11.00 lähtien seurasin tarkkaavaisesti katseellani 1,5 tuntia postilaatikon suuntaan ja 12.50 aikaan juuri kun olin menettämässä viimeisetkin toivonripaukset postiauto kurvasi pihaan. Tunsin itseni jälleen kuin pikkupojaksi lähtiessäni juoksemaan alakertaan hakemaan postilaatikon avainta. Vihdoin, kun pääsin postilaatikolle, avasin laatikon ja näin sen olevan täynnä lähes kaikkea. Ajattelin, että menen sisälle riemuitsemaan Nhl:n saamista ja niin teinkin. Kun viimein sisällä aloin haravoida postia, huomasin karun totuuden: Nhl 11 puuttui sieltä kokonaan.
Laksatiivi, otan osaa!.....
A) Verkkokauppa sanoi lähettäneensä pelin minulle maanantaina, joten uskoin sen olevan postilaatikossani jo tänään
B) Olisin kerennyt hakea pelin aamulla Gigantista lähes samaan hintaan
C) UrpoTv:kin nosti hintojaan
D) Ässätkin tietty häviää tänään ja pitkäveto kusee, parempi siis käydä veikkaamassa satasella Lukon voittoa niin voisi tulla jopa tasapeli
Tänään siis koetellaan aikamoisesti. Ainiin unohtui sanoa, että kävin postilaatikolla 2 tunnin sisällä noin 10 kertaa.
Voi helvetin helvetti, ei postipate tuonut sitten tänäänkään mieluista pakettia. Maanantaina tuli ilmoitus, että paketti on toimitettu, joten elin toivossa, että tänään olisi tippunut postiluukusta. Mutta ei niin ei. Ei malttaisi odottaa huomiseen sitten millään!
No voi perkeleen perkele, eipä ollut peliä laatikossa kun pääsin kotiin, tiistaina tuli vpd:ltä viestiä, että on lähetetty peli.
Vois mennä seisomaan tonne ulos ton laatikon viereen jos se jotenkin ihmeenkaupalla ilmestyisi laatikkoon, onneks ees Lukko pelaa tänään...
Kysymys: Miten saan nostettua pelaajan omista kokoelmista pelaavaan kokoonpanoon? Kyseessä nimenomaan HUT-pelimuoto.
Eikö kukaan osaa auttaa? Häiritsee kun laitoin pakoista tulleet jätkät suoraan kokoelmiin ja ajattelin sieltä niitä nostella kokoonpanoon, mutta enhän minä osaa. Nyt joutuu pelaamaan about 65 tasoisilla jannuilla!
Eikö kukaan osaa auttaa? Häiritsee kun laitoin pakoista tulleet jätkät suoraan kokoelmiin ja ajattelin sieltä niitä nostella kokoonpanoon, mutta enhän minä osaa. Nyt joutuu pelaamaan about 65 tasoisilla jannuilla!
Onko kukaan muu tilannu peliä Discshopin kautta? Ja jos on niin olis kiva tietää tuliko tänään postissa?
Minkäs tasoista ukkoa porukka on saanut HUT:ssa joukkueeseensa?
Omat kolme parasta pelaajaa olivat M.Reasoner, Z.Konopka ja joku Kingsin farmipakki. Nämä siis ainoat yli 75 overall jätkät. Eli melko nollista lähdetään. :)