Öö... En tiedä saako kokonaan manuaalisesti? Siis jos tarkoitat nimenomaan niin, että "apuvalmentaja" ei missään vaiheessa vaihda ketjuja sun puolesta vaan aina haluat tehdä itse vaihdot?
Joo, haluaisin olla ainoa joka vaihtoja tekee. Varsinkin pelien vikoilla minuuteilla tärkeät hyökkäykset tuppaavat kusta siihen, että kärkiketju vaihtuu jarruketjuun ja viimeinen tehokkaiden pelaajien hyökkäys onkin yhden miehen rypistely 2 pakkia ja maalivahtia vastaan.
Mun mielestä ainakin olis tärkeintä että toi vitun handicap-ominaisuus otettais helvettiin. En tiiä onko siitä virallisesti mitään missään puhuttu mut kyllähän toi paistaa niin selkeesti läpi että... Jossain vaiheessa se aina iskee: pelaajat kaatuu luistellessaan, yhtään perussyöttökään ei omat äijät saa haltuun, kiekko pomppii hyökkäysalueella 30s ennen pelin loppua omien pakkien perseitten ja luistimien kautta viivan toiselle puolelle ja vastustaja yksin läpi jne jne. Useat peliä pelaavat varmaan tietävät mistä puhun.
Tähän menee änärissä kaikista pahiten hermo. Silloin kun omaan joukkueeseen iskee tämä "vamuvaihe", niin tekisi mieli hypätä itse boksiin. Kuinka vitun vaikeaa voi välillä oikein olla.
Eilen pelasin kaksi kertaa samaa taitavaa vastustajaa(Detroit) vastaan netissä, joka voitti molemmat matsit jotain 6-4. Hassua oli se, että kaveri tais tehdä about 10 maalia rystyltä etukulmaan. Niittymäki ei saatana voinut ottaa koppia kertaakaan, vaikka kaveri laittoi kiekon reppuun joka kerta samalla tavalla ja samasta paikasta. Taas teki mieli mennä itse maaliin. Eikö sen tekoälyn pitäisi oppia jos kaveri vääntää joka kerta saman tempun?