NHL 11 (Xbox ja PS3)

  • 375 525
  • 1 596

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minusta uusimassa änärissä voitaisiin antaa enemmän jäähyjä tuosta vihellyksen jälkeisistä tönimisistä. Änäri10 tuli paljon helpommin nuita jäähyjä vihellyksen jälkeisistä tönimisistä.

Mikä ettei jäähyjäkin voitaisi jakaa - sillä edellytyksellä, että pelikatkot ei ole yhtään pidempiä kuin nykyisellään. NHL 10:ssä ne oli vittumaisen pitkiä jatkuvasti.

Tuo maaliuusintojen katsominen on vittumaista, ja sitä tulee itsekin harrastettua silloin kun vastassa on jollain tapaa v-mäinen pelaaja. Esim. harrastaa itse tuota uusintojen katsomista, harrastaa jatkuvaa omaan päätyyn takaisin luistelua, alivoimalla glitchaamista (oikein-kirjoitus-piste-com?) tai muita ihanuuksia joita tämä peli tarjoaa. On muuten vitun ärsyttävä peli joka saa veren kiehumaan, mut silti tätä on pakko pelata!

Eilen tuli pelattua tommonen aika tyypillinen peli joka päätty mulle lopulta 4-2, kaveri ehti jo johtaakin peliä 1-2 vetojen ollessa luokkaa 20-5. Eka maali: joku pakki vetää maailman löysimmän rystyroikun siniviivan tuntumasta ja Crosby ohjaa kiekon sisään... Toinen maali: mun maalivahti "sulkee" kiekon allensa vaan eiköhän oma pelaaja tökkää sen maaliin... Lopulta vedot oli jotain 40-10 ja sain sentään tarvittavat maalit tehtyä, mutta ilman tota helvetin handicappia ois pitänyt tehä ainakin 10 maalia. Ihme etten hävinnyt koko peliä.
 

MunkADunk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Penguins
Heh, en siis ole ainut joka pelaa "henkistä" matsia. Oikeassa kiekossa voi laituri heittää aloituksessa vastustajalle "Meidän koko ketju on pannu sun muijaas" mutta tässä pelissä joutuu käyttämään hiukan luovuutta. Minulla on aika radikaali ja erittäin veret kiehauttava tapa rankaista vastustajaa glitch-maaleista, jos satun itse johtamaan ottelua. Koko viimeisen minuutin ajan joka kerta kun saan kiekon, heitän sen katsomoon. Vaikka sitten omasta päästä jäähyn arvoisesti. Ja tietenkin kaikki uusinnat katsotaan joka katkoilla. Voin kertoa, että jo 3-5 katsomovippiä saa vastustajan raivon partaalle ja sitten alkaa tulla äkäistä viestiä. Myös vihellyksen jälkeiset maalit ovat mukavia, ja pari hienoa perstaklausta ottelun alkupuolella saa vastustajan yrittämään perstaklia koko loppumatsin. Ja niitä on tooooodella helppo väistää.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minulla on aika radikaali ja erittäin veret kiehauttava tapa rankaista vastustajaa glitch-maaleista, jos satun itse johtamaan ottelua. Koko viimeisen minuutin ajan joka kerta kun saan kiekon, heitän sen katsomoon. Vaikka sitten omasta päästä jäähyn arvoisesti. Ja tietenkin kaikki uusinnat katsotaan joka katkoilla.

Minulla on kaverin kanssa ihan sama tyyli käytössä EASHL:ssä. Mielummin kumminkin heitän vaihtoaitioon, jotta ei tarvitse istua jäähyllä, vaan pääsen heittämään kiekkoa katsomoon vielä muutaman kerran uudestaan. :) Huomaa kyllä nopeasti, kuinka alkaa vastustajajoukkueen pelaajia ärsyttää, ja jokainen koittaa taklata kumoon. Kuinka mukava niitäkin on väistää ja tyypit taklailevat laitoja. :) Saa joka kerta yhtä makoisat naurut.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onko muilla Xbox Slimillä peliä pelaavilla ongelmia siinä että jossain vaiheessa online-peliä yhteys katkeaa EA:n palvelimille yhtäkkiä pelatessa WLANin kautta? Lähinnä siis meitin että kannattaako ongelmaa lähteä etsimään omasta wlan-motukasta vai onko tuo pelin syytä. Ainakaan äkkiseltään kun en muuten ole katkeilua yhteydessä huomannut.
 

ditrim

Jäsen
Mitä maksaa että omasta äijästä tulee jumala EASHL:ssä? Mä en millään jaksais pelata sataa peliä tuolla Drop in Gamessa. Mä tarvin ittelleni sellaisen Joe Thorntonin.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mitä maksaa että omasta äijästä tulee jumala EASHL:ssä? Mä en millään jaksais pelata sataa peliä tuolla Drop in Gamessa. Mä tarvin ittelleni sellaisen Joe Thorntonin.

Kyllähän se jonkun verran maksaa ja et saa siltikään itestäs edes Joe Pavelskia. Tarvii valitettavasti pelata se vähintään 100 peliä, että saa sen Supertähden, kun saa sitä kautta niitä pisteitä, jolla voi parantaa tyyppiä. Mutta parantaahan se jo hiukan jos ostaa vaikka +5 kaikkiin tärkeisiin (nopeus, ranteet/lämärit jne)
 

ditrim

Jäsen
Mutta parantaahan se jo hiukan jos ostaa vaikka +5 kaikkiin tärkeisiin (nopeus, ranteet/lämärit jne)

Ei myynyt perkele. Joukkuekaveri sai itselleen lisää taitoa mutta minulle PS-Store ei myynyt luottokortin perusteella avuja. Sitten etsin EA:lta jotain muuta keinoa maksaa mutta en löytänyt. Kai sitä sitten pitää painaa menemään sillä 30 ottelua pelanneella 73 arvoisella playmakerilla. Melkoista tähtiloistoa.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei myynyt perkele. Joukkuekaveri sai itselleen lisää taitoa mutta minulle PS-Store ei myynyt luottokortin perusteella avuja. Sitten etsin EA:lta jotain muuta keinoa maksaa mutta en löytänyt. Kai sitä sitten pitää painaa menemään sillä 30 ottelua pelanneella 73 arvoisella playmakerilla. Melkoista tähtiloistoa.

Osta semmoinen 20 euron tai 50 euron arvoinen lahjakortti Playstation Storeen? Niitä myytiin ainakin Prismassa, mutta ainakin pelikaupoista luulisi löytyvän.
 
Saakohan tossa GM:ssä millään noista omista varauksista pelimiehiä? Mulla veti yksi kaveri ykkösketjussa koko kauden Marleaun ja Heatleyn kanssa tehden n. 70 pojoa + pleijareissa vielä n. 15 ja overall nousi huikeat 6 pykälää, ollen nyt kokonaiset 70.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Saakohan tossa GM:ssä millään noista omista varauksista pelimiehiä? Mulla veti yksi kaveri ykkösketjussa koko kauden Marleaun ja Heatleyn kanssa tehden n. 70 pojoa + pleijareissa vielä n. 15 ja overall nousi huikeat 6 pykälää, ollen nyt kokonaiset 70.

Riippuu ihan mikä se kehittyvyys on (A, B, C, D ... (A+ ollen paras mahdollinen). Esimerkiksi itsellä Taylor Hall nousi ensimmäisessä kahdessa ketjussa pelaten 79->86 ensimmäisen kauden aikana.
 

floikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Muutamia ajatuksia noin viikon pelailun jälkeen. Itseasiassa aikamoista avautumista. Skippasin itse 10-version kokonaan, joten vertailu tapahtuu jo parit vuodet vanhaan 09-änäriin, joka ei enää niin tuoreena jaksa muistissa olla.

Kokonaisuudessaan on kyllä itse peliosio mennyt selkeästi eteenpäin. Touhu on paljon luonnollisempaa ja kaikin puolin sulavampaa. Esimerkiksi pakki-pakki syötöt oman maalin takana olivat muistaakseni melkoista hazardipeliä ennen, nyt kiekko napsahtelee mukavasti sinne minne pitääkin. Taklaukset ovat kyllä varsin hienoja, enkä ainakaan itse ole törmännyt suuriin älyttömyyksiin, vaan homma tuntuu näyttävän pitkälti siltä miltä pitääkin ottaen huomioon taklattavan asennon, pelaajien vauhdit ym.

Syöttösysteemi ei ihan saa täydellistä synninpäästöä. Siitä voisi tehdä vielä enemmän riippuvaisen pelaajien asennosta ym. Nyt tuntuu siltä, että kun jaksaa tarpeeksi kauan pitää nappia pohjassa, lähtee komea syöttö "puun taakse" rystyllä aivan turhan liian helposti, kun taas välillä aivan vapaasta paikasta helpot syötöt suoraan menosuuntaan jäävät lepsuiksi harakoiksi kun nappia pitää pohjassa nanosekunnin verran liian vähän. Pidän vähän turhana (ja itselleni hankalana) ns. lättysyöttöjen erottamista normaaleista. Ne voisivat aivan yhtä hyvin olla saman napin takana. Hyvä lättysyöttelijä osaisi laittaa sopivan jengan syöttöönsä automaattisesti ja päinvastoin.

Mailahäirinnälle voisi myös tehdä jotain, sillä se tuntuu vähän turhan satunnaiselta. Välillä onnistuu ja välillä ei, mutta ainakaan itse en mitään selkeää logiikkaa pysty animaatioista löytämään miksi niin käy ja miksi ei. Jälkipelit ovat hieno lisä, mutta niitäkin pitäisi kyllä viilata. Miksei selvästi pillin vihellyksen jälkeen maalivahtia naamariin lämimisestä tule automaattisesti jäähyä tai vaikka suihkukomennusta? Nyt tietokonetta vastaan pystyy selkeästi huijaamaan vetäisemällä kiekon aina vihellyksen jälkeen maalivahtia päin ja laskemalla ohjaimen kädestään. Kakkosia satelee kun tietokoneen ohjaama ukkeli tulee tönimään.

Tietokone vastustajana alkoi ottaa kupoliin melko nopeasti, ja varmaan pelailenkin tästä edes lähinnä perinteisiä 1vs1 onlinematseja. Tuntuu, että tietokonetta vastaan pelatessa omat hyökkäykset tuppaavat kerta toisensa jälkeen muistuttamaan kovasti toisiaan. Tämä johtuu paitsi tietokoneen tunnollisesta sumppupuolustuksesta, myös omien ukkeleiden vähäisistä älynlahjoista. Eikö helvetti niille omille hyökkääjille ole vuosien kuluessa saatu mitään muuta toimintamallia keksittyä, kuin seisovin jaloin syötön odottelu omassa ruudussa. Lisäksi esimerkiksi 3 vastaan 2 tai 2 vastaan 1 hyökkäyksissä tietokoneen ohjaaman hyökkääjätoverin edesottamukset ovat jotain järkyttävää passiivisuudesssaan ja pelinlukutaidottomuudessaan. Omat pakit taas - no, huhhuh. Saatana, yrittäisivät edes näyttää siltä, että sen kiekon ottaminen vastustajalta pois tai aktiivinen syötön katkaiseminen kiinnostaisi. Muutenkin äijien tilanneäly on aika järkyttävää. Otetaan esimerkiksi vaikkapa "overload" kuvion ylivoimapeli, jossa yksi hyökkääjä on maalilla, toinen maalin takareunan tuntumassa ja yksi samalla puolella rännissä. Maalineduspelaajalta menee maila poikki ja äijä lähtee hakemaan itelleen uutta mailaa. Kiekko on pakeilla viivassa ja paine on kova. Syöttöpaikkaa pitäisi saada! Mitä tekevät nämä hyökkääjät? Jököttävät jäyhinä siellä omissa ruuduissaan hyökkäysalueen vastakkaisessa kulmassa seisovin jaloin.

Onlinepelit onneksi ovat paljon vaihtelevempia ja siten mielekkäämpiä. Tosin itse pelaan umpivittumaista konemaista siniviivan sumputtamiseen, maalivahdin nenän alle peruutteluun ja oman maalin takana pyörimiseen perustuvaa pahimman luokan kahvakiekkoa. Voittoon tarvittavan maalin tai kaksi käyn tekemässä tuurilla.

Mutta mikä oikeastaan eniten pelissä ärsyttää on jonkinlainen tunne siitä, että vittu multa on taas huijattu rahat samasta tuotteesta, eikä ne edes kehtaa hävetä sitä. Graafisesti ja muulta presentaatiolta peli on ollut käytännössä ihan sama nyt jo sitten mitä -4? 5? vuotta. Voisi niiden hallien valaistuksista tehdä vaikka vähän toisistaan poikkeavia, laittaa vähän vaikka kunnon reipasta "film grainia" kehiin, leikkiä paljon paljon enemmän kuvasyvyyksien terävyyksillä, ajaa selostusta ja muuta äänimaailmaa eri halleissa erilaisten filtterien läpi, etsiä hidastuksiin mielenkiintoisia kuvakulmia ja antaa mulle vaikka mahdollisuuden luoda vaikka oma sisääntulo joukkueelleni. Miksi helvetissä "cutskenejen" kuvakulmien täytyy olla aina samat? Miksi tappeluiden pitää alkaa kokonaan latauksen kadottavalla "valmistelulla". Pieniä asioita. Maalin jälkeen maalintekijän nimeä ei saada ruutuun, ja sitten kun saadaan, ei saada syöttäjien nimiä - sitten kun ne saadaan ruutuun, niin niitä ei ehdi lukea, koska ruutu katoaa ehkä noin puolessa sekunnissa ja peli siirtyy aloitukseen. Ja tästä paskasta sitten maksetaan 70 euroa joka vuosi. Änärin vieressä on hylly täynnä kaikenlaista Mass Effectiä ja Red Dead Redemptionia, jossa sisältöä ihan järkyttävän paljon. Mutta änäripelistä puuttuu mahdollisuus ehtiä lukemaan maalin jälkeen syöttäjien nimet.

Peli tuntuu kyllä pursuavan vaikka mitä pelimuotoja (itseäni ei oikein be-a-pro pelimuoto kiinnosta), mutta kaikki tuntuvat jotenkin puolivillaisilta. Mielenkiinnosta koitin hienoa korttikeräilysysteemiä ja oman joukkueen luontia, mutta enhän mä mitään joukkuetta päässyt oikeasti luomaan. Ennen 2000-lukua tehdyissä änäreissäkin luotiin joukkueita. Niille pystyi määrittelemään esimerkiksi kotikaupungin ja kustomoimaan pelipaitoja, valitsemaan värejä ja logoja. Minun Oma Persoonallinen Joukkueeni, tuo sieluni jatke, pelaa tässä pelissä kuitenkin kotiottelunsa jonkun AHL paskan ja vierasottelunsa Boston Bruinsin paidoissa. Be-A-Gm noista kiinnostaisi ehkä eniten yksinpelin osalta, mutta jostain syystä en pääse määrittelemään kauden pituudeksi esimerkiksi 40 tai vaikka 30 ottelua. Epäinhimillistä laittaa työssäkäyvä ihminen raatamaan playoffeineen 100 ottelun kausia. Tällä menolla pääsen marraskuussa kokemaan varmasti tosi hienosti toteutetun draft-tilaisuuden.
 

ditrim

Jäsen
Kasvattaako täällä vielä moni ukkonsa arvoja EASHL:ssa? Jos kiinnostaa pelata sparrausmatseja/drop-in gameja muiden kuin yksin ajelehtivien 5 vuotiaiden kanssa niin lisätkää ditrim2008 kaveriksi. Timanttipassia luvassa maalin eteen. Omalla ukolla on nyt 105 pitkää sparrausmatsia pelattuna, eli vielä on 45 matsia jäljellä ennen legendan statusta.
 

AaJee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Anaheim Ducks, Miami Heat
Kyselläänpäs ihan mielenkiinnosta täällä millaisia EASHL-ukkoja porukalla tällä oikein on;

Omassa virtuaalikiekkoilijassa olen lähinnä panostanut laukauksiin, eli rannelaukauksen tarkkuus ja voimakkuus on siellä ~95 tietämillä ja lyöntilaukauksen sitten luonnollisesti jonkin verran vähemmän. Pelaajatyyppinä meikäläisellä on tarkka laukoja. Puolustuspäässä lähinnä kaikki käytettävät pinnat ovat menneen taklaamiseen ja aggressiivisuuteen. Urheilullisuudessa nopeuteen ja ketteryyteen lähinnä. Supertähti-kortti avoinna ja kokonaisuutena 80.

Kiinnostaisi tietää onko hyötyä vetää esim. Rannelaukauksen tarkkuus sinne 99:iin ja vielä varustetehoistella nostaa "nykyinen taso" myös sinne yli 95:n. Eli onko mitään hyötyä vielä laittaa varustetehosteita ominaisuuksien päälle vaikka kokonaisuus näyttäisikin sitä 99 arvoa, "nykyinen taso" kohtahan kasvaa vielä senkin jälkeen. Nämä jutut ovat vähän auki vielä, että miten kannattaa ukkoansa rakentaa.

Kertokaapa millaisia pelureita teillä ja minkälaisilla arvoilla?
 
Uudet asetukset kehiin, kiitos! Tuota koneen ylivoimaisen maagista syöttöpeliä en katso enää peliäkään. Peli-ilo on mennyttä. Turhauttavaa.

EDIT: Ja seuraavaksi nimimerkki Kilyn Gonzalesit:n asetukset testiin... Löytyy muutama sivu taaksepäin.
 
Viimeksi muokattu:

Mdawg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Uudet asetukset kehiin, kiitos! Tuota koneen ylivoimaisen maagista syöttöpeliä en katso enää peliäkään. Peli-ilo on mennyttä. Turhauttavaa.

EDIT: Ja seuraavaksi nimimerkki Kilyn Gonzalesit:n asetukset testiin... Löytyy muutama sivu taaksepäin.

Tämä on kyllä ehkä maailman vittumaisun asia konsolipeleissä. Kyllästyin vähän HUTiin, joten päätin kokeilla Be A GM-pelimuotoa. Vaikeusasteeksi laitoin Superstar, viilasin syöttötarkkuuden, syöttöjen vastaanoton jne. nolliin ja syötönkatkot, mailannostot, poke checkit yms. täysille. Kiekon pitäisi siis noilla asetuksilla elää ja pomppia. Lopputulos on silti se sama eli kun kone päättää aloittaa syöttelemään niin siltä ei saa kiekkoa pois millään vitullakaan. Ehkä joskus voi tuurilla saada mailan väliin. Ainoa järkevä keino on peruuttaa oman maalin eteen ja odottaa, että koneen syöttöralli päättyy siihen, että niiden pakki vetää viivalta. Koneen syöttöprosentti on joka saatanan matsissa vähintään 95%.
 
Lopputulos on silti se sama eli kun kone päättää aloittaa syöttelemään niin siltä ei saa kiekkoa pois millään.

Ja sitten kun itse yrittää vähän erikoisempaa syöttöä oman joukkueen pelaajalle, niin eikös siellä ole saatana koneen pelaaja ohjelmoitu ottamaan se syöttö kiinni. Olen huomannut tämän monesti. Todella turhauttavaa tyytyä aina siihen peruskuvioon eli pari syöttöä hyökkääjillä toisilleen ja syöttö viivaan pakille, kun pääsee "pyörittämään" peliä hyökkäysalueelle. Ei vittu oikeasti. EA, teidät on nähty!
 

janbo

Jäsen
Kertokaapa millaisia pelureita teillä ja minkälaisilla arvoilla?

Jokaista pelaajatyyppiä on tullut kokeiltua, välillä saatan päivänkin aikana noita vaihdella pelaten kaikkia paitsi maalivahdin paikkoja, jos pelattavana on drop-in pelejä EASHL-tiimipelien sijasta. Eniten käytettynä on kuitenkin playmaker sentteri, joka on yleensä suurpiirteisesti tällainen:

- Hyökkäystaidoissa kaikki laukaukseen asti 99, rannelaukauksen tarkkuus ~88 (+-2) ja voimakkuus ~79 (+-2). Lyöntilaukauksiin en koske, joten ne jäävät surkeaksi.
- Puolustustaidoissa playmaker on aika huono, ja kun keskushyökkääjänä pelaa niin pitää noihin aloituksiin panostaa. Aloitukset siis 95, loput pisteet jaettuna defensive awerenesiin (miten lie oikeaoppisesti käännetty), mailakarvaukseen ja jämät blokkauksiin.
- Fysiikassa on pääpaino ketteryydessä ja tasapainossa, seuraavaksi kiihtyvyydessä ja kestävyydessä (endurance), nopeus on siellä jossain 83 tuntumassa ja muutama XP-hilu sitten voimaan.

Legenda-status ja kaikki boost-slotit täytetty +5 bonuksilla.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itse tulee tuolla sniperilla pelattua, vaikka sentterin paikalla useimmiten pelaan. Lämärissä tarkkuus 85 ja voima 95, ranteessa tarkkuus 87 ja voima 95 (boost slotissa lämärin ja ranteen voimakkuus +5). Syötöt 85, hand-eye 85, puck control 85, deking 85. Tavoitteena siis ollut tehdä hyökkäyspäästä suhteellisen tasainen pelaaja, joka hallitsee pelin pyörityksen, mutta molemmilla vedoilla maalit ovat hyvinkin mahdollisia.

Puolustusosiosta sitten tyydyn käyttämään suurimman osan aloituksiin (99), loput pistän taklauksiin (65-75, riippuen onko boost slot +5 taklauksissa käytössä), aggressiivisuuteen ja vetojen blokkaamiseen.

Viimeisessä valikossa panostan taas suhteellisen tasaisesti kaikkeen: nopeus 85-90, kiihtyvyys 80-85, ketteryys 78-82, tasapaino 75-85, kunto 85-90, voima 65-75. Loput käytän kestävyyteen joka jää silloin 60-70.

Legendakortti auki, pelejä takana suurin piirtein 200.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Mitenkäs pelikutsut voi poistaa? Eli päävalikon "Tarkastele pelikutsua". Niitä on syyskuusta alkaen kerääntynyt sellainen määrä ettei niitä käsin jaksa yksitellen kuittailla pois.

e:
PS näippäimellä ps-valikkoon -> ystävät -> postilaatikko -> vastaanotettujen kohdalla painaa kolmiota ja siitä vasemmalta valitsee "poista" ni johan lähtee kaikki pelikutsut ja muut saapunet viestit. Viestejä voi myös suojata jossei halua kaikkia poistaa.

Kiitoksia! Tällä säästy parin tunnin näpyttelyt.
 
Viimeksi muokattu:

ShefkiUgi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sens
PS näippäimellä ps-valikkoon -> ystävät -> postilaatikko -> vastaanotettujen kohdalla painaa kolmiota ja siitä vasemmalta valitsee "poista" ni johan lähtee kaikki pelikutsut ja muut saapunet viestit. Viestejä voi myös suojata jossei halua kaikkia poistaa.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Ja sitten kun itse yrittää vähän erikoisempaa syöttöä oman joukkueen pelaajalle, niin eikös siellä ole saatana koneen pelaaja ohjelmoitu ottamaan se syöttö kiinni. Olen huomannut tämän monesti. Todella turhauttavaa tyytyä aina siihen peruskuvioon eli pari syöttöä hyökkääjillä toisilleen ja syöttö viivaan pakille, kun pääsee "pyörittämään" peliä hyökkäysalueelle. Ei vittu oikeasti. EA, teidät on nähty!


Kumma juttu, itsellä täysin erilaista meininkiä.

Harvemmin edes kone pääsee syöttörallejaan pitämään ja itsekin joudun taistelemaan pääsyn hyökkäysalueelle. Pelaan vaikeimmalla tasolla be a gm:ää, sliderit vaikeimmalla. Pelit on nautittavia, vetoja kummallakin joukkueella 20-30 per peli, aloitukset suht tasan ja taklauksissakin aina häviän. Pelit päättyy yleimmiten normi tuloksilla, välillä jos tulee heikompi alakastin joukkue niin sitten voi ryöpsähtää. 6 min erillä pelailen.

Minä en tähän peliin koskisi jos ei sitä haastavaksi saisi enkä siedä mitään liian helppoa tai epärealistista peliä tai no ei näitä pelejä edes saa realistisiksi ja turha edes sellaisesta haaveilla. Itse vielä muokkaan pelityyliäni joka peliin, taktiikat yms. Näin ollen joukkueeni pelityylikin elää.
 
Harvemmin edes kone pääsee syöttörallejaan pitämään ja itsekin joudun taistelemaan pääsyn hyökkäysalueelle. Pelaan vaikeimmalla tasolla be a gm:ää, sliderit vaikeimmalla. Pelit on nautittavia, vetoja kummallakin joukkueella 20-30 per peli, aloitukset suht tasan ja taklauksissakin aina häviän. Pelit päättyy yleimmiten normi tuloksilla, välillä jos tulee heikompi alakastin joukkue niin sitten voi ryöpsähtää. 6 min erillä pelailen.

Kuulostaa herkulliselta. Mitä siinä vielä kehuskelet, eli onko mielenkiintoa antaa sliderit minulle testiin?

Millä joukkueella pelaat?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös