NHL 11 (Xbox ja PS3)

  • 375 103
  • 1 596

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Ite aloitin opiskelun joskus 08:n puolessa välissä ja 09:n aikoihin tuo alkoi jo pikkuhiljaa luonnistua. Helpointa se ehkä on kun pelaa EASHL:ä (tai BAP:ia) niin voi keskittyä sillä yhdellä ukolla sekoiluun eikä tarvi aina miettiä mistä napista vaihtaa pelaajaa. Helvetin palkitsevaa kyllä kun ne uudet kontrollit viimein on hallinnassa.

Ehkäpä pelaan nyt tuon divarin läpi näillä klassisilla, ja aloitan HUT:n myös, ja pikkuhiljaa alan sitten reenailemaan siinä sivussa noita "nykyaikaisia", merkityksettömissä offline-peleissä! Ei viitsi vaihtaa lennosta, voisi nimittäin ohjain lentää seinään yllättävän nopeasti. :)

Kyllä noilla klassisillakin varmasti pärjää, kun vaan opettelee pelaamaan niillä, ainahan ohjaus on muuttunut hieman 2000-luvulla, pelaa sitten klassisella tai millä tahansa pelityylillä!
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Itekkin pelannut nhl pelejä PS1 ajoista lähtien, ellen ihan väärin muista niin 94 vuoden peli oli eka jota pelasin. Joten tiedän kyllä millaista on siirtyä classic näppäimistä pois, mutta kuten tuossa sanottiin niin kyl se on sen arvoista. Itse opettelin ne heti ku tulivat mukaan kuvioihin..

Itse pelasin classic kontrolleilla EA hockeysta lahtien, eli 1990. Sitten jai joitain valista tuossa 2000 luvulla mutta NHL 10:een oli pakko opiskella uudet kontrollit. Ja onhan ne paremmat, classiceilla ei voi kunnolla pelata ja EASHL joukkueessa he ovat yleensa ne jannut jotka eivat pysty vetamaan onetimereita tai tekemaan joitain muita juttuja.

Kylla ne uudet kontrollit aika helposti oppii, kannattaa vetaa se tutorial lapi.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Älkää nyt jumalauta pilatko pelinautintoanne pelaamalla jollain vanhoilla näppäinyhdistelmillä. Minusta niitä ei pitäisi voida enää edes käyttää. Pelissä on ihan eri meininki, kun saa veivata ja kikkailla. Äkkiä ne perusteet kuitenkin oppii, joten rohkeasti vaan treenaamaan!

Onks Ahvenanmaalta tullut kenellekään postia? Itse en pääse katsomaan ennen iltapäivää..
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Posti tulee 12:30. Ilmoitan tähän kyllä heti jos pelini tulee.

Harmittaa kyllä jos ei tule, mutta huomiseen odottaa vaikka käsillään seisten.
 

Sinkel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Itse taidan pelata niillä oletus asetuksilla. Olihan se aika shokki siirtyä klassisesta siihen, mutta 5-10 pelin jälkeen jo napit muistaa. Tänään vaan hakkaamaan NHL11 :P

Ps. Toivottavasti posti ei mene lakkoon!
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Joko peliä alkaa näkyä kauppojen hyllyillä?
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Ei jumalauta, saattaa kuullostaa erikoiselta, mutta revin kohta hiukset päästäni jos en nyt tänään pääse tätä peliä hakkaamaan! Maanantaina tuli jo viesti sähköpostiin että peli on postitettu. Eihän se nyt näin kauan voi kestää, edes ahvenanmaalta. Ja lupasivatkin julkaisupäiväksi!

Itkut sikseen, menen istumaan tuonne postilaatikon alle.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Joko peliä alkaa näkyä kauppojen hyllyillä?
Raision Myllyn Tiltissä oli ainakin runsaasti noita, karkea arvio n. 50 kpl molemmille alustoille. Tämän lisäksi vielä ennakkovaratut pelit, eli tuskin ihan tunnissa loppuu. Kolme asiakasta oli mun kanssa samaan aikaan ja kaikilla sama ostos kädessä.
 

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
Joo, eipä tullut ei. Pitihän se arvata että gigantin toimituksiin ei voi luottaa pätkääkään. Ärsyttää, kun olin jo aikaisemmin päättänyt että nämä tilaamiset ovat nyt tässä. No, nyt viimeistään loppuu, kipaisen tänään avauksen yhteydessä kauppaan hakemaan pelin ja gigantti saa pitää tunkkinsa.
 

Rännikiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Black & Gold, Philadelphia Flyers
Hihkaiskaahan joku, jos VPD:ltä on saapunut Ahvenanmaan Xbox-versio.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Onko kukaan muu tilannu peliä Discshopin kautta? Ja jos on niin olis kiva tietää tuliko tänään postissa?
 

Powerplay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Jokerit, NHL
Älkää nyt jumalauta pilatko pelinautintoanne pelaamalla jollain vanhoilla näppäinyhdistelmillä. Minusta niitä ei pitäisi voida enää edes käyttää. Pelissä on ihan eri meininki, kun saa veivata ja kikkailla. Äkkiä ne perusteet kuitenkin oppii, joten rohkeasti vaan treenaamaan!

Kyllä niillä classiceillakin pystyy veivaamaan ja kikkaamaan. Itse tykkään käyttää classicia koska haluan lämätä napilla. Suurin ongelma classicilla on se, ettei pysty itse vaihtamaan kentällisiä.
 

rip-off

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Steelers
Giganteissa (paristakin eri myymälästä raporttia) oli peliä hyllyt pullollaan. Ei mitään ongelmia tänä vuonna saatavuuden kanssa ko lafkan kauppojen kanssa.

EDIT: xbox versiota siis. PS-versiota en edes katsellut.
 

Disaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs
Menin aamulla klo 05 nukkumaan. Lyhyet unet ja ysiltä ylös, suihkuun ja sutilähdöllä hakemaan peliä Oulusta. Kaakkurin Verkkokaupasta kävin ostamassa klo 10.26.33.

Kun saavuin pelihyllylle, niin siellä odotti aivan koskematon asetelma änäreitä. Vähän ihme ettei kukaan ollut vielä tuolloin peliä hakenut, sillä liike oli ollut tuolloin auki jo 1,5 tuntia. Eli sieltä löytyy jos joku ei meinaa peliä Oulusta tai lähistöltä löytää.

PS Jutun alussa kun kerroin lähteneeni suihkun kautta sutilähdöllä peliä hakemaan, niin tiedoksi vaan kaikille kiinnostuneille, että en ollut munasillani noutamassa peliä Verkkokaupasta. Tavallaan.
 

Fiiu

Jäsen
Ei jumalauta, saattaa kuullostaa erikoiselta, mutta revin kohta hiukset päästäni jos en nyt tänään pääse tätä peliä hakkaamaan! Maanantaina tuli jo viesti sähköpostiin että peli on postitettu. Eihän se nyt näin kauan voi kestää, edes ahvenanmaalta. Ja lupasivatkin julkaisupäiväksi!

Itkut sikseen, menen istumaan tuonne postilaatikon alle.

Tänäänhän se julkaisupäivä on, what's the problem? Tälle päivällehän ne on luvattu. :)

Omakin XO-versio odottanee kotona jo. Pelaamaan ehtii ehkä illalla liiga-avauksen jälkeen.
 

Altec

Jäsen
Sieltähän se laatikkoon kolahti VPD:ltä, X360 versio. Sitten testaamaan.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Onko kukaan muu tilannu peliä Discshopin kautta? Ja jos on niin olis kiva tietää tuliko tänään postissa?

Eipä tullut tänään, justiinsa äsken muuttui tilauksen status lähetetyksi, eli huomenna tulee. Joku oli konsolifinin puolella kysellyt toimituksen ajankohtaa ja vastanneet, että heillä on ollut ongelmia oman toimittajan kanssa, siksi eivät ehtineet lähettää peliä niin, että se julkkarina olisi perillä ollut. Viikonlopuksi kuitenkin pääsee pelaamaan.
 
11.00 lähtien seurasin tarkkaavaisesti katseellani 1,5 tuntia postilaatikon suuntaan ja 12.50 aikaan juuri kun olin menettämässä viimeisetkin toivonripaukset postiauto kurvasi pihaan. Tunsin itseni jälleen kuin pikkupojaksi lähtiessäni juoksemaan alakertaan hakemaan postilaatikon avainta. Vihdoin, kun pääsin postilaatikolle, avasin laatikon ja näin sen olevan täynnä lähes kaikkea. Ajattelin, että menen sisälle riemuitsemaan Nhl:n saamista ja niin teinkin. Kun viimein sisällä aloin haravoida postia, huomasin karun totuuden: Nhl 11 puuttui sieltä kokonaan. Lisätäänpä vielä:

A) Verkkokauppa sanoi lähettäneensä pelin minulle maanantaina, joten uskoin sen olevan postilaatikossani jo tänään
B) Olisin kerennyt hakea pelin aamulla Gigantista lähes samaan hintaan
C) UrpoTv:kin nosti hintojaan
D) Ässätkin tietty häviää tänään ja pitkäveto kusee, parempi siis käydä veikkaamassa satasella Lukon voittoa niin voisi tulla jopa tasapeli

Tänään siis koetellaan aikamoisesti. Ainiin unohtui sanoa, että kävin postilaatikolla 2 tunnin sisällä noin 10 kertaa.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Postimies muisti minua sittenkin! Oon ihan täpinöissä! (VPD-PS3-Åland)

WUHUU!!! Nyt pelaamaan ->

EDIT. Ehdin melkein napata paketin ilmasta kiinni, kun postimies lähestyi oveani. Lähdin niin sanotusti kuin hauki rannasta. :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös