Osaako joku vastata, onko uusin päivitys korjannut Be a GM-moodin palkkakatto-ongelmat? Eli vieläkö moodia aloittaessa ivataan, että yksi tai useampi joukkue ylittää palkkakaton? Ärsyttää, kun kone sitten korjaa pelaajien palkat päin mäntyä, jolloin monet heikommankin tason organisaatiot kipuavat ylisuurien cap hittien takia palkkakaton tuntumaan. En jaksa selata viestiketjua läpi, tai pääse tarkistamaan asiaa omalta konsolilta, onko tästä ollut jo puhetta.
Toinen Be a GM-kysymys, onko ensimmäisen kauden draftissa jälleen keksittyjä pelaajia, ja mm. Nugent-Hopkinsit sun muut löytyvät valmiiksi seuroistaan? Ensimmäinen draft on siinä mielessä aika turhauttava. Tokihan moodin voi aloittaa draftin jälkeenkin.
Olen tässä odotellut kaiken maailman kokoonpanopäivityksiä sun muita patcheja ennen kuin tuon GM:n voisi laittaa taas tulille. Raskasta aloittaa joka kerta alusta se, ja huomata, miten joko palkkakatot, sopimusasiat tai pelaajasiirrot ovat edelleen kuralla.
Toinen Be a GM-kysymys, onko ensimmäisen kauden draftissa jälleen keksittyjä pelaajia, ja mm. Nugent-Hopkinsit sun muut löytyvät valmiiksi seuroistaan? Ensimmäinen draft on siinä mielessä aika turhauttava. Tokihan moodin voi aloittaa draftin jälkeenkin.
Olen tässä odotellut kaiken maailman kokoonpanopäivityksiä sun muita patcheja ennen kuin tuon GM:n voisi laittaa taas tulille. Raskasta aloittaa joka kerta alusta se, ja huomata, miten joko palkkakatot, sopimusasiat tai pelaajasiirrot ovat edelleen kuralla.