Mulla vituttaa, kun olen niin paska tässä pelissä. Äsken HUTissa tasainen peli taas, mutta mun ysidivarissa statsit on 1 - 3- 0, niin oonhan mä paska. Minuutti ennen äskesen pelin loppua peli 0-0, itsellä tyhjä maali edessä ja äijä sutii vaihteeksi OHI kiekosta, sitten toisessa päässä vastustaja yritti syöttää maaliin, mutta mun veska teki jonkun ihmepiruetin ja kiekko perseen kautta maaliin... vittu että vitutti. Tää netissä pelaaminen on mulle tosi uutta, mutta oonhan mä paska. Ärsyttää, kun oli yks parhaista peleistä mitä olen varsinkin puolustussuuntaan koskaan pelannut... Buu...
Haluaisiko joku pelata mua vastaan onlinepelin, ja kertoa mitä pitäs reenata? PS4llä pelaan... laittakaas yv:tä?
EDIT: Seuraavassa pelissä tapahtui jotain hyvin kummallista. 25min pelattu, ja minä johdan 6-0. Ja siis mielestäni ansaitusti. Vastustaja ylipelasi kokoajan (joka kerta kun mulla oli kiekko, koitti vaan taklata täysiä) ja minä sitten syöttelin omille vapaille pelaajille - kyllä, jopa taaksepäin! (KalPan paita päällä tietty ;) Sitten hyökkäyksissä menivä't täyttä höyryä kokoajan, ja sain tuossa 25 minuutissa ainakin viisi läpiajoa (niistä jopa muutaman maalin). No, tuo vastustajahan tietty sitten pakeni paikalta tuossa 6-0 tilanteessa. Harmitti, kun ekan kerran ikinä oikeasti tuntui, että jotain osaan. Tuon pelaajan statsitkin jopa 8-3-0, tosin tuossa 9. divarissa jossa kahlaan on tuo hävinnyt kaikki pelit. Mutta hyvin tuota vastaan puolusti, kun piti laidat eikä päästäny nille perus rannaripaikoille.
Ni, ehkä siitä on jotain hyötyä ollut, kun olen omaa agressiivista pelitapaa koittanut karsia ja vähän panostaa puolustukseen. Turpaan on tullut, mutta kaikki otsellä olleet maalin pelejä :)