NHL 11 (Xbox ja PS3)

  • 375 411
  • 1 596

Sinkel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Tämä nyt on aika tyhmä kysymys mutta onko näin, että HUT:ssa jokaista pelaajaa on vain yksi? Ja toinen mistä kannattaisi lähteä aloittamaan? Olen aika pihalla tästä, mutta pirun mukavalta pelimuodolta vaikuttaa.
 

öRRi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Calgary Flames
Mukava kuulla, että muillakin on käynyt vähän kehnompaa tsägää noiden korttien kanssa. Mulla taitaa ainoat yli 75 overall jätkät olla Fernando Pisani ja Ruslan Fedotenko. Toisaalta, onpahan ainakin mielenkiintoa kun pitää tosiaan aloittaa pohjalta ja pikkuhiljaa parannella jengiä.

Itse en saanut kun yhden AHL pakin jonka total edes tuo 75, ja pelasin sentäs demonkin läpi. Demopakoista tosin tarttui ihan hyviä soppari ja treenikortteja.

Miten usein muilla pätkii yhteis tuonne EA palvelimille? Vähän tökkii kun about 30min välein pätkäisee, missä voi olla ongelma ja voiko tuolle yleensäkään tehdä mitään?

E: Eikö tässä pelissä ole ollenkaan Teemu Hartikaista? :O . Ei löydy Springfieldistä, Edmontonista, KalPasta eikä vapaista agenteistakaan...
 
Viimeksi muokattu:

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos
Itse en saanut kun yhden AHL pakin jonka total edes tuo 75, ja pelasin sentäs demonkin läpi. Demopakoista tosin tarttui ihan hyviä soppari ja treenikortteja.

Miten usein muilla pätkii yhteis tuonne EA palvelimille? Vähän tökkii kun about 30min välein pätkäisee, missä voi olla ongelma ja voiko tuolle yleensäkään tehdä mitään?

E: Eikö tässä pelissä ole ollenkaan Teemu Hartikaista? :O . Ei löydy Springfieldistä, Edmontonista, KalPasta eikä vapaista agenteistakaan...

Alkoi muuten ihmetyttää, vedetäänkö HUT:ssa koko kausi (siis vuosi) samoilla pelaajilla, eli jos jampoilta on jäänyt just joku Hartikainen pois niin ei sitä enää sinne saa ennekuin NHL 12:ssa???
 

AJTSS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars, TPS
Tänään se tuli :)
 

Jonisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Kalpa, Україна
HUT;ssa kävi ihan ok tuuri. HC IsoHaba sai veskarikseen Luongon :) Pakistossa Montador, Meech, Lovejoy ja hyökkäyksessä ainut "tähti" on Voros. Ei oo syödäkkää malttanu ku tota pelannu..
 
Itselläni paras pelaaja jonkun random AHL-tähti, 74. Tosi hieno homma.

Noh, ei estänyt ottamasta voittoa ekassa HUT-pelissä! 1.3 sekuntia oli peliä jäljellä kun tein tasurimaalin ja jatkoajalla Jussi Makkonen ratkaisi pelin minun hyväkseni!
 

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos
HUT;ssa kävi ihan ok tuuri. HC IsoHaba sai veskarikseen Luongon :) Pakistossa Montador, Meech, Lovejoy ja hyökkäyksessä ainut "tähti" on Voros. Ei oo syödäkkää malttanu ku tota pelannu..

Vinkki: Luongo myyntiin! Ei kannata noin hyvää / arvokasta pelaajaa peluuttaa!
 

Saxon-747

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chelsea
Pari kysymystä Hutista. Itse kun ei saanut peliä vielä hyppysiin.

- Paljonko pakat maksaa
- Miten helposti EA puckseja saa niiden ostoon
- Minkälaisia soppareita noilla ukoilla on kun ne pakasta saa
- Minkä tasosta porukkaa tulee netissä
- Onko myynti/treidi systeemi toimiva
 

Sinkel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Siis nuo sopimuskortit riitä mihinkään HUT:ssa kun 10 pelin välein pitäs melkeen koko joukkueelle saada jatkosopimuksia. Oletteko treenanneet nuoria vai vanhoja pelaajia? Ja nouseeko tuo palkkakatto ajan myötä vai onko se sama koko ajan?
 
Kannattaakos noita peruspakkoja ostaa, vai säästää varmoihin rare-kortteihin?
Mitä nämä rare-kortit sitten edes ovat, eli onko esim. Sean Bergenheim rare? Vai onko raret sitten malkineita & co?
 

bungala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ottawa Senators, sympatiat Särjille
Eikös tuossa be a gmssä pitänyt pystyä kiinittämään pelaajia euroopan tantereelta? Eipä ole löytynyt mestaa mistä "zuccarelloille" pystyisi tarjoamaan pahvia.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Noni, ensimmäiset hankinnat tehty! :D

Granlund tarttui haaviin 250 kiekolla, myös Tuukka Mäkelä tuli hankittua, noin. Granlundiahan voisi kehittää rauhassa ja myydä sitten joskus isolla kasalla kiekkoja etiäpäin.
 

ipaz

Jäsen
E: Eikö tässä pelissä ole ollenkaan Teemu Hartikaista? :O . Ei löydy Springfieldistä, Edmontonista, KalPasta eikä vapaista agenteistakaan...

Ei tunnu löytyvän Jussi Rynnästäkään... Eikä tietenkään ketään KHL:ssä viimekaudella pelannutta, joka lähtee nyt ensimmäistä kertaa rapakon taakse (mm. Johan Harju, Nicklas Persson...) No, tulevat päivitykset korjaa varmasti nämä.

Maalinteko on muuten aika pirun vaikeaa, kun nuo pakit tuppaa torpata itsensä tuohon maalin eteen, eikä ripareitakaan oikein tule.
 

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos
Ei tunnu löytyvän Jussi Rynnästäkään...

Et ole tosissasi! Jukolauta EA jos tämä herra ei löydy HUTista niin sitten on kyllä mun HUTit loppu jo ennen alkuaankin.. Olin jo suunnitellut täysin minkälaisen joukkueen kokoan ja ko. molari on hankintalistan kärjessä..
 
Viimeksi muokattu:

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Olen kyllä aivan pihalla tuosta HUT:n ideasta. Kortteja siellä, kortteja täällä. On vaihtopakkaa ja ties mitä pakkaa ja niitä olisi vissiin tarkoitus siirrellä sinne sun tänne. No kaipa se tuosta ajan mittaan selviää.

Muutaman turnauspelin olen pelannut, ja joka kerta vastassa on joku NHL-tähdistösikermä omaa mestistasoista joukkuettani vastaan.

Online-joukkuepelit ovat nyt hieman sujuvampia, kun katkot ovat huomattavasti lyhyempiä. En kyllä varmaa tässäkään versiossa tule koskaan saavuttamaan legenda-korttia, niinkuin en kympissäkään. Sen A-:n saavuttaminen on sula mahdottomuus, ainakin minulle. Toivoin että tässä versiossa olisi päästy eroon tuosta typerästä sijoittumis- ja joukkuepelihommasta. Jos haluaa hyvät pisteet sijoittumisesta, ei voi käytännössä itse pelata vaan on mentävä sinne mihin tietokone haluaa. Ja noihin tilastoihin vaikuttaa liikaa joukkuekavereiden onnistuminen.

Noissa online-peleissä huomaa kyllä, että kyseessä ei ole sama peli kuin kymppi. Kympin kokemus ei paljoa tässä auta, vaan koko homman joutuu opettelemaan uudestaan, mikä on ihan hyvä asia.
 

Teloch

Jäsen
Be a Pro-moodia on parannettu tänä vuonna ainakin sen verran, että oma joukkue tekee maaleja ilman että on itse syötettävä tai tehtävä jokainen. Tätähän voisi melkein jo pelata tällä kertaa. Pelin vihamielisyys meikäläistä kohtaan tosin nähtiin taas. Samoin kuin viime vuonna, myös tällä kertaa "pääsin" draftissa NY Islandersiin. Oi iloa, oi autuutta.

E: Kun sakki tuota HUT:ia tuntuu vääntävän ainakin näin alkuun, pitäisikö sitä lyödä pystyyn jonkinlainen ostaa/myy/vaihtaa/varastaa-ketju korteille, kun jokaisella kuitenkin on jotain tiettyjä pelaajia joita joukkueeseensa haluaa. Löytyisi ainakin tradelistit siististi samasta paikasta.
 
Viimeksi muokattu:

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Siis jollain ihan toimiikin tuo HUT? Itse kokeilin sitä kauppaa ja ostin jonkun peruspakan sieltä, niin sen jälkeen peli katkaisee yhteyden EA:n palvelimille jatkuvasti, kun haluaisin saada sen pakan itselleni...

WTS Tomas Holmström. Ja joku Troy Bodie tjsp anaheimin mies. Miksi nämä NHL-pelaajat tulivat ihan vääristä joukkueista....

Ei sentään Steve Ottia tullut, olisin joutunut palauttamaan pelin välittömästi kauppaan.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Onkohan joku löytänyt/keksinyt hyvät slider asetukset peliin millä kannattaisi kautta lähtä vääntämään? Itse jonkunlaisia yritin väsätä mutta olis mukava kuulla vähän että millä asetuksilla muut pelailevat.
 

Heatley

Jäsen
Suosikkijoukkue
"Ei oo ku Jokerit. V*TTU"
Hieno peli ei voi muuta sanoa! Onko jollain havaintoa miten noista aloituksista selviäisi voittajana? Ekassa matsissa vastustaja vei aloitukset 15/17 :/
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös