NHL 13 EASHL-keskustelu

  • 36 808
  • 158

gerlis15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, F.C. Barcelona
Tässäpä lyhyesti:

tein kakkosukon itelleni, jolle kaipaisin nyt ryhmää, johon puolustava pakkini kelpaisi. Maalissakin voin joskus tuurata, mistä osoituksena lukuisat nollapelini varsinaisessa joukkueessani...

Isokokonen pakki siis vailla tonttia. Kortti on toistaseks niin alhainen, etten ees kehtaa kertoa. Mikki löytyy. Ikää liikaa.

e. ainiin, PSN Gerlimos
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
^Voisin vaikka samalla ovenavauksella tulla sivunikilläni, jolla on pelattuna n. 80 peliä ja tärkeimmät buustit auki. Uskallan lupailla peli/päivä keskiarvon. Mikki löytyy ja ikää myöskin hiljalleen liikaa. Joukkuetarjous yv:nä ja vastaukseen laitan PSN-id:n.
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Eashl-joukkue Hills But etsii rosteriinsa täytettä. Muuta ei vaadita kuin mahdollisuutta pelata iltaisin muuta matsi. Hyökkääjistä etenkin pulaa. Suotavaa on ettet silti ihan Timo Salo olisi kiekon kanssa.
Edit. Pleikalla siis. Yhteydenotto PSN mustaseiska,JulmaHerQ,gerlis15 tai sterrge.
 
Viimeksi muokattu:

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
PSN chatissa sana "koppiin" ei ole enää sensuroitu!!! Mahtavaa!

e. myöskin esim "pakki"-sana on laillinen chatissa. EOM!
 
Viimeksi muokattu:

Jämeräparta

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Devils
En nyt haluaisi olla ilonpilaaja, mutta "kopissa" oli se mikä sensuroitiin, eikä "koppiin". Niinikään "pakin" tai "pakit" sensurointiin, kun taas "pakkia" ei.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
On muuten vittumainen tuo sensuurisysteemi, kun toimii varmaan kaikilla maailman kielillä samaan aikaan.
 
Suosikkijoukkue
TPS, Minnesota, Taikuri Keskinen #9
Tuore joukkue

Mikähän siinä on kun meitin tiimillä on kolme pelaajaa ovr. alle 65.
Haemme joukkueemme kanssa samantasoista vastustajaa niin vastaan saamme kolmen hengen joukkueen, jossa jokainen on räpänny n. 700 tehopistettä.
Ei mitään saumaa saada kiekkoa pois..
Yritä siinä sitten kehittyä!
 

EEspoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko & Leijonat
Yritä siinä sitten kehittyä!

No ainoastaan pelaamalla kehittyy. :)

Tosiaan tuo "vastaavantasoisen" tiimin etsintä tapahtuu lähes arvonnalla, välillä tulee vastaan eliten kärkeä ja välillä juuri aloittaneita. Kyllä heikoimmallakin ovr. varustetuilla pelaajilla saa kiekon pois, ajoittaa vain pokecheckin oikeaan aikaan.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Siinähän haetaan vain samankokoista vastustajaa, ja/tai samanlaisella maalivahdilla (human/cpu) pelaavaa jengiä.

Ite en ainakaan oo ikinä havainnut, että hakis myös vastaavantasosia.

Joo eipä tuo todellakaan hae vastustajia tason mukaan edes pudotuspeleissä. Eli aina voi tulla vastaan ihan mitä vain ja mitä isommalla porukalla pelaa, sitä kovempia vastustajat todennäköisesti ovat.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Joo eipä tuo todellakaan hae vastustajia tason mukaan edes pudotuspeleissä. Eli aina voi tulla vastaan ihan mitä vain ja mitä isommalla porukalla pelaa, sitä kovempia vastustajat todennäköisesti ovat.

Aloittaa kyllä hakemaan saman levelin vastustajia kuten versus-peleissä, mutta vastaavasti laajentaa hakualuetta jos ei löydy. Tämän voi todeta kun vertailee täysin eri levelillä pelaavien joukkueiden otteluhistoriaa.

e. jos moken sisällyttää hakuun niin melkoisella varmuudella tulee elite ja top100.
 
Suosikkijoukkue
Blackhawks
Oiskohan ps3:ssa missään joukkueessa tilaa laitahyökkääjälle. Legenda 2 kortti on taskussa. Joukkue toiveena olisi sellainen missä kiekko liikkuu ja on hauskaa, toki menestyminen on suotavaa. Itsellä on mahdollisuus pelata iltaisin. Mikki löytyy. Mielellään sellainen joukkue mikä ei ole iältään ihan nuorin itse olen 29.
 
Viimeksi muokattu:

Eskelarit

Jäsen
Oiskohan ps3:ssa missään joukkueessa tilaa laitahyökkääjälle. Legenda 2 kortti on taskussa. Joukkue toiveena olisi sellainen missä kiekko liikkuu ja on hauskaa, toki menestyminen on suotavaa. Itsellä on mahdollisuus pelata iltaisin. Mikki löytyy. Mielellään sellainen joukkue mikä ei ole iältään ihan nuorin itse olen 29. PSn tunnari on musta_tomaatti

Mistään mitään tietäen, kehoitan lähestymään täällä nimimerkkiä mustaseiska.

Hyvä jengi missä paljon jatkoaikalaisia (kaikki?) Pelaa 6vs6 ja hyvät väännöt saa aina, sinne siis!
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Joukkue toiveena olisi sellainen missä kiekko liikkuu ja on hauskaa, toki menestyminen on suotavaa. Itsellä on mahdollisuus pelata iltaisin. Mikki löytyy. Mielellään sellainen joukkue mikä ei ole iältään ihan nuorin itse olen 29. PSn tunnari on musta_tomaatti

Mistään mitään tietäen, kehoitan lähestymään täällä nimimerkkiä mustaseiska.

Hyvä jengi missä paljon jatkoaikalaisia (kaikki?) Pelaa 6vs6 ja hyvät väännöt saa aina, sinne siis!


Hyvä ja hyvä mutta hauskaa meillä yleensä on. Tosiaan tervetuloa Hills Butiin pelailemaan. 6 vs 6-pelejä lähinnä tahkotaan ja joka ilta on pelit. Tai tavoite olisi olla. WhatsUp-sovelluksen käytöstä puhelimella plussaa, helpottaa pelien sopimista. Ja tuolla iällä sijoittaudut varmaankin puolen välin tienoille. Ikähaarukka on 20-40 välillä. Mitään Elite Champpeja me ei olla eikä meistä varmaan mitään kestomenestyjiä tule. Paremmalla maalivahtipelillä tosin oltaisiin kärjessä, köh köh. Kiekko liikkuu ja härskit jutut lentelee.

edit. Taitaa kaikki Jatkoajasta olla ja omat foorumitkin meiltä löytyvät johon saa tunnarit joukkueeseen liityttyä.
 
Viimeksi muokattu:

Eskelarit

Jäsen
Hyvä ja hyvä mutta hauskaa meillä yleensä on. Tosiaan tervetuloa Hills Butiin pelailemaan. 6 vs 6-pelejä lähinnä tahkotaan ja joka ilta on pelit. Tai tavoite olisi olla. WhatsUp-sovelluksen käytöstä puhelimella plussaa, helpottaa pelien sopimista. Ja tuolla iällä sijoittaudut varmaankin puolen välin tienoille. Ikähaarukka on 20-40 välillä. Mitään Elite Champpeja me ei olla eikä meistä varmaan mitään kestomenestyjiä tule. Paremmalla maalivahtipelillä tosin oltaisiin kärjessä, köh köh. Kiekko liikkuu ja härskit jutut lentelee.

edit. Taitaa kaikki Jatkoajasta olla ja omat foorumitkin meiltä löytyvät johon saa tunnarit joukkueeseen liityttyä.

No mun mielestä hyvä jengi on, kun pystyy 6vs6 pelissä haastaaman huippujengejä (top 20).

Kuten kirjoitit, teiltä puuttuu se huippumaalivahti, mitenkään seiskaa aliarvioimatta :) Hommaatte vaikka jonkun huippuveskan kakkosaccolla teille, niin johan alkaa pelit kulkemaan! No, mikäs mä teitä oon neuvomaan..
 

mustaseiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mistään mitään tietäen, kehoitan lähestymään täällä nimimerkkiä mustaseiska.

Hyvä jengi missä paljon jatkoaikalaisia (kaikki?) Pelaa 6vs6 ja hyvät väännöt saa aina, sinne siis!

Mistään mitää tietämättä kehotan pysymään siellä vaahtokylvyssä, kun kunnioitan Raumaa läsnäolollani.
 

Seppochu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jeff Foss
Sparreissa, eli siis valikosta sparraus ja sieltä sitten liittymään vapaavalintaisesti joukkueeseen.. Tasot vaihtelee kyl pelaajien välillä aika paljon..

Niin olen siis pelannut sparrimatseja muistaakseni 40, eli Ammatilainen 3 (?) juuri taskussa. En kuitenkaan saa pointseja, kuin seuraavalle tasolle pääsystä, näinkö sen kuuluukin mennä! :D tuskaisen hitaasti kehittää tällä tavalla..
 

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Niin olen siis pelannut sparrimatseja muistaakseni 40, eli Ammatilainen 3 (?) juuri taskussa. En kuitenkaan saa pointseja, kuin seuraavalle tasolle pääsystä, näinkö sen kuuluukin mennä! :D tuskaisen hitaasti kehittää tällä tavalla..

Juuri noin. Lisaksi voit kayda kiekkokaupassa lisailemassa boosteja, joita saa tiettyja saavutuksia saavuttaessa
 

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Niin olen siis pelannut sparrimatseja muistaakseni 40, eli Ammatilainen 3 (?) juuri taskussa. En kuitenkaan saa pointseja, kuin seuraavalle tasolle pääsystä, näinkö sen kuuluukin mennä! :D tuskaisen hitaasti kehittää tällä tavalla..

Jep, kehittää tuskaisen hitaasti ja kun saat projektin valmiiksi eli MAX LEVEL joku Legenda 3 tms, niin et silti ole "täydellinen" (100 tai edes 90) ja siihen se sitten jää. Näin mä olen ymmärtänyt? Siinä vaiheessa kai etsitään joku jengi ja koitetaan sillä niittää mainetta ja kunniaa? en ole ikinä missään jengissä ollut niin en tiedä miten se toimii.
 

Haastattelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Winnipeg Jets
Onko tosiaan niin, ettei tiettyjä ominaisuuksia voi kehittää enää jossain vaiheessa ollenkaan? Esim. nopeus on pelaajallani jämähtänyt sinne 80 hujakoille, eikä ainakaan eilen (Saavutin Legenda 2 -kortin) ollut mahdollista kehittää kyseistä ominaisuutta saavutetuilla kehityspisteillä. Muutenkin tuntuu väähän haaskaukselta, kun ainoat kehitettävät ominaisuudet ovat hyödyttömiä (?) esim.puolustustietoisuus ja tappeleminen.

Onko muuten mahdollista muokata pelaajan pituutta ja painoa menettämättä siihenastisia saavutuksia? Tuli tehtyä omasta pelaajasta turhaan jääkaappi-pakastin yhdistelmä, eikä näin keskushyökkääjänä pelatessa tarvitsisi olla Charan kokoinen mörkö.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös