 
Viimeksi muokattu:

Kaijokelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Meillä taas on koko kaveriporukan kesken GMC pyörinyt nhl 13:sta saakka aina seuraavaan peliin ja EASHL-joukkue ollut myös samalla porukalla "siinä sivussa" useita satoja otteluita. En jotenkin näe, että näillä pelimuodoilla olisi pieni rooli kun pelataan kavereiden kesken, kuten joku tuolla ylempänä mainitsi.
Loistavaa ajanvietettä illasta kun muutama huurteinen kylmään, setti korvaan ja eashl-hommiin kavereiden kanssa joita ei ehdi viikolla liian useasti näkemään!
Sitten GMC-matsit kavereiden kanssa loistavia pelejä kaikki, kun porukka kunnioittaa toista eikä yritä koko ajan käyttää pelin helpoimmiksi havaittuja tapoja laittaa limppua nuottaan, eikä myöskään synkropaskaa/lähde pois pelistä. Toki siellä tunteet kuumenee ja rankempaa huumoria tulee laitettua kaverin suuntaan, mutta huumorilla näitä hommia hoidetaan! :D
Illanistujaisissa sitten käydään läpi lähipäivien gmc-meiningit, kuka on ottanu turpaan ja keneltä ja pikku vittuilut vielä tuuripompuista samalla kun jauhetaan porukalla online-matseja, ai että.

Nyt kun pelimuodot jäävät next gen-konsoleilta väliin, olemme kaikki ostamassa NHL 15 Ps3:lle , jotta saamme pidettyä pelit pystyssä aina NHL 16 saakka. Jokohan tuolloin olisi mukana PS4:lle nämä meille tärkeimmät pelimuodot, sen näkee sitten..Oi mitä kaikkea sitä saakaan osteltua nyt kun ei tarvi siitä PS4:stä murehtia lähiaikoina. 3 viikkoa vielä! Viimeinen GMC-kausi nhl14:ssa kohta loppusuoralla, josko se kuppi nyt nasahtaisi kun sitä vuoden koittanut hommata(?) Nyt naatitaan!
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Nyt kun pelimuodot jäävät next gen-konsoleilta väliin, olemme kaikki ostamassa NHL 15 Ps3:lle , jotta saamme pidettyä pelit pystyssä aina NHL 16 saakka.

Miksi? Kyllähän NHL14:lläkin voitte vuoden ajan tota pelata, ei se tuki mihinkään lopu. Ei toi NHL15 nimittäin tarjoa juuri mitään uutta vanhaan nähden, en ainakaan itse keksi miksi se pitäisi hankkia.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Itselleni ainakin Be a gm on kuin GMC ilman sielua ja aivoja. Bottitreidit on täysin typeriä pääosin ja varsinkin ne ehdotukset jotain "hyvä ukko multa <-> 2nd+35+ papparainen koneelta" ja sitten botti ehdottelee parhaimmillaan samaa treidiä kymmenen kertaa kauden aikana... Lisäksi koneelta on suht. helppo kusettaa edelleen laadukkaita pelaajia treideissä ja vapaista saa aina pelaajan kuin pelaajan, kun tarjoaa hieman yli sen mitä pyytää tai kalliin yhden vuoden sopimuksen.

Kivaa leikkiä vähän aikaa, mutta kyllästyy kohtuullisen nopeasti. Sama homma Be a Pro:ssa. Toisti itseään aivan totaalisesti joka pelissä, etenkin jos pelasit mokkena. Sieluton ja aivoton versio EASHL:stä tuo. Vaikka sekin ihan kivaa leikkiä joskus. Aina kone pelasi sitä samaa systeemiä hyökkäyspäässä, jokainen tuota kokeillut/pelannut tietää varmasti mitä haen takaa. Lisäharmina sitten nuo jo moneen kertaan esiintuodut kenttäpelaajana olevat asiat, mm. pistepörssin johtopaikalla ei saa yv-aikaa, joutuu farmiin jne. Toivottavasti nyt saa oikeasti jo aloittaa Euroopan liigoista, sitten mulla nousisi ainakin mielenkiinto pro:ta kohtaan kummasti, kun Ilveksestä saisi aloittaa ja edetä NHL:n asti.

1vs1 on mulle myös "pari peliä joskus harvoin". Ei ole koskaan napostellut tuo niin millään tavalla. Lisäharmina tosiaan nuo hiton bugipetterit ja säbäjonnet vastassa, joita ei vaan jaksa. Mä haluan pelata realistista lätkää.

HUT onneksi on pelissä, joten tuo takasi mulle sen että ostan tämän NHL15 One-version. Viimevuonna tuli kerättyä kaikki joukkueet täyteen ja pelattua itseni aina 3. divariin asti. Tänä vuonna aion toistaa saman, mutta divari toivottavasti on 1.

Toivottavasti on erilaisen tuntuinen botti vastassa, muuten jää bottipelit äkkiä vähään.
 

Kaijokelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Miksi? Kyllähän NHL14:lläkin voitte vuoden ajan tota pelata, ei se tuki mihinkään lopu. Ei toi NHL15 nimittäin tarjoa juuri mitään uutta vanhaan nähden, en ainakaan itse keksi miksi se pitäisi hankkia.

Tähän siksi, että kyseessä on Nhl 15 joka on eri peli kuin 14. Kuitenkin joka vuosi änäri on ostettu mitä pienimmilläkin muutoksilla niin miksipä ei nyt? Tämäkin peli tulee kestämään sen vuoden. Eihän Nhl14:ssa ole juuri mitään eroa 13:sta ja silti sen on kaikki hommannut ja nauttinut niistä pienistä asioista pelituntuman lisäksi. Olen sitä mieltä, että 15 ps3 versio tulee olemaan parempi kuin 14, sittepä sen näkee.
 

Ranksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Tähän siksi, että kyseessä on Nhl 15 joka on eri peli kuin 14. Kuitenkin joka vuosi änäri on ostettu mitä pienimmilläkin muutoksilla niin miksipä ei nyt? Tämäkin peli tulee kestämään sen vuoden. Eihän Nhl14:ssa ole juuri mitään eroa 13:sta ja silti sen on kaikki hommannut ja nauttinut niistä pienistä asioista pelituntuman lisäksi. Olen sitä mieltä, että 15 ps3 versio tulee olemaan parempi kuin 14, sittepä sen näkee.

Tässä muutamia muutoksia näin ulkomuistista NHL 13 --> NHL 14.

- luistelumoottori
- fyysisempi (hip check muutos suurin, jonka 'tehokkuutta' tiputettiin ehkä liikaa.)
- one touch deket
- EASHL pelaajille tuli katot atribuutteihin


Yleisesti ottaen NHL 13 oli täysin eri peli kuin NHL 14. Kun tuossa testailin pirruuttani NHL 13 niin pelaaja luistelee kuin raiteilla eikä käännökset ole helppoja verraten NHL 14, jossa pelaaja pystyy nopeisiin suunnan muutoksin.


Kun tässä on kuulostellut 'uutisen' jälkeen 6vs6 tiimeiltä niin NHL 15 (PS3) suurin osa jatkaa ja jokavuotinen EHL tulee näillä näkymin myös starttaamaan alkutalvesta.
 

Kaijokelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Sittenhän sitä ei ymmärrä näistä peleistä mitään. Anyways ostamma sokeana kukkona nhl 15 ja nautitaan uuden karheasta pelistä parhaine pelimoodeineen! :)
Saatoin vahingossa verrata nhl 12 -> 13 tuossa aiemmin, noissa peleissä sitä eroa olikin vähemmän mitä 13-14. Joka tapauksessa näillä nyt mennään.
 

TaoTao

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Yleisesti ottaen NHL 13 oli täysin eri peli kuin NHL 14.

Hyppy kolmestatoista neljääntoista on ollut yksi pienimpiä pelisarjan historiassa. Se, että EA sääti luistelumoottoriaan sulavammaksi oli toki tietyllä tavalla näkyvä parannus, mutta se oli vanhan hiomista eli "päivitys".

Jos kerrataan vähän vanhaa, niin aika selvä joka toisen vuoden tendenssi tiimillä on ollut, pariton vuosi on tuonu isot uudistukset, parillinen hionut (päivittänyt) uudistukset tasapainoiseksi kokonaisuudeksi. Paremmaksi peliksi toki on koko ajan menty.

Saa nähdä jatkuuko kaava nyt. NHL15 on iso muutos uudelle alustalle siirtyessä, mutta niin sanottu "koepainos" vasta. NHL16 tulee varmasti olemaan parempi ja hiotumpi, ja jos nyt poistetut ominaisuudet palaavat parempana niin kaava voi rikkoutua ja NHL16 onkin se iso uudistus.

Avainominaisuudet per peli:

NHL11: Täysin uusi, vuosien ajan hiottu fysiikkamoottori saapui, 200 eri pelimoottoriuudistusta (aloitukset), Kanadan junnuliigat, be a GM sai UFA, RFA, offersheet yms jutut ja täysin uutena tuli Hockey Ultimate Team -pelimuoto. Samalla julkistettiin kolmivuotiskausi, jonka aikana pelistä tehdään täysin fysiikoihin perustuva. Taklaukset->maalivahdit->luistelu oli kausijärjestys. Mielestäni tämä peli oli isoin uudistus tämän tiimin aikana.

NHL12: Taklausfysiikkamoottoria hiottiin, pleksiä hajosi, maalivahtiin pystyi törmäämään ja ne myös tappeli. Winter Classic -pelimuoto. Paljon hehkutettu THE BIG ANNOUNCEMENT oli rupinen legendajoukkue. Pientä muutakin hiomista, mutta kokonaisuutena ehkä pahin kokoonpanopäivitys, kuin NHL11.5. Jos tuo maalivahtiin törmääminen kuului 3 vuoden fysiikkamoottorisuunnitelmaan niin kuulostaa oudolta.

NHL13: Taklausfysiikkamoottoria hiottiin taas. Kokonaan uusittu luistelumoottori, "parannetut" maalivahdit ja uusi GM connected -pelimuoto. Samoin NHL Moments Live -pelimuoto. Jälleen aika iso muutos kokonaisuutena, jota vain hiottiin NHL14 mennessä, joka oli myös vähän kuin NHL13.5.

Kyllä tuo 2k-sarjan poistuminen näkyy aika vahvana. Vielä NHL11 aikana tuotteesta oltiin innoissaan, pitkän tähtäimen suunnitelmia esiteltiin. Sen jälkeen tahti on selvästi hiipunut.

Nämä on poimittu eri lähteistä, en ala niitä erittelemään tähän. Huikea lausahdus löytyi vuodelta 2010, eli NHL11-pelin julkaisun alla kun kolmen vuoden fysiikkauudistusta avattiin. Linkki.

By the 2013 edition — in other words, two years from now — Ramjagsingh hopes the entire gameplay will be driven by physics.

When that happens, even the most seasoned hockey gamer won’t be able to know what’s coming when the puck goes bouncing into the corner.


Tämä selittää ihan pirusti enemmän sitä NHL14 pomppupalloa.
 

Schadowan

Jäsen
Joo, siis mä en ymmärrä, että kenen mielestä NHL14 oli hyppy mihinkään muuhun suuntaan kuin taaksepäin. NHL14 oli heti ulos tullessaan selkeä välityö ennen siirtymistä next-geniin. Sama kuin NHL06 aikanaan ennen kuin XBOX360 tuli ulos. Hirveä peli, mutta ei kuitenkaan niin huono kuin NHL14 olosuhteet huomioon ottaen.

NHL14 uudistukset olivat hyvinkin marginaalisia, mikä sai ainakin minut uskomaan, että siellä puserretaan jo NHL15 next genille:
-Collison physics (perustuu FIFA:n moottoriin)
-Fight Night tappelut
-Live the Life
-NHL94

Tuliko jotain muuta? Kuitenkin.. itse gameplayta ei enää juurikaan kehitetty. Vähän lisäyksiä sinne sun tänne. Ja miksi tosiaan kehittää vanhan sukupolven viimeistä peliä, kun uusi peli on jo kehitteillä? Näin ainakin kuvittelin.

Nyt Rammer kuitenkin kertoi että NHL15 aloitettiin from scratch viime vuoden lopulla kun NHL14 saatiin pihalle. Ihan hyvä selitys sille, että parikolme game modea puuttuu. Mutta NHL14 pelanneena en jaksa uskoa siihen, etteikö NHL15 oltaisi tehty jo viime vuonna. Sen verran heikko tekele oli kyseessä.

Rammer puhui mielestäni joskus jostain 3v sykleistä NHL-peleissä. Muistaakseni 13 tai 14 olisi pitänyt olla se huippu, jossa kaikki on hiottu parhaimmilleen. Eihän se ihan niin mennyt. Mutta tavallaan nerokas tapa saada asiakkaat uskomaan, että joskus tulee se peli, jossa yhdistyy vuosien työn tulos. Nyt NHL15 on taas se ensimmäinen osa ja varmaan NHL17 on se mihin tähdätään. NHL17:ssa luultavasti on kuitenkin joku täysin uudelleen rakennettu (tai NBA:sta mimikoitu) collision physics, jota sitten tunataan seuraavat kolme vuotta kuntoon.

Joku voisi kasata EA:n "parhaimmat" uudistukset viimeisen 10vuoden ajalta. Siellä on kuitenkin aikamoista paskaa tungettu peleihin mm. Legends, veskarifysiikka on ja sitten seuraavana vuonna off, NHL94, NHL Moments Live etc.
 

Kaijokelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Eli taisin sittenkin puhua ihan tosiasioita Nhl 13 ja 14 pienestä eroavaisuudesta. Kiitos valaisusta, kun siellä tuli "faktaa" aiemmin sekoittaen mietteeni täysin !
 

Metsuri #37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
- EASHL pelaajille tuli katot atribuutteihin
Oli jo NHL 13:ssa. Sillä erotuksella, että niitä ei ollu kirjattu näkyviin.

Yleisesti ottaen NHL 13 oli täysin eri peli kuin NHL 14. Kun tuossa testailin pirruuttani NHL 13 niin pelaaja luistelee kuin raiteilla eikä käännökset ole helppoja verraten NHL 14, jossa pelaaja pystyy nopeisiin suunnan muutoksin.
Kokeilinpas tuossa pelata yhden HUT-matsin NHL 13:ssa ja yleisesti ottaen peli on täysin sama. Suurin ero oli mielestäni maalivahdeissa. Kaikki muistavat spiderman-torjunnat.
 

Ranksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Oli jo NHL 13:ssa. Sillä erotuksella, että niitä ei ollu kirjattu näkyviin.


Kokeilinpas tuossa pelata yhden HUT-matsin NHL 13:ssa ja yleisesti ottaen peli on täysin sama. Suurin ero oli mielestäni maalivahdeissa. Kaikki muistavat spiderman-torjunnat.

Oli ns. katot atribuutteihin, mutta nämäkin pystyi rikkomaan boosteilla. NHL 14 tämä sama hienosääntö ei enää onnistunut vaan pelaajilla oli maksimi katot atribuuteissa eikä niitä pystynyt rikkomaan boosteilla.

Olisi pitänyt myös tarkentaa, että puhun pelkästään EASHL-pelimuodon muutoksista verraten NHL 13. Voisin tähän myös lisätä pari muuta huomiota näiden kahden pelin kohdalla (EASHL-pelimuodo 6vs6 kohteena)

- kiekon 'choppaaminen' muuttui radikaalisti vaikutus myös aloituksiin
- pelaajatyyppien rikkinäiset atribuutit korjattiin, kuitenkin voi sanoa kiihtyvyyden olleen hivenen rikki tässä versiossa
- ihmismaalivahdit eivät enää torjuneet kun istuivat maalin 'sisällä'.
- päätypelin arvaamattomuus toi uudenlaisen pelityylin (pomppukiekko)
- 'pilkkiminen' ei enää kannattanut
- pelaajien pituudella ja painolla merkitys viittaan taklauksiin/tasapaino
- peli jäätyi harvoin
- maalinedustalla pakit eivät voineet ajella miten haluavat vastustajan hyökkääjiä
- laidoissa sitomisen merkityksen nouseminen
- hyökkääjien pelityypeistä yhdestäkään ei muodostunut ylivertaista viittaan työmyyrä pelityyppiin viime versiossa
- lättykiekon käyttäminen nousi kun läpisyöttöjen vaikeus kasvoi
- ribarimaalien väheneminen
- eurooppalaiset ja jenkit vaihdettiin eri 'servuihin'. (jos oikein muistan), ei joutunut arvuuttelemaan onko euro vai jenkki joukkue vastassa. :)


Sitten nuo yllä rustaamat parit huomiot NHL 13 --> NHL 14. Itselle ainakin EASHL-pelimuotona NHL 14 oli täysin eri kuin NHL 13, mutta nämähän ovat vain mielipiteitä ettei niistä kannata ottaa vaariin.
 

Eugene

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, SaiPa, Ketterä
Joku voisi kasata EA:n "parhaimmat" uudistukset viimeisen 10vuoden ajalta. Siellä on kuitenkin aikamoista paskaa tungettu peleihin mm. Legends, veskarifysiikka on ja sitten seuraavana vuonna off, NHL94, NHL Moments Live etc.

Legends olisi ollutkin ihan hyvä lisä, ellei sitä olisi tehty päin vittua. Oikeasti, siis NHL14 taisi olla Gretzky, Lemieux, Roenick ja sitten jotain Amy Wickenheiseria. Loppu Legenda-tiimi olikin kasattu jostain girouxista ja crosbyista. Jos tuo tehtäisiin samalla tavalla kuin jossain Fifassa, missä on kaksi kokonaista tiimiä tupaten täynnä legendoja, tuo olisi hyvä muoto. Nyt aivan turhake.
 

Ribals

Jäsen
Itseäkin ketuttaa suuresti, että EASHL:ää ei tule NHL15 versioon Plege 4:lle. Musta tuli suuri EASHL:n ystävä NHL14:sta. 13:ssa en pelannutkaan sitä paljon, vaan "löysin" hockey leaguen vasta NHL:14:ssa. On kyllä huikea pelimuoto ja tullut tahkottua sitä paljon pimeinä loka- ja marraskuuiltoina. No täytyy tyytyä HUT:iin ja GM modeen.
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings |NUFC |FC Barcelona|KTP
Tohon HUT:n liittyen,onko missään muuten lukenut tai selvinnyt,että onko EA tekemässä jotain tuolla "farmaukselle"?Vai onko ollenkaan tulossa täysistä joukkueellisista bonusta?

Ja toinen juttu,onko kukaan nähnyt/kuullut/lukenut mistään onko tässä mahdollisesti tulossa mitään "palaavaan pelaajaan" palkintoa niinkuin edellisien vuosien peleissä?
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Viimeiset pari sivua taitaa olla EASHL-juttua, enkä nyt pidemmälle jaksanut selata, mutta olikos sitä päivämäärää ilmoiteltu milloin demo olisi tulossa pelattavaksi? Vai tuleeko sitä ollenkaan?
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Viimeiset pari sivua taitaa olla EASHL-juttua, enkä nyt pidemmälle jaksanut selata, mutta olikos sitä päivämäärää ilmoiteltu milloin demo olisi tulossa pelattavaksi? Vai tuleeko sitä ollenkaan?

Xbox360/PS3: Ei demoa

Xbox One/PS4: Ensi viikon tiistaina vissiin n. 17.00 Suomen aikaa.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Katselinko oikein, kun jotain videota katselin, että edelleen pelaajilla on videoissa väärän puoleisia mailoja kädessä jne? Siis esim. alkulämmittelyissä ja jossain välianimaatioissa. Ihan käsittämätöntä edelleen, jos vuodesta toiseen sama immersion syöjä mukana. Ei kuitenkaan iso asia korjata ja muuttaa. Jossain 2k-sarjassa ollut melkein 10-vuotta sitten paremmin tehtynä nuo jutut.
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
OK, kiitos lake79 ja julkka nopeista vastauksista. Pitää katsella ensi viikolla että minkälainen tuotos sitä on tullut tilattua...
 

Metsuri #37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Oli ns. katot atribuutteihin, mutta nämäkin pystyi rikkomaan boosteilla. NHL 14 tämä sama hienosääntö ei enää onnistunut vaan pelaajilla oli maksimi katot atribuuteissa eikä niitä pystynyt rikkomaan boosteilla.
Ne katot oli asetettu buusteja ajatellen, koska yhden taidon maksimiarvo oli 87 ilman buusteja. Attribuuttikatot olivat keskimäärin 8-9 pykälää nykyistä alempana.

EASHL:aa pelatessa näiden kahden pelin välillä on tosiaan hieman enemmän eroa. Jännä nähdä millaisia muutoksia moninpelaamiseen tulee uuden sukupolven peleissä. Ensimmäisiä viitteitä saadaan OTP-päivityksen jälkeen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös