NHL 13 EASHL-keskustelu

  • 36 811
  • 158

mustaseiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Onko tosiaan niin, ettei tiettyjä ominaisuuksia voi kehittää enää jossain vaiheessa ollenkaan? Esim. nopeus on pelaajallani jämähtänyt sinne 80 hujakoille, eikä ainakaan eilen (Saavutin Legenda 2 -kortin) ollut mahdollista kehittää kyseistä ominaisuutta saavutetuilla kehityspisteillä. Muutenkin tuntuu väähän haaskaukselta, kun ainoat kehitettävät ominaisuudet ovat hyödyttömiä (?) esim.puolustustietoisuus ja tappeleminen.

Onko muuten mahdollista muokata pelaajan pituutta ja painoa menettämättä siihenastisia saavutuksia? Tuli tehtyä omasta pelaajasta turhaan jääkaappi-pakastin yhdistelmä, eikä näin keskushyökkääjänä pelatessa tarvitsisi olla Charan kokoinen mörkö.

Eri pelaajatyypeillä on erilaisia maksimiarvoja, sekä eri hintaisia pisteitä. Myös netin syövereistä löytyy jostakin listattuna jokaiselle pelaajatyypille maksimiarvonsa, mutten ehdi sitä nyt etsimään. Suosittelen testailemaan eri vaihtoehtoja. Myös boostien asettelussa kiekkokaupassa kannattaa miettiä hinta/laatu-suhdetta.

Voit muokata pelaajan pituutta, painoa, nimeä ja vaikka sukupuolta täysin mielesi mukaan. Tässäkin kohdassa jokaiselle pelipaikalle kannattaa tehdä omanlaisensa pelaaja.
 

EEspoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko & Leijonat
Muutenkin tuntuu väähän haaskaukselta, kun ainoat kehitettävät ominaisuudet ovat hyödyttömiä (?) esim.puolustustietoisuus ja tappeleminen.

Onko muuten mahdollista muokata pelaajan pituutta ja painoa menettämättä siihenastisia saavutuksia? Tuli tehtyä omasta pelaajasta turhaan jääkaappi-pakastin yhdistelmä, eikä näin keskushyökkääjänä pelatessa tarvitsisi olla Charan kokoinen mörkö.

Mielestäni puolustustietoisuus ei ole turha ominaisuus, vaikuttaa paljolti syötönkatkoihin ja muutenkin nimensä mukaisesti puolustustietoisuuteen. Tämä saitti NHL Guides | The Complete Guide to NHL 13 on hyödyttänyt paljon ominaisuuksien avaamisessa ja pelaajan rakentamisessa.

Pelaajan kokoa ja painoa pystyy muokkaamaan ilman että attribuutit ns. nollautuisivat kuten yllä todettiin.

Linkki vie nhlguides.net sivustolle joka on keskittynyt NHL 13 pelin ominaisuuksiin ja hienouksiin.
 

Haastattelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Winnipeg Jets
Mielestäni puolustustietoisuus ei ole turha ominaisuus, vaikuttaa paljolti syötönkatkoihin

Tämä olikin uutta tietoa minulle. Lähinnä ajattelin, että tuo vaikuttaisi pelaajasi suoritukseen Be a Pro:ssa jos simuloit joukkueesi ottelun. Jokatapauksessa, tuli nyt tehtyä omasta pelaajasta grinderi, kun sai tuota nopeutta lisättyä maximiarvon ollessa 87 ilman tehosteita. Ainakin tämän mukaan: EA Forums

Nyt sitten läiskitään jokunen matsi ennen kuin Legenda kolmosta viitsii edes ajatella.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Uusi kerho hakusessa. Pieniä toiveita:

- pelaajamäärä 8-14
- tasaisen vahva porukka
- pelien voittaminen tavotteena
- kerholla kiekonhallintaan perustuva pelitapa olemassa
- tryout molemminpuolinen

Pelipaikat (järj): KH, OP, OL, VP, VL

PSN: Kuubextra
 

Ranksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Mielestäni puolustustietoisuus ei ole turha ominaisuus, vaikuttaa paljolti syötönkatkoihin ja muutenkin nimensä mukaisesti puolustustietoisuuteen. Tämä saitti NHL Guides | The Complete Guide to NHL 13 on hyödyttänyt paljon ominaisuuksien avaamisessa ja pelaajan rakentamisessa.

Pelaajan kokoa ja painoa pystyy muokkaamaan ilman että attribuutit ns. nollautuisivat kuten yllä todettiin.

Linkki vie nhlguides.net sivustolle joka on keskittynyt NHL 13 pelin ominaisuuksiin ja hienouksiin.

En ollut tiennytkään tästä sivusta. Täytyy näin alkuun sanoa, älkää uskoko kaikkia mitä luette tuolta sivustolta. Katoin esimerkiksi pakin buildejä, pisteet oli laitettu päin prinkkalaa. Sai tipahella kunnolla puolustavalle pakille +5 boosti kurinalaisuuteen ja blokkaukset oli jätetty 65. Pakilla 11 luistimet? Mie olisin totaali kusessa noilla buildeilla. Mie en ymmärrä jos on puolustava pakki niin sen pakin parhaita omiaisuuksia pitää parantaa.Tuo on turhaa joko pelaa pakilla ranteilla tai lämyllä ja siihen pistää pojot, hyökkääjällä se on eri asia ja pelataanko ihmismokea vastaan vai botteja. Ainut mihin yhdyn on tuo +5 boosti syöttöön muut on täysin erilailla.
 
Viimeksi muokattu:

EEspoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko & Leijonat
En ollut tiennytkään tästä sivusta. Täytyy näin alkuun sanoa, älkää uskoko kaikkia mitä luette tuolta sivustolta. Katoin esimerkiksi pakin buildejä, pisteet oli laitettu päin prinkkalaa. Sai tipahella kunnolla puolustavalle pakille +5 boosti kurinalaisuuteen ja blokkaukset oli jätetty 65. Pakilla 11 luistimet? Mie olisin totaali kusessa noilla buildeilla. Mie en ymmärrä jos on puolustava pakki niin sen pakin parhaita omiaisuuksia pitää parantaa. Ei kai tämä kaveri luule, että ranteilla on merkitystä pakilla ellei ole aina nousemassa maalille viivasta. Ainut mihin yhdyn on tuo +5 boosti syöttöön muut on täysin erilailla.

Itse olen enmmän noita hyökkääjä buildeja katsonut ja mielestäni ovat olleet oikeanlaatuisia. Kuitenkin yleensä videontekijä on korostanut jo videon alkuvaiheessa, että hän kokee attribuutit järkeväksi siihen tyyliin kuten laittaa (Tosin nykyään videot saitilla on enimmäkseen korvattu tekstillä). Jokaisella on tietysti oma mielipiteensä, mutta mielestäni tuo kurinalaisuus on äärettömän tärkeä, varsinkin jos olet kovia pommeja viljelevä puolustaja. Toisaalta shot blockingista minulla on hieman ristiriitaiset fiilikset, tuntuu että olen enemmän maskissa kuin peittämässä vetoa.

Tekstistäsi kyllä saa kuvan, että olemme lukeneet ihan eri player buildeja? Esim. puolustavalle pakille on laitettu lämärin tarkkuus 75, lämärin voima 87 ja vastaavana ranteet 74 ja 67. Eihän tuo nyt ole mitään rannelaukauksen korostamista? Ja mistähän luit tuon 11" luistimet?
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Pale Knuckles ottanee vanhat tutut hyvät pelimiehet kyllä vastaan. Pelaajien yhteismäärä on toki melkoisen suuri tällä hetkellä, mutta kevät ja kesä verottavat monilla aktiivisuutta aika lailla.
 

Ranksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Itse olen enmmän noita hyökkääjä buildeja katsonut ja mielestäni ovat olleet oikeanlaatuisia. Kuitenkin yleensä videontekijä on korostanut jo videon alkuvaiheessa, että hän kokee attribuutit järkeväksi siihen tyyliin kuten laittaa (Tosin nykyään videot saitilla on enimmäkseen korvattu tekstillä). Jokaisella on tietysti oma mielipiteensä, mutta mielestäni tuo kurinalaisuus on äärettömän tärkeä, varsinkin jos olet kovia pommeja viljelevä puolustaja. Toisaalta shot blockingista minulla on hieman ristiriitaiset fiilikset, tuntuu että olen enemmän maskissa kuin peittämässä vetoa.

Tekstistäsi kyllä saa kuvan, että olemme lukeneet ihan eri player buildeja? Esim. puolustavalle pakille on laitettu lämärin tarkkuus 75, lämärin voima 87 ja vastaavana ranteet 74 ja 67. Eihän tuo nyt ole mitään rannelaukauksen korostamista? Ja mistähän luit tuon 11" luistimet?

2-way pakki videossa nakkaa 11 luistimet. Itse taklaan aina pakilla eikä minulla ole kurinalaisuudessa kuin jämä pojot puolustavalla pakilla. Puolustavalle pakilla minulla on aina 95 lämy 75 tarkkuudella. Ranteiden voimaan mitä jää. Itse pelaan taklaavaa peliä pakilla eikä tuolla kurinalaisuudella ole virkaa tai en ole huomannut. Puolustavalla ja Hyökkäävällä jämäpojot kurinalaisuuteen. Katoin hyökkääjien ominaisuuksia. Kaveri laittanu grinderille 71 ja 70 kunnon? Puolustavalla pakilla pistäny +5 boostin kuntoon? Itse en pelaa yleensä kuin pakkia ja tärkeimmät ominaisuudet pakille on buildista riippumatta nopeus,kiihtyvyys,voimakkuus,syöttö ja oikea pituus/paino.
Niin puhun koko ajan leg 3 pelaajasta ja niiden arvoja katsoin tuolta pelkästään.
 

EEspoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko & Leijonat
2-way pakki videossa nakkaa 11 luistimet. Itse taklaan aina pakilla eikä minulla ole kurinalaisuudessa kuin jämä pojot puolustavalla pakilla. Puolustavalle pakilla minulla on aina 95 lämy 75 tarkkuudella. Ranteiden voimaan mitä jää. Itse pelaan taklaavaa peliä pakilla eikä tuolla kurinalaisuudella ole virkaa tai en ole huomannut. Puolustavalla ja Hyökkäävällä jämäpojot kurinalaisuuteen. Katoin hyökkääjien ominaisuuksia. Kaveri laittanu grinderille 71 ja 70 kunnon? Puolustavalla pakilla pistäny +5 boostin kuntoon? Itse en pelaa yleensä kuin pakkia ja tärkeimmät ominaisuudet pakille on buildista riippumatta nopeus,kiihtyvyys,voimakkuus,syöttö ja oikea pituus/paino.
Niin puhun koko ajan leg 3 pelaajasta ja niiden arvoja katsoin tuolta pelkästään.

Nojoo noin alhainen kunto player buildissa on kyllä erikoista. Ovat ainakin aikaisemmin olleet suht järkeviä, ovat voineet sitten päivittää päin persettä. Sivusto on nimittäin muuttunut jonkin verran tässä 6 kk aikana, jolloin löysin sen.

Itsekin katsoin vain leg 3. Ja varmaan taklaaminen ja poke check ovat pakille yhtä tärkeitä, taklaaminen sitten vähän koon mukaan.

edit. Kyllä tuolla kurinalaisuudella on merkitystä, kuinka paljon pelaaja sikailee eli kuinka herkästi ottaa jäähyn. Olen huomannut tämän vähentävän jäähyjä kyseenalaisissa niiteissä.
 
Viimeksi muokattu:
Uusi kerho hakusessa. Pieniä toiveita:

- pelaajamäärä 8-14
- tasaisen vahva porukka
- pelien voittaminen tavotteena
- kerholla kiekonhallintaan perustuva pelitapa olemassa
- tryout molemminpuolinen

Pelipaikat (järj): KH, OP, OL, VP, VL

PSN: Kuubextra
Samoilla kriteereillä ja samasta seurasta 'konkurssin' jälkeen työttömäksi jääneenä haeskelen uutta tiimiä, tosin pelipaikat järjestyksessä D, C, LW/RW. Etenkin tuo kiekollinen pelitapa ja tiiviinä viisikkona pelaaminen kiinnostaa, kiekko ylimmälle miehelle-taktiikkaa en todellakaan halua olla toteuttamassa. Tasoni on vasta se Legenda 1:stä edeltävä (sain hypättyä NHL13 kelkkaan vasta tammikuussa), mutta '14 versioon on aikomus ostella statsia ja boostia samantien niin paljon kuin vain rahalla saa.
 

voittamaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
Jengi olis hakusessa PS3:n puolella. Pelipaikkana mulla on ollut pääasiassa laidat, korttina legenda 3. EASHL-pelejä on tähän asti kertynyt 598, joista seurapelejä 389. Pelaan yleensä (lähes päivittäin) iltaisin 21 jälkeen, mutta saatan päästä kesällä myös päivisin peleille.

Toiveita joukkuetta kohtaan:
-Pelit 4-6 pelaajalla monta kertaa viikossa
-Ei mitään jatkuvaa bugimaalien hakemista
-Syöttöpeli kunnossa

Yhteydenotot täällä yv:llä tai pleikalla, PSN: jami-123
 

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Pelimiehiä tarvittaisiin paluun tehneeseen joukkueeseemme HC Piiskaajat. Tällä hetkellä rosterissa on 4 miestä, joista 3 on ex-No Name Yetin pelaajia. Lisäksi pari henkilöä on tulossa varmuudella lisää aivan lähiaikoina. Mutta toki leveyttä pitää olla ja tämän vuoksi haetaankin kokeneita pelaajia. Suurin pula on pakeista ja laadukkaasta maalivahdista. Kuitenkin myös hyökkääjia otetaan lisää.

Vaatimuksia:
- LEG 2 vähintään.
- Ikää mielellään ainakin 18-vuotta
- Mikki on plussaa mutta ei pakollinen
- Kokemusta Elite-joukkueista
- Pelaat joukkueelle, et itsellesi.
- Hauska ja rento meininki, pelataan voitosta mutta ei hampaat irvessä vaikka joskus nyt vähän sattuukin kismittämään tappiot.

Laitatko hieman myös tilastoa viestillä joko täällä tai PSN: Tukka_
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Edelleen ykkösaccolle kerho haussa ja sellainen joka jatkaa samoilla myös NHL 14:ssa.

Tietoa:

- left
- leg3 (sivuaccot leg3 ja st3)
- pelipaikat: hyökkäyksessä KH ja puolustuksessa OP. Myös vasempana pakkina onnistuu muiden paikkojen tavoin, mutta leftin miehenä tietyillä rajoituksilla.

KH, puolustava, 2-1-2 karvauksessa oletuksena. Vahvuutena nopea syöttö kiekon riiston jälkeen ja aivan yhtä tärkeänä; osaan olla myöskin syöttämättä heti jos ei ole vapaana omaa. Pelin lukeminen karvauksen aikana kuten alla puolustusvahvuuksina. Laukausprosentti matala 17%, mutta kakkosaccolla ~28% ja kolmosaccolla jota kuinkin samaa luokkaa. Tehotilasto ykkösaccolla heikko johtuen pelaamisista käytännössä aina "kaikki pelaa"-kerhoissa.

OP, 2way, vahvuutena jatkuva oikea sijoittuminen ja syötönkatkot jo keskialueella, sekä avaussyöttöprosentin pysyminen korkeana. Hyökkäyksien tukeminen tinkimättä yhtään puolustamisesta. Vastustajalle 0 läpiajoa pelissä. Omasta mielestäni tänä päivänä oma puolustuspelaaminen on aivan huipputasoa. Kolmosaccon OP-pelipaikan tilastot sitä puoltaa vahvasti.

Yleisvahvuudet: tuhannet kerhopelit takana. Keskittyminen pelin alusta loppuun saakka ja omien virheiden tunnistaminen. Ohjeistuksen vastaanottokyky tai taktiikan muuttaminen kesken pelin tilanteesta riippuen.

Heikkoudet: About neljän peräkkäisen pelin jälkeen väsymyksen tuoma mahdollinen tason lasku keskittymisessä. Nykyään tosin ymmärrän pitää taukoakin. Aiemmin liian nopea syöttö riiston jälkeen, tämän olen saanut jo pois hyvin.

Minkälaista kerhoa haen?

- 5vs5/6vs6 -pelejä
- pelaajamäärä kohtuullinen
- tasaisen vahva porukka, voi pelata täysin omassa roolissa kentällä aina
- mikit suurimmalla osalla
- kauden aikainen elitetaso ei kerro joukkueesta yhtään mitään
- joukkue jatkaa myös NHL 14:ssa

PSN: Kuubextra

ps. Nyt on viestilaatikossa tilaa.
 
Viimeksi muokattu:

Taklaustyyny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eashl-joukkue Ultimate Bone Crushers UBC rekrytoi uusia pelaajia

Eashl-joukkue Ultimate Bone Crushers UBC rekrytoi uusia pelaajia Xboxin puolella. Haemme joukkoomme joukkuepelaajia, sooloilijat älkää vaivautuko. Pelaamme "normi" kerhopelien lisäksi Livegamersin liigaa, jos kiinnostuit, ota yhteyttä privalla tai Livessä GT: Lukko1963.

Ps. Pelailemme noin klo 20-22.
 
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, Quebec Nordiques
Mitä mieltä porukat on täällä noista eri "pelaajatyypeistä" (Playmaker, Sniper, Power Forward jne.) (Offensive-D, 2-way-D, Defensive-D)?

Omasta mielestä 2-way Forward on se ylivoimaisesti paras, tai ainakin sopii parhaiten omaan pelityyliini. Sillä saa erittäin monipuolisesti laitettua pisteitä kaikkiin osa-alueisiin.
Ennen tosiaan pelasin aina Playmakerilla, sitten tuli kokeiltua vähän jokaista ja tästä nykyisestä ei ole paluuta enään muihin!

Puolustajista en omaa kovin paljoa kokemusta, muuta kuin että 2-way Defenderillä on ollu ihan jees pelailla.
Niin, veskaritkin voivat toki myös liittyä. Niistä nyt en vaan ite osaa sanoa juuta enkä jaata.

Toivottavasti tällä saisi vähän keskustelua aikaiseksi näistä eri pelaajatyypeistä.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Mitä mieltä porukat on täällä noista eri "pelaajatyypeistä" (Playmaker, Sniper, Power Forward jne.) (Offensive-D, 2-way-D, Defensive-D)?
Olen tässä nyt parin vuoden sisään pelannut toista tuhatta kerhopeliä pakkina, eikä oikein tulisi mieleen pelata muilla kuin kiekollisella (eli 2-way) puolustajalla. Hyökkäävä voisi ehkä tulla kyseeseen, jos hommana olisi oikeasti olla se neljäs hyökkääjä, mutta siinä ja siinä olisiko siltikään järkevää. Hyökkääjistä olen sattuneesta syystä huonompi sanomaan, mutta kovasti tuolla skenessä tunnutaan tykkäävän työmyyristä ja rouhijoista. Rouhija on se kaikista nopein buildi ja työmyyrä sitten mukavan monipuolinen. Toki hyökkääjissä hajontaa on paljon enemmän ja ihan oman pelityylinsäkin mukaan voi tyyppiä vaihdella. Siitä kannattaa kuitenkin pitää huoli, että kolmea playmakeria tai sniperia ei samaan aikaan osu kentälle, koska niillä on omat heikkoutensa, joita joukkuekaverien buildien olisi hyvä paikkailla.
 

Metsuri #37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Meidän jengin hyökkääjät ovat lähinnä rouhijoita tai pelinrakentajia. Itse tykkään pelata rouhijalla juuri nopeuden takia. Lisäksi aloitustaidon saa korkealle eikä tarvitse ihan mikkihiirenä painia maalin edessä.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Pelinrakentajilla menty vuoden verran. Aiemmin työmyyrällä toisinaan, mutta mielestäni hyökkäystaidoissa tulee pataan liikaa kun suhteuttaa puolustusapuihin. Pelinrakentajalla saa helposti riittävät hyökkääjän puolustustaidot asetettua ja mailapuolustus + sijoittuminen se tärkein asia omassa puolustuspelaamisessani. Rouhija-tyyppi on taas sellainen ettei omiin mieltymyksiin sovi ollenkaan se suoraviivaisuus mitä sen nopeuden avulla useimmiten haetaan.

Mitään 'oikeaa' näihin ei varmasti ole ja roolituksilla voi saada pykälän tai pari parannettua yhteispeliä.

...
Onko Juhannuksena yhtäkään aktiivista kerhojengiä pleikan puolella?? Jos on niin yhteydenottoa yyveellä.

e... tai PSN: Kuubextra
 
Viimeksi muokattu:

Ranksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Ite olen pelannut vp tontilla nhl 12 asti ja klupipelejä tullut se rapiat 2400 ja 1500-2000 sparri peliä.(tämän vuoden vp pelaamiset klupeissa n.1200 0,9p/peli +- 319) Itse olen vannoutunut kiekollisen pakin pelaaja. Pienellä hienosäädöllä niin puolustavasta pakista saa pelattavan klupipeleihinkin, mutta se vaatii hemmetin hyvää sijoittumista ja ennakointia jos meinaa top 10 tiimejä vastaan pelata 6vs6. Hyökkäävä on luistelultaan ehkä parhain pienellä pelaajalla, mutta isommalla en ole löytänyt eroa. Suurin miinus hyökkäävällä pakilla on urheilullisuuden voimakkuus ja mailahäirintä, jotka jäävät minusta aivan liian matalalle eikä boosteillakaan saa niitä edes inhimillisille tasoille mitä olen tottunut pelaamaan kiekollisella. Se on jännä miten NHL 12 pelasin 180cm ja 79,9kg pakilla ja nyt NHL 13 191cm 93.5kg - 198cm 100.3kg. Tosin onhan NHL 12 täysin eri peli kuin NHL 13.

Hyökkääjistä en voi sanoa muuta kuin sen mitä olen muilta oppinut ja käyttänyt eli työmyyrällä ne rapiat alle 100 peliä max. Parhain luistelu ja ketteryys suhde muihin buildeihin verrattuna ja se on mulle ihan sopiva.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Ei kukaan tietäs mikä on vikana ku netti katkee öbaut joka kolmannessa EASHL matsissa aina kun joko vastustaja / joskus oma joukkue tekee maalin?
 

Ranksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Ei kukaan tietäs mikä on vikana ku netti katkee öbaut joka kolmannessa EASHL matsissa aina kun joko vastustaja / joskus oma joukkue tekee maalin?

Nyt viime päivät on kirjautuminen sisäänkin tuottanut ongelmia. Yli vkon on kestänyt tämä vika, että chatit kaatuvat niin silloin tietää viimeistään, että pelikin kohta jumahtaa. EA päässä on jotain vikaa.
 

kesäesa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, KalPa
Nyt pitkän tauon jälkeen aloitettiin kavereiden kanssa taas EASHL:än pelaaminen ja hauskaa on. Ainoa ongelma on se, että allekirjoittaneen Ammattilainen 2 on niin saatanan hidas, että vastustajat on jo vastahyökkäyksessä kun olen keskialueella pyristelemässä mukaan meidän jo kuihtuneeseen hyökkäykseen. Tämän vuoksi olen nyt tällä hetkellä varsinkin johtoasemassa oikealla laitahyökkääjällä ns. "kolmas puolustaja" ja se syö joukkueen hyökkäystehoja erittäin paljon. Millaista buildia siis suosittelette Ammattilainen 2 OLH:lle? Kaikki perusasiat on kunnossa, mutta nopeutta pitää saada lisää. Pelaajatyyppinä työmyyrä.
 
Nyt pitkän tauon jälkeen aloitettiin kavereiden kanssa taas EASHL:än pelaaminen ja hauskaa on. Ainoa ongelma on se, että allekirjoittaneen Ammattilainen 2 on niin saatanan hidas, että vastustajat on jo vastahyökkäyksessä kun olen keskialueella pyristelemässä mukaan meidän jo kuihtuneeseen hyökkäykseen. Tämän vuoksi olen nyt tällä hetkellä varsinkin johtoasemassa oikealla laitahyökkääjällä ns. "kolmas puolustaja" ja se syö joukkueen hyökkäystehoja erittäin paljon. Millaista buildia siis suosittelette Ammattilainen 2 OLH:lle? Kaikki perusasiat on kunnossa, mutta nopeutta pitää saada lisää. Pelaajatyyppinä työmyyrä.


No mitä boosteja sulla on auki? Nopeuteen +3 & kiihtyvyyteen sama, eli ne saa about 83 ihan millä tahansa pelaajatyypillä amm 3:lla. Ja tuo korttikin on kyllä sen verran kehno, että että.. Jos on niin välttämätön ongelma tuo nopeus, niin osta +5 boostit sekä nopeuteen, että kiihtyvyyteen. 85 pitäisi riittää..

Itellä snipu, ja koko version pelaillu samalla buildilla. Ainakin lähes. Ihan mukavasti toiminu. Oisko 3000 pojoo 800 pelii.
 

NiksuP

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Travis Zajac, Jukka Peltola
Ite pelaan oikeeta laitaa ja pärjään ihan hyvin 82 speedillä. NHL 12 aikoihin oli myöskin juurikin noissa lukemissa, enkä kyllä koskaan jäänyt muista jälkeen teampeleissäkään. Olen 13:ssa pelannut ensin sniperina ja nykyään voimahyökkääjänä ja tälläkin hetkellä nopeus 82, kiihtyvyys 81 mutta harvemmin tulee sellaisia vastuksia, jotka porhaltaisivat ohi tai joiden vauhdissa en pysyisi.

Kyse on enemmänkin siitä, mihin kohtaan tuon spurtin ajoittaa ja kuinka hyvin pystyy juurikin vaikka 82 nopeudesta repimään irti omalla pelitavallaan. Kokoajan ei tarvitse vetää talla pohjassa, mutta tilanteen sitä vaatiessa saa kyllä laiturina kiinni melkeinpä millon vaan, jos lähtöpaikka on sama. Statsit nyt 324 gp 311+267=578 = 1,78 p / g

Kesäesan täytyisi tuossa tilanteessa lähinnä pelata karvaavaa ykköshyökkääjää, eli siinä tyyliin viivalla poke chekillä kiekkoja pakeilta pois, niin on ainakin mahdollisimman lyhyt matka hyökkäyksiä tukemaan. Jos pelaat ylintä hyökkääjää, niin voit myös pelata syvällä hyökkäysalueella eikä ole kiirettä ensimmäisenä puolustamaan.

Enemmän se on taidoista kiinni, kuin mistään muusta.
 

Ranksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Ite pelaan oikeeta laitaa ja pärjään ihan hyvin 82 speedillä. NHL 12 aikoihin oli myöskin juurikin noissa lukemissa, enkä kyllä koskaan jäänyt muista jälkeen teampeleissäkään. Olen 13:ssa pelannut ensin sniperina ja nykyään voimahyökkääjänä ja tälläkin hetkellä nopeus 82, kiihtyvyys 81 mutta harvemmin tulee sellaisia vastuksia, jotka porhaltaisivat ohi tai joiden vauhdissa en pysyisi.

En tiedä mitä EASHL-pelejä olet pelannut, mutta 82 nopeudella ja 81 kiihtyvyydellä et pärjää edes keskitason joukkueita vastaan saati top 100. Nyt puhun 6vs6 min 5vs.5 joukkueista. Ehkä 2vs2 ja 3vs.3 peleissä pystyy noilla ominaisuuksilla 'pärjäämään'.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös