NHL 13 (xbox360 & ps3)

  • 359 320
  • 1 349

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Osaako joku kertoa miksi HUT-modessa yksinpeliä pelatessa tietokonetta vastaan suurin osa peleistä pelataan vain ykköskentällä. Muita kenttiä ei ole mahdollista käyttää ja ykkönen siellä pistelee menemään väsymättä koko matsin ajan. Tänään taas ensimmäistä kertaa huomasin, että yhtäkkiä sitten olikin mahdollista noita ketjuvaihtoja suorittaa. Muissa peleissä ei siis ole ollu mahdollista Oiskohan kyseessä joku bugi vai oonko idiootti?
Jostain luin, että jollain oli tuo sama ongelma kun haastoi Viikon Joukkueen offline-peliin. Olisiko yksittäisissä offline-peleissä tuo bugi sitten, minä olen pelannut vain turnauspelejä ja niissä on vaihdot toimineet.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Ihmetyttää tuossa luistelussa se, että joskus kun lähtee hyökkäykseen, niin ukko kääntyy automaattisesti takaperin luisteluun enkä ole siis painanut vasenta liipasinta pohjaan, vaan tämä tapahtuu tarkoittamatta.
Onko muilla ilmennyt samaa ongelmaa? Hitusen vituttaa lähteä 2-1-hyökkäykseen, kun kiekkoa pitävä hyökkääjä lähtee peruutellen ylöspäin.
Vai enkö minä vain osaa?
 
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, Quebec Nordiques
Näistä slaidereista kun on ollut puhetta nin pakko on itsekin avautua.Itse on tullut melko monta tuntia jo hakattua tätä peliä,online ja offine.Nyt aloitin be a gm moodin muutama päivä sitten ja säädin slaiderit niin,että itsestä oli mukava pelata.En jaksa kaikkia luetella,mutta mahdollisimman vaikeaksi/realistiseksi yritin ne säätää.Vaikeustaso täysillä ja tietokoneapu tosipelaajaksi.Syötön avut pois jne.

Noin 10 peliä pelasin ja mukavaa oli,pelit oli tasaisia kaikinpuolin.Olisiko record ollut jotain 7-3-0.Peleissä laukauksia n. 20-35 molemmilla jengeillä,taklauksia n. 15-25 molemmilla jengeillä ja tehtyjä maaleja yhteensä per peli n. 5. Sitten jotain tapahtui vaikken asetuksiin koskenutkaan,saan enää laukauksia pelissä about 15-20,taklauksia ehkä 10 ja maaleja max. 3.Tietokoneelta ei saa kiekkoa pois millään ja sen ohjaamat pelaajat liikkuvat selvästi nopeammin,aika jännää etten sanois.

Sen jälkeen aloin sitten joka pelissä kesken pelin lisää säätämäään slaidereita suuntaan ja toiseen mutten kyllä ole huomannut niillä olevan mitään vaikutusta.Ainoat selvät muutoksen huomaa aloitusten voitossa tai taklauksissa jos niitä helpottaa/voimistaa.

Onko kukaan muu huomannut vastaavaa tapahtuvan?Ja en siis ole ensimmäistä kertaa tätä pelisarjaa pelaamassa ja pelitunteja on jo takana huomattavasti.Turhaahan tämä itku on mutta ois kiva tietää jos joku muu on ollut huomaavinaan samaa.


Eikös siellä slidereissa ole joku "Tietokoneen oppimiskyky", tai joku vastaava. Käyppä laittamassa nollille se ja kokeileppa taas pelailla.
 

janbo

Jäsen
Ihmetyttää tuossa luistelussa se, että joskus kun lähtee hyökkäykseen, niin ukko kääntyy automaattisesti takaperin luisteluun enkä ole siis painanut vasenta liipasinta pohjaan, vaan tämä tapahtuu tarkoittamatta.
Onko muilla ilmennyt samaa ongelmaa? Hitusen vituttaa lähteä 2-1-hyökkäykseen, kun kiekkoa pitävä hyökkääjä lähtee peruutellen ylöspäin.
Vai enkö minä vain osaa?

Itsellänikin on ollut vastaavia ongelmia! Siis todella hämärä juttu kaikinpuolin. Omat ongelmani alkoivat käsittääkseni samoihin aikoihin kun ostin uuden ohjaimen.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Itsellänikin on ollut vastaavia ongelmia! Siis todella hämärä juttu kaikinpuolin. Omat ongelmani alkoivat käsittääkseni samoihin aikoihin kun ostin uuden ohjaimen.

Okei. Eli muitakin samanlaisia tapauksia löytyy. Itsehän ostin uuden ohjaimen muutama viikko sitten. Täytyykin kokeilla onko vastaava ongelma vanhalla ohjaimella vai voiko se olla uudesta ohjaimesta riippuvaa.
Parista asiasta täytyy vielä mainita.

1. Supertähti-tasokin näyttää olevan liian helppo, koska tuli voitettua Stanley Cup aika helpolla. Runkosarjassa tappioita tuli vielä 22, mutta pudotuspeleissä vain 3. Eli 16-3 voitoin jyräsin mestaruuteen.
Ehkä slaidereita muokkaamalla pelistä saa haastavamman?

2. Nämä 1-2 metrin päästä tapahtuvat täyslanaamiset. Ei se kauhean realistiselta näytä, että olet jo päässyt pakilta karkuun ja yhtäkkiä keräilet kamoja, vaikka lähin pakki on jo kaukana takana päin.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Asetukset -> Ohjainasetukset -> Automaattinen takaperin luistelu: ei.

Auttoiko? Minua auttoi.

Kokeillaan tuota. Toivottavasti auttaa, niin ei tarvitse katsella piruetteja 10 sekuntia ennen loppua, kun hakee tasoitusta.

Kiitos
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Itse vaihdoin tämän heti kun ostin pelin. Nollaantuuko ohjainasetukset jos vaihdat ohjainta?

En tiedä. Kannattaa tarkistaa. Minulle kävi sikses hauska juttu, että pelasin tyttöystäväni kanssa (taisi olla viimeinen kerta) yhden pelin ja tyttöystäväni ohjaimeen laitettiin nämä yksinkertaisimmat ohjainasetukset. Seuraavalla pelikerralla, kun aloin pelata yksin, omalla ohjaimellani, minulla oli nuo yksinkertaiset ohjainasetukset! En ollut tallentanut niitä mihinkään.
 

Mäntylä #18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panthers,
Onko oikeesti niin että HUT:in nettipelejä ei pysty pelaamaan kaverin kanssa? Ainakin Fifassa pystyy pelaamaan moninpelinä noita sekä mielestäni aikasemmissakin änäreissä.
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Aaaah, joku ruotsalainen flippasi täysin, kun tein maaleja. "2 sad glith goals - why beg for badvote?"

Onko siis suoraan laukomisesta tehty maali jonkinsortin bugi? Ilmeisesti joidenkin mielestä.
 

Eskelarit

Jäsen
Aaaah, joku ruotsalainen flippasi täysin, kun tein maaleja. "2 sad glith goals - why beg for badvote?"

Onko siis suoraan laukomisesta tehty maali jonkinsortin bugi? Ilmeisesti joidenkin mielestä.

Eihän toi oo mitään. Mua kehoitettiin tekee itsemurha ku oon niin säälittävä ja mutsikaan ei kuulemma musta tykkää, ei ois vissiin pitäny voittaa sitä matsia :D

Ei siinä, hauskaa oli trollata kaveria kun kävi sen verran hiilillä.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Tuli tuossa testailtua varmaan ainakin yli 1-vuoden tauon jälkeen NHL 2k10:ä ja pakkohan se on sanoa, että monessa asiassa se on edelleen EA:n tuotosta edellä. Sinänsä ihmeellistä, että EA tehnyt tuon vuosikerrankin jälkeen vielä 3 peliä. Ja missä siis ollaan jäljessä:

-aloituksissa(vaikka niitä on koitettu matkiakkin)
-laitakahinoissa(kts. edellinen kohta)
-ohjauksissa(kts. edellinen kohta)
-kiekon fysiikassa(edelleen EA:n pelissä usein tietää mitä kiekolle seuraavaksi tapahtuu, eikä siis sen takia että tuntee fysiikkaa, vaan sen takia että kun teet asian A, niin pelissä tapahtuu seuraavaksi B, sitten C, jne.)
-Yleisessä fiiliksessä(kentälle tulobiisit, maalisummerit, jne.)
-slidereissa(uskomatonta että EA matki tämän 2k:lta ja silti valtava määrä sellaisia mitä pitäisi pystyä säätää et itse pysty)
-vedoissa
-Maalivahdeissa aivan valtava ero. Vaikka EA:n tuotoksessa maalivahdit on mallinnettu ja animoitu todella hyvin, niin maalivahdeista ei tule missään vaiheessa fiilistä että siellä olisi inhimillinen maalivahti maalissa, vaan koodattu konemaalivahti. Niin vähän inhimillisyyttä on saatu maalivahteihin aikaan.

Sitten on vielä kentän ulkopuolella paljon asioita missä 2k myös pieksee EA:n ihan 100-0. Esim. siinä että voit jakaa ja hakea kenen vain tekemiä rostereita, draft classeja, slaidereita, voit tehdä videoita kunnolla, ottaa kuvia talteen helposti ja kätevästi, jne. Osassa sentään EA:kin yrittänyt vähän tehdä samoin, mutta useimmiten enemmän tai vähemmän heikosti.

Toki sitten monissa asioissa EA:n tekele oli jo tuolloinkin edellä ja on edelleen enemmän. Kuitenkin se merkittävin fiilisero oli että toinen on paljon orgaanisempi, vaihtelevampi ja antaa isompaa fiilistä. Silti todennäköisesti tuotakaan ei kauheasti tule pelattua, mutta jotenkin yhä enemmän vain aiheutti kaipuuta toista kilpailevaa pelisarjaa kohtaan(tai merkittäviä muutoksia EA:n sarjaan).
 

Jesyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kajaanin Hokki, Pittsburgh Penguins, Mestis, NHL
Minulle kävi sikses hauska juttu, että pelasin tyttöystäväni kanssa (taisi olla viimeinen kerta) yhden pelin ja tyttöystäväni ohjaimeen laitettiin nämä yksinkertaisimmat ohjainasetukset. Seuraavalla pelikerralla, kun aloin pelata yksin, omalla ohjaimellani, minulla oli nuo yksinkertaiset ohjainasetukset! En ollut tallentanut niitä mihinkään.

Näin kävi minulle jo NHL11:ssa, kun kaverin kanssa pelattiin. Kaveri pelaili klassisilla komennoilla, aina kun aloin pelata yksin olivat ne siirtyneet minulle. Korjailee vain asetuksista joka kerta..
 

ikt

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Stadi HC, St. Louis Blues
Problemos

Onkos kenelläkää ilmennyt nhl 13 ongelmaa missä peli jumittuu paikoilleen missä kohtaa sattuu? Peli on toiminut normaalisti tähän asti, mutta asensin päivitykset siihen pari päivää takaperin ja hermot alkaa menemään. Alustana ps3.
 

janbo

Jäsen
Onkos kenelläkää ilmennyt nhl 13 ongelmaa missä peli jumittuu paikoilleen missä kohtaa sattuu? Peli on toiminut normaalisti tähän asti, mutta asensin päivitykset siihen pari päivää takaperin ja hermot alkaa menemään. Alustana ps3.

Itselläni on alustana xbox, mutta ajoittaista pelin jäätymistä ilmenee. Jäätyminen tapahtuu aina valikoissa lataustaukojen aikana. Entä itselläsi?
 

Breathe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers & Eric Lindros 88
On se kumma, kun pitää aina lähteä pois online versus peleistä. Eilen illalla ainakin 4 kertaa vastustaja lähtenyt parin minuutin jälkeen pois, kun tilanne on 2-0. Vois edes yrittää pelata ne pelit loppuun, vaikka ei häviäminen nappaa.
 

ipaz

Jäsen
Onko muut huomannut että EA on mallintanut Sveitsin liigan HC Davosin hivenen erikoisen näköisen Vaillant Arenan oikeanlaiseksi. NHL hallit toki ovat pääsääntöisesti kellotaulujaan myöten yksi yhteen, mutta esim AHL-joukkueet pelaavat kaikki Norfolkin hallissa. Vain logo jäässä vaihtuu. Hieno yksityiskohta.
 

ikt

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Stadi HC, St. Louis Blues
Itselläni on alustana xbox, mutta ajoittaista pelin jäätymistä ilmenee. Jäätyminen tapahtuu aina valikoissa lataustaukojen aikana. Entä itselläsi?

Valikoissa, välillä pelissä erätauolla ei tule valikoita jotta voisi jatkaa seuraavaan erään. Äänetkin katoaa välillä. Muut pelit toimii ihan passelisti vailla ongelmia. Ja ennen päivitystä änärikin.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Varmaan jo mussutettu, mutta en ole seurannut topicia niin mussutampa tästä nyt. Eli milloinkahan ne saa Selänteen Teemulle sen visiirin siihen kypärään?
 

voittamaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
NHL 13 -sovellus

Onko kellään tietoa, onko tuo NHL 13 -sovellus tulossa androideille? Applen App Storessa se jo on ollut pitkään ainakin. Vituttaa kun ekana hehkutetaan, että sellainen sovellus tulee ja nyt se onkin vain yhdelle valmistajalle.
 
Varmaan jo mussutettu, mutta en ole seurannut topicia niin mussutampa tästä nyt. Eli milloinkahan ne saa Selänteen Teemulle sen visiirin siihen kypärään?

Mielestäni tuo nykyinen on tyylikäs ja sopii Teemun päähän loistavasti. Oikeasti tuo on ihan saatanan hauska yksityiskohta ja naurattaa aina kun tuon näkee onlinea pelatessa. EA ei petä koskaan!
 

ipaz

Jäsen
Varmaan jo mussutettu, mutta en ole seurannut topicia niin mussutampa tästä nyt. Eli milloinkahan ne saa Selänteen Teemulle sen visiirin siihen kypärään?

Pelissä Jofa VM:ään ei saa visiiriä. Käy vaihtaan se potta joksikin muuksi, niin saat sitten laitettua Temelle pleksin silmille. Warrior Krown on yhtä ruma kun Teemun oikeasti käyttämä Jofa, niin käytä sitä.
 

K3sis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Venäläinen taitokiekko, Caps
Onko kellään tietoa, onko tuo NHL 13 -sovellus tulossa androideille? Applen App Storessa se jo on ollut pitkään ainakin. Vituttaa kun ekana hehkutetaan, että sellainen sovellus tulee ja nyt se onkin vain yhdelle valmistajalle.

Ainakaan alkuperäisten suunnitelmien mukaan ei ole tulossa. Tänä vuonna testataan Applella ja ensi vuonna muut alustat mukaan. Harmi sinänsä...
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Onko kellään tietoa, onko tuo NHL 13 -sovellus tulossa androideille? Applen App Storessa se jo on ollut pitkään ainakin. Vituttaa kun ekana hehkutetaan, että sellainen sovellus tulee ja nyt se onkin vain yhdelle valmistajalle.

Vittuunnun varmaan lisää kysymällä, että mikäs tällainen sovellus on? Itsehän omistan WP:n.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös