NHL 13 EASHL-keskustelu

  • 36 891
  • 158

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Kyllä mä sen voin tehdä sitten, kun/jos useampi asiasta kiinnostuu.

Kiinnostaisi kylla, pelipaikalla ei valia tosin en tieda miten tassa versiossa mokkena parjaisin.
 

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Kiinnostaisi kylla, pelipaikalla ei valia tosin en tieda miten tassa versiossa mokkena parjaisin.

Hienoa! Moken voi hoitaa tekoälykin, ainakin alkuun. Jos vielä pari pelaajaa saataisiin, niin voisin laittaa joukkueen pystyyn. Huomenna päivällä/iltapäivällä kerkeää muutaman matsin pelailemaan ja maanantaina sitten vähän enemmänkin sinne klo 19:30 saakka. Tiistainakin todennäköisesti kerkeää siinä päivällä.

Pistäkäähän halukkaat viestiä tähän ketjuun tai YV:llä, niin saadaan joukkue kasaan :)
 

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Itse paasen pelaamaan onlinessa vasta maanantaista eteenpain.
 
Meikäläinen ehdottomasti mukana. Olen aiemmissa versioissa perustanut oman joukkueen tänne jatkoaikaan, mutta homma on aina kuivunut kasaan kun porukkan kiinnostus on hiipunut. Jospa sitten tällä kertaa onnistaisi paremmin. :)

Mulla tulee jossain välissä muuton takia pieni breikki online-peleistä, mutta se ei tässä muodossa ole niin paha kuin tuossa Be A Gm-pelimuodossa.
 

Villemix

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins
Mä olen mukana myös jos vaan sopii. Kokemusta ei ole kyseisestä pelimuodosta mutta pääasia että on hauskaa! Headset menee hankintaan varmasti jossain vaiheessa.
 

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Hieno homma! Meillähän on joukkue jo sitten kasassa :) Lisääkin toki otetaan, kun kaikki ei välttämättä aina pääse samaan aikaan pelaamaan ja sitten tietysti jos on joku halukas maalivahdiksi.

engångIFKalltidIFK
FiFi93
Big Bad Bruins
Villemix
Nebula

Katsellaan niitä pelipaikkoja sitten, missä kukakin tykkää pelata jos ei vielä ihan selvää ole. Mulle käy mikä vaan paikka, mutta tuohon oikean puolen pakkiin olen eniten orientoitunut, joten sillä voisin aloittaa. Ja tosiaan Villemix, ei minullakaan tuosta EASHL:stä ole reilua paria kymmentä peliä enempää kokemusta. Hyvin siihen pääsee sisälle kuitenkin.

Laittakaa mulle gamertaginne YV:llä tai tänne. Laitan joukkueen huomenna päivällä pystyyn, kun olen linjoilla ja laitan kutsut tulemaan (tai ainakin oletan, että se niin toimii, kun en ole aiemmin kasannut EASHL -joukkuetta). Saa laittaa nimiehdotuksia myös jos sellaisia on.
 

trap

Jäsen
Maalissa on tullut pelattua. Melko perseestä äsken kun 40sek jäljellä peliä ja seuraavalle tasolle olisi päässyt, niin koko paska jökkäsi. Ihan hyvin mennyt pelit, varsinkin jos pakit on pelanneet paikkansa mukaan. GAA toki kärsinyt muissa peleissä, kun koko ajan tulee yv-hyökkäyksiä. Hyvää harjoitusta toki. Meikällä ois tyhjä jengi ollut jo pystyssä.
 

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Laitoin ystäväkutsut tulemaan BBB:lle, engångille ja Villemixille Xboxin puolelta. Sitten vasta ilmeisesti pystyy lisäämään joukkueeseen. Ellette sitten etsi HC Jatkista sieltä joukkueiden seasta ja pyydä päästä liittymään sitä kautta.

FiFi93, tarvitsen sinun GT:n sitten myös, kun olet valmis liittymään mukaan.

trap, sama juttu jos vaan kiinnostusta on?
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Koskahan EA saa tuo trophy-systeemin toimimaan tässä pelissä? Jälleen tulee edellisen version tapaan joka päivä saavutettua uudelleen nuo vanhat trophyt. Pieni vika, mutta kertoo kyllä jotakin pelin kehityksestä ja kehittäjistä. Pelin puolella jatkuvasti siellä alapalkissa pyörii teksti uusista saavutuksista. Esimerkiksi trophy "Tee 100 maalia" voidaan mielestäni saavuttaa vain kerran, eikä EA:n tapaan jokaisen maalin jälkeen, kun se sata on täynnä. Myös nuo seurakohtaiset ennätystilastot kusevat ihan huolella tuolla pelin nettisivuilla...
 

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Laitoin ystäväkutsut tulemaan BBB:lle, engångille ja Villemixille Xboxin puolelta. Sitten vasta ilmeisesti pystyy lisäämään joukkueeseen.

Pystyy kyllä lisäämään vaikkei olisikaan kaveri. Ei siitä livekaveruudesta kyllä haittaakaan ole kun samassa seurassa pelaa :)
 

Ranksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Onko muut tiimit törmänneet maalinteko-ongelmaan uuden pätsin jälkeen?
13 erää jauhettu ja yksi häkki tehty. Eilen oli sairain päivä mitä tässä versiossa on tullut vastaan. Tolpat laulaa, bottiveska venyy aivan ihme torjuntoihin ja yksi hätänen riipasu meidän maalille ja soi. Tuntuu välillä, että ea on lisännyt jonku tasotuksen tähän uuteen pätsiin.
 

Meiken

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kai tuohon joku tasoitus systeemi on lisätty. Painittiin tuon saman ongelman kanssa viikonlopun peleissä. Todella turhauttavaa. Hauskin esimerkki eilisissä peleissä oli, että voitettiin laukaukset jotain 37-8 ja hävittiin peli 6-1 :) Kaikki vastustajan maalit oli sellaisia sutaisuja siniseltä maalia kohti ja meidän bottiveskari imi ne kaikki, kun taas toisessa päässä vastustajan bottiveskari veti uskomattomia game savereita koko matsin ajan.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Millä kuvakulmalla pelaatte? Tuntuu jotenkin sille, että tulee koko ajan kiire kun pelaa tuolla kuvakulmalla, joka on oletuksena enkä nää koko kenttää ja välillä pitää arpoa, että olenko paitsiossa vai en. Ajattelin siirtyä tuohon normaaliin yksinpeli kuvakulmaan, sillä olisi ainakin helppo hahmottaa kenttä.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Yläpuoli, tai joku sitä vastaava muokattu kulma sopii EASHL:n parhaiten, koska koko kentän näkemisestä saa valtavasti etua.
 

AaJee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Anaheim Ducks, Miami Heat
Onko muilla ongelmaa EASHL-matsien yhteyksien suhteen? Kaistat on omasta päästä ja joukkuekavereillakin kunnossa, mutta silti noin 70% matseista on ihmeen lagisia ja 62ovr äijä ei ainakaan helpota pelaamista yhtään, nihkeetä on. Monesti näyttää kolmea vihreetä tolppaa pelin aloitusvalikossa, mutta niin vaan on silti hidas itse pelissä. Outoa.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Jostain kumman syystä tänään ja eilen on katkennut yhteydet EA:n suuntaan tasan samalla kellon lyömällä, näin kello yhden jälkeen. PS pysyy netissä ja samoin tietokone, modeemin ei pitäisi pätkäistä.

Pääsen ongelmitta takaisin servereille, mutta sama toistuu.

Onko kellään samanlaisia kokemuksia ja lääkkeitä ongelmaan?

edit. Tulikohan sieltä uusi turner, ehkäpä siinä syy.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Kysymys teille:

Tuli eilen katsottua yhdessä pelissä vastustajan kokonaisuuksia sieltä seuran kykyjenetsintä- valikosta ja vastustajan huonoimman pelaajan kokonaisuus taisi olla 75, kun meidän joukkueen parhaan pelaajan kokonaisuus on jotain 70 ja huonoin 60 paikkeilla. Onko noilla joukkueilla sitten paremmat maalivahdit ja paremmat AI-pelaajat kuin meillä? Ihmetyttää välillä tuo maalinteko, kun silloin joskus tuntui että pari-kolme maalia tuli kuin itsestään, kun vain sutaisi kiekkoa maalin edustalta maalia kohti. Nyt meillä hyökkääjillä ja puolustajilla on ihan vapaita tontteja ja välillä ei uppoa vaan millään ja hävitään peli 1-0.
 

Eskelarit

Jäsen
Kysymys teille:

Tuli eilen katsottua yhdessä pelissä vastustajan kokonaisuuksia sieltä seuran kykyjenetsintä- valikosta ja vastustajan huonoimman pelaajan kokonaisuus taisi olla 75, kun meidän joukkueen parhaan pelaajan kokonaisuus on jotain 70 ja huonoin 60 paikkeilla. Onko noilla joukkueilla sitten paremmat maalivahdit ja paremmat AI-pelaajat kuin meillä? Ihmetyttää välillä tuo maalinteko, kun silloin joskus tuntui että pari-kolme maalia tuli kuin itsestään, kun vain sutaisi kiekkoa maalin edustalta maalia kohti. Nyt meillä hyökkääjillä ja puolustajilla on ihan vapaita tontteja ja välillä ei uppoa vaan millään ja hävitään peli 1-0.

Eipä ne ihmispelaajien kokonaisuudet vaikuta mitenkään botteihin, yleensä huonommalla joukkueella ne paremmat botit on, tai siltä se ainakin tuntuu. Tai sitten kaikki huippujengit kuvittelevat olevansa niin saatanan hyviä, että paskemmilla jengeillä ois paremmat botit. Mä ainakin oon sitä mieltä, että välillä on huikea tasoitus bottien tasoissa..
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Latasin tänään tuon Online Passin, mutta peli ei päästä EASHL:ään vaikka sitä haluaisin kokeilla. Herjaa ettei peliprofiililla ole lupaa kaikkiin ominaisuuksiin. Missä vika?
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Minkä takia mestaruusviiri täytyy nostaa jokaisessa kotipelissä hallin kattoon? Onko muilla käynyt samoin?
Kuuluu asiaan. Jos siis on voittanut mestaruuden. Oli jo edellisessä painoksessa.
 
Legenda on hienoa olla! Ei minulla muuta. Onko kukaan seuraa vailla/ etsimässä tällä hetkellä? Meidän Sputnik-tiimiin kyllä mahtuu mukaan. Joukkueessa on vain viisi pelaajaa tällä hetkellä eikä olla aktiivisesti etsitty uusia. Ajattelin nyt kuitenkin täältä kysellä. Yhteyttä vaan jos on kiinnostusta! PS3:lla pelaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös