NHL 12 (xbox360 & ps3)

  • 400 324
  • 1 503

mestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ruutu bros. Ilves. George Parros. Vaasan Sport
En tiedä pitäisikö laittaa vitutusketjuun vai tänne, mutta sama se.
Äsken pelasin 2 peliä tätä paskaa onlinessa, ensimmäisessä pelissä kuva hyppäsi yhtäkkiä kuvaamaan vastustajan veskaria, kun peli pyöri minun päädyssäni ja jämähti siihen. Koko pleikkari piti sammuttaa. Tästä pelistä ei jäänyt minkäänlaista tulosta pelaajakeskukseen. Toisessa pelissä sitten tasoitettuani viime hetkillä vittumaista vastustajaa vastaan minut heitettiin pihalle EA:n palvelimelta ja tästä toki minulle keskeytystappio.VITTU. Aikaisemmissa änäreissä minulla ei ole pahemmin tämmöisiä ongelmia ole ollut, mutta tässä uudessa niitä on tullut jo ihan vitusti niin normaaleissa online peleissä kuin HUT:ssa.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
En jaksa plärätä koko ketjua mutta onko tietoa että tuleeko peliin jotain paitapäivitystä, esim Jetsin paidat.

Tulee tässä jossain käänteessä. Myöskin NHL-joukkueiden 3.paidat tulevat käyttöön joskus syksyllä (viime vuonna taisi olla marraskuuta?).
 

öRRi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Calgary Flames
Ilmeisesti tässä pelissä ei ainakaan EASHL puolella saa sitten myöskään ajaa taklauksia loppuun asti, luulisi että edes voisi yrittää soveltaa sitä änärin käytäntöä että pari kolme sekunttia aikaa syötön lähtemisestä niitata se pommi perille, mutta vittu että puoli sekunttia riittää viiveeksi niin johan lasisilmäpillipiiparin pilli soi? Oon kai jotenkin joutunut dumarin silmätikuksi tässä paskassa muutenkin, äsken sain jäähyn kun menetin kiekon jne. Sijoittuminen A+, Tilastot A+ ja joukkuepeli siellä D tienoilla kun vähintään 5 pikkukakkosta per peli, miten helvetissä tämmösellä 80kg snipperilla puolustetaan kun ei tällä mailapuolustuskaan toimi (luokkaa 45 ehkä), ainut tapa ajaa täydellä vauhdilla mieheen kiinni ja toivoa että joku muu vie kiekon mutta jos ei saa ees miestä ottaa niin siinä ollaan sitten nopeesti aika pahasti tilanteesta jäljessä kun pitää rauhassa mennä ohi vaan... Tulis jo joku järjellinen tunerisettii ennen kun ohjain on kymmenessä osassa....
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
miten helvetissä tämmösellä 80kg snipperilla puolustetaan kun ei tällä mailapuolustuskaan toimi (luokkaa 45 ehkä)
No siis, sehän on ihan sinun valintasi haluatko olla 45 mailapuolustustaitoinen snaipperi, vai 90 tason tökkimisellä varustettu powerforward. Jos valinta jatkossakin osuu snaipperiin, niin kokeile mailan nostoa. Tarkkaa hommaa on kyllä sekin. Nimim. ainakin kymmenen korkeata mailaa tänään.

Mihin ne sun snaipperin puolustuspisteet muuten menee, jos ei mailapuolustukseen? Voisin kuvitella, että laukausten blokkaus, puolustustietoisuus tai taklaaminen eivät niitä ykkösprioriteetteja ole.

Edit:
Mitä vittua tuo yleisarvosana edes tarkottaa? Koko helvetin illan jahdannut nyt tässä B- yleisarvosanaa, harvemmin keskiarvo tuon alle kyllä ollut ja nyt taas koko vitun palkki nollilla kun viimeksi oli 85%!?!? Älkää vaan sanoko että resetoituu jos lähden pelistä kun ekan erän jälkeen taululla on lukemat luokkaa 5-0 kun maalivahti luistelee pitkin laitoja ja minä joudun istumaan maalivahdin myllyn takia?
Yleisarvosana on nimenomaan kaikkien arvosanojen keskiarvo. Vähän hassusti se joskus käyttäytyy, mutta kyllä se mulla siellä B+ ja A- välissä huitelee kuten pitääkin. Jos otat 5-0 pataan, maalivahdin vuoksi tai et, niin luultavasti on melko hankalaa pitää keskiarvoa lukemassa B-, kun tilastoista ei kovin paljon yli D:tä ole tiedossa. Myös keskeytettyjen matsien arvosanat lasketaan tietenkin mukaan ja jos olet onnistunut oikein kunnolla kusemaan arvosanasi, niin kai se voi sen 80% kerralla pudota, vaikka mä en ole ikinä yli 40% muutoksia nähnytkään. Kärsivällisellä jauhamisella mielellään jossain kunnon joukkueessa hyvät pelaajat saavat takuuvarmasti keskiarvon vakiinnutettua B:n paremmalle puolelle. Säästä ohjaimesi.
 
Viimeksi muokattu:

öRRi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Calgary Flames
Mitä vittua tuo yleisarvosana edes tarkottaa? Koko helvetin illan jahdannut nyt tässä B- yleisarvosanaa, harvemmin keskiarvo tuon alle kyllä ollut ja nyt taas koko vitun palkki nollilla kun viimeksi oli 85%!?!? Älkää vaan sanoko että resetoituu jos lähden pelistä kun ekan erän jälkeen taululla on lukemat luokkaa 5-0 kun maalivahti luistelee pitkin laitoja ja minä joudun istumaan maalivahdin myllyn takia? Kohta EA on mulle ohjaimen auki, ei meinaa hirveesti tähän aikaan pinnaa enää jäljellä kaiken tän paskan jälkeen ja nyt koko progressi nollille? Taivas varjele mitä paskaa sanon minä, tekis mieli heittää koko vitun peli niin pitkälle metsään kun lähtee niin säästyisi edes ohjain enemmältä rankaisulta....

E: Niin ja kai se mailapuolustus nyt joku 55 on, mutta kun se on alle 60 niin se on näitä 70kg boostipäkkisenttereitä vastaan ihan se ja sama niin kauan kun se ei ole luokkaa 90, ne tulee vaan ohi vaikka mitä tekisit ja se on sitten siellä... On mulla tuo 110kg yli 2m pakkikin jolla esimerkiksi taklaus on 95, mutta eipähän siitäkään tunnu hirveästi iloa olevan kun vastustajalla on päälle 100 peliä ja ties mitä boosteja auki, jos satut osumaan mailalla takaperin luistelusta niin kiekko karkaa lavasta mutta eipähän pelaaja mihinkään pysähdy, ja kun noissa sparripeleissä se menee 90% ajasta niin että olen sitten ainut pakki joka puolustaa, niin käytännössä johtaa aina läpiajoihin. Olen kai vaan vitun tyhmä kun maksan tästä samasta ilosta vuosi toisensa jälkeen sen 50e jos en ole valmis vielä niitä boostejakin ostamaan siihen päälle, sinäänsä ei haittaisi jos kaikilla kaikki taidot olisi pelkkää paskaa mutta kun käytönnössä nuo online pelit menee niin, että joko se joukkue voittaa joka pelaa tietokoneen maalivahdilla ihmismolaria vastaan tai sitten se joukkue jolla on enemmän noita mikkihiiriä kaikilla boosteilla.

Tän illan kunniaksi ohjain otti sen verran rankaisua että hautasin änärin ihan laatikon pohjalle ja siellä pysyy ainakin ensiviikon puolelle, eli säästytte ainakin sen aikaa näiltä järkyttäviltä kirosanaviljelmiltä, joista olisi kai ihan asiallista pyytää jo tässä välissä anteeksi ennen kun itse niitä aamulla luen. Joskus vaan on pakko tilittää.

Niin ja mitä taitoa pitäisi nostaa jos haluaisi, että pelaaja ottaisi joskus sen syötön kiinni kun syötetään ihan lapaan luistelussa ilman että oikeastaan painetta edes tulee mistään suunnasta? Muutama mukava 3-1 hyökkäys ja 2-0 hyökkäys tuli tänään ryssittyä kun pelaaja näki parhaaksi antaa kiekon liukua pitkänä päätyyn, liekkö hyökkäystietoisuus kun ei tunnu tuo kiekonhallinta ainakaan auttamaan?
 
Viimeksi muokattu:

kamenski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mitä vittua tuo yleisarvosana edes tarkottaa? Koko helvetin illan jahdannut nyt tässä B- yleisarvosanaa, harvemmin keskiarvo tuon alle kyllä ollut ja nyt taas koko vitun palkki nollilla kun viimeksi oli 85%!?!? Älkää vaan sanoko että resetoituu jos lähden pelistä kun ekan erän jälkeen taululla on lukemat luokkaa 5-0 kun maalivahti luistelee pitkin laitoja ja minä joudun istumaan maalivahdin myllyn takia? Kohta EA on mulle ohjaimen auki, ei meinaa hirveesti tähän aikaan pinnaa enää jäljellä kaiken tän paskan jälkeen ja nyt koko progressi nollille? Taivas varjele mitä paskaa sanon minä, tekis mieli heittää koko vitun peli niin pitkälle metsään kun lähtee niin säästyisi edes ohjain enemmältä rankaisulta....

Ei resetoidu. Varmaa tietoa ei ole, mutta sen mitä olen sen heittelemistä seurannut 90-150 eli legendaa hakiessa niin näyttäisi että joku viimeiset 10 peliä tms., siihen vaikuttaa. Tai siis, jos lähdet kesken pelin niin voi olla että saat kaikkiin F- eli ihan saatanasti miinusta, mutta ei se mihinkään resetoidu.

E: Niin ja kai se mailapuolustus nyt joku 55 on, mutta kun se on alle 60 niin se on näitä 70kg boostipäkkisenttereitä vastaan ihan se ja sama niin kauan kun se ei ole luokkaa 90, ne tulee vaan ohi vaikka mitä tekisit ja se on sitten siellä... On mulla tuo 110kg yli 2m pakkikin jolla esimerkiksi taklaus on 95, mutta eipähän siitäkään tunnu hirveästi iloa olevan kun vastustajalla on päälle 100 peliä ja ties mitä boosteja auki, jos satut osumaan mailalla takaperin luistelusta niin kiekko karkaa lavasta mutta eipähän pelaaja mihinkään pysähdy, ja kun noissa sparripeleissä se menee 90% ajasta niin että olen sitten ainut pakki joka puolustaa, niin käytännössä johtaa aina läpiajoihin. Olen kai vaan vitun tyhmä kun maksan tästä samasta ilosta vuosi toisensa jälkeen sen 50e jos en ole valmis vielä niitä boostejakin ostamaan siihen päälle, sinäänsä ei haittaisi jos kaikilla kaikki taidot olisi pelkkää paskaa mutta kun käytönnössä nuo online pelit menee niin, että joko se joukkue voittaa joka pelaa tietokoneen maalivahdilla ihmismolaria vastaan tai sitten se joukkue jolla on enemmän noita mikkihiiriä kaikilla boosteilla.

Supermiehiä (tärkeät taidot 99 ja osaa pelata) vastaan on erittäin vaikea pelata, yleensä ohi mennään oikealta ja vasemmalta ihan sama mitä teet. Silti tuntuma on että sä et niitä vastaan pelaa kerran drop-in pelejä pelaat, joten kerrankin pätee sama ohje mikä oikeastikin: sijoitu oikein.

Nyt kun olen pelannut noin ~30 sparripeliä niin kaikki rutinat alkaa kuulostaa itkemiseltä vain itkemisen vuoksi. Välillä hävitään, välillä voitetaan. Lähes jokainen peli on mitä olen pelannut on ollut tasainen, molemmilla puolilla enemmän ja vähemmän hyviä pelaajia.

Kerran sattui vastaan pleikkarin EASHL puolelta tuttu Gretzky kuka yksinään alisti minua ja kolmea muutakin jamppaa, kun ei vaan osattu. Otettiin dunkkuun 8-2. Kaveri tiesi mitä tekee, me muut höntyiltiin ja tulos oli siinä.

Muuten on kaikki noin ~30 peliä olleet hyvinkin mukavia ja tasaisia. Siksi tulee mieleen että sparreista valittajat ovat joko 1) oikeasti niin huonoja että parempi harjoitella ensin jollain toisella pelimuodolla tai 2) kuvittelevat olevansa niin kuninkaita että kaikki omalla puolella olevat vähänkään huonommat on karmeita sysipaskoja aloittelijoita. Ikinä ei vika ole itsessä.

Tän illan kunniaksi ohjain otti sen verran rankaisua että hautasin änärin ihan laatikon pohjalle ja siellä pysyy ainakin ensiviikon puolelle, eli säästytte ainakin sen aikaa näiltä järkyttäviltä kirosanaviljelmiltä, joista olisi kai ihan asiallista pyytää jo tässä välissä anteeksi ennen kun itse niitä aamulla luen. Joskus vaan on pakko tilittää.

Niin ja mitä taitoa pitäisi nostaa jos haluaisi, että pelaaja ottaisi joskus sen syötön kiinni kun syötetään ihan lapaan luistelussa ilman että oikeastaan painetta edes tulee mistään suunnasta? Muutama mukava 3-1 hyökkäys ja 2-0 hyökkäys tuli tänään ryssittyä kun pelaaja näki parhaaksi antaa kiekon liukua pitkänä päätyyn, liekkö hyökkäystietoisuus kun ei tunnu tuo kiekonhallinta ainakaan auttamaan?

Hand-eye coordination. Muistaakseni. En jaksanut googlata kuten et sinäkään, eikä ole peli auki. Muistaakseni tuo kuitenkin vaikuttaa mm. siihen, että saa kovat syötöt kiinni.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Täytyykin tästä alkaa asentamaan tuota HMP:n uudistunutta musapakettia.
Miten uudistunutta? Onko tuon (maalibiisit siis) päivittynyt alkavan kauden puolelle? Latasin sen joku aika sitten, mutta laatu oli aivan kuraa ja esim. Winnipegillä oli joku keksitty kappale. Onko jo ns. päivitys tapahtunut kunnolla, eli oikeat maalilaulut joka joukkueelle? Tai onko jossain jotain muuta parempaa? Muuten joutuu menemään viime vuoden laadullisesti parememmilla maalibiiseillä.
 
Niin ja mitä taitoa pitäisi nostaa jos haluaisi, että pelaaja ottaisi joskus sen syötön kiinni kun syötetään ihan lapaan luistelussa ilman että oikeastaan painetta edes tulee mistään suunnasta? Muutama mukava 3-1 hyökkäys ja 2-0 hyökkäys tuli tänään ryssittyä kun pelaaja näki parhaaksi antaa kiekon liukua pitkänä päätyyn, liekkö hyökkäystietoisuus kun ei tunnu tuo kiekonhallinta ainakaan auttamaan?

http://gamingdrunk.com/articles/nhl-11-skater-attribute-explanation-and-effects

Tuosta löytyy englannin kielellä selitykset NHL 2011 -taidoista, eiköhän suunnilleen samat päde edelleen.
 

öRRi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Calgary Flames
Kiitokset Kamenskille ja punasydämmelle, pitää tuota kokeilla kun taas joskus innostun pelaamaan.

Välillä noilla puukäsipakeilla edes oikein sijoittuminen ei tunnu auttavan, vaikka maalin edustalla blokkaat syöttölinjat hyvin niin silti ne syötöt löytävät tiensä takatolpalle luvattoman usein, liekkö sitten syynä se että pelaajan taidot on siltä osin täyttä kuraa, vaiko se että en vaan osaa, paha mennä sanomaan. Vastaavia syöttöjä on ainakin itselläni vaikeuksia jaella.

En väitä, että itse olen aina se joukkueen paras pelaaja, mutta kyllähän se tekee voittamisesta aika vaikeaa jos hyökkäyksen kärkenä viilettää molemmat joukkueen pakit samalla kun itse koitat hyökkääjänä sitten roikkua alimpana pelaajana yksin kaikkia vastustajan hyökkääjiä vastaan. Samoin nuo ihmismaalivahdit antavat kanssa aika paljon tasoitusta vastustajalle mitä itse olen pelannut jos joukkue ei muuten jää aivan alakynteen. Toki välillä tulee noiden äärettömien persraiskausten vastapainoiksi niitä pelejä, joissa saa itsekkin iskettyä 3+ häkkiä kun pelikaverina on sellainen jätkä jolla taidot korkealla ja peli osuu kohilleen, ja sillon homma on oikein mukavaa. En siis vaadi, että joka peli loppuu täydelliseen dominointiin, mutta kivaa olisi, jos edes suurinta osaa joukkueesta kiinnostaisi voitto eikä pelkästään omat tilastot, yleensä kun nuo kulkevat aika hyvin käsi kädessä eivätkä haittaa toisiaan. Esimerkiksi eilisissä peleissä löytyi näitä järjen jättiläisiä, joista yksi esimerkiksi otti ensimmäisessä erässä kolme pikkukakkosta epäurheilijamaisesta käytöksestä, yksi esimerkiksi kesken vahvan hyökkäyspyörityksen. Vihellys tuli siihen kohtaan kun oma laukaus lähti, joten en tiedä olisiko ilman vihellystä mennyt häkkiin, mutta vitutti silti. Sitten on näitä maalivahteja, jotka jouksentelee kesken peli oman siniviivan tuntumaan että saisivat myllyn päälle, mutta kun eivät tunnu millään käynnistyvän niin sitten tulos en se että omissa soi eikä sille voi oikein tehdä sen enempää kun jos ilman molaria pelaisi. Sitten on näitä kavereita jotka ottavat 3+ paitsiota/erä kun en suostu syöttämään kahden vastustajan jalkoihin kiekkoa että tämä kaveri pääsisi ajamaan päin ensimmäistä pakkia. Listaa voisi jatkaa loputtomiin, mutta pääpointti on se, että yksi pelaaja pystyy aika helposti pilaamaan peli-ilon kaikilta muilta ja tekemään voittamisen aika hankalaksi. Siihen päälle nuo EA:n oivallukset siitä että SM-liigan linja taklausten suhteen on ylivoimaisesti paras, niin turhautuminen voi joskus kasvaa sietämättömäksi.

Ja jos tuo nyt ei riitä, niin mulla alkaa olla päälle 30 loppuun pelattua matsia kasassa (edellä kuvatut älykääpiöt saavat minut usein vaihtamaan peliä, tämän myönnän ihan suoraan) ja voittoja tuli vasta eilen täyteen se 10. Ehkä nuo tasoittuvat lähemmäs sitä 50% sattumanvaraista jakaumaa sen joukkueen valinnassa käyvän tuurin kanssa kun lähestytään 100 pelin rajapyykkiä, ja ehkä siihen mennessä omakin panos alkaa jo vaikuttaa johonkin, kuka tietää. Paras vaihtoehto olisi vaan varmaankin vaan etsiytyä johonkin joukkueeseen, mutta kun kohta on taas tarkoitus alkaa treeneissä jouksemaan niin esimerkiksi illat on sitten täynnä ohjelmaa eikä silloin ole aikaa pelata kun ehkä viikonloppuisin korkeintaan jos muu aikataulu sallii. Jos nyt jotain täydellistä ja positiivista omasta pelistä tahtoo hakea, niin kaikki myllyt olen tähän mennessä voittanut joita olen harrastanut, kai niitä alkaa olemaan jotain luokkaa 15-20 (joskus vaan se paras vaihtoehto ottaa vähän taukoa kesken pelin ettei ihan ylikuumene :P ) .

Kiitos kaikille jotka jaksoivat noihin eilisiin vitutus-viesteihin vastata, odotin jotain ihan muuta, tämän palstan taso jaksaa aina yllättää positiivisesti!
 

Disaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs
Miten uudistunutta? Onko tuon (maalibiisit siis) päivittynyt alkavan kauden puolelle? Latasin sen joku aika sitten, mutta laatu oli aivan kuraa ja esim. Winnipegillä oli joku keksitty kappale. Onko jo ns. päivitys tapahtunut kunnolla, eli oikeat maalilaulut joka joukkueelle? Tai onko jossain jotain muuta parempaa? Muuten joutuu menemään viime vuoden laadullisesti parememmilla maalibiiseillä.

En tiedä onko millekkään joukkuuelle päivitetty maalibiisejä, sillä esim. Jetsin maalibiisiä ei ole vielä edes päätetty, ehkä. Tosin HFBoardsilla joku kertoi kuulleensa radiosta, että uusi maalibiisi tulee olemaan Rob Zombien tekele. Voihan noita lisätä ja poistaa myöhemminkin, jos tarvetta on.

EA Sports on tainnut laittaa kunnon kaiun hallissa soivaan musaan ja tossa musapaketissa kaiut on tehty tietokoneella jo valmiiksi, joten biisit kuullostavat sen takia sille kuin nyt sattuvat kuullostamaan.
Itse yhdistelin tuota viimevuotista ja tätä uudempaa pakettia.
 

Lavis

Jäsen
Eilen ainakin PS3:lla tuli päivitys tähän kyseiseen p*skaan. Mitä se toi? Ainakaan Winnipegillä ei ole vielä uusia paitoja ja heti päivityksen jälkeen peli jälleen kerran tilttaa. Joo'o...
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Lasketaanko tuo Legenda-pelimuodossa saadut saavutukset BAP/EASHL-ukolle avautuviksi sloteiksi?

Kovasti tekisi mieli pelata uraa Roenickilla, mutta jos en saa slotteja auki ukolleni, niin aikas turhaa on.
 

AJTSS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars, TPS
Eilen ainakin PS3:lla tuli päivitys tähän kyseiseen p*skaan. Mitä se toi? Ainakaan Winnipegillä ei ole vielä uusia paitoja ja heti päivityksen jälkeen peli jälleen kerran tilttaa. Joo'o...

Kuka ne paidat on tähän päivitykseen vielä luvannut? Tulevat sit kun oikea NHL-kausi on alkanut.
 

kesäesa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, KalPa
örrille: Pelaajan ominaisuudet(?) valikossa "select" -nappia painamalla tulee esiin taitojen merkitykset. Syöttöjen vastaanottoon vaikuttaa siis hand-eye-cordination, eli reaktiotaidot.

Tekeekö tuolla hyökkäystietoisuudella mitään? Auttaako se oikeasti maalintekoa?
 

öRRi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Calgary Flames
örrille: Pelaajan ominaisuudet(?) valikossa "select" -nappia painamalla tulee esiin taitojen merkitykset. Syöttöjen vastaanottoon vaikuttaa siis hand-eye-cordination, eli reaktiotaidot.

Tekeekö tuolla hyökkäystietoisuudella mitään? Auttaako se oikeasti maalintekoa?

Ite oon aina mutupohjalta kuvittelut, että se vaikuttaa siihen miten CPU pelaajat sijoittuu, ja itse kun pelaajaa ohjaa niin ei mitään väliä, joten siksi en siihen ole koskenut. Kiitos tuosta select vinkistä, eipä ole tuommonenkaan aikasemmin osunut silmään!
 

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Tekeekö tuolla hyökkäystietoisuudella mitään? Auttaako se oikeasti maalintekoa?

Se auttaa reagoimaan reboundeihin nopeammin, joten hyvällä offensive awarenessilla pitäisi periaatteessa jäädä kiekko hyökkääjälle puolustavan pakin sijaan. Toisaalta sama homma taitaa olla defensive awarenessilla; jos se on hyvä, niin oman maalin edustalla saa paremmin pomppukiekot haltuun. Defensive awareness lisäksi auttaa myös syöttöjen katkaisuun.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
EASHL try-outs (Team) Jatkis

Nyt olisi mahdollisuus päästä try-outille jatkoaika.comin EASHL-edustusjoukkueeseen. Jos tunnet olevasi hyvätasoinen änäristi ja eashl kiinnostaa, niin viestiä joukkueen general mänizereille (Babu, PELL, Nuppe #5). EASHL ja muu änärikokemus plussaa, samoin aktiivisuus, huumorintaju yms.

Erityisesti pakkia haetaan, mutta kovat hyökkääjätkin saavat ottaa yhteyttä.

Yksityisviestiä tulemaan!
 

trap

Jäsen
Mikä toi team rating bonus oikein on? Miinusta tulee vaikka pelaisi Floridalla Habsia vastaan niin kuin äsken. Vituttaa myös maalivahdilla tehtävät noudot, kun vahingossa jää hyökkääjä veskariin kiinni tilanteen päätteeksi, mikä aiheuttaa automaattisen myllyhaasteen.
 
Nyt tämä paska sitten jäätyi kesken kauden. Eli ei pysty enää simuloimaan seuraavaan pelipäivään. Kiitos vitusti EA, korjatkaa pelinne tai jotain!!! Muilla samaa ongelmaa?
 

Titans

Jäsen
Morjes!

Itellä ongelmana, että tämä Xboxin EA-koodi ei toimi. Ostin jos kuun puolessa välissä pelin ja ajattelin, että EA varmasti korjaa vian. Nyt, kun on pari viikko ostamisesta mennyt, koodi ei vieläkään toimi, joten en pysty pelaamaan live-otteluita. Tulee aina koodi on virheellinen ja olen tarkistanut sen monta kertaa.

Mitä pitäisi tehdä?

Titans
 

Fiiu

Jäsen
Morjes!

Itellä ongelmana, että tämä Xboxin EA-koodi ei toimi. Ostin jos kuun puolessa välissä pelin ja ajattelin, että EA varmasti korjaa vian. Nyt, kun on pari viikko ostamisesta mennyt, koodi ei vieläkään toimi, joten en pysty pelaamaan live-otteluita. Tulee aina koodi on virheellinen ja olen tarkistanut sen monta kertaa.

Mitä pitäisi tehdä?

Titans

Yhteys EA:n asiakastukeen vaan, mielellään sen chatin puolelle ja sieltä tivaamaan että korjaavat asian. Moni on saanut sen Online Passin sitä kautta toimimaan.
 

M10

Jäsen
Nyt tämä paska sitten jäätyi kesken kauden. Eli ei pysty enää simuloimaan seuraavaan pelipäivään. Kiitos vitusti EA, korjatkaa pelinne tai jotain!!! Muilla samaa ongelmaa?

Mulla kävi sama kesken Season Moden. Ymmärrän ketutuksen.

Vaihdoin sitten Be A GM-modeen ja ainakaan vielä ei ole tiltannut.
 

Jackie Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreet ja punaset.
Jos vielä saan pyytää apua, niin mistä tämä asiakastuki löytyy?

Support Home Page

Siellä rekisteröidyt tai kirjaudut sisään. Sitten voit kirjoittaa ks. osoitteen perään /chat niin pääset höpisemään. Kaveri sai tätä kautta liven heti toimimaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös