NHL 11 (Xbox ja PS3)

  • 375 417
  • 1 596

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Kysymys: Miten saan nostettua pelaajan omista kokoelmista pelaavaan kokoonpanoon? Kyseessä nimenomaan HUT-pelimuoto.
 

Saxon-747

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chelsea
11.00 lähtien seurasin tarkkaavaisesti katseellani 1,5 tuntia postilaatikon suuntaan ja 12.50 aikaan juuri kun olin menettämässä viimeisetkin toivonripaukset postiauto kurvasi pihaan. Tunsin itseni jälleen kuin pikkupojaksi lähtiessäni juoksemaan alakertaan hakemaan postilaatikon avainta. Vihdoin, kun pääsin postilaatikolle, avasin laatikon ja näin sen olevan täynnä lähes kaikkea. Ajattelin, että menen sisälle riemuitsemaan Nhl:n saamista ja niin teinkin. Kun viimein sisällä aloin haravoida postia, huomasin karun totuuden: Nhl 11 puuttui sieltä kokonaan.

Näköjään jollain muulla kävi melkeen samalla lailla. Oispa ollu mukava kuluttaa saikkupäivää peliin tutustuessa. Tais olla täällä viimeinen kerta kun mitään tulee ennakkotilattua.
 

ditrim

Jäsen
Yhden pelin olen kerennyt tuon edellisen postauksen jälkeen pelaamaan verkossa. Kesti kohtuuttoman kauan ennen kuin pääsee pelaamaan. Ja ohjekirjan takaakin piti syöttää koodi, että ylipäätään pääsi pelaamaan netissä.

No pelistä nopeasti:

- Ketjunvaihtoikkuna aukeaa tuskaisen hitaasti
- lagittaessa syöttö ei lähde (ja sitten panarinaputtelun seurauksena tulee kiekon menetys)
- Syöttäminen on alkuun vähän vaikeaa
- Aloituksia voitin kokonaiset kaksi

Kai tähän tottuu, mutta vähän jäi valju fiilis ekasta matsista.
 

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
.....
A) Verkkokauppa sanoi lähettäneensä pelin minulle maanantaina, joten uskoin sen olevan postilaatikossani jo tänään
B) Olisin kerennyt hakea pelin aamulla Gigantista lähes samaan hintaan
C) UrpoTv:kin nosti hintojaan
D) Ässätkin tietty häviää tänään ja pitkäveto kusee, parempi siis käydä veikkaamassa satasella Lukon voittoa niin voisi tulla jopa tasapeli

Tänään siis koetellaan aikamoisesti. Ainiin unohtui sanoa, että kävin postilaatikolla 2 tunnin sisällä noin 10 kertaa.
Laksatiivi, otan osaa!

Itse käyn hakemassa töitten jälkeen gigantista...
 

SnT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ManU, Ilves, Pittsburgh, Venäjä.
Vpd:ltä tuli tilattua ja tiistaina tuli viestiä, että peli on lähetetty, mut tänään se ei saapunut. Ei kai auta muu kuin odottaa huomiseen, mut kyllähän tää kieltämättä vähän vituttaa!
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Onko joku jo luonut online-liigoja uudessa änärissä? Osaisiko joku neuvoa mitä tarkoittaa sarake "Pelit: 1-10". Kuvauksena on ainoastaan "pelattavien pelien määrä". Joukkuemäärän olen säätänyt 30:en, joten siitä ei voi kiikastaa. Tarkoittaako kyseinen kohta kierroksien määriä vai tosiaan pelattavia pelejä?

Erittäin epäselvästi rakennettu NHL 11.
 

Bäcks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Washington Capitals
Voi helvetin helvetti, ei postipate tuonut sitten tänäänkään mieluista pakettia. Maanantaina tuli ilmoitus, että paketti on toimitettu, joten elin toivossa, että tänään olisi tippunut postiluukusta. Mutta ei niin ei. Ei malttaisi odottaa huomiseen sitten millään!
 

Blur

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Seeprat
Voi helvetin helvetti, ei postipate tuonut sitten tänäänkään mieluista pakettia. Maanantaina tuli ilmoitus, että paketti on toimitettu, joten elin toivossa, että tänään olisi tippunut postiluukusta. Mutta ei niin ei. Ei malttaisi odottaa huomiseen sitten millään!

Sama homma näyttäisi olevan täällä.. Verkkokaupasta tuli maanantaina viesti, että lähetetty, mutta eipähän ollut laatikossa mitään.
Pieni mahdollisuus on että postiauto ei oo vielä tänne kerenny, mutta kyllä yleensä tähän kellonaikaan on jo täällä piipahtanut.
 

Eskelarit

Jäsen
No voi perkeleen perkele, eipä ollut peliä laatikossa kun pääsin kotiin, tiistaina tuli vpd:ltä viestiä, että on lähetetty peli.

Vois mennä seisomaan tonne ulos ton laatikon viereen jos se jotenkin ihmeenkaupalla ilmestyisi laatikkoon, onneks ees Lukko pelaa tänään...
 

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos
No voi perkeleen perkele, eipä ollut peliä laatikossa kun pääsin kotiin, tiistaina tuli vpd:ltä viestiä, että on lähetetty peli.

Vois mennä seisomaan tonne ulos ton laatikon viereen jos se jotenkin ihmeenkaupalla ilmestyisi laatikkoon, onneks ees Lukko pelaa tänään...

No sama, maantaina viesti että postissa, mutta ei vaan tullut. Onneksi Ässät rökittää tänään Lukon!
 

Ralph

Jäsen
Tänne posteljooni oli NHL11 tuonut. Eikun koikeilemaan heti.
 

Afinogenov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Sabres
Onko joku jo pelannut tuota Be a gm:ää? Onko siellä joku rajoitus noiden pelaajien lukumäärän suhteen vai saako sopimuksen omaavia pelaajia olla NHL/AHL välillä vaikka kuinka paljon?
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pari vituttavaa seikkaa:

1. Kun painan syöttönappia R2, niin kestää joku puoli sekuntia ennen kuin syöttö lähtee lavasta. Siis mitä helvetiä? Tuo puoli sekuntia on kuitenkin aika pitkä aika tässä pelissä, ei se syöttölinja enää silloin ole auki.

2. Jotenkin grafiikka on todella tummasävyinen.

Muilla samanlaisia huomioita? Saisikohan noita muutettua jostain ja jos saa, niin miksiköhän alkuperäiset asetukset ovat niin vituillaan?
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Kysymys: Miten saan nostettua pelaajan omista kokoelmista pelaavaan kokoonpanoon? Kyseessä nimenomaan HUT-pelimuoto.

Eikö kukaan osaa auttaa? Häiritsee kun laitoin pakoista tulleet jätkät suoraan kokoelmiin ja ajattelin sieltä niitä nostella kokoonpanoon, mutta enhän minä osaa. Nyt joutuu pelaamaan about 65 tasoisilla jannuilla!
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eikö kukaan osaa auttaa? Häiritsee kun laitoin pakoista tulleet jätkät suoraan kokoelmiin ja ajattelin sieltä niitä nostella kokoonpanoon, mutta enhän minä osaa. Nyt joutuu pelaamaan about 65 tasoisilla jannuilla!

Minulla itselläni ei peliä edes ole vielä käsissä (kiitos tästä Verkkokaupalle), mutta ainakin demossa piti vain pelaajan kohdalla painaa X(PS3) ja valita se alempi, jolloin tuli kortteja alalaitaan esille, ja kun jonkun kohdalla painoi X niin se siirtyi kyseisen pelaajan tilalle. Nyt en kokoversiosta tiedä, onko sitä muutettu, mutta näin demossa.
 

kamenski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eikö kukaan osaa auttaa? Häiritsee kun laitoin pakoista tulleet jätkät suoraan kokoelmiin ja ajattelin sieltä niitä nostella kokoonpanoon, mutta enhän minä osaa. Nyt joutuu pelaamaan about 65 tasoisilla jannuilla!

Demon ja muistini perusteella: rosteri-ruudussa valitse äijä, paina neliötä. Korttipakan pitäisi avautua, siitä scrollailet vasemmalle kunnes tulee scratched roster ja eikun nostelemaan äijää kokoonpanoon.

Niin tai sitten se ei ole neliö vaan äxä, ei voi muistaa.
 

TaoTao

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Eikö kukaan osaa auttaa? Häiritsee kun laitoin pakoista tulleet jätkät suoraan kokoelmiin ja ajattelin sieltä niitä nostella kokoonpanoon, mutta enhän minä osaa. Nyt joutuu pelaamaan about 65 tasoisilla jannuilla!

Painaa ketjujen hallinta -tilassa pelaajan kohdalla, X-näppäin pleikkarilla, luultavasti boksilla A. Siitä aukeaa valikko, josta löytyy muun muassa mahdollisuus sopimus ja treenikorttien käyttöön, mutta myös kohta "swap to my collection", oisko joku "vaihda kokoelmaani" suomeksi. Sieltä löytyy nuo tallentamasi pelaajat.

Kesti itselläkin hieman, kun luulin sen tapahtuvan loogisesti sieltä kokoelman kautta, mutta sieltä pystyi laittamaan kilkkeitä vain myyntiin.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Kiitoksia nopeista vastauksista. Demossa ei tätä voi edes itseasiassa tehdä koska nuo omat kokoelmat eivät ole käytössä, mutta Taotao selvensi homman nimen ja nyt onnistuu!
 

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
Peli handussa! Tammisaaren gigantista hain, 49,95€. Postissa saapuvan lähetän takaisin tai myyn eteenpäin. Nyt kohti nordista ja illalla pelaamaan.
 

öRRi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Calgary Flames
Toivottavasti joku ehtii pikaisen vastauksen heittää, ennen kun ohjain hajoaa, että miten helvetissä tuon aloituksen voi voittaa nostamalla mailaa? :O Jokainen yritys työntää oikeaa tattia eteenpäin aiheuttaa laukauksen, teki sen varmaan jo 50 kertaa ja tekee vieläkin että nuo ohjeet nyt ei hirveästi auta mikä tuossa pelissä on. Onko mun ohjain vaan paskana vai pitäisikö tossa jotain muutakin tehdä?

E: Näköjään tuon tutoriaalin voikin skipata, nyt taas täpinöissä HUT:ia kokeilemaan, turhaan panikoin :D
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Minkäs tasoista ukkoa porukka on saanut HUT:ssa joukkueeseensa?

HCKova on joukkueen nimi eikä turhaan, pari tuttua nimeä (Todd Marchant ja Teemu Laine) ovat joukkueessa, mutta muut ovatkin sitten jotain Ihmemiehiä. Ihan mielenkiintoiselta tämä vaikuttaa ja kyllähän tuohon voi ehkä muutaman euron joskus sijoittaakin..
 

Jonisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Kalpa, Україна
Pien ylläri oli että tuo nhl 3 on 3 arcade tuli mukana. En ole vielä testannut mutta juuri asensin sen.. Työkiireet väisty, tänään postipate toi änärin ja nyt hakkaamaan!
 

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
Onko kukaan muu tilannu peliä Discshopin kautta? Ja jos on niin olis kiva tietää tuliko tänään postissa?

Discshopin toimitukset olivat myöhässä ja saivat peliä vasta tänä aamuna. Huomenna pitäisi olla perillä tilaajilla.
Näin ainakin maanantaina puhelimessa sieltä kerrottiin, kun kyselin. Itse hain tänään Raision myllyn tiltistä. Hieno peli, jälleen kerran. Be A GM:ään on tullut hienoja muutoksia myös, ainakin uudet vapaiden pelaajien hankinta systeemit ja harjoitusotteluita pääsee pelaamaan ennen runkosarjaa. Ja alustana PS3
 

Decimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Omat kolme parasta pelaajaa olivat M.Reasoner, Z.Konopka ja joku Kingsin farmipakki. Nämä siis ainoat yli 75 overall jätkät. Eli melko nollista lähdetään. :)

Mukava kuulla, että muillakin on käynyt vähän kehnompaa tsägää noiden korttien kanssa. Mulla taitaa ainoat yli 75 overall jätkät olla Fernando Pisani ja Ruslan Fedotenko. Toisaalta, onpahan ainakin mielenkiintoa kun pitää tosiaan aloittaa pohjalta ja pikkuhiljaa parannella jengiä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös