NHL 15 – vitutusketju

  • 91 844
  • 331

HokiHero

Jäsen
Pelaajat HUTissa jotka jäävät pyörimän johtoasemassa oman maalin taakse. Kyllä itsekin saatan purkaa viimeisillä sekunneilla paniikissa pitkiä kiekkoja, mutta se että sinne jäädään pitkäksi aikaa yrittämättä edes pelata ja käytetään koneen huonoa tekoälyä hyväksi vie peli-ilon kokonaan.
 

Schröder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Augsburger Panther, Torpedo Nizhny Novgorod, JYP
Mahtavia nämä vesselit HUTin puolella ja varmaan tuttuja normiversusmoodistakin, kun ollaan häviöllä yritetään glitchata peli rikki maalivahtia plänkäämällä sisään --> ulos --> sisään etc. Yleensä peli meneekin jökkiin ja tappio kirjataan sitten minulle, ei saatana.. En ymmärrä miten tälläiset pelaajat saavat nautintoa tuollaisesta voitostaan?

Alusta siis edelleen PS4.
 

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Täytyy sanoa että yllättävän fiksua porukkaa on tullut vastaan XONEN vastustajissa. Pelejä on nyt 16-6-1 eikä yksikään vastustaja ole quitannut tai ruvennut hakemaan mitään veska sisään-ulos bugia. Toistaiseksi ollut vain yksi vastustaja jonka takia meinasi lentää ohjain seinään kun ei hakenut muuta kuin kaarteli Gaborikilla tms. vetosektoriin ja rannari takakulmaan. Kuusi tällaista maalia pelissä. Toki oma vika mitäs päästin laukomaan.
Eilen nousin 7 divariin että kattoo nyt rupeaako homma menemään totisemmaksi.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Täytyy sanoa että yllättävän fiksua porukkaa on tullut vastaan XONEN vastustajissa. Pelejä on nyt 16-6-1 eikä yksikään vastustaja ole quitannut tai ruvennut hakemaan mitään veska sisään-ulos bugia. Toistaiseksi ollut vain yksi vastustaja jonka takia meinasi lentää ohjain seinään kun ei hakenut muuta kuin kaarteli Gaborikilla tms. vetosektoriin ja rannari takakulmaan. Kuusi tällaista maalia pelissä. Toki oma vika mitäs päästin laukomaan.
Eilen nousin 7 divariin että kattoo nyt rupeaako homma menemään totisemmaksi.

Itseänikin yllätti aluksi kuinka fiksusti porukka vetää. 4Divarista eteenpäin alkoi sitten tulemaan useampi quittaaja, mikillä häiritseviä, jokaista oman maalin uusinta katsova pelaaja. Ja jokunen pelkkää lämärillä b-pisteen alapuolelta maalivahtin suojista alakulmaan laukovia pelaajia. Jälkimmäinen näistä bugimaaleista ylivoimausesti ärsyttävin.
 

Hammeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Minnesota Wild, Juventus
Ei saatana minkälaiseen bugiin tuli törmättyä tällä kertaa. Sain 2 minuutin jäähyn, jonka aikana vastustaja teki yv-maalin, mutta tuo mun jäähy ei koskaan loppunutkaan. Tuli pelattua koko helkkarin ottelu yhden miehen vajaalla paitsi ne ensimmäiset 18 minuuttia...
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Ei saatana minkälaiseen bugiin tuli törmättyä tällä kertaa. Sain 2 minuutin jäähyn, jonka aikana vastustaja teki yv-maalin, mutta tuo mun jäähy ei koskaan loppunutkaan. Tuli pelattua koko helkkarin ottelu yhden miehen vajaalla paitsi ne ensimmäiset 18 minuuttia...

Ei tarvinnut itse ihan koko matsia av:lla istua, mutta pelasin josain pelissä 5v3 alivoimaa. Pohjalla oli femman jäähy ja sain kakkosen vielä päälle. Vastustaja onnistui sitten rokottamaan ja yllätyksekseni tämä kakkosta istuva ei päässytkään pois, vaan joutui istumaan koko kaksiminuuttisen. Piti oikein tilastoista käydä varmistaa, että menikö nyt ihan oikein. No ei mennyt.
 

Schröder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Augsburger Panther, Torpedo Nizhny Novgorod, JYP
Niin ja vituttaa toki nämä vesselit myös jotka tulevat jollain paskalla mokkulalla tai perunalla pelaamaan ja peli on lagista puuroa, pätkii pätkii pätkii...
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Niin ja vituttaa toki nämä vesselit myös jotka tulevat jollain paskalla mokkulalla tai perunalla pelaamaan ja peli on lagista puuroa, pätkii pätkii pätkii...

PS3:lla on ollut niin lagista paskaa pelin julkaisusta asti, että luulen tämän menevän EA:n serverien piikkiin. Ainakin oma yhteyteni toimii kaikkialla muualla (Sonera 100/10).
 

Admiral

Jäsen
Voiko tässä pelissä tallentaa esim. Be a GM pelimuodossa joukkue/ketjustrategioita joukkueelle? Olen pähkäillyt asiaa, ja ärsyttää joka peliä ennen laittaa asetukset kuntoon kun aina ovat palautuneet vakioksi uuden pelin alussa. Argh.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Nyt tuli ehkä ekan kerran vituttava ottelu tässä pelissä. PS4llä pelaan Be a GM modea. Oli kiva 5 pelin voittoputki, mutta sitten vastaan tuli Kings...
  • Omat pelaajat veti vähintään 10 kerta kiekosta ohi avopaikassa. Siis sutivat ohi tilanteessa, jossa maila pitäisi vaan laittaa kiekon eteen.
  • Syöttöjä ei voitu mitenkään ottaa kiinni. Usein myös olivat jostain syystä selkä hyökkässuuntaan, kun kiekon ottivat haltuun... siitä hyvä tehdä nopea hyökkäys.
  • Kolme maalia kone teki niin, että vaikka miten hakkasin pelaajavaihtonappia, ei se antanut valita lähintä pakkia. JES! Sitten botti vaan kaarteli puoli kenttää kyseisen pakin ohi...
  • Pakit ei millään voinut oma-aloitteisesti koittaa mennä niihin irtokiekkoihin, ei kummassakaan päässä.
  • Pakit ei osanneet pitää kiekkoa hyökkäysalueella - ei millään...
  • Kings-pelaajat ottivat kiekot hienosti haltuun mun lämäreistä. Siis ei kiekko pomppinut edes, suoraan haltuun ja hyökkäykseen!
  • Botti otti mulle KOLME huitomisjäähyä. Itse en vaihteeksi päässyt kertaakaan YV:tä koittamaan.
Turpaan tuli 5-0, Quick otti kaiken. Voi voi, tasokin toiseksi helpoin. Vittu mä oon paska.

Onko tässä pelissä Kings EA:n lemmikki? Eka peli niitä vastaan.

Edit: Luulen, että osasyy tohon tappioon oli se, että voitolla olisin mennyt divisionan kärkeen - eihän se saa liian helppoa olla. Seuraavakin peli oli tosi vaikea, kun Antti Niemi oli kiviseinä. Jatkoilla voitto, ja nyt pisteen päässä divisionan ykkössijasta, kun 3 ottelua ykköstä vähemmän pelattuna.

Yksi jatkuva vitutuksen aihe on nuo jäähyt. 17 peliä, 6 ylivoimaa, ja noista ainakin puolet ollut päällekkäisiä vastustajan kanssa (eli YV:tä saanut pelata max minuutin)... Miten tässä saa YV:tä? Kertokaas? Toiseksi vähiten YV:tä saaneella joukkueella on kuitenkin tasan 50YV:tä.
 
Viimeksi muokattu:

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Vituttaa yleensäkin tämä pelaajan vaihtaminen pelissä ja siinä ollaan menty entistäkin enemmän taaksepäin. Esim. Oman pään aloituksessa vastustaja sitoo ja laituri nappaa kiekon ja saa vapaana seilata maalille. Ei siinä auta vaikka kuinka rämpyttäisi pelaajavaihtoa kun ei vaihda.
 

Jokeri82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vituttaa yleensäkin tämä pelaajan vaihtaminen pelissä ja siinä ollaan menty entistäkin enemmän taaksepäin. Esim. Oman pään aloituksessa vastustaja sitoo ja laituri nappaa kiekon ja saa vapaana seilata maalille. Ei siinä auta vaikka kuinka rämpyttäisi pelaajavaihtoa kun ei vaihda.
Sama! Välillä muutenki vaihtuu kummallisesti. Hyökkäyspään pyörityksestä kaveri ampaisee vastaiskuun niin sitte kierretää kaikki hyökkäyspäässä olevat pelaajat läpi ennenku alimpiin heppuihin vaihdetaan...
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Xonella pelatessa näyttävät ottelua ennen esittelyssä joukkueen statsit. Olen nyt 25 min etsinyt peliä ja kukaan ei suostu pelaamaan. On tullut jotain Masenko88 ja TeamRoihua. Ainakin Masenko näistäkin osaa käsittääkseni pelata.

Tämän saisi poistaa kokonaan. Itselleni on aivan sama ainakin minkä tasoista tulee vastaan. Näin pystyvät heikommatkin nousemaan ylempiin divareihin, kun voivat valita vastustajansa.
 

McSorley

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & LA Kings
Itse pelailen vielä viime vuoden peliä PS3:lla. Osaako joku sanoa tappeluista, onko uudessa pelissä edelleen pakko tapella jos tulee taklattua vastustajaa tuhmasti? Vai voiko kieltäytyä tanssikutsusta? Ei aina huvittaisi tapella kolmannen erän lopussa esim. kun oma joukkue yhden maalin tappiolla. Itse pelailen lähinnä tuota Live the Life moodia.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Itse pelailen vielä viime vuoden peliä PS3:lla. Osaako joku sanoa tappeluista, onko uudessa pelissä edelleen pakko tapella jos tulee taklattua vastustajaa tuhmasti? Vai voiko kieltäytyä tanssikutsusta? Ei aina huvittaisi tapella kolmannen erän lopussa esim. kun oma joukkue yhden maalin tappiolla. Itse pelailen lähinnä tuota Live the Life moodia.

Ainakaan xonella ei ole pakko HUTtia pelatessa. Enkä ole muuten kertaakaan tapellutkaan.
 

Hammeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Minnesota Wild, Juventus
On tää PS4/XB1 versio kyllä niin helvetin buginen ja hutiloiden tehty, että taitaa kyllä jäädä peli sinä päivänä unholaan kun käyn uuden Fifan hakemassa. Äskeisessä matsissakin tein 2 selvää maalia, kumpaakaan ei merkattu taululle. Ensimmäisessä maalissa kiekko oli jo aivan päivänselvästi maalissa, kunnes vastustaja otti sen sieltä mailallaan pois maaliverkkojen läpi, eikä tuota hyväksytty. Toisessa maalissa kiekko valui molarin längistä maaliin ja tuomari vihelti siinä kohtaa pelin katki, enkä kyllä yhtään ymmärtänyt että miksi?

Sekin vituttaa, että pelaajat tosiaan liikkuu useimmiten kuin juna kiskoilla, niin kuin täällä on jo jotkut maininnut. Välillä pelaajat näyttää jopa teleporttaavan 3 metrin päästä täydelliseen tyrmäystaklaukseen, vaikka olisi minkälaisessa vauhdissa ja asennossa menossa aivan muualle. Joka toisessa matsissa suunnilleen tapahtuu vielä niin, että peli bugaa jotenkin hassusti ja yksikään pelaaja ei kentällä pysty ottamaan kiekkoa haltuunsa vaikka luistelisit jokaisella äijällä sen kiekon luokse 10 kertaa.
 

Turri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, HIFK, Braehead Clan
Toistaiseks aika vahan ollu kunnon "vituttaa niin ettei veri kierra" -hetkia PS3:n parissa, mutta pari aika hairitsevaa asiaa kylla on.

Maalivahtien peluuttaminen Be a GM -modessa, siis muiden kuin oman jengin. Talla hetkella pelannu noin 15 matsia kautta ja kavin katteleen millasia ottelumaaria huippuveskoilla on. Floridassa Luongolla alla 4 ottelua 12:sta, Kingsissa Quickilla 3 matsia 14:sta, Nashvillessa Rinteella 4 matsia 13:sta jne. Miks kakkosveskat pelaa kuin ykkosveskoina? Jos vaan kattoo overallia, niin sen perusteella talla hetkella 10:ssa jengissa kakkonen on pelannu enemman kuin ykkonen. Okei, valilla kakkosveska pelaa paremmin kuin ykkonen ja nappaa alottavan paikan, mutta etta joka kolmannessa joukkueessa? Ei sinansa haittaa mutta kiva pelata Devilsia vastaan kun Clemmensen on maalissa ja se imuroi kaiken ekan eran aikana mita ehtii ja sit vasta Schneider laitetaan kehiin. Oon todennakosesti pelannu suurimman osan matseista kakkosveskoja vastaan.

Toinen arsytys on taklaukset/loukkaantumiset. Ehtiny pari kertaa heittaan sellasen pommin etta ukko lentaa naama edella laittaan mutta ei mitaan, kun taas sitten omat ukot loukkaantuu maalinedustalla kun joku vahan tuuppasee. Olis kiva etta ukot loukkaantuis niista taklauksista joissa oikeesti vois sattua (ilomielin lennan pihalle jos se ois tapaus) eika jostain mailaan kompastumisista.

Ainii, ainakin mun pelissa Timosella on jaatava jaata pitkin lamari. Tehny jo 4 maalia lamarilla siniviivalta, ei maskia ja aina langista. En enaa ees kehtaa lamata Timosella. Bogosian tosin ei osu ees muualle kun plekseihin ja paatyverkkoihin...
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Itseäni on NHL-15:sta vituttanut eniten pelaajien (myös omien) maalivahdin päälle ajaminen ja niistä ei aina tule rangaistusta. Toinen on sitte tää uus pitkäkiekko sääntö, eli kun olen ollut pikkasen edellä vastustajan puolustajaa, niin silti tuomari viheltää pitkän kiekon.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Itse pelailen lähinnä tuota Live the Life moodia.

Sama homma ja kehaistava tuota pelimoodia vielä PS3 NHL15 osaltakin. Samoja epäkohtia kuin aiemmassakin pelissä, mutta kyllä nuo tietyt "nyanssit", eli pelilliset lisäykset ovat pelimuodosta rikkaamman itselleni ainakin tehneet. Tietyillä asetuksilla ja säädöillä peli on erittäin nautittavaa ja lähes joka vaihdossa täytyy keskittyä tekemiseensä. Eniten pidän tuosta että kerrankin size matters. Itse pelailen 183/83 tyylisellä sentterillä ja kyllä vituiksi menee jos yrittää fyysisesti ruveta säännöllisesti pelaamaan. Homma toimii kun keskittyy liikkeen kautta hakemaan vahvuuksiaan. Kuten varmaan oikeastikin. Välillä lentelee kuin märkä rätti, mutta välillä kiihdytellään karkuun kömpelöiltä vastapelureilta. Edellisessä painoksessa pystyit varsin huolettomasti jyräämään 100kg pakkejakin. Nyt keräilet itse jos lähret shinne.

Edit. Vitutus siis lähinnä siinä ettei valmentajan ratkaisut tuossa live the lifessa ole mitenkään järkeviä. Mielellään tuota mättäisi vaikeimmalla tasolla ja omilla säädöillä, mutta tällöin pelailet hyvänkin nhl-pistesaldon myötä joko ahl:ssä tai sitten junnusarjassa. Onkin ollut onni löytää vähän helpommalla tasolla tietyt säädöt ja riittävä haasteellisuus.
 
Viimeksi muokattu:

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Ei saa Xonella mitenkään peliä Hutissa. Löytää vastustajan ja sitten kaatuu koko peli kun mennään valitsemaan pelipaidat. Eikä muu auta kuin käynnistää boxi uudelleen. Eikö tähän päivitykseen saatu ollenkaan näitä pelin kaatumisia korjattua? Aikaisemmin tuli vain ajoittain näitä. Nyt en saa peliä ollenkaan.

Edit: puoli tuntia nyt koittanut peliä saada. Kerran jopa pääsin peliin asti. Luonnollisesti vastustaja vilkaisi vain statsit ja lähti menemään.
 
Viimeksi muokattu:

adetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Ryan Miller, HPK
Vilkaisi statsit? Aika outo juttu vai onko tullut näihin uusiin vai näkeekö vanhassakin. Itsellä 360:llä yksi pelaaja vain vilahtaa ennen peliin siirtymistä. Kertaakaan ei alussa kukaan ole karkuun lähtenyt eikä peli kaatunut. Täytyy olla tyytyväinen tähän 360:llä, pelaajiakin tuntuu olevan yli 50k tällä hetkellä hutissa.
 

Ribals

Jäsen
Pistää taas vituttamaan... 7 divariin nousin juuri statseilla 14-1-0 ja eka peli 7 divarissa niin ekalla kympillä netti heittää ulos. Siis ei jumalauta, kun joka vuosi sama paska jatkuu. Hyvin alkoi taas uusi divisioona.

edit. HUT:sta siis kyse.
 
Viimeksi muokattu:

Boogy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Pistää taas vituttamaan... 7 divariin nousin juuri statseilla 14-1-0 ja eka peli 7 divarissa niin ekalla kympillä netti heittää ulos. Siis ei jumalauta, kun joka vuosi sama paska jatkuu. Hyvin alkoi taas uusi divisioona.

edit. HUT:sta siis kyse.
Itsellä tuntuu katkeavan joka pelissä pelin loppuvaiheilla yhteys palvelimeen, tuon takia statsit näyttää ihan hirveiltä kun suurin osa tappioista on tullut yhteyskatkon takia. Tuo tosin johtuu luultavasti paskasta netistäni.
 
PS3.
Ensimmäistä kertaa NHL-sarjan aikana tuntuu, että tämä on oikeasti todella paska peli. Eroa ei huomaa edelliseen versioon mistään muusta kuin kehitellystä fysiikkamoottorista. Uutuutena on lisäksi entistä voimakkaampi tasoitusmoodi/momentum-vaikutus otteluissa. Aivan naurettavaa yht'äkkiä alkaa häviämään joka peli 10-1 useampi peli putkeen, vaikka vastustaja onlinessa on aivan samantasoinen pelaaja kuin "rehellisen" tuntuisissa peleissä.

Ei tartu molarilla koppi, pelaajille syötöt, jokaisessa tilanteessa jossa kiekko elää, se tarttuu vastustajan lapaan, syöttöjä ei saa estettyä vaan syötöt menevät mailan läpi. Aivan järkyttävää kuraa.

Uudet selostajat karu pettymys. Miten tuonkin on voinut toteuttaa noin mielikuvituksettoman huonosti?

Vittu mitä paskaa ja miten typerä voi olla kun tälläiseen laittoi rahaa. Vastaus löytyy peilistä tottakai, mutta kyllä pelintekijänä hävettäisi tälläisen paskan suoltaminen omalla nimellä markkinoille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös