NHL 12 (xbox360 & ps3)

  • 400 326
  • 1 503

MrDownhouse

Jäsen
Suosikkijoukkue
KJK & NasKi (R.I.P)
Itsellä juuri HUT:issä 2-0 johto, sinisen yli kiekon kanssa, harhautus - kiekko pakin jaloista, yksinläp.................

ja käynnistetääs peli alusta.

Oikeesti, ei tää oo ees todellista.
 

TehoTon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, New York Rangers
Itsellä juuri HUT:issä 2-0 johto, sinisen yli kiekon kanssa, harhautus - kiekko pakin jaloista, yksinläp.................

ja käynnistetääs peli alusta.

Oikeesti, ei tää oo ees todellista.

Itellä myös äsken HUT:issa tiukka ottelu menossa ja 3-2 johto, peliä jäljellä 9 sekuntia ja peli tilttaa. Tappio merkitään tottakai minulle. Ja juuri kahdesta aikasemmasta pelistä voitot, mutta kummastakaan ei merkintää tilastoihin.

Miten näin vitun paskaa peliä edes jaksaa pelata saatana.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Päivitetäänkö NHL 11:n rostereita? Pitäisikö sitä kokeilla, veikkaan että sama peli viiden minuutin pelaamisen jälkeen. Se ei bugittanu ainakaan HUT:ssa niin paljon.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
On kyllä pitkästä aikaa rikkinäisin versio pelisarjasta kyseessä.
Muutamia huomioita, ei varmaan mitään uutta kenellekään.

-Joo, kyllä kaatuilee. Miten vitussa se voi olla edes mahdollista tänä päivänä?

-Lataaminen kestää ihan helvetin kauan, ei voi käsittää.

-Asetuksista katoaa ainakin kiekon koko ja perspektiivi joka latauksen jälkeen (Ainakin Be a GM:ssä)

-Pelitaktiikat ei ole pelissä käytössä, ainakaan kaikilta osin.

-Persetaklaaminen on naurettava, yleensäkin ainakin konetta vastaan pelatessa pitää taklausslidereiden olla nollissa tai muuten homma on silkkaa arcadea.

-Ihmeellisiä spurtteja töniessä ja veskarin lähellä, tai sellasta teleporttaamista.

-Jäähymäärät on aika vähäisiä, vitosia saisi tulla enemmän ja OR:ää kiitos kanssa jos kerran vedetään naama pleksiin puolen kentän vauhdilla.

-Varmaan NHL 2002 versiossa oli se, että voi saada pelikieltoa. Siis yhden matsin esim. Miksei näissä voi saada perkele?

-No maalinteko on ainakin suhteellisen vaikeaa tässä vaiheessa

-Maalivahtien torjuntaprosentit konetta vastaan on lähimpänä realismia kuin aiemmin.

-Aika hurjilta näyttää muuten tilastot, parhaat CPU-pelaajat vetelee suvereenisti 2.5 p/peli

Töitä ois siis edessä...
 
Suosikkijoukkue
Bruins
Jepjep! Todella vähän tullut pelattua kun pitää töissäkin käydä, mutta näillä kokemuksilla ehkä paskimmat fiilikset tästä pelistä ikinä. Miten näin buginen paska edes päästetään markkinoille? Kuukausi lisää aikaa ja peli kuntoon perkele.

No taitaa tämä talvi mennä FIFAn merkeissä.
 

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Onneksi olen pelannut vain offline-matseja kavereiden kanssa, 1v1-matseja netissä ja EASHL:aa. Niissä peli ei ole sentään tainnut kaatua kertaakaan kesken matsin. Pari kertaa tainnut jumiutua johonkin valikkoon.
 

Lavis

Jäsen
Nyt on viety tämä keskeneräinen painos takaisin kauppaan ja vaihdossa varattiin Battlefield 3. Eihän tässä ole mitään järkeä, että ensin pelataan n. 3 viikkoa että päästäisiin hutissa playoffeihin ja ekassa playoff pelissä tulee ilmoitus kesken pelin "Olet kirjautunut ulos EA:n palvelimelta. Palvelimet eivät ole tällä hetkellä käytössä." No häviö merkataan tilastoihin ja kun hutista heitetään pihalle, niin sillä samalla sekuntilla palvelimet ovat jälleen käytössä, kappas. Vie vaan kaiken peli-motivaation. Ensi vuoden painosta odotellessa...
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
...offline-matseja kaverin kanssa...
Juuri näissä minulla useimmiten kaatuu. Muutama ilta on tullut vietettyä kaverin kanssa kaljoitellessa ja änäriä hakatessa, ja lähes poikkeuksetta joka 3. tai 4. peli on jäätynyt kesken matsin. Ilmeisesti tässä on sitten vaihtelua ihmisten kesken, mutta tuskin levyssäni ainakaan vika on kun muutkin ovat valittaneet samaa joka puolella nettiä. Raivostuttavaa on se, että EA ei ole saanut hommaa korjattua vieläkään.
 
Olenkohan ostanut saman pelin? Sillä mulla toimii kuin rasvattu, kerran on heitetty pois netti pelistä mutta silloinkin katkes koko meidän kotinetti.
Tykkään että tässä pelissä on vähemmän jäätymisiä ja bugeja, ei ole kertaakaan jäätynyt kesken pelin. Itse huomasin jopa positiivisen asian, NHL11 hutissa kauppa jäätyi joka kerta ja piti käynnistää uudelleen koko vehje että sinne pääsi, ja silloinkin piti odottaa joku 10 minuuttia että avautuisi, tässä versiossa kaupan avaaminen kestää joku 2 sekuntia.

Jaksamisia teille joilla NHL bugii ja heittää ulos EA sports netistä. Ehkä teillä tosiaan on huonot netit tai jotain? Jäätymiset eivät kummiskaan voi johtua muusta kun itse pelistä, tai en tiedä, ehkä pleikkari on liian vanha tai jotain. Ihmeellistä vain kun mulla toimii niin hyvin ettei mitään valittamista.
 

Teloch

Jäsen
MikkoR: Oletko offlinessa yrittänyt pelata? Siis ihan peruskautta esimerkiksi.

En ole MikkoR, mutta kokemuksia on offlinesta. Be a GM-modea noin 60 peliä ilman jäätymisiä, Be a Pro-modessa noin 40 peliä ilman jäätymisiä. Tämä siis boksilla. Kaverin PS3-versio ainakin tykkää jäätyillä alituiseen näissä offline-peleissä.
 
MikkoR: Oletko offlinessa yrittänyt pelata? Siis ihan peruskautta esimerkiksi.

Kyllä kaks kautta Be a GMmää olen Pittsburgilla pelannut, ei mitään valittamista. Tosin toisen kauden simuloin melkein kokonaan läpi ja silloin huomasin että simulointi tuntuu jotenkin hitaammalta. Mutta ei mitään jäätymisiä.
Samoin HUT:issa Offline turnauksia on pelattu ainakin 10 eikä niissäkään mitään ongelmaa. Ja kavereita vastaan on tullut pelailtua lukuisia ihan tavallisia offline otteluita perus änäri-jengeillä, eikä yhtään jäätymistä ole minulla esiintynyt.
Erittäin kummillista sillä olen erittäin paljon tätä uutta versiota pelannut, ja ainakin kokeillut lähes kaikkia pelimuotoja. Be a Prota olen joku viisi peliä pelannut, ja ainoa ongelma mikä tuli vastaan oli se kun loin oman pelaajani ja menin ensimmäiseen peliin niin pelaaja oli yllättävän lyhyt siis joku, 170 centtinen. Vaikka olin hänet laittanut joksikin 188 pituiseksin, ainakin muistaakseni. Tämä korjaantui kuin tein kaiken uudestaan.

Muuten erittäin mystistä kuin niin moni kertoo ongelmistaan täällä ja itselläni niitä ei juuri yhtään ole ilmeentynyt.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Hemmetti, voisiko wlanin maksimisignaalista huolimatta olla tämä langattomuus syynä katkeamisiin? Siis netti ei tietokoneessa ole katkennut moniin kuukausiin ja vasteajat pleikkarille on kyllä hyvät. Aika mystistä jos ja kun osa pystyy pelata kymmeniä pelejä ilman kaatumisia.
 
Hemmetti, voisiko wlanin maksimisignaalista huolimatta olla tämä langattomuus syynä katkeamisiin? Siis netti ei tietokoneessa ole katkennut moniin kuukausiin ja vasteajat pleikkarille on kyllä hyvät. Aika mystistä jos ja kun osa pystyy pelata kymmeniä pelejä ilman kaatumisia.

Veikkaan tämmöstä. Kyse ei ole kymmenistä peleistä, itse olen pelkästään HUTia yli 250 peliä pelannut, ja kuten sanoin kerran on heitetty ea servuilta ulos, ja silloin katkes koko meidän netti.

Viime vuonna mulla oli ongelmia nhl 11 kanssa koska meillä oli niihin aikoihin aika paska langaton netti kotona, ja silloin sattui useamminkin näitä netin katkeluja ja ea servuilta ulos heittelyä. Siten kun hommattiin uusi netti niin toimi helvetin hyvin, ainakin tähän päivään saakka.
 

d2uce

Jäsen
Tyhmä kysymys

Jos EA jonkun korjauspatchin meinaa tyrkätä tässä jossain vaiheessa ilmoille, niin vaikuttaakohan se myös tallennettuihin peleihin?

Eli jos aloitan vaikka nyt pelaamaan Be a GM ja sitten tulee päivitys, joka parantaa pelattavuutta, poistaa jäätymiset ja päivittää peliasut kaikille, niin se varmaan on voimassa myös jo ennen päivityksen asennusta tallennettuissa peleissä?
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Veikkaan tämmöstä. Kyse ei ole kymmenistä peleistä, itse olen pelkästään HUTia yli 250 peliä pelannut, ja kuten sanoin kerran on heitetty ea servuilta ulos, ja silloin katkes koko meidän netti.

Jep. Vaikuttaa siltä että WLAN-yhteydellä tätä ei voi/kannata pelata. Tästä lähin vedän letkun kiinni pleikkaan.
 
Mulla meni jumiin ensimmäisinä viikkoina peli usein. En sitten tiedä onko sen jälkeen jo tullut joku patch? vai mitä mutta nyt on pyörinyt peli loistavasti eikä ole enää mennyt jumiin.
 

ditrim

Jäsen
Jep. Vaikuttaa siltä että WLAN-yhteydellä tätä ei voi/kannata pelata. Tästä lähin vedän letkun kiinni pleikkaan.

Minä olen pelannut vuoden verran PS3:sta wlanilla. En usko että on ollut ongelmia tästä johtuen. Hut on tiltannut 5 kertaa ja 30 matsia olen pelannut.

Ei sillä, kyllä se varmaan paremmin toimii nettipiuhan kanssa kuin ilman, mut ainakaan minulla ei ole ollut ongelmia.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Minä olen pelannut vuoden verran PS3:sta wlanilla. En usko että on ollut ongelmia tästä johtuen. Hut on tiltannut 5 kertaa ja 30 matsia olen pelannut.

Siis onhan tuo nyt aivan hemmetin usein, että HUT-peleistä kuudennes päättyy pelin kaatumiseen. Eipä tuota päälleppäin uskoisi kukaan että wlanista kiinni, huolimatta hyvistä vasteajoista. Raportoin myöhemmin miten omalla kohdallani vaikuttaa wlan/lanka.
 

ditrim

Jäsen
Siis onhan tuo nyt aivan hemmetin usein, että HUT-peleistä kuudennes päättyy pelin kaatumiseen. Eipä tuota päälleppäin uskoisi kukaan että wlanista kiinni, huolimatta hyvistä vasteajoista. Raportoin myöhemmin miten omalla kohdallani vaikuttaa wlan/lanka.

Muissa pelimuodoissa, EASHL ja VS ei ole ollut mitään ongelmia. Eikä viime änärissä ollut ongelmia. Sitähän me ei voida tietää mistä nuo HUT-ongelmat ovat johtuneet.
 
No Be a GM:ää on nyt pelattuna pari harjoituspeliä, eikä ole ainakaan vielä vetänyt jumiin. Eilen tuli päivitys nimeltään 1.03 ja peli on mielestäni nyt erilaista (lue: haastavampaa..), vaikka on samat asetukset käytössä kuin ennen tuota 1.03:sta...
 
Tässä päivityksessä on ihan selvästi tehty jotain persetaklauksille, eivät ole läheskään yhtä tehokkaita enää, eivät edes kaadu jos ei ihan puhtaasti osu, tämä on hyvä juttu!
 

Wrathchild

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & Detroit Red Wings
Olis tarkoitus lisäillä NHL 12 omat musiikit, ja oon ladannut noita valmiita music packeja operation sports forumin kautta. Kysymys kuuluukin, että voiko noita biisejä siirtää xbox360 kovolle datakaapelilla, vai pitääkö tosiaankin polttaa aina audio levy cd-rw levylle ja ripata xboxilla ne sinne? (aiemmin ainakin levyn ripatessa kovolle se hukkaa ne biisien nimet kaiken lisäksi..) Jos jos näin on, niin saako niitä playlistejä tehtyä jotenkin koneella? USB kauttakaan ei taida saada mitään sinne.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös