Tänne 2 peliä demossa jätti hyvän kuvan. Jatkoon.
Plussat:
Oikeastaan aivan kaikki pelissä tuntui erilaiselta, niin käyttöliittymä, kuin itse pelitapahtumakin ja pelaaminen. Luistelu oli järkevämmän tuntuista, vedot ei lähde etukulmaan ja yläpesään enää vanhaan kusetustyyliin ja pelaajat ja yleisökin tuntuu oikeasti eläviltä. Ei magneettilapaa, ei momentumia, ei flipperitaklauksia ainakaan vielä tullut huomattua, ehdottomasti ostan next gen änärin. Tuomareita on tosiaan monta. Ihan hieman häiritsi se alin päätuomari aloituksissa siellä ikään kuin "liberona" keskialueella. Tuohonkin tottuu.
Miinukset:
Lepattavat paidat on ihan vitun idioottimaisen näköiset ja ne lepattaa tauotta.
Selostus hengetöntä
Moket ei ole kauhean hyviä tuossa. Ekassa pelissä Lunkka imi kaiken ja molemmat mun tekemät maalit meni myös Quickille aivan liian helpolla. Tokassa vähän rauhoittui tosin. Mutta eikös ennenkin demoissa noi vetoarvot ole säädetty vähän helpommiksi, jotta demo myy peliä paremmin?
Edit: Goalie-modea kokeiltu ja nyt on koneen hyökkäyspään peluu kivasti fiksumman tuntuista, mutta puolustuspäässä tuntuu botti olevan edelleen liikaa se aivoton zombie maalin edustalla. Elävä yleisö näytti hiton hienolta. Kun maali syntyi, koko halli hyppäsi seisoen tuulettamaan maalia, komea näky.
Mokkemyllyt edelleen hauskoja. Nyt mylly alkaa vasta kun luistelet keskialueelle asti, eikä tuosta ainakaan mulle nyt 2min jäähyä tullut, joka kyllä pitäisi tulla ehdottomasti. Ennenhän siis muistaakseni tuli 2min. rangaistus aloittaneelle mokelle ja piti luistella vain siitä b-pisteiden välistä, niin alkoi myllyt.