Olen kyllä aivan pihalla tuosta HUT:n ideasta. Kortteja siellä, kortteja täällä. On vaihtopakkaa ja ties mitä pakkaa ja niitä olisi vissiin tarkoitus siirrellä sinne sun tänne. No kaipa se tuosta ajan mittaan selviää.
Muutaman turnauspelin olen pelannut, ja joka kerta vastassa on joku NHL-tähdistösikermä omaa mestistasoista joukkuettani vastaan.
Online-joukkuepelit ovat nyt hieman sujuvampia, kun katkot ovat huomattavasti lyhyempiä. En kyllä varmaa tässäkään versiossa tule koskaan saavuttamaan legenda-korttia, niinkuin en kympissäkään. Sen A-:n saavuttaminen on sula mahdottomuus, ainakin minulle. Toivoin että tässä versiossa olisi päästy eroon tuosta typerästä sijoittumis- ja joukkuepelihommasta. Jos haluaa hyvät pisteet sijoittumisesta, ei voi käytännössä itse pelata vaan on mentävä sinne mihin tietokone haluaa. Ja noihin tilastoihin vaikuttaa liikaa joukkuekavereiden onnistuminen.
Noissa online-peleissä huomaa kyllä, että kyseessä ei ole sama peli kuin kymppi. Kympin kokemus ei paljoa tässä auta, vaan koko homman joutuu opettelemaan uudestaan, mikä on ihan hyvä asia.