NHL 15

  • 414 141
  • 1 284

Metsuri #37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Oli ns. katot atribuutteihin, mutta nämäkin pystyi rikkomaan boosteilla. NHL 14 tämä sama hienosääntö ei enää onnistunut vaan pelaajilla oli maksimi katot atribuuteissa eikä niitä pystynyt rikkomaan boosteilla.
Ne katot oli asetettu buusteja ajatellen, koska yhden taidon maksimiarvo oli 87 ilman buusteja. Attribuuttikatot olivat keskimäärin 8-9 pykälää nykyistä alempana.

EASHL:aa pelatessa näiden kahden pelin välillä on tosiaan hieman enemmän eroa. Jännä nähdä millaisia muutoksia moninpelaamiseen tulee uuden sukupolven peleissä. Ensimmäisiä viitteitä saadaan OTP-päivityksen jälkeen.
 
Suosikkijoukkue
Caps, Zlatan, Läski-Ovi, Orpik, Tom Wilson
Kysytäänpä nyt luultavasti maailman typerin kysymys, mutta onko tuossa tulevassa ps3 versiossa mahdollista pelata offline-tilassa koko kausi tietyllä joukkueella?
Katsastin EA:n sivuilta ja sieltä en mitään mainintaa kyseisestä asiasta löytänyt, mutta eikai tuo nyt niin voi olla ettei kausimoodia ole pelissä?
 

Defensefirst

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Gylfi Sigurdsson
Kysytäänpä nyt luultavasti maailman typerin kysymys, mutta onko tuossa tulevassa ps3 versiossa mahdollista pelata offline-tilassa koko kausi tietyllä joukkueella?
Katsastin EA:n sivuilta ja sieltä en mitään mainintaa kyseisestä asiasta löytänyt, mutta eikai tuo nyt niin voi olla ettei kausimoodia ole pelissä?

En osaa vastata kysymykseesi, mutta haluan esittää vastakysymyksen, mitä järkeä on pelata kausimoodia kun pelissä on kuitenkin Be a GM? Jos haluaa pelata vain yhden kauden niin eihän kukaan pakota sen jälkeen jatkamaan, mielestäni siis kausimoodi vie vain turhaa tilaa levykkeeltä enkä ihmettelisi jos kyseistä pelimuotoa ei löytyisi.
 

strapat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, TB, PattU, Jokerit
En osaa vastata kysymykseesi, mutta haluan esittää vastakysymyksen, mitä järkeä on pelata kausimoodia kun pelissä on kuitenkin Be a GM? Jos haluaa pelata vain yhden kauden niin eihän kukaan pakota sen jälkeen jatkamaan, mielestäni siis kausimoodi vie vain turhaa tilaa levykkeeltä enkä ihmettelisi jos kyseistä pelimuotoa ei löytyisi.

GM pelimuotoa ei voi pelata esim eurooppalaisilla joukkueilla.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
En osaa vastata kysymykseesi, mutta haluan esittää vastakysymyksen, mitä järkeä on pelata kausimoodia kun pelissä on kuitenkin Be a GM? Jos haluaa pelata vain yhden kauden niin eihän kukaan pakota sen jälkeen jatkamaan, mielestäni siis kausimoodi vie vain turhaa tilaa levykkeeltä enkä ihmettelisi jos kyseistä pelimuotoa ei löytyisi.

Veljen kanssa on monta vuotta jo kiroiltu, kun kausi modessa ei saa pelattua useampaa kautta, eikä be a gm modeen saa kaksin peliä. Veljen luona kyläillessä tulee aika usein tehtyä kausi, draftailtua ja pelailtua. Ärsyttää vain kun tälle ei saa mitään jatkumoa, kun kausi loppuu siihen ensimmäiseen vuoteen.

Nyt jos offline ei pysty pelaamaan edes tuota yhtä kautta kaksin pelinä, niin vähän kieltämättä ärsyttää. Samoin se, että EASHL ei ole pelissä mukana, ärsyttää.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
GM pelimuotoa ei voi pelata esim eurooppalaisilla joukkueilla.

Voi sitä pelata. Be a GM:ssä voi vaihtaa kaikki joukkueet Eurooppalaiseksi kohdasta "korvaa joukkue" ja pelata jotain omaa "CHL-NHL"-kautta. Pienellä vaivalla superukot pois vapaista, niin draft-äijät on vasta niitä superukkoja tonne liigaan sitten.
 

Defensefirst

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Gylfi Sigurdsson
GM pelimuotoa ei voi pelata esim eurooppalaisilla joukkueilla.

Pelin nimi on NHL, se riittä että eurooppalaisista liigoista voi varata muutaman pelaajan.
Veljen kanssa on monta vuotta jo kiroiltu, kun kausi modessa ei saa pelattua useampaa kautta, eikä be a gm modeen saa kaksin peliä. Veljen luona kyläillessä tulee aika usein tehtyä kausi, draftailtua ja pelailtua. Ärsyttää vain kun tälle ei saa mitään jatkumoa, kun kausi loppuu siihen ensimmäiseen vuoteen.

Nyt jos offline ei pysty pelaamaan edes tuota yhtä kautta kaksin pelinä, niin vähän kieltämättä ärsyttää. Samoin se, että EASHL ei ole pelissä mukana, ärsyttää.

Tuota ei tullutkaan ajateltua, mutta olisiko niin että Be a GM-moodissa voi tänä vuonna pelata useampi pelaaja? Ei luulisi olevan toteutuksessa ongelmaa. Olisi kieltämättä mukava joskus hallita kahta joukkuetta kun ei oikein osaa päättää millä joukkueella haluaisi pelata, toinen voisi olla contender ja toisena voisi hallita rebuild joukkuetta simuloiden ottelut kun aika ei riitä kuitenkaan montaa Be a GM-uraa tekemään.
 
Suosikkijoukkue
Caps, Zlatan, Läski-Ovi, Orpik, Tom Wilson
En osaa vastata kysymykseesi, mutta haluan esittää vastakysymyksen, mitä järkeä on pelata kausimoodia kun pelissä on kuitenkin Be a GM? Jos haluaa pelata vain yhden kauden niin eihän kukaan pakota sen jälkeen jatkamaan, mielestäni siis kausimoodi vie vain turhaa tilaa levykkeeltä enkä ihmettelisi jos kyseistä pelimuotoa ei löytyisi.

Edellinen NHL-sarjan peli jota on tullut pelailtua on muistaakseni NHL07 joten olin siinä uskossa, että tuo Be a GM on vaan joku managerimoodi joka ei sisällä itse "pelaamista" ollenkaan.
Tuohan kuulostaa mainiolta jos tuossa pääsee leikkimään sohvamanageria ja samalla myös itse peliä pelaamaan.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Edellinen NHL-sarjan peli jota on tullut pelailtua on muistaakseni NHL07 joten olin siinä uskossa, että tuo Be a GM on vaan joku managerimoodi joka ei sisällä itse "pelaamista" ollenkaan.
Tuohan kuulostaa mainiolta jos tuossa pääsee leikkimään sohvamanageria ja samalla myös itse peliä pelaamaan.

Älä sitten lataa kauheita odotuksia sille. Vaikka se on ihan jees, niin silti se botti-gm on kovin tyhmä leikkikaveri typerine treidiehdotuksineen ja tekoälyineen treideissä. Mutta suosittelen silti, koska kivahan tuolla leikkiä on jos muuta ei ole pelissä.

GMC tosin voittaa 100-0 Be a GM:n, jos täysi 30 ihmismanagerin sarja.
 

Defensefirst

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Gylfi Sigurdsson
Älä sitten lataa kauheita odotuksia sille. Vaikka se on ihan jees, niin silti se botti-gm on kovin tyhmä leikkikaveri typerine treidiehdotuksineen ja tekoälyineen treideissä. Mutta suosittelen silti, koska kivahan tuolla leikkiä on jos muuta ei ole pelissä.

GMC tosin voittaa 100-0 Be a GM:n, jos täysi 30 ihmismanagerin sarja.

Minulla ei ole kyllä tapahtunut mitään kovin typeriä vaihtoehdotuksia taikka AI vs AI kauppoja, suurimmat ongelmat ovat olleet NHL:n käsittämättömän typerät pelaaja statsit, niistäkin pääsee eroon kun viitsii itse muokata pelaajat vaikka se kova työ onkin.

Onhan siinä helppo pärjätä jos vaihtaa kaikki varausvuorot nuoriin entrylevel-pelaajiin, peli kun ei ota huomioon sitä että 22. vuoden keski-iällä pelaava joukkue ei voi oikeasti menestyä. Myös FA-pelaajia saa liian helposti jos maksaa liikaa. Näillä ei ole kuitenkaan merkitystä jos haluaa pitää pelin realistisena, AI ei tee näitä liikkeitä eli se on itsestä kiinni haluaako "huijata".

Tuo väitteesi GMC:stä ei voi pitää paikkaansa, pelimuodolla ei ollut tarpeeksi pelaajia niin se jätettiin pois. Se ei tarkoita että se olisi hyvä pelimuoto jos 10 jatkoaikalaista niin sanoo. Luulisi että voisit jo lopettaa sen julistamisen kun olet sitä sivutolkulla jauhanut.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Minulla ei ole kyllä tapahtunut mitään kovin typeriä vaihtoehdotuksia taikka AI vs AI kauppoja, suurimmat ongelmat ovat olleet NHL:n käsittämättömän typerät pelaaja statsit, niistäkin pääsee eroon kun viitsii itse muokata pelaajat vaikka se kova työ onkin.

Pelaajien muokkausta en koskaan ole miettinyt, tosin enpä niin paljoa jaksa tuohon pelimuotoon edes panostaa. Mun tietokoneen ehdottamat treidit jotka olen hyväksynyt koko Xbox360-historian aikana mahtuu kahteen käteen ja kausia/uria olen suht. paljon simunnut. Mulle ainakin pääosa NHL14-pelin treideistä esim. oli jotain 35v+ kallis janari <-> 2nd+prospekti. Eikä mun melestä ole edes trade block väärin. Tosin kun sinne tarpeeksi "mielekkäät" kireerit laittaa team wants-kohtaan, niin sitten ei tule ehdotuksen ehdotusta. Pitää vissiin jatkossa hioa kuntoon tuo trade block, kun se kai kohtuullisesti vaikuttaa peliin. Botti vs Botti treidejä en ole enää aikoihin jaksanut seurata, kun peli toistaa liikaa itseään ja tuo be a gm menee nykyään enemmän rutiinilla kuin mielenkiinnolla. Toivottavasti on erilainen Xbox Onella, kuten esim. Fifassa on kuulemma Career mode parempi.

Onhan siinä helppo pärjätä jos vaihtaa kaikki varausvuorot nuoriin entrylevel-pelaajiin, peli kun ei ota huomioon sitä että 22. vuoden keski-iällä pelaava joukkue ei voi oikeasti menestyä. Myös FA-pelaajia saa liian helposti jos maksaa liikaa. Näillä ei ole kuitenkaan merkitystä jos haluaa pitää pelin realistisena, AI ei tee näitä liikkeitä eli se on itsestä kiinni haluaako "huijata".

AI kohtuu usein vetää joukkueensa niin täyteen palkoissa, ettei sillä ole varaa tarjota vapaille pelaajille. Tosin tämä muuttui täysin kun kokeilin yhtä uraa fantasy rostereilla. Tuolloin niin vapaat, kuin vähän jo treiditkin tuntuivät järkevämmiltä, eikä vapaissakaan juuri tähtiä kesällä näkynyt. Mikähän ihme tuossa on ettei botti osaa olla fiksu vähää alusta normirostereilla?

Eli täältä suositukset fantasy draftille, jos ei nuo uusimmat rosterit ole ehdoton must.

Tuo väitteesi GMC:stä ei voi pitää paikkaansa, pelimuodolla ei ollut tarpeeksi pelaajia niin se jätettiin pois. Se ei tarkoita että se olisi hyvä pelimuoto jos 10 jatkoaikalaista niin sanoo. Luulisi että voisit jo lopettaa sen julistamisen kun olet sitä sivutolkulla jauhanut.

No kyse oli MINUN mielipiteestäni, ei maailman. Sori epäselvyys. Tosin tässä on tullut nähtyä "hiukan" enemmän mielipiteitä kuin vaan 10 jatkoaikalaisen. Näitä liigoja pyöri aikas monella foorumilla sekä PS3:lla, että boksilla. Joten "10 jatkoaikalaista" on tahallista vähättelyä. GMC oli kovin karsittu EA:n toimesta ja tuota aikalailla jokainen pelimuotoa pelannut huokailikin, mutta silti pelasivat suurella innolla. Ihmisgm vs Ihmisgm treidit olivat aivan eri planeetalta mitä botti vs ihminen treidit, siis ilman mitään kusetuksia varausvuoroilla jne. GMC:ssä ei myöskään ole kusetavaa bottivastusta kentällä, joka päätti turhan usein kumpi pelin voittaa ja pelit tuntuvat realistisimmilta onlinessa, etenkin kun tuolle pelaamiselle on fiksut säännöt asetettu. Tosin bottivastus ainakin GMC:ssä oli kohtuu helppo voittaa, kun sitä ei päästänyt maalin takana tekemään mitään kiekon kanssa ja tuli aina vastaan kun bottihyökki nousee alueelle ja ajoi ukon jäähän. Ne bottipelit jotka tuossa joutui a: vastuksen poissaolon tai b: vastuksen liigasta eroamisen takia pelaamaan siis.

Ja joo, on tullut jauhettua. Höpötys on vähän mun tapa ja usein tulee höpötettyä liikaakin eri asioista. Se on ihmisluonne joskus sellainen.
 
Viimeksi muokattu:

Setit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Minulla ei ole kyllä tapahtunut mitään kovin typeriä vaihtoehdotuksia taikka AI vs AI kauppoja, suurimmat ongelmat ovat olleet NHL:n käsittämättömän typerät pelaaja statsit, niistäkin pääsee eroon kun viitsii itse muokata pelaajat vaikka se kova työ onkin.
Suurin puute botin kanssa treidaamisessa on se, ettei kone juurikaan välitä pelaajan itsensä asettamista tarpeista. Bottien välillä tosiaan harvemmin näkee aivan älyvapaita pelaajakauppoja, tai ainakaan niihin ei kiinnitä niin paljoa huomiota. Suuremmista treideistä olisi offline-peleissä mukava saada helpommin huomattavia ilmoituksia "uutistyyliin". Välillä bottien waiver-listalle asettamat pelaajat ovat olleet vähintäänkin mielenkiintoisia omien kokemuksien mukaan.


Tuo väitteesi GMC:stä ei voi pitää paikkaansa, pelimuodolla ei ollut tarpeeksi pelaajia niin se jätettiin pois. Se ei tarkoita että se olisi hyvä pelimuoto jos 10 jatkoaikalaista niin sanoo. Luulisi että voisit jo lopettaa sen julistamisen kun olet sitä sivutolkulla jauhanut.
GMC:n ongelma on löytää liigaan 30 pelaajaa jotka sitoutuvat sovittuun systeemiin. Muottiin sopivien pelaajien määrä on siis auttamatta todella pieni, vaikka tunkua varsinkin pelien ilmestymisen jälkeen on liigan ollut.

Aktiivisessa liigassa pelimäärät ovat 15-20 peliä viikossa, jolloin esimerkiksi eri vuorossa työskentelevien vuorotyöläisten on hankala löytää yhteistä peliaikaa kun muutakin elämää kuitenkin on. Parissa edellisversiossa jatkoajan liigassa oli loistava 10+ pelaajan runko, mutta yli puolet pelaajista vaihtuivat todella tiuhaan tahtiin. Myös useat pelaajat lipsuivat jatkuvasti säännöistä omaa etua ajaessaan. Sen takia tuollaisen 30 pelaajan liigan pitäminen kiinnostavana ja miellyttävänä on haastavaa.

Aktiivisuuden suhteen ongelman korjaaminen voisi onnistua vaikkapa sillä että runkosarjan ottelumäärää pystyisi säätämään, mutta tässä tapauksessa pelaajien kädet on sidotut niin offlinessa kuin onlinessäkin. Tällä tavalla pelirytmiä voisi helposti pitää rauhallisempana ja silti pystyttäisiin etenemään useita kausia yhden version parissa. Kauden läpivieminen 82 ottelun runkosarjalla vie kuitenkin offseasoneineen yli kuukauden, kun pelimaailmassa liikutaan kaksi kuukautta eteenpäin yhden viikon aikana.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Aktiivisuuden suhteen ongelman korjaaminen voisi onnistua vaikkapa sillä että runkosarjan ottelumäärää pystyisi säätämään, mutta tässä tapauksessa pelaajien kädet on sidotut niin offlinessa kuin onlinessäkin. Tällä tavalla pelirytmiä voisi helposti pitää rauhallisempana ja silti pystyttäisiin etenemään useita kausia yhden version parissa. Kauden läpivieminen 82 ottelun runkosarjalla vie kuitenkin offseasoneineen yli kuukauden, kun pelimaailmassa liikutaan kaksi kuukautta eteenpäin yhden viikon aikana.

Amen tälle. Meillä tosin Jatkoaika GMC-liigassa ei ollut ongelmaa aktiivisuuden suhteen, enemmänkin ehkä sen suhteen että aktiivisuutta oli välillä turhankin paljon (tähän hymiö). Myös MuroGMC-liiga oli aktiivisuutensa puolesta onnistunut, mitä itse pelejäni pelasin. Jatkoaika2 GMC oli ainoa joka kaatui kesken NHL14-"kauden" aktiivisuuden vähäisyyden ja liiallisten bottivastusten takia.
 

Ranksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
GMC:n ongelma on löytää liigaan 30 pelaajaa jotka sitoutuvat sovittuun systeemiin. Muottiin sopivien pelaajien määrä on siis auttamatta todella pieni, vaikka tunkua varsinkin pelien ilmestymisen jälkeen on liigan ollut.

Tämä on totta. Viime keväänä GMC houkutteli kun EHL oli ohi ja syy liittyä juurikin Jatkoajan liigaan oli selvä. Odotin pelinsääntöjen olevan aikuismaisia, mutta sainkin pettyä. Liityin liigaan kun pari paikkaa vapautu ja 2-3 peliä pelasin ennen kuin selvisi todellisin 'taso' JA liigassa. Sain kokea tappioasemassa headhunttausta parhaimmille pelaajilleni ja muutamassa toisessa ottelussa pelin lagisuus iski kun en päässytkään hostaamaan peliä vaikka olin ottelukalenterissa kotijoukkue. Kyselin liigan pitäjältä/adminilta mikä on kanta tähän, että voiko joukkue alkaa headhunttaamaan tappioasemassa ja sallitaanko se täällä. Vastaukseksi sain vain ettei kyseisille henkilöille voida mitään ja neuvottiin harrastamaan samaa vastalääkkeeksi.

Yleisesti ottaen olisi suotavaa kun jatkossa liigoja perustetaan niin selkeät ohjeet/säännöt annetaan uusille 'tulokkaille' tahi alkavalle liigalle. Itse suosin rehtiä peliä ja selkeitä pelisääntöjä, joista ei liisitä.

Toimivalla porukalla GMC on loistava pelimuoto EASHL ohella. Mikä sen parempaa kuin rakentaa oma 'dynastia'. Pelata itsensä näköisellä joukkueella ja testata oma 1vs1 taitotaso muita vastaan.
 

Outzala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, NHL
Yllä olevaan viestiin muutama oikaisu:

- Sinulle nyt vaan sattui tähän 2(!) pelin otantaan liigan lagisin ja kovaotteisin pelaaja vastaan. On aikamoista tehdä johtopäätökset sen mukaan ja todeta koko liigan 'taso' paskaksi. Siitä olen samaa mieltä että tuo headhunttaus olisi pitänyt karsia pois kokonaan, se ei kuulu asiaan ollenkaan ja tekee pelaamisesta mahdotonta. Liigan ylläpitäjien puolesta sanottakoon, että tuolloin elettiin tosiaan kevättä ja liiga oli pyörinyt jo kauan. Aktiivisia pelaajia oli aika vaikea saada kasaan, joten nämä edellä mainitut pidettiin juuri aktiivisuuden ansiosta mukana. Toisinkin olisi voitu toimia, kuten jo totesin.

Mutta nyt on samainen liiga lähdössä PS3 NHL 15 versioon pyörimään mikäli saadaan porukka kasaan. Tervetuloa hakemaan uutta positiivisempaa kokemusta tällä kertaa! Headhunttausta ei tällä kertaa esiinny, se voidaan luvata.

Muillekin tiedoksi: kaikki halukkaat voivat ottaa yhteyttä joko minuun yv:llä tai sitten liigan omaan ketjuun, joka löytyy peliluolasta nimellä NHL 14 GM Connected (PS3). Sieltä löytyy ohjeet.
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Tuo väitteesi GMC:stä ei voi pitää paikkaansa, pelimuodolla ei ollut tarpeeksi pelaajia niin se jätettiin pois. Se ei tarkoita että se olisi hyvä pelimuoto jos 10 jatkoaikalaista niin sanoo. Luulisi että voisit jo lopettaa sen julistamisen kun olet sitä sivutolkulla jauhanut.

Pelimuodon ainoa ongelma oli surkea toteutus aina käyttöliittymästä lähtien.

Kyllähän sen nyt luulisi tyhmemmänkin ymmärtävän, että ihmistä vastaan on huomattavasti mielekkäämpää niin pelata itse otteluita (varsinkin kun sovitaan yhteisesti säännöiksi, että mitään bugipaskoja ei hyödynnetä jne.) kuin neuvotella treidejä verrattuna tekoälyä vastaan. Joudut/saat ihan oikeasti siis neuvotella, etkä pelkästään heitellä treidiehdotuksia.

EA:n edustajahan sanoi, että pelimuodolle kyllä oli kysyntää, mutta ei loppujen lopuksi niin paljoa pelaajia. Mistäköhän se voisi johtua?
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
EA:n edustajahan sanoi, että pelimuodolle kyllä oli kysyntää, mutta ei loppujen lopuksi niin paljoa pelaajia. Mistäköhän se voisi johtua?

Rammerihan lupaili että GMC tulee myöhemmin mahdollisesti takaisin, kun ovat käyneet läpi sen miten tuota pelimuotoa voi kuluttajalle parantaa, jotta mielenkiinto vaihtuu kyselystä pelaamiseksi. Joten odottavan aika on pitkä sitten tulevan "GMC:n" kohdalla, jos sellainen vielä joskus siis tulee next gen änäreihin.
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Onko mitään tietoa/koulutettua arvausta mihin aikaan se demo mahtaisi ilmestyä PSN:ään?
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Onko mitään tietoa/koulutettua arvausta mihin aikaan se demo mahtaisi ilmestyä PSN:ään?

Jostain luin ajan 22.00. En nyt muista oliko murobbs:ssä, vai missä. Xbox olisi 13.00 vai 13.30.

Mutta eikö PSN päivitä ohjelmistonsa keskiviikkoisin yleensä?
 

McLovin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Vegas Golden Knights
Jostain luin ajan 22.00. En nyt muista oliko murobbs:ssä, vai missä. Xbox olisi 13.00 vai 13.30.

Mutta eikö PSN päivitä ohjelmistonsa keskiviikkoisin yleensä?

NHL 15 Demo on jo julkaistu Xbox Onelle.

EDIT. Pleikkarille demo tulee mitä ilmeisimmin vasta huomenna.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
PS-puolella demo tulee eurooppalaiseen Storeen huomenna iltapäivän/illan aikana. Sen sijaan US-Storeen demo ilmestynee tänä iltana/tulevana yönä. US-Storeen pääsee sillä, että luo PS-tunnuksen jossa asuinpaikakseen ilmoittaa jonkun paikan P-Amerikassa. Eli jos himot ovat liian kovat niin tuolla tavalla saa demon aiemmin.

E: Tosiaan nyt onkin EU-Storessa. Sony siis poikkesi normaalista päivitysajankohdasta, mikä on oikein kiva asia. Töiden jälkeen täytynee laittaa lataukseen.
 
Viimeksi muokattu:

SASamuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Seattle Kraken
Demoa latailen paraikaa ps4:selle eu ps storesta. Ilmestynny sinne viimisen puolen tunnin sisällä. Demolla kokoa 2.5gb, harmittavast ei ehi pelaileen vasta kun illalla kun joutuu tonne töihinkin menemään :)

Edit: Latautuu aivan sairaan hitaasti. ETA 62min ja täällä päässä 200meganen, ilmeisesti pientä ruuhkaa havaittavissa.
 
Viimeksi muokattu:

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Tänne 2 peliä demossa jätti hyvän kuvan. Jatkoon.

Plussat:
Oikeastaan aivan kaikki pelissä tuntui erilaiselta, niin käyttöliittymä, kuin itse pelitapahtumakin ja pelaaminen. Luistelu oli järkevämmän tuntuista, vedot ei lähde etukulmaan ja yläpesään enää vanhaan kusetustyyliin ja pelaajat ja yleisökin tuntuu oikeasti eläviltä. Ei magneettilapaa, ei momentumia, ei flipperitaklauksia ainakaan vielä tullut huomattua, ehdottomasti ostan next gen änärin. Tuomareita on tosiaan monta. Ihan hieman häiritsi se alin päätuomari aloituksissa siellä ikään kuin "liberona" keskialueella. Tuohonkin tottuu.

Miinukset:

Lepattavat paidat on ihan vitun idioottimaisen näköiset ja ne lepattaa tauotta.
Selostus hengetöntä
Moket ei ole kauhean hyviä tuossa. Ekassa pelissä Lunkka imi kaiken ja molemmat mun tekemät maalit meni myös Quickille aivan liian helpolla. Tokassa vähän rauhoittui tosin. Mutta eikös ennenkin demoissa noi vetoarvot ole säädetty vähän helpommiksi, jotta demo myy peliä paremmin?

Edit: Goalie-modea kokeiltu ja nyt on koneen hyökkäyspään peluu kivasti fiksumman tuntuista, mutta puolustuspäässä tuntuu botti olevan edelleen liikaa se aivoton zombie maalin edustalla. Elävä yleisö näytti hiton hienolta. Kun maali syntyi, koko halli hyppäsi seisoen tuulettamaan maalia, komea näky.

Mokkemyllyt edelleen hauskoja. Nyt mylly alkaa vasta kun luistelet keskialueelle asti, eikä tuosta ainakaan mulle nyt 2min jäähyä tullut, joka kyllä pitäisi tulla ehdottomasti. Ennenhän siis muistaakseni tuli 2min. rangaistus aloittaneelle mokelle ja piti luistella vain siitä b-pisteiden välistä, niin alkoi myllyt.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös