NHL 15 – vitutusketju

  • 92 071
  • 331

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Onkohan HUT jotenkin rikki? 10 kertaa koittanut online-peliä käynnistellä, ja ei onnaa..

Mitä peli sanoo kun ei onnistu pelaaminen? Ihan normaalia arkipäivää, ettei peli välillä tosiaan onnistu edes kymmenellä yrityskerralla. Välillä taas menee ekalla yrityksellä mutkitta peliin. Pahimmillaan mulla kesti noin 40min että sain pelin HUT:ssa käyntiin, tuli vuoronperään "yhteys vastustajaan on menetetty" ja se "tietojen käsittely ei onnistunut" joka heittää koko HUT:sta pihalle.

Koskahan EA korjaa noi pelien tilttaamiset. Jälleen NHL15 tilttasi kun olin laittamassa korttia myyntiin ja buuttasi koko pelin. Ei sillä että kortin pääsee laittamaan uudestaan myyntiin kohtuu nopeasti, mutta kyllä kovasti ärsyttää kun noin kerran-kaksi viikossa peli vaan kaatuu.
 

Liito

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Täällä sama ongelma. Nyt viimeisen tunnin ajan yrittänyt päästä pelaamaan HUTissa verkkopeliä, mutta systeemi herjailee "Tietojen noutaminen epäonnistui, yritä myöhemmin uudelleen.". Alkaa pikkuhiljaa nakertamaan kun joutuu vääntämään pelkkää tietokonetta vastaan... Kyseessä siis PS4.
 
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings
Joo tuota "Failed to retrieve data" -herjaa heittää. Lopulta pääsin peliin, ja yhteys meni 50sek ennen pelin päättymistä poikki. Muutenkin oli todella lagista tuo peli. Samalla tuli kaksi loukkaantumista ja en saanut edes suoritusbonusta... Kiitti vaan EA. Taisi riittää tältä päivältä.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Onkohan HUT jotenkin rikki? 10 kertaa koittanut online-peliä käynnistellä, ja ei onnaa..
Itsellä kävi jotenkin vastaavasti kertaalleen ja sen jälkeen päätin bootata pelin alusta alkaen ja bootin aikana lataili sitten jonkun uuden päivityksen, eli liekä mahdollista, että pelisi on ollut pidempään avoimena ja nyt se ei ole osannut ladata jotain päivitystä, joka saisi herjat aikaiseksi.
 

PatrickKane95

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, St. Louis Blues, LFC
Hyi vittu tätä ykkösdivarissa pelaamista HUT:issa, eipä kannata enään kakkosdivaria pidemmälle nousta kun täältä pudotaan. Jokaisesta aiemmasta divarista noustiin aina ensimmäisillä yrityksillä seuraavaan divariin ilman suurempia ongelmia eikä nettiyhteydessä ole ollut mitään vikaa tähän asti mutta nyt tässä ykkösdivarissa melkein jokaisessa pelissä yhteys tökkii aivan karmeasti eikä pelaamisesta tule juurikaan mitään. Muutenkaan ei onnistu enään mikään ja voitot ovat kiven alla. Itselläni ei todellakaan ole mikään kummoinen joukkue, parhaimmat pelaajat ovat N.Bäckström (hyökkääjä) ja K.Shattenkirk jotka ovat molemmat tulleet ilmaispakoista. Lisäksi M.Giordano ja J.Carlson tulivat myös ilmaispakoista, loput pelaajat ovat sellaista 83-85 ovr tasoa koska en ole jaksanut ostaa mitään kalliita pelaajia kun tuollakin porukalla on homma toiminut ja ollaan päästy ykkösdivariin asti. Nyt sitten joutuu tekemään aivan saatanan kovan työn jokaisen maalin eteen eivätkä syötöt osu enään lähellekään niin hyvin kohdalleen kuin aiemmin. Lisäksi pelaajat luistelevat koko ajan ohi kiekosta ottamatta sitä haltuun ja kampitusjäähyt ovat kaksinkertaistuneet aiemmasta nyt kun jokainen poke jostain syystä kampittaa vastustajan pelaajan. Omaan maaliin menee aivan naurettavia pomppuja jotka maksavat sitten voittoja. PS4-versio siis kyseessä.
 

Koikkaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves & Boston Bruins
Mulla oli neljä peliä aikaa varmistaa divisioonan mestaruus ja saada vaivaiset kaksi pistettä, mutta mitä kävikään:

1. peli: Tasoitan peli vikalla minuutilla, mutta EA:n mukaan kyseessä oli potkumaali, vaikka kiekko ei missään vaiheessa osunut Hertlin jalkaan. Kiekko meni Hertlin mahasta maaliin ja hylättiin. Hävisin peli 2-1 varsinaisella peliajalla.

2. peli: Vastustaja oli parempi. Ei mitään valitettavaa.

3. peli: Tein 2-1 maalin noin kolmannen erän puolivälissä. Taistelin tuossa tilanteessa viimeisellä 10 sekunnille, jolloin tuli pelikatko. Pelikatkon aikana peli teki paluun tuohon 2-1 maalin jälkeiseen aloitukseen. Peli päättyi jatkoajan jälkeen vastustajalle 3-4.

4. peli: Ammuin pelissä 44 kertaa ja vastustaja 12 kertaa. Peli päättyi vastustajalle 1-2, joka teki kaksi pomppumaalia. Itse vedin neljä kertaa tyhjästä maalista ohi, kun vastustaja syötti maalivahdillaan maalintakaa kiekon vahingossa mulle.

Oksettaa ja tekisi mieli heittä tuo peli menemään. Varsinkin tuossa 3. pelissä oli oksettava ratkaisu, vaikka siitä sainkin "säälipisteen" EA:lta.
 

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Tietojen noutaminen epäonnistui, yritä myöhemmin uudelleen...

Ei jumalauta! Juuri kun olisi ilta aikaa pelata kunnolla niin tämä paska ei sitten toimi. Klo 6 aloitin ja yhden(1) pelin olen pelannut.

Onko muilla HUT jumissa?
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Joko tähän paskaan on saatu päivitys, jossa playoffs-pelimuodon continuos OT on continuous OT eikä 5 min 4vs4 jatkoaika ja rankkarit?
 

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
NHL15 käyty ostamassa ja viikonloppu hakattu 1vs1 peliä...
Pakko sanoa, että nyt on kyllä kusetettu ostajaa todella pahasti! Eihän tuossa ole mikään muuttunut kuin maalivahti, joka ei enää saa mitään kiinni ja tekee jotain ihmeellisiä teleportaatioita.
Kaikki valikot ja muut ovat ihan samaa. Vain tuo numero 14 on muutettu numeroon 15.
Alustana siin xbox360, enkä tiedä uudempien konsoleiden tilannetta.
EA it´s in the ass!

EDIT: Ja se selostaja, AAARGH, ihan kuin Ned Flanders olisi jauhamassa jargonia siellä!!!
EDIT2: Ja tuo hybridipitkä? WTF? Vaikka oma kaveri(hyökkäävä joukkue) ehtisi heittämällä ennen pakkia kiekkoon, niin seepra viheltää pitkän?!!
 
Viimeksi muokattu:

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
EDIT: Ja se selostaja, AAARGH, ihan kuin Ned Flanders olisi jauhamassa jargonia siellä!!!
EDIT2: Ja tuo hybridipitkä? WTF? Vaikka oma kaveri(hyökkäävä joukkue) ehtisi heittämällä ennen pakkia kiekkoon, niin seepra viheltää pitkän?!!

Tuli ostettua PS3:lle tämä kun halvalla sain EASHL:ää ja GMC:tä varten. HUT-bottiturnauksia tässä pelannut ja täytyy kovasti tuota pitkää ihmetellä. Eka turnaus oli se helpoin bottiturnaus, kun halusin vähän pohjakassaa HUT:n, kun en jostain syystä saanut pussin pussia EA:lta NHL14 hutista. Tosin siellä oli 25 peliä pelattuna ja 30k rahaa ja kortteja noin 100, joten tuskin tuosta mitään tuleekaan.

4 kertaa peräkkäin samassa pelissä olin JOKA KERTA ekana luistelemassa kiekkoon ja silti siitä tuomitaan pitkä. Lisänä tässä nyt pelaamassani amattilais-tason 30k kattoraja-turnauksessa (botti) mun äijät on nyt neljä kertaa putkeen ajanut vastustajan moken ja jokaisesta on tullut tappelu. Yksi näistä siis vain normaali maalille nousu, jossa yritän hakea kiekkoa ns. kulmalta toiselle tai kulmalta maalin eteen ja vetää suoraan syötöstä. No ei vetänyt kuin ohi ja luisteli bottipässi täysiä mokkea päin. Ei helvetti EA. Onneksi noista ei sentään saa jäähyjä, istuisin muuten kokoajan jäähyllä. Loput on botti itse luistellut päin mokkea kun olen ollut kiekon kanssa alueella. Ihan käsittämätöntä tää meno tässä HUT:ssa, GMC:ssä ei onneksi näin pahaa menoa ole vielä näkynyt.

Lisäksi on kovin huvittavaa kun botti voittaa 9/10 "board play kiekosta" itselleen, se kiekko imeytyy botin lapaan tai jää paikalleen odottamaan bottia. Tappeluista botti vie myös n. 8/10, ihan sama mitä tuossa tappelussa tekee. Yleisemmin siis botti voittaa noilla ihme painiotteillaan ja mitään et mahda. Yleensä kyykyssä olen bottitappelut aina, eipähän tule mitään tappelumomentum-voittoa ainakaan sinne. Selostuksessa EA epäonnistui, kovin ovat tylsiä ja aneemisia nuo selostajat tosiaan. Odotin oikeasti kiimaista menoa Emrickiltä, kuten se normaalistikin yleensä on.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
@lake79 taitaa omistaa eri pelin, jos ei noista maalivahtia päin luisteluista ole tullut jäähyä. Jatkuvalla syötöllä saa istua boksissa, kun joko botti tai itse luistelee ja hipaisee maalivahtia niin boksissahan sitä istutaan. Aina näistä ei tule ja joku logiikka tuohon olisi kiva saada, samalla tapaa kuin selkään ajamiset etc.. Yleisesti ottaen tuo maalivahdin häirintä jäähystä sen verran vielä, että vaikuttaa kovin siltä, mitä kovempaa ajat maalivahdin syliin sen harvemmin se jäähy tulee, mutta sitten hipaiset parrallasi maalivahtia niin penaltya perkele.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ei mulle ainakaan ole tullut. Tosiaan pelaan sitten eri peliä. Ei saa bottikaan jäähyä. Ainoa milloin jäähy tulee, on jos kiekko vedetään maaliin/kulkeutuu maaliin. Silloin tuomari pistää boksiin aivan joka kerta. Tosin hipaisu taitaa pitää paikkaansa, mulla noi ajelut on yleensä ympäri jäätä ja maskit päästä jne..
 

depre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs, FC Barcelona, Helsingin Joker
On tuo peli kyllä uskomaton viritys "momentumeineen" ja kaiken maailman ihmeellyksyyksineen. Mentiin tuossa kivassa 7-8 ottelun tappioputkessa, missä ei onnistu niin maan mikään ensimmäiseen kuuteen peliin. Toki täytyy tunnustaa, että pahin alamäki lähti varmaan siitä kun kaksi peliä putkeen kääntyi parilla viimeisellä minuutilla samalla tyylillä. Ensin tasoitus ihan tyhjistä, kun omat ei voi osua hyökkäysalueella kiekkoon niin maan millään, kaveri vetää magneetilla kiekon ylös ja sitten syötöllä onetimerit peltiin. Toinen maali sitten kiekko maalille ja pompulla sisään. Tuollaisia maaleja tein viimeksi varmaan seiska tai kasi divarissa. Kauhea työ itse survoa maali jostain, sitten saadaan vastaan joku ruotsinpoika joka hakee joka hyökkäyksestä etukulmaan rannaria, tietysti viimeisellä minuutilla ensin glitchiranne yläseen ja sitten täydellinen onetimer keskelle. Siitä sitten pari peliä ilman maalin maalia, kun ei vaan mene mistään MS Jagr osuu jo takiksilla kiekkoon ja vetää vain metrin verran ohi tyhjästä maalista. Toiseksi viimeisessä pelissä oli jo yritystä täydellinen hallinta hyökkäyspäässä, onetimerit alkaa osumaan, kun vastustajan rosterista löytyy Stamkos, Datsyuk, Bergeron, Getzlaf ja kumppanit. Yllättävä tunne, kun Phil Kessel osuu ensimmäistä kertaa kolmeen viikkoon liikkuvaan kiekkoon. Ei se tietystikään hirveästi auta, kun Rask on täydessä god modessa ja omalle maalille kun kiekon laittaa niin pakit ja veska survoo sitä parhaansa mukaan kohti omaa verkkoa. Täytyy kyllä kehua tätä tekoälyn karvausta, että ihan uskomattoman hienosti tuo oma joukkue paineistaa omissa. Mihinkään et voi syöttää ja kun pakilla löydät avoimen kaista, niin pakkipari pyrkii ajamaan täydellisellä ajoituksella siihen eteen. Ei auta vaikka mitkä taktiikat laittaa, niin omissa on peli ihan lukossa. Laiturit kaartaa aina takaisin, kun syötät laitaan, sentteri pyrkii ajamaan väkisin kauemmalle kaistalle ja pakkipari pyrkii aina kääntymään, kun syöttö lähtee. Tuollaista tilanteista pari maalia omiin. Lopussa sitten viimeisellä minuutilla momentumit taisi tulla omalle puolelle, kun 4-1 tilanne muuttui 30 sekunnissa 4-3 tilanteeksi. Ihan ei maltti riittänyt 15sekunnin maaliin.

Seuraavaa peliä kohti sitten vaan, eihän tätä malta lopettaa, kun on niin mukavaa. Omat osuvat jälleen kerran maalin edessä liikkuvaan kiekkoon, en tiedä mikä noita äijiä vaivaa kun alkaa taso lähestyä jo D-junnuja. Uskomaton NHL simulaatio, kun pelaajat ei saa kiekkoa haltuun jaloista, osu liikkuvaan kiekkoon ja metrin syötöt menee metrin verran ohi. Noh, pelihän oli nätisti kolmannen erän lopussa hallussa, ehkä vähän intensiivisempään kulmapeliin tuli syyllistyttyä vastustajan päässä, mutta 30sek ennen loppua kiekko ajautuu omaan päähän. Ei hätää kiekko Hedmanilla haltuun, herra myös kääntyy halutulta puolelta eli ei tarvi edes roiskaista. Luistellaan tyylikkästi siniviivaa kohti. Laidassa on laituri vapaana punaviivan kohdalla ja kaistaa syöttää noin kaksi metriä. Vastustajan äijä ajaa keskeltä kohti ja pokella tullaan, ei siinä mitään kun laitaa kohti painan syöttöä, niin eihän se siihen voi yltää. No ei se jumalauta siihen ylläkkään, mutta EA:n magneetit kiskaisee kiekon siihen keskelle. Millään helvetin logiikalla jos syötät oikealle kiekon laitaa kohti, niin se ei siitä voi ponnahtaa keskelle jos kaveri yrittää huitaista vasemmalta sitä kohti, siihen yltämättä. Noh, ei muuta kuin peli pauselle ja ihmettelemään. Noh, eihän se ukko siihen kunnolla yltänyt, mutta nätisti se kiekko siirtyy kuin kauko-ohjattuna täydellisesti toisen hyökkääjän lapaan. Läpäristä maali 19sek ennen loppua ja peli jatkoajalle. Jatkoajan ekat kolme minuuttia pelataan vastustajan päässä ja kolme kertaa ammutaan pelipaikoilta nätisti maalin ohi. Tärrää tärrää, noh kiekko viivaan ja Pietrangelo ajaa Hedmanin levyksi. Tämä siis ykköspakkiparin hieno oivallus, vastustaja pokettaa kiekon päätyyn, pitkä tulossa, mutta eiköhän takana ole kone päättänyt survaista poikkarilla vauhtia kiekottomaan mieheen. Viimeiset kaksi minuuttia sitten vielä AV:lla, noh edelleen ihan täydellinen hallinta ja toinen joukkue ei pääse edes maalipaikoille. Itse tuhrin puolittaista läpäriä ja muita tilanteita. Kaveri ottaa pari boxia ja yv:llä sitten hyökkääjätähdet lyö kiekosta ohi. Rankkareilla sitten hienot rystykämmenet sisään ja voitto taskuun, mutta täytyy sanoa että on niin kusetettu olo, ettei mitään rajaa. Hallinta oli 12-5 ja laukauksia oli tuplamäärä, eikä mitään huonoja tontteja vaan sektorilta melkein kaikki kudit.

Kahdeksan pelin jaksolle sattui todella hienoja YV pyörityksiä, kun kahta syöttöä ei saa peräkkäin omille, kiekko vastustajalle ja omat äijät väistelee kiekkoa. Kunnia toki vastustajalle kun tekaisee 3 av maalia, mutta kun hallinta on tasakentällisin ihan täysin omalla joukkueella, niin luulisi että ne osais YV:lläkin pelata. Täytyy kyllä miettiä vakavasti kannattaako tuohon paskaan aikaa investoida, kun palkintona on vain järjetön ketutus. Hauskuus kaukana tuosta scriptatusta magneettikiekosta...
 

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Ei mulle ainakaan ole tullut. Tosiaan pelaan sitten eri peliä. Ei saa bottikaan jäähyä. Ainoa milloin jäähy tulee, on jos kiekko vedetään maaliin/kulkeutuu maaliin. Silloin tuomari pistää boksiin aivan joka kerta. Tosin hipaisu taitaa pitää paikkaansa, mulla noi ajelut on yleensä ympäri jäätä ja maskit päästä jne..
Mulla jatkuvasti botit käy vähän kolailemassa vastustajan kiekottomia pakkeja. Näkee jo ennenkuin taklaus on osunut niin vastustajan maalivahti on istumassa penkillä. Tämähän on vaan sitä Rammerin tasoitusta vastustajalle.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Mä jätin kokonaan bottipelit pois HUT:sta ja muualta. Aivan järkyttävää skeidaa nuo PS3-puolella. Vielä hirveämpää kuin NHL14-pelissä. GMC on ainoa missä olen voittanut kaikki bottipelit mitä tullut eteen.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa yksi ominaisuus yli kaiken. Jos häviät aloituksen, niin omat tekoälyn pelaajat eivät tee minkäänlaisia järkeviä ratkaisuja saadakseen kiekon. Jos aloitus menee suurin piirtein tasan, niin omat botit luistelee aina sen metrin kaksi liian kauas kiekon ohitse. Tuo on tehty siis niin perseelleen kuin vain voi. Kiekko on siinä senttereiden jaloissa, oma botti lähtee kiekon "perään" ja luistelee siitä ohi kohti maalivahtia ja vastustajan tekoäly laituri tulee sen siitä poimimaan. Etkä tietenkään pysty vaihtamaan sitä sentteriä itseltäsi pois, koska on edelleen lähimpänä kiekkoa. Sama paska oli jo vanhemmissakin peleissä.
Pelissä kuitenkin kun on paljon valintoja erilaisille taktiikoille, niin luulisi että voisi aloituksiin valita vähän lisää muutakin kuin pelaajien sijainnit. Esimerkiksi "kerrot" omalle tekoälyllesi, että yrität sitoa jonka perusteella tekoäly sitten käyttäytyy kyseisen käskyn vaatimalla tavalla.
Nyt jos työnnät aloituksessa vastustajan sentteriä eteenpäin, niin omat botit jäävät paikoilleen tai lähtevät aivan muualle jonka johdosta vastustaja hakee kiekon ja toivot vain että pystyt vaihtamaan jo pelaajaa ja käyt kolaamassa kiekollisen ennen kuin jotain kerkeää tapahtumaan.
 

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Tasotukset...miten välillä omat pelaajat tuntuu tahmeammilta, syöttöprosentti laskee 20%, aloitukset häviän kaikki, oma mokke imee kaikki, vastustajan mokke vetää jotain ihme jalkapallosyöksyjä joka pelissä väh. 2, omat vetää poikittaissyötöistä ohi kiekosta ja muutenkin täyttä paskaa.

Onko muilla ilmennyt tämmöstä?
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Vittusaatana että vituttaa! HUTissa pelasin ja kahden erän jälkeen johdin 2-1. Sitten mun bottipelaaja ottaa idioottimaisen jäähyn ja peli 2-2... tämän jälkeen MIKÄÄN ei onnistunut, vesta päästi kolmanteen erään seitsemän maalia kahdeksasta kudista. Syöttöprosentti tippui 68 --> 38... mikään ei onnistunut, ei vittu mikään. Melkeen lähdin pelistä kesken pois, mutta tuohan olisi hyvin epäystävällistä kanssapelaajaa kohtaan.

Mutta siis mitä helvettiä taas, en mä noin paska ollut! Sitten 2vs0 läpiajoja mulla pari, mutta niitäkään syöttöjä ei nuo paskat ottaneet kiinni. Vastustaja pääsi kolmesti läpiajoon, kun mun pelaaja ei viivalla ottanut kiekkoa haltuun - seisoi vaan vittu vieressä. Tähän pelaajaan en tietenkään luonnollisesti voinut valita "aktiivisuutta" tai mikä onkaan se, että sillä voisi pelata.

Lisäksi vastustajalla oli lähes samanlaiset pelipaidat. Mulla oli KalPan musta paita, ja vastustajalla joku musta Ruotsin liigan paita... siis mustakeltainen sekin... olipa taas helppoa...
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Tasotukset...miten välillä omat pelaajat tuntuu tahmeammilta, syöttöprosentti laskee 20%, aloitukset häviän kaikki, oma mokke imee kaikki, vastustajan mokke vetää jotain ihme jalkapallosyöksyjä joka pelissä väh. 2, omat vetää poikittaissyötöistä ohi kiekosta ja muutenkin täyttä paskaa.

Onko muilla ilmennyt tämmöstä?

Tätähän tämä on. Pahimmillaan laskee voitosta saatavaa iloa aika merkittävästi kun näkee, ettei peli anna vastustajalle mahdollisuutta voittaa. Vastaanottavana osapuolena tämä on vielä tuskaisampaa. Edelleenkään en tajua, mitä helvettiä tämä ominaisuus online-peleissä tekee? Hienoisen pelin sisäisen momentumin hyväksyn - sehän olisi realististakin - mutta tällaisessa överivedetyssä versiossa ei ole mitään itua. Saa vain pelin tuntumaan käsikirjoitetulta, mikä ei ihminen vs. ihminen-pelissä ole mikään erityisen haluttu ominaisuus.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Kuika vitun kauan tämä "paska momentum" voi kestää? En ole varmaan viiteen peliin saanut yhtään syöttöä omille ja vastustaja tekee ihme paskamaaleja (veska imee). Nyt oli lisäksi joku spede vastassa (Yolo 519, Suomen paidat). Useamman kerran esim. jäin veskan kanssa maalin taakse seisomaan "syöttöasentoon", sitten kun menee ottamaa kiekkoa pois niin tulee jäähy. Argh!

Sekin vituttaa, että alkaa itsekin kusipäistymään kun tuo sama kura jatkuu ja jatkuu. Muutamamn kerran olen hiukan liian kovaa taklannut tuollaisia spedejä sitten... toivottavasti ei ole isompaa loukkaantumissumaa tullut. Mutta jostain syystä se momentum on joskus tollasella paskataklauksella kääntynyt.

EDIT: Kuudes peli putkeen tuli turpaan. Ei vittu jaksa taas! Syöttö% alle 50, kun nuo paskat ei ota kiekkoa kiinni/syöttää ihan päinvastaseen suuntaan ku "käsken". Edellisessäkin pelissä ihan totaalipaska vastustaja - voitti NOLLA aloitusta esim. mutta sai ainoasta paikastaan maalin. Katsoi vielä pelistä joka ikisen välidemon ja muut paska.

Nyt vähintään viikon tauko HUTiin pitäkööt tunkkinsa EA - vissiin tolla koitetaan saada maksamaan tästä paskasta? Joo, mulla ei ole yhtää yli 85 pelaajaa.
 
Viimeksi muokattu:

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Suomalaiset pelaajat ovat kyllä NHL 15:n syöpä, pahempi, kuin mikään vitun "EA sitä EA tätä". Tänään on sattunut ykkösdivarissa pelkästään näitä etuyläkulmaa hakevia kehareita. Ja puolustus? Pokechek-orgiaa. Se näyttääkin niin helvetin tyhmältä. Joo, sen EA voisi tehdä, että vähentää mailalla tökkimisen tehoa huomattavasti, tai sitten jäähyjä enemmän siitä. Nykyään lähden HUT-matseista kylmästi pois vaikka johtotilanteessa, jos vastustaja pelaa minun mielestäni hinttarimaisesti. Pari kertaa vastustaja ollut huuli pyöreänä, kun peli on ollut tasan tai vaikka minun johdossani ja sitten vastustaja tönii vihellyksen jälkeen tai laukoo, eikä lähde tappelemaan, niin minä lähden vittuun koko pelistä. Olen sen verran vanha, että ei minun tarvitse katsoa jotain ES-jonnejen vammaista sätkimistä.
 

Tumbenson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kyllä tuo hieman tylsää on, kun tuntuu että on olemassa se yksi ainoa voittava pelitapa tuolla 1-2 -divareissa (HUT). Välillä tuntuu, etten tiedä miten puolustaa onetimereitä pois, vaikka olisi 2v2 tilanne. Bottipelaaja kun tuntuu vähintään sen kerran peliin jättävän vapaaksi kiekollisen vastustajan. Taktiikoita on kokeiltu monenlaisia, maalinedustan suojaus, kiekon estäminen yms.. Mutta noihin edellämainittuihin maaleihin kyllä olen jo tottunut, en kyllä muista koska nollapelin oisin viimeksi pelannut. Läpiajoista en sitten puhukaan enempää, niitä toisaalta olen onnistunut karsimaan hyvin mutta tämän myötä vastustajien onetimer-maalit ovat taas lisääntyneet. Toisaalta taas itse oon oppinut vihdoin ja viimein käyttämään omat läpiajotilanteet hyödyksi, niin voittojakin ruvennut ropisemaan enemmän.

Kari Lehtonen on muuten tässä pelissä aivan jäätävä seula. 4 ottelua, 4 häviötä, PMK 6, T-% 64. Paras moke toistaseks jolla oon pelannut on Cam Talbot (82).

Statsit nyt 70-46-9. Alussa oli 30-4-5. Pitänee jatkaa harjoittelua. Tällä hetkellä en teekään muuta kun grindaan coinseja, pelien tuloksilla ei niin väliä ole. Heti menneet pelit paremmin, kun pelaa lepposella fiiliksellä. Ei tää niin vakavaa oo! ;)

Onko muuten tuon EA:n joka toinen päivä pakko pistää noita megapakkoja myyntiin! :D Koskahan tulee eka 100 euron pakka myytäväksi!? 88-pelaajiakin saa jo n. 1k coinseilla. En uskalla ees kuvitella, millaset pelaajamarkkinat on vaikkapa joulun jälkeen.. jotain järkeä kyl vaatis tuo touhu..
 
Viimeksi muokattu:

Ribals

Jäsen
Kyllä tuo hieman tylsää on, kun tuntuu että on olemassa se yksi ainoa voittava pelitapa tuolla 1-2 -divareissa (HUT). Välillä tuntuu, etten tiedä miten puolustaa onetimereitä pois, vaikka olisi 2v2 tilanne. Bottipelaaja kun tuntuu vähintään sen kerran peliin jättävän vapaaksi kiekollisen vastustajan. Taktiikoita on kokeiltu monenlaisia, maalinedustan suojaus, kiekon estäminen yms.. Mutta noihin edellämainittuihin maaleihin kyllä olen jo tottunut, en kyllä muista koska nollapelin oisin viimeksi pelannut. Läpiajoista en sitten puhukaan enempää, niitä toisaalta olen onnistunut karsimaan hyvin mutta tämän myötä vastustajien onetimer-maalit ovat taas lisääntyneet. Toisaalta taas itse oon oppinut vihdoin ja viimein käyttämään omat läpiajotilanteet hyödyksi, niin voittojakin ruvennut ropisemaan enemmän.

Kari Lehtonen on muuten tässä pelissä aivan jäätävä seula. 4 ottelua, 4 häviötä, PMK 6, T-% 64. Paras moke toistaseks jolla oon pelannut on Cam Talbot (82)

Itse tällä hetkellä 2. Divarissa (nousin juuri) ja ainakin tähän asti oon saanut noi one-timerit puolustettua hyvin pois, statsit 47-3-0. Viime peleissä on alkanut myös läpiajoista osua melkein joka kerta, ennen oli vähän vaikeampaa. No katsotaan miten top 2 divareissa peli kulkee, 3. Divari lopettiin hienosti puhtaalla 7-0 voitolla.

Mitä tulee Kari Lehtoseen, niin torjui itselle 18 ottelun voittoputken ja oli loistotikissä. Tällä hetkellä maalia vartioi musta Mrazek 99 buustattuna ja ottanut parit nollapelit jo.
 

Koikkaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves & Boston Bruins
Pelasin HUT:ssa kauden viimeistä, eli 10. ottelua ja tarvitsin yhden pisteen mestaruuteen. Vastustajalla oli kaikki Blackhawksien tähdet, mutta pelaajan pelitaidot oli selkeästi huonommat kuin mulla. Vastustaja rikkoi paljon ja pääsin pyörittämään ylivoimaa paljon. Aina, kun pääsin johtoon niin tämä räkänokka tasoitti aina ties minkälaisilla pompuilla Kanella, Sharpilla ja Toewsilla. Lähdin viimeiselle minuutille 4-3 johdossa ja päätin puolustaa tiukasti, mutta tämän vastustajan Patrick Kane ampui siniviivan takaa ja kiekko meni yläriman kautta maaliin. Nauroin lähinnä tilanteelle ja sanoin itselleni ääneen:
"Mulla ei ole mitään hätää, kunhan nuo ei tee 38 sekunnissa enää maalia, mutta EA:n tuntien se tekee."

Sain nopeasti pari hyvää maalinteko paikkaa, mutta ei onnitunut. Mun ikuinen epäonnensoturi Hjalmarsson yritti ampua viivalta, mutta tämän maila meni säpäleiksi. Vastustaja 2-1 hyökkäykseen, mutta "onneksi" maalivahtini Cam Ward "pelasti" tilanteen. En nähnyt mitän uhkaa ja päätin jatkaa peliä ilman katkoa. Sitten jotenkin tämä Cam Ward onnistui "heittämään" kiekon omaan maaliin. En voinut käsittää mitä helvettiä tapahtui ja huusin pelille: "ONKO TÄÄ JOKIN SAIRAS VITSI!?". No, hävisin pelin varsinaisella.

Peli kääntyi viimeisellä minuutilla aivan toisinpäin ja alkoi oksettaan.

Viikon tauko sopii tähän paikkaan erittäin hyvin.

PS. NHL 14:ssa kävi samanlainen "kämmi", mutta se ei ratkaissut peliä.
 

Mdawg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tama on kylla taytta paskaa. Ei saatana voi olla, etta EA ei noilla resursseilla saa tehtya kunnollista latkapelia. Olen nyt pelannut about 35 matsia BE A GM-moodia NYR:lla ja Lundqvist on tilastojen perusteella pelkka kasa paskaa. Muutenhan rekordi on ihan realistinen 18-12-0-5 tai jotain sinnepain ja paras pistemies on Nash 30 pisteella (18+12), mutta ei saatana tuota pelaamista muuten.
Pelasin eilen 3 pelia ja kaikki samalla kaavalla: menin muutaman maalin johtoon (2-0, 3-0 ja 4-0). Sitten CPU sai Momentum Boostin ja kaikki omat syotot omalta alueelta pysahtyivat CPU:n hyokkaajien luistimiin. Klap-klap-klap ja peli oli toisessa erassa yhtakkia 5 minuutin sisalla 2-3, 3-3 ja 4-5.
Olen saatanyt CPU:n laukaisutarkkuuden nollille, koska alkukaudesta vetelivat siniviivalta aina hakkeja ja kaikki 2 vs. 2-hyokkaykset paattyivat millintarkkaan rannariin tolpan juureen / ylapesaan. Ei auta enaa sekaan vaan sitten kun CPU on "liikaa" haviolla niin maaleja alkaa tulemaan kuin liukuhihnalta. Paastyaan johtoon kone lopettaa pelaamisen ja taas saa pelata "kunnolla".
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös