On tämä vaan niin vekkuli peli. En minä tiedä johtuuko se siitä, että täällä tason 50 yläpuolella peli alkaa tarkoituksella heittää kapuloita rattaisiin, mutta jotenkin sitä omalle kohdalle sattuu käytännössä lähes joka helvetin kerta sellainen ihanuus, että vastustajan veskari on kuin saatanan muuri josta ei kyllä kiekko mene ohi. Suurimman osan ajastani ei omakaan veskarini juuri kummemmin imuroi, mutta voisin sanoa, että suurinpiirtein joka toisessa pelissä vastustajan maalivahdista tulee tuo helvetin highlight-video "GOALTENDER WITH THE NUMBER ONE STAR YOU HAVE A FEELING HE'S THE ONE" ja sitten toki vielä omasta joukkueestani se "No matter how you've been playing you've gotta make some changes yadayada AND THEY'VE BEEN OH SO CLOSE". Tolpat kilisee ja patjatorjunnat on selostajien mielestä jotain taivaallista. Sitten on minuutti peliä jäljellä ja vastustaja luistelee puolustuspäätyyni, iskee lämärin jostain siniviivan jälkeen ja siellä lepää, siellä lepää. Miksi aina minä? Saman tasoisia tyyppejä vastaan minä pelaan, joten ei koneen pitäisi mitenkään erityisesti syrjiäkään, kaiketi.
Niin ja vielä. Jos, siis teoreettisesti joskus, ei nyt tietenkään aina mutta voin tunnustaa ja myöntää että joskus näin on käynyt, jos nyt vastustaja pääsee hyökkäysalueelle, siellä alkaa kärhämä kiekosta ja lopulta tämä kärhämä on päättymässä niin, että vastustajalla on laitahyökkääjä maalini vieressä kuin odottamassa mahdollisesti vapautuvaa kiekkoa, niin miksi, oi miksi puolustajani suuntaavat maalin taakse. Ei se kiekko sinne tule, eikä siellä ole ketään, joka voisi maalin sieltä tehdä. Helkkari. Vähän turhan monta kertaa on jo peli loppunut "jatkoajalla viisi sekuntia ennen rankkarien alkua" tällaiseen aivopieruun.