NHL 14:n vitutusketju

  • 133 954
  • 472

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Olen tässä hakannut kaksi viikkoa tiukkoja pelejä Be A Gm:ssa St. Louisilla, 15 peliä pelattu ja olin aivan kikseissä huikeista taisteluvoitoista, no päätin hankkia yhden taistelijan lisää, eli Ryan Callahan tuli vahvistamaan kakkoskenttää. Palkkakatto meni hieman yli ja kävin siirtämässä Elliotin AHL:ään ja Allen puolestaan ylös, no sitten lähdin pois kokoonpanosiirroista ja menin muokkaamaan ketjuja ja huomasin, että missä on Alex Pietrangelo?! No sen jälkeen tarkistin kaikki paikat mihin olisi voinut vahigossa mennä, mutta ei missään...Ei helvetti, että meni maku tuohon turhaan peliin, en koskekkaan siihen enää paitsi pahoinpitelytarkoituksissa. Olisiko täällä ostaja ehdokkaita, tai no eihän siitä saisi 5euroa enempää, eli puoliksi turha. Olisiko myös ehdotuksia miten peli saisi eniten kärsimystä jos sen suoraan sanoen pistäisi paskaksi, mielessä liikkunut dynamiittia, pukkoa, moottorisahaa, traktorilla päältä, hukutus ja raiskaus. Muutkin änärikokoelmat saa kaupanpäälle jos haluaa ostaa itselleen vitutuksen. Huom. Levyt rikottu, tuskin toimii.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Olen tässä hakannut kaksi viikkoa tiukkoja pelejä Be A Gm:ssa St. Louisilla, 15 peliä pelattu ja olin aivan kikseissä huikeista taisteluvoitoista, no päätin hankkia yhden taistelijan lisää, eli Ryan Callahan tuli vahvistamaan kakkoskenttää. Palkkakatto meni hieman yli ja kävin siirtämässä Elliotin AHL:ään ja Allen puolestaan ylös, no sitten lähdin pois kokoonpanosiirroista ja menin muokkaamaan ketjuja ja huomasin, että missä on Alex Pietrangelo?! No sen jälkeen tarkistin kaikki paikat mihin olisi voinut vahigossa mennä, mutta ei missään....

Katoppa asetuksista onko sulla apulaisvalmentajan tuki päällä. Ap.valmentaja säätää ties mitä tuon palkkakaton kanssa ja nyt vaikuttaisi siltä että joku on poiminut Pietrangelon waiwereista.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
VOI VITUN EA!?!?!?!?!?

Be A GM - umpipaska, loukkaantumisten runtelema Florida Panthers. Pelaan mahdollisimman vaikeilla slidereilla, joten pelit on yleensä aika mielekkäitä kun vaikeustasoa löytyy, eikä jokainen peli pääty aina voittoon.

No; harvinaisen 10-2 voitetun pelin jälkee seuraava peli Calgaryä vastaan.. Umpipaskaa Calgaryä.. Saan jäähyn JOKA VITUN TILANTEESTA ja kaveri pääs pelaa ylivoimaa joku 19min kahteen ekaan erään... + varmaan loppuaika oli 4vs4... Kahessa ekassa erässä sillä 40 vetoo ja mulla 12. Peli 1-0 vastustajille.. EA:n selostajat hehkuttaa Barkovin 11 ottelun pisteputkea...

Kolmas erä ja mä ryhdistäydyn ja peli pyörii vastustajan päässä kokoajan. Mut MIKÄÄN veto ei mee sisää. Oli se sitte läpiajosta 999/1000 kikalla. tai täydellinen veto pointilta st. louisilta one-timerina... Kaikki menee ohi tai tolppiin... Tai jää jonkun vastustaja irrealisiin suojiin... No eipä siinä.. 1:30 ennen loppua, hyvän pyörityksen päätteeks, saan loistavalla hyökkäävällä pakilla vetopaikan sivuttauisliikkeeseen maalin eteen ringetteviivojen yläpuolelle.. Puol tyhjä maali, täydellinen veto kohti ylänurkkaa.. Veska ihan kujalla. Ja mitä tekee EA? Veto kilahtaa ylärimaan ja putoaa siitä maaliviivalle. Mahdollisimman epärealistisesti... Maaliviivalta kolme mun pelaajaa käy tökkimässä kiekkoa maaliin, kun veska vetää tuulimyllyä tai jotain muuta brakedanceliikettä maalin toisella kulmalla.. Jokainen mun kolmesta pelaajasta onnistuu jotenkin vetämään ohi kiekosta tai tökkäämään just sen vierestä tai jotain... VITTU MITÄ PASKAAA!!! HUORASAATANA... Sitte viel vastusajan pakki otaa kiekon ja kuljettaa sen sinne maaliin ja menee maalin läpi ja purkaa........ Peli päättyy vastustajalle 1-0. Sinne meni Barkovin pisteputki.
 

Doforos

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsingfors, LA Kings, MMÅ
Be A GM - umpipaska, loukkaantumisten runtelema Florida Panthers. Pelaan mahdollisimman vaikeilla slidereilla, joten pelit on yleensä aika mielekkäitä kun vaikeustasoa löytyy, eikä jokainen peli pääty aina voittoon.

No; harvinaisen 10-2 voitetun pelin jälkee seuraava peli Calgaryä vastaan.. Umpipaskaa Calgaryä.. Saan jäähyn JOKA VITUN TILANTEESTA ja kaveri pääs pelaa ylivoimaa joku 19min kahteen ekaan erään... + varmaan loppuaika oli 4vs4... Kahessa ekassa erässä sillä 40 vetoo ja mulla 12. Peli 1-0 vastustajille.. EA:n selostajat hehkuttaa Barkovin 11 ottelun pisteputkea...

Kolmas erä ja mä ryhdistäydyn ja peli pyörii vastustajan päässä kokoajan. Mut MIKÄÄN veto ei mee sisää. Oli se sitte läpiajosta 999/1000 kikalla. tai täydellinen veto pointilta st. louisilta one-timerina... Kaikki menee ohi tai tolppiin... Tai jää jonkun vastustaja irrealisiin suojiin... No eipä siinä.. 1:30 ennen loppua, hyvän pyörityksen päätteeks, saan loistavalla hyökkäävällä pakilla vetopaikan sivuttauisliikkeeseen maalin eteen ringetteviivojen yläpuolelle.. Puol tyhjä maali, täydellinen veto kohti ylänurkkaa.. Veska ihan kujalla. Ja mitä tekee EA? Veto kilahtaa ylärimaan ja putoaa siitä maaliviivalle. Mahdollisimman epärealistisesti... Maaliviivalta kolme mun pelaajaa käy tökkimässä kiekkoa maaliin, kun veska vetää tuulimyllyä tai jotain muuta brakedanceliikettä maalin toisella kulmalla.. Jokainen mun kolmesta pelaajasta onnistuu jotenkin vetämään ohi kiekosta tai tökkäämään just sen vierestä tai jotain... VITTU MITÄ PASKAAA!!! HUORASAATANA... Sitte viel vastusajan pakki otaa kiekon ja kuljettaa sen sinne maaliin ja menee maalin läpi ja purkaa........ Peli päättyy vastustajalle 1-0. Sinne meni Barkovin pisteputki.

Ota ihan rauhassa. Loistavaa elää ja pelata tunteella, mutta se ei välttämättä riitä, että antaa kaikkensa. Aina ei voi ottaa. Kuten Aurinkokuningas sanoo: "Peli ei ole aina oikeudenmukainen". Aina ei uppoo, vaikka kuinka hakkaat päätä seinään. Päästele höyryjä ja keskity seuraavaan matsiin. Tämä oli vain yksi kauden 82:sta matsista. Menestys ei tule koskaan helpolla.

Ps. Just tällaisista viesteistä tässä ketjussa on kyse.

Pelistä: Peli on hyvä, jos siihen pystyy eläytymään ja lisäämään tunnetta. Mä tykkään, kun pitää oikeasti keskittyä joka tilanteeseen, ratkaisuun jäällä. Yksikin virhe, ja ratkaiseva kiekko omissa. Yksittäiset matsit ovat erilaisia. Kiekko pomppi tai se ei pompi sulle.
 

Siisel1

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juuso Mäenpää, Arsenal FC
Vituttaa, ku menin HUTissa hyväksymään traden valkosesta Bergeronista jonka sain pakasta, mikä se sitten ikinä onkaan. Joku Player of the Game? En ikinä ennen ollut saanu tyyliin mitään Pekka Rinnettä arvokkaampaa. Nyt sitten hyväksyin live-Tavares (overall 92) ja Milestone Paciorettyn vaihdon siihen. Ois pitäny aiemmin hyväksyä toinen parempi trade.. Toews ja Lemieux oli tarjolla. Sama käyttäjä tarjos sit vielä myöhemmin live-Hallia ja Toewsia. Paciorettyn nyt sain myytyä sentään noin 400k, mut toi Tavares ei tunnu kelpaavan kellekään. Vaihtotarjouksetkin tyyliin jotain Kessel ja Phaneuf tasoa.

Ps. Menin sitten vielä höyläämään kaiken lisäks tänään vähä pankkikorttia.. Ei yhtään mitään noista Megapaketeista(?). 15 harvinaista korttia pitäs olla, no missähän ne sitten on? Paras kaiken kaikkiaan saatu kortti oli Tyler Myers.
 

Jesyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kajaanin Hokki, Pittsburgh Penguins, Mestis, NHL
Nyt on ihan pakko tulla tänne purkautumaan.

Mitä vittua EA?

Tuolla fiilistelyketjussa hehkutin aikaisemmin slidereitäni, taisin kehua liian aikaisin. Tuossa pelasin Be a GM:ää Bluesilla Coloradoa vastaan, avauserän jälkeen johdin ehkä turhankin dominoivan esityksen jälkeen 4-1. Avsilla 2 vetoa, joista toinen sisään.

Toisessa erässä ajattelin, että jos vaikka Halak saisi torjuntoja, niin nousisi prosentit. Ja paskat. Mole rupesi hörppimään mitä ihmeellisimpiä maaleja, pakit juuttuvat kiinni maaliverkkoon ja vihu pääsee huseeraamaan maalin edustalla vapaasti, toisen erän jälkeen botilla 10 vetoa, 4 maalia. Ja ei riittänyt, 3. erässä iskivät vielä pari lisää, lopulta sain suutuspäissäni vielä kammettua jatkoajalle.
Sitä pelattiin reilu minuutti, ennenkuin Johnson nakkaa ripulikiekon viivasta ja Halak hörppää etualakulmasta. Siinä vaiheessa lähti ohjain maata kiertävälle radalle. Vastuksella lopulta 25 laukausta ja 7 maalia. Itse pommitin päälle 40 ja Varlamovin huonon päivän ansiosta niistä upposi 6.

Tulipa taas tapettua fiilis tästä pelistä vähäksi aikaa. EA Sports, it's in a game!
 

Bacon

Jäsen
Vois tähänkin ketjuun yhden avautumisen laittaa. Itsellä on tuo NHL jonkinlaisessa boikotissa. Joka pelissä sama paska. Pelaan siis netissä ja kerhopelejä.

Yhteydet ovat ihan perseestä. Jos olet vierasjoukkue niin vastustajan ei tarvitse kuin olla vieressä niin kiekko lähtee lavasta. Toisin päin taas ne luistelee meidän ukkojen läpi. Jos ollaan kotijoukkue niin etu on tietysti meillä samalla tavalla paitsi ruotsalaisia vastaan. Niitä, varsinkin kärkitiimejä vastaan yhteys on surkeampi kuin afrikkalainen gprs-yhteys. Ihan mahdoton saada kiekkoa pois saati sitten itse tehdä sen kiekon kanssa jotain.

Tasotuspaska on ehkä vituttavinta paskaa ikinä. Jos vastaan asettuu selvästi heikompi joukkue niin boteissa on aivan valtava ero. Vastustajan botit taklaavat, syöttävät huippusyöttöjä ja pelaavat muutenkin kuin oikeat pelaajat, kun taas omat botit kaivaa persettä ja toimii lipputankoina. Niiden ohi voi mennä ilman mitään pelkoa siitä, että ne ottaa käden pois perseestä ja yrittää saada kiekon. Sama maalivahdeissa. Joskus saattaa vedot olla 45-3 ja häviät pelin 1-2. Vittu että tuo on rasittavaa. Enkä nyt laittaisi tätä oman tai joukkueen huonouden piikkiin, kun on tullut änäreissä pyörittyä top100 ja parhaimmillaan top10.
 

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Toisessa erässä ajattelin, että jos vaikka Halak saisi torjuntoja, niin nousisi prosentit. Ja paskat. Mole rupesi hörppimään mitä ihmeellisimpiä maaleja

Tuohan on ihan realistista, että Halak rupeaa hörppimään. Eivaan, mutta olen itse huomannut sen, että itselläni eniten noita siniviivarysty hörppyjä tulee juuri Halakille.
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
On kyllä mystisen kuuloisia nämä "siniviiva rysty ripuli ranteet" mitä tietokone tuntuu harrastavan.Itse en nimittäin muista että kertaakaan missään pelimuodossa olisi tullut vastaan,että tietokone tekee siniseltä maalin jollain rystyriipaisulla.

Minkälaisille asetuksilla pelaatte kun näitä tapahtuu?Itsellä supertähti vaikeustaso ja hardcore-simulaatio:sta itse muokatut slaiderit ja aikalailla normaaleja maaleja tulee.Näitä tilanteita jossa voi jo etukäteen nähdä,että tietokone tekee maalin tulee edelleen,mutta ei kyllä sentään mitään siniviiva rystyvippejä.

Ja sitten ketjun aiheeseen.

Itseä vituttaa hut:ssa pelaavat vässykät ketkä syncroerroilevat itsensä ulos pelistä kun jäävät häviölle.Myös pelkkää sitomisaloitusta harjoittavat ovat hyvin lähellä räjäyttää pään.

Ei mulla muuta.
 

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vittukun on kyllä kaiken maailman anteroita täynnä tuo EASHL Sparrauspelit. Joo tiedän, pitäisi pelata joukkueessa, jos haluaa voittoja eikä noita sparreja, mutta vittu. Ei vaan riitä aika pelaamaan muiden aikataulun mukaan.

Välillä toki tulee kyllä ihan unelmaketjukaverit, jolloin peli sujuu erittäin hyvin, mutta sitten tulee näitä oman elämänsä Petteri Nummelineja, jotka menee puolustajaksi ja on koko vitun pelin hyökkäyksen kärkenä aiheuttaen vaaraa ja pelkoa pelkästään omassa päässä. + Yleensä rämpyttää R2:ta, jotta tietokonepelaajat syöttää niille, AINA, vaikka ei ois läheskään vapaata syöttölinjaa tai olisivat vaikka paitsiossa, silti.

Toinen vitutuksen aihe on PS3, tuntuu, että alkaa 5 vuotinen pleikkani vetelemään viimeisiään... Toteaa, että Ethernetkaapeli on irti, vaikka siinä samassa kohtaa kiinni se on koko ajan liikuttamattomana, langattoman kautta käyttäessä taas NHL pomppaa vähän väliä irti EA:n yhteydestä.. Pelaako PS4-pelaajat samoilla servuilla PS3-pelaajien kanssa?
 
Suosikkijoukkue
NHL joukkueet
Vittukun on kyllä kaiken maailman anteroita täynnä tuo EASHL Sparrauspelit. Joo tiedän, pitäisi pelata joukkueessa, jos haluaa voittoja eikä noita sparreja, mutta vittu. Ei vaan riitä aika pelaamaan muiden aikataulun mukaan.

Välillä toki tulee kyllä ihan unelmaketjukaverit, jolloin peli sujuu erittäin hyvin, mutta sitten tulee näitä oman elämänsä Petteri Nummelineja, jotka menee puolustajaksi ja on koko vitun pelin hyökkäyksen kärkenä aiheuttaen vaaraa ja pelkoa pelkästään omassa päässä. + Yleensä rämpyttää R2:ta, jotta tietokonepelaajat syöttää niille, AINA, vaikka ei ois läheskään vapaata syöttölinjaa tai olisivat vaikka paitsiossa, silti.

Toinen vitutuksen aihe on PS3, tuntuu, että alkaa 5 vuotinen pleikkani vetelemään viimeisiään... Toteaa, että Ethernetkaapeli on irti, vaikka siinä samassa kohtaa kiinni se on koko ajan liikuttamattomana, langattoman kautta käyttäessä taas NHL pomppaa vähän väliä irti EA:n yhteydestä.. Pelaako PS4-pelaajat samoilla servuilla PS3-pelaajien kanssa?

Joo sama juttu mullakin. "joukkuepeliä".
Ei kovinkaan paljoa muutenkaan huvita pelata 95 syntyneiden kanssa. Pitäis olla joku k-30 joukkue.
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
--oman elämänsä Petteri Nummelineja--

Minulle sattui kerran samalle puolelle oman elämänsä jonipuurula ja joku sellainen pakki, joka tykkäsi tehdä omiin. Hävittiin se peli varmaankin 16-1. Taisin tehdä tuon meidän ainoan maalimme.

Silloin kyllä otti hieman pannuun. Kaveri pelasi samalla puolella silloin ja lähti about 9-0-tilanteessa menemään. Minä kärvistelin loppuun asti (ja tosiaan tein sen arvokkaan kavennusmaalinkin). Vastustajalla oli myös ihmismaalivahti, taidettiin jopa aloittaa 6vs6-pelinä.
 

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Minulle sattui kerran samalle puolelle oman elämänsä jonipuurula ja joku sellainen pakki, joka tykkäsi tehdä omiin. Hävittiin se peli varmaankin 16-1. Taisin tehdä tuon meidän ainoan maalimme.

Silloin kyllä otti hieman pannuun. Kaveri pelasi samalla puolella silloin ja lähti about 9-0-tilanteessa menemään. Minä kärvistelin loppuun asti (ja tosiaan tein sen arvokkaan kavennusmaalinkin). Vastustajalla oli myös ihmismaalivahti, taidettiin jopa aloittaa 6vs6-pelinä.

Se ärsyttää muuten myös jos oma joukkue saa jonkun helpon maalin alkuun, niin sieltä vastustajan ihmismaalivahti häippäsee, sen jälkeen vastustaja tekee 3 helppoa ja oma ihmismaalivahti ei lähe... Ei sillä, itse pelaan AINA loppuun, vaikka tuliskin juuri 16-1 turpaan. Toki tuokin ihmismaalivahti lähtee yleensä sitten vasta just siinä 9-1 tilanteessa, kun peli on jo täysin menetetty.

Sitten on vielä nää sankarit, kun suuttuu jostain kun niille ei syötetä aina kun ne rämppää sitä R2:ta niin sit ne menee koko ajan huvikseen paitsioon seisoskelemaan. Joku Votekick ois hyvä, mutta sitäkin käytettäisi kuitenkin radikaalisti väärin...

Kyllä ne 6vs6 pelit on ihan hauskoja kun kaikki pysyy koko pelin ja ei ole venäläisiä mukana, tai Joni Puuruloita tai Nummelineja. Pakit pakkeina ja hyökkääjät hyökkääjinä...
 

Snagari

Jäsen
Täytyypä oikein avautua tänne.

On ollut jonkinlaista on/off pelailua NHL14:sta kanssa, mutta nyt tuntuu että tuli stoppi. Pelaan pelkästään normi online-pelejä, enkä ole lähtenyt noihin HUT ym hömpötyksiin mukaan. Mukavaahan se oli pelailla itsensä ykköstasolta sinne vähän reiluun viiteenkymppiin kun vastustajat olivat lähes kaikki heikompia kuin minä, mutta muutamia tappioitakin väliin mahtui. Mutta se oli täysin fine niin kauan kun ne olivat ihan normaalilla pelaamisella aiheutuneita.

Se, mikä katkaisi kamelin selän tällä kertaa lopullisesti, on näiden ns. "parempien" pelaajien tyyli pelata. En vaan ymmärrä mitä hauskaa on siinä aivan ylimitoitetussa tökkimisessä, mailojen nostelussa, laitaan sitomisessa ynnä muussa. Tiedätte mitä tarkoitan. Pelin tempo on täysin minimaalinen, koska ei pääse luistelemaan metriäkään ilman että joku lyö mailan kiekkoon tai jalkoihin. Jäähyt eivät ole näille ongelma, koska kun niitä kampitusjäähyjä tulee se 6 per peli, voi näiden jäähyjen aikana kampitella ja huitoa kahta kauheammin koska harvoin kone antaa siitä heti toisen perään josta tulisi 5vs3 yv.

Ja ne maalit. En voi valehdella hirveästi jos sanon että 80 % maaleista on näitä glitch-maaleja, jossa luistellaan oikeasta laidasta, leikataan keskelle ja ammutaan räpyläyläkulmaan, kun maalivahti on samalla peruuttanut maaliviivalle. (Miksi?!)

Mä hyväksyn kaikki muut läpiajo backhand forehandit ynnä muut. Voi syyttää itseään jos kaveri pääsee läpi. Mutta noi kaaliperhoset ringetteviivalta yläkulmaan saa suuttumaan.

Vuosi vuodelta kusetetumpi olo on kun tuon pelin menee ostamaan. Ja te sami-aleksit ketä pelaatte kuvailemallani tavalla: Hyi saatana.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
On kyllä mystisen kuuloisia nämä "siniviiva rysty ripuli ranteet" mitä tietokone tuntuu harrastavan.

Itse nautin pelistä ja olen juuri nuokin koneen aivopierut hyväksynyt ilman itkuja. Itse olen useampaan kertaan kohdannut tilanteen missä pakki saa kiekon sinisellä, tekee siinä jonkun ihme käännähdyksen, sutaisee rystyllä onnettoman hitaan kiekon maata pitkin kohti maalia ja joku saa mailansa väliin. Ja ei, tämä ei ole ohjaus maalin edestä. Tämä ohjaus tapahtuu metrin päässä ohjaavasta pelaajasta ja kiekko lipuu pitkän matkan maaliin veskarin ollessa "voimaton".
 
Suosikkijoukkue
NHL joukkueet
Ei tätä jaksa monta iltaa perätysten pelata. 4 peliä illassa viikonajan, ja sitten parin viikon tauko.
Mä en tajua nhl maraton pelaajia. Tää on ihan sama peli, josta ei irti saa yhtään mitään. Se on vain peli johon kyllästyy nopeasti, tauko auttaa mielenkiintoa palaamaan.

Vastustajana Chicago ihmispelaajalla on hieman ärsyttävää. Aika helppoa pelata parhaalla joukkueella.
Joku muoti-ilmiö on myös pesislöynnillä purkaa kiekkoa, se ei vituta mutta olen huomannut.
 
Viimeksi muokattu:

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Joku kiva "vaihe" vissiin menossa Be a GM:ssä; Kolmeen viime peliin 0 maalia (4 pelin tappioputki). Kaikissa noissa oma veska imenyt viidestä ekasta kudista kolme. Itellä ollut tyhjä maali sen 2-5 kertaa/ottelu, mutta niistäkin noi vetää ohi.

Hiukan latistaa pelihaluja. Olisi tärkeitä pisteitä että vois ees haaveilla PO-peleistä. Vitut! Kauanko tää "paska jakso" voi jatkua?
 

Rixa88

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Joku kiva "vaihe" vissiin menossa Be a GM:ssä; Kolmeen viime peliin 0 maalia (4 pelin tappioputki). Kaikissa noissa oma veska imenyt viidestä ekasta kudista kolme. Itellä ollut tyhjä maali sen 2-5 kertaa/ottelu, mutta niistäkin noi vetää ohi.

Hiukan latistaa pelihaluja. Olisi tärkeitä pisteitä että vois ees haaveilla PO-peleistä. Vitut! Kauanko tää "paska jakso" voi jatkua?

Missä vaiheessa kyseinen kausi on? Omalla kohdallani on jo kahdesti käynyt niin että kausi on alkanut heikosti, ollaan oltu pitkään playoff-viivan alapuolella, mutta mitä pidemmälle on kautta edetty, niin sitä paremmin ovat alkaneet pelit sujua. Molemmat kaudet päätettiin lopulta Stanley Cup-juhlilla.

Oma eka runkosarjapeli kauden 2016-17 alussa: Dallasia vastaan, voitan laukaukset 24-20, mutta Dallas voittaa pelin 7-0. Mitä tuohon voi enää sanoa...
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Missä vaiheessa kyseinen kausi on? Omalla kohdallani on jo kahdesti käynyt niin että kausi on alkanut heikosti, ollaan oltu pitkään playoff-viivan alapuolella, mutta mitä pidemmälle on kautta edetty, niin sitä paremmin ovat alkaneet pelit sujua. Molemmat kaudet päätettiin lopulta Stanley Cup-juhlilla.

Oma eka runkosarjapeli kauden 2016-17 alussa: Dallasia vastaan, voitan laukaukset 24-20, mutta Dallas voittaa pelin 7-0. Mitä tuohon voi enää sanoa...
N. 20 peliä pelattu, Floridalla pelaan niin tuskaa tehnyt että keikuin siinä PO-viivan kohdilla. Nyt vaan tosiaan paskavaihe, eikä mikään vaan onnistu. Kuitenkin melkein joka pelissä olen voittanut laukaukset, taklaukset ja hyökkäysajan.

Ei huvita pelata oikeastaan enää ton takia, kun tuntuu ettei oo ees mahollisuutta voittaa.
 

Rixa88

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
N. 20 peliä pelattu, Floridalla pelaan niin tuskaa tehnyt että keikuin siinä PO-viivan kohdilla. Nyt vaan tosiaan paskavaihe, eikä mikään vaan onnistu. Kuitenkin melkein joka pelissä olen voittanut laukaukset, taklaukset ja hyökkäysajan.

Ei huvita pelata oikeastaan enää ton takia, kun tuntuu ettei oo ees mahollisuutta voittaa.

Ok, en muista tarkalleen, mutta arvioni mukaan oma kelkkani alkoi kääntyä voitolliseksi juuri siinä 20-30 ottelun kohdalla. Kehittelin teorian, että EA on kehittänyt peliin piilo-ominaisuudeksi jonkun aivan älyttömän tasoitusjärjestelmän. Tämä näkyy jo siinä, että vaikka pelaa kuinka hyvin, niin vastustaja voi marssia ottelussa voittoon huomattavasti pienemmällä laukausmäärällä, ettei ihmispelaaja voittaisi kokoajan. Ettei menisi liiaksi Sherlock-linjalle, niin mainittakoon että kyseisen teoriani mukaan ns. tasoitusjärjestelmä ulottuu myös Be a GM-pelimoodiin. Olen kahdesti noussut huonon alkukauden jälkeen lopulta reippaasti playoff-viivan yläpuolelle ja voittanut lopulta Stanley Cupin. Joukkueellani oli vahvuuksissa hyökkäyksessä ja puolustuksessa 4,5 tähteä ja maalivahtipelissä 4 tähteä. Arvioni mukaan Colorado oli molempina kausina papereilla yksi liigan vahvimpia joukkueita. EA:n tasoitusjärjestelmä ei ns. antanut vahvan joukkueen heikon alkukauden jatkua.

Minkätasoinen on muuten Florida jolla pelaat verrattuna muihin liigan joukkueisiin? Meinaa jos on selkeästi vahvempi niin kannattaa varmaan sinne 30-40 ottelumäärään asti vielä pelata, pitää vaikka taukoa pelaamisesta jos ketuttaa nuo tappiot, meinaa tiedän tasantarkkaan miltä nuo tuntuvat.
 

Seppochu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jeff Foss
Änäri näytti tänään taas "loistokkaita" puoliaan. Pelasin 'Habseja vastaan pleijareiden 1.kierroksella, ja hävisin otteluvoitoin 4-3. (3-4, 5-6, 2-4, 4-1, 6-2, 5-0, 3-5)

Viimeiseen matsiin mahtui mm. kaksi minun pelaajasta omiin mennyttä maalia ja YHDEKSÄN tolppaa, joista yksi tolpasta-tolppaan!

Ah, auvoisuutta! :) Ihan en taivu ajatukseen "parempi voitti".
 

Drewiske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Vituttaa kun Be a gm on niin helvetin helppo tässä pelissä. Oon säätänyt kaikki maholliset vaikeustasot niin vaikeelle kun pystyy, ja pelaan Columbuksella, joka on rakennettu lähinnä farmiäijistä ja silti voitan joka pelin tyyliin vähintään 5-muna. Tässä pelissä menee aiva helvetin helposti limppu uuniin ja tietokone on sanalla sanottuna urpo. Voisivat vähän kehitellä tietokonetta.
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Voisivat vähän kehitellä tietokonetta.

Voisivat kehitellä vähän kaikkea. Tämän kauden Änäri oli taas niin tylsää puurtamista ja näennäisten uudistusten tuomista esille että huhhuh. Jos tämän syksyn versioon ei tule kunnon uudistuksia niin jääpi meikäläisen osalta välistä. Joka vuosi päälle 50€ siihen, että saa uudet kannet ja musiikit peliin. Ja vieläkään ei olla saatu korjattua tiettyjä asioita, kuten esim. online-otteluiden yhteydenmuodostamisongelmia ja esim. tuomarin läpi voi luistella. Hienoa rahastusta, EA!
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Voisivat kehitellä vähän kaikkea. Tämän kauden Änäri oli taas niin tylsää puurtamista ja näennäisten uudistusten tuomista esille että huhhuh. Jos tämän syksyn versioon ei tule kunnon uudistuksia niin jääpi meikäläisen osalta välistä. Joka vuosi päälle 50€ siihen, että saa uudet kannet ja musiikit peliin. Ja vieläkään ei olla saatu korjattua tiettyjä asioita, kuten esim. online-otteluiden yhteydenmuodostamisongelmia ja esim. tuomarin läpi voi luistella. Hienoa rahastusta, EA!

Ja voisihan peliin toki hommata vaikka ihan linjatuomaritkin, ja toisen erotuomarin. Välillä tulee uskomattoman puusilmäisiä vihellyksiä. Näiltä vältyttäisiin, jos kentällä olisi useampi silmäpari.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös