NHL 12 (xbox360 & ps3)

  • 400 295
  • 1 503
NHL 12 on ostettu jenkeistä ihan kaupasta, mutta kun laittaa pleikkariin niin änäri ei kysy mitään mistään Online Passista, eli Onlineen ei pääse pelaamaan. Mitäköhän tossakin mättää. Voiko olla väliä että pleikkari on suomalainen mutta peli Usaasta?
 

Poro24

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
EA julkaisi taannoin uuden rosteripäivityksen, mutta unohtakaa se. Uudet Ultimaterosterit Xboxille ovat täällä!

Operation Sportsin foorumilla nimimerkki mattg123 on tehnyt hirvittävän työn ja iskenyt NHL/AHL -rosterit aika täydelliseen kuntoon. Ja mistä minä tykkään, niin tuossa on tehty selkeitä eroja tähtipelaajien ja kolmosketjun jätkien välille.

Siirtäminen Xboxille näyttää vaikealta operaatiolta, mutta on oikeasti tosi helppo. Kerran kun sen tekee, niin jatkossa sujuu ihan minuutissa. Kannattaa vaikka katsoa tuo FHR:n foorumille raapustamani ohje.

Edit: Tarkemmin kun katseli noita ultimate-rostereiden arvoja, niin suorastaan hämmästyttävää miten paljon niissä on nähty vaivaa.
 
Viimeksi muokattu:

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Pelailtu on töissä nyt tällä viikolla aika paljon ja todella hyvältä kokonaisuudelta vaikuttaa, saa sopivan haastavuuden ja itse en niin tarkka ole jos siellä jotain epäloogista on koska tässä on kyse kuitenkin PELISTÄ.

Joka vuosi nämä pelit ovat olleet hyviä ja aina on saanut hyvät asetukset joilla palaa hermot. Hyvällä tapaa.

Onko muuten rosteripäivityksiä vielä olemassa ps3?
 

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Pelailtu on töissä nyt tällä viikolla aika paljon
Pääseekö teille töihin?

SM-liigarosterien päivitys tämän kauden mukaisiksi olisi hieno juttu. Vähän laskee fiilistä pelailla viime kauden kokoonpanoilla. Senpä takia onkin tullut pelattua Be a GM:ää Calgarylla.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Pääsee töihin oikeilla taidoilla!

Mitäs helvettiä, Duncan Keith kahteen kertaan kokoonpanossa ja Seabrook myös.

Kauheella vaivalla tein rosterit valmiiksi kaudessa ja tämä tuli huomattua vastustajan joukkueesta. shatana.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Nonnii nyt on hakattu muutama peli kautta ja ekan kerran meni tileen 3 putkeen pelatun pelin jälkeen. Ehkä ei vaan kestä kuormitusta? Kyllähän se vitutti mutta ei mahda mitään. Voiko tälläistä edes korjata kun se niin monella toistuu?

Mitenkä muuten jengillä on mennyt tileen kesken pelien? Pitkä pelirupeama takana vai ihan ekassa pelissä jo pienen pelailun jälkeen?
 

janbo

Jäsen
Kyllä on EA:lla vielä tekemistä moninpelin kehittämisessä. EASHL drop-in pelejä hakiessa pitäisi saada valita, voiko maalivahteja ottaa käyttöön vai ei. Äsken oli joku helvetin sankari taas maalivahtina, joka ei yrittänytkään tehdä mitään muuta, kuin joka aloituksen jälkeen luistella punaviivalle haastamaan vastustajan AI-veskaria tappeluun, josta tuli luonnollisesti jäähy. Toisekseen maalivahdista pitäisi tulla AI-ohjattu, jos jäähy tulee jostain muusta syystä, kuin että veska heittäisi kiekon katsomoon. Tai, miksei siitäkin voisi tulla. Sitten kun on vielä todella vaikea selvittää, kuka pelaajista oli maalivahti, jotta olisi voinut laittaa palveluntarjoalle palautetta kyseisestä älykääpiöstä.
 

d2uce

Jäsen
Mitenkä muuten jengillä on mennyt tileen kesken pelien? Pitkä pelirupeama takana vai ihan ekassa pelissä jo pienen pelailun jälkeen?

Minulla meni jo ihan ensimmäisessä pelissä, joten kuormituksesta tuskin johtui. Joskus voi pelata usemman matsin putkeen ongelmitta, joskus taas ei. Tuntuu muutenkin paljon raskaammalta, esim. tallennusten lataus kestää paljon pidempään, kuin edellisessä versiossa.
 
Kuinka menettää kaudessa 2-0 johtoasema viisi minuuttia ennen loppusummeria? Kaipaatteko neuvoja tähän, minulla on kokemusta?!

Ei muuta tällä erää, paitsi että tasaista on ja jokainen piste on tärkeä. Ei olisi paljon varaa tuollaiseen tunarointiin johtoasemassa.
 

mestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ruutu bros. Ilves. George Parros. Vaasan Sport
Joo alkaa meneen sitten pikkuhiljaa hermot tähän paskaan taas. Hieman vaikea yrittää kerätä puckseja HUT:ssa, kun olen lentänyt jo kaksi kertaa pihalle Ea:n palvelimilta kesken pelin, keskeytys tappiothan niistä on sitten minulle merkattu vaikka kumpiakin olen toki johtanut. Sen jälkeen pystyy heti kirjautumaan normaalisti takaisin palvelimelle. Muilla samanlaisia ongelmia?
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Joo alkaa meneen sitten pikkuhiljaa hermot tähän paskaan taas. Hieman vaikea yrittää kerätä puckseja HUT:ssa, kun olen lentänyt jo kaksi kertaa pihalle Ea:n palvelimilta kesken pelin, keskeytys tappiothan niistä on sitten minulle merkattu vaikka kumpiakin olen toki johtanut. Sen jälkeen pystyy heti kirjautumaan normaalisti takaisin palvelimelle. Muilla samanlaisia ongelmia?

Samaa hommaa täälläkin. Itsellä tähän mennessä 3 kertaa tappio tullut katkeamisen takia, tilastoissa itsellä sen takia 23-3-1. Katkokset lisäksi tulleet mukavasti offline-turnauksien finaalissa(2 kertaa) ja kerran välierissä. Se on sitten kiva alkaa pelaamaan uudestaan koko turnausta.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Normaalistihan suurin muutos EA:n peleissä on vuosiluvun nouseminen yhdellä ja jonkun bugin korjaaminen. Taitaa ensimmäistä kertaa jäädä kyseinen peli kauppaan, mikäli nuo HUT,GM ja muut bugit ei korjaannu. Mutta miksipä ne korjaantuisi, kun ei ennenkään ole mitään korjattu paitsi kivoja sinisiä visiireitä lisää. Kun joku tekisi kunnon kiekkopelin KHL lisenssillä.
 

M10

Jäsen
Nyt sitten peli jumitti lopullisesti. Pelaan Dallasilla Season Modea (offline) enkä pääse neljää ottelua pidemmälle. Tilttaa aina kun yrittää simuloida seuraavaan pelipäivään. Nyt joku seitsemän yrityskertaa takana.

Vittu mitä paskaa.
 

TaoTao

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Nyt sitten peli jumitti lopullisesti. Pelaan Dallasilla Season Modea (offline) enkä pääse neljää ottelua pidemmälle. Tilttaa aina kun yrittää simuloida seuraavaan pelipäivään. Nyt joku seitsemän yrityskertaa takana.

Season modessa on juu tuo tunnettu bugi, eikä sitä voi pelata. Be a GM toimii kyllä. Be a GM:ssä on tosin "hauska" uusi ominaisuus pelaajien kehityksessä. Viime vuonnahan oli ongelmaa pelaajien kehityksessä, osa jannuista jumiutui 1500 expaan. Nyt ongelmaa ei ole, vaan kaikki pelaajat kehittyvät. Oli hauska huomata ikinuoren Jaromir Jagrin overallin kehittyneen kauden lopussa 85->87. Koomisin ehkä oli Bryan McGrattanin ponkaisu 77->80, vaikka olin hänelle kokeeksi säätänyt potentiaalin C-, C, C-.

Ehkä sitten joskus päivityksessä näitä korjataan...
 

Topnaattori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho ja Kulman Pojat
Siitä SM-liiga rosterin päivittely - projektista, miten etenee? Minä voisin ainakin HPK:n joukkueen väsäillä, jos sopii.
 

Fiiu

Jäsen
En osaa englantia. Suomenna?

Heitetääs vähän vapaata tulkkausta:
- Perstaklaukset siis loistavat poissaolollaan EASHL- ja OTP-joukkuepelimuodoissa. Offline-pelailuun ei vaikuta.
- Hienosäädetty veskarin ominaisuuksia mm. tolppaan "liimaamisessa"
- Kiekon suojaus hidastaa nyt pelaajaa vähän entistä enemmän
- Mailannostojäähyherkkyyttä laskettu, käsille lyömisestä ei nyt saa jäähyä
- Estämisjäähyjä lisätty
- Poke checkiä eli mailalla tökkimisen tehokkuutta lisätty vähäsen.

kamenskia tässä vielä kompaten, on ihan perhanan hyvä uudistus. Aiemmin tuli hyökkäävällä pakilla ajeltua pelkästään perstakleilla porukkaa ja nyt kun ei taklausvoimaa ole niin mennään enemmän pokecheckillä ja sijoittumisella. Paremminhan tässä oppii pelaamaan nyt kun ei voi mennä sieltä missä aita on matalin ja sama tietysti koskee myös hyökkäyspäätä. Nyt voi tehdä enemmän sielläkin ilman että puoli jengiä on lanattu vaakatasoon perseellä.

Tuo perstaklaus tulee vielä päivitysten myötä takaisin mutta nyt kaiken järjen mukaan hienosäätävät sen toimimaan niin ettei se ole "ainoa tapa" taklata eli tarkkuutta tultaneen tarvitsemaan hyvinkin paljon sen käytössä.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Puhuiko tuolla foorumilla kukaan tuosta pelin tilttailusta? Olinkohan sokea?

Onkohan se ihan laajakin ongelma ja onkohan tälläiseen mitään fixiä olemassa. Oikeasti pelottaa kesken jonkun tiukan pelin ettei vaan tilttaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös