Vittu että vituttaa nuo maalivahdit. Ei ne vaan yksinkertasesti voi vetää onetimerin eteen jotain ihme patjapelastusta yläriman korkeudelta jok'ikinen kerta. Sitten kun liruttaa sellasen haista paska -tökkäsyn jäitä pitkin niin saattaa mennäkin.
Vittu että vituttaa nuo maalivahdit. Ei ne vaan yksinkertasesti voi vetää onetimerin eteen jotain ihme patjapelastusta yläriman korkeudelta jok'ikinen kerta. Sitten kun liruttaa sellasen haista paska -tökkäsyn jäitä pitkin niin saattaa mennäkin.
Toinen on sitten tuo maalineduspelaaminen. Hyökkääjänä on aivan mahdoton saada sisään noita irtokiekkoja tuosta maalinedestä, koska pelaaja hyvin harvoin saa sitä haltuunsa (ja sen täytyy "saada se haltuun" ennen kuin voi "laukaista" sen maaliin), kun se kiekko on siinä jaloissa. Tämän takia tuo maalineduspelaaminen on ihan naurettavaa sohimista, joka päättyy 95% puolustajan kiekon saamiseen.
Itseäni myös vituttaa tämä CPU jatkuva "estäminen" maalin edessä voi pistää äijää poikittain kuinka paljon vaan, mutta jäähyä ei tule, jos itse teet niin samantien boksia tulee.
Milloinhan ne aikoo korjata EA Sportsin sivuilta tuon pelimäärän puuttumisen. Käsittämätöntä että yksi sarake onnistuttu vahingossa poistamaan.
orpo;4345753...[/QUOTE kirjoitti:Voin lohduttaa sen verran, että kyllä nuo niksit vielä sinne selkärankaan tarttuvat. Itsellä oli alussa ihan samaa ongelmaa, joskin tuo poke check on mielestäni tässä uudessa versiossa edellistä huomattavasti helpompaa, kuten myös syöttöjen katkominen (jossa tosin se varsinainen syötönkatkonappi tuntuu vain haittaavan asiaa). Taklauksissa oli tosiaan aivan identtinen ongelma, vaikka edellisessä tuli rymisteltyä parhaassa vaiheessa noin viidentoista niitin keskiarvolla EASHL:ää. Nyt reilun viidenkymmenen EASHL-matsin jälkeen alkaa tässä uudessakin versiossa tulemaan tuollaista kymmentä taklausta otteluun.
Ilmeisesti tuo taklauksen vaikeus on jollain tavalla muuttuneessa ajoituksessa. Toki tässä uudessa pitää muutenkin osua suoremmassa linjassa, eikä sellaisia puolittain osuvia hirmupommeja juurikaan enää tule.
--aktiivisen pelaajan valitseminen.
Toki tässä uudessa pitää muutenkin osua suoremmassa linjassa, eikä sellaisia puolittain osuvia hirmupommeja juurikaan enää tule.
Komppaan. Ei muuten auta, vaikka huutaa televisiolle, että "OTA NYT SAATANA SE TALLINDER HALTUUN PERKELE!! EI VITTU, EI SITÄ ELIASTA KESKIALUEELTA!!!", kokeiltu on.
Juu, ei tule ei, mutta mulla tulee sellaisia, että esmes tuossa eräänä päivänä ajelin Phaneufilla online-pelissä (kaveria vastaan) aika nätin pommin johonkin pikkulaituriin (olisiko ollut tyyliin Gionta) laitaa vasten, niin Phaneuf kaatuu itse ja tämä pikkutirri nousee nopeammin jäästä, ottaa kiekon ja luistelee maalille!
Viimeksi tänään sain 2 min selästä taklaamisesta ja ainakin EASHL:n puolella olen nähnyt useita 5+20, jopa perättäisissä peleissä.
Vaikka miten asetuksia vääntäisi, niin ylivoimatilanteita tulee peliä(10min erät) kohden AINA joko 0 tai 1. ja nuo jäähyt ovat olleet kaikki estämisestä. Mikä mättää?