NHL 11 (Xbox ja PS3)

  • 374 930
  • 1 596

Sinkel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Millä päivämäärällä teit tilauksen? Itselleni ei ole vielä vahvistusta kuulunut (tilauspäivä oli joskus elo-syyskuun vaihteessa).

Joskus elokuun puolessavälissä. Eiköhän se viimeistään torstaina ole, mutta hyvällä tuurilla keskiviikkona.

"Tilauksenne on nyt lähetetty Ahvenanmaalta. Seuraavat
tilaamanne tuotteet ovat toimituksessa. Mikäli huomaatte virheitä
lähetysluettelossa, ilmoittakaa meille välittömästi. Mikäli teille tulee
kysyttävää, ottakaa yhteys Verkkokauppa.comiin. Ohessa seuraa lähetysluettelo."
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Joku aktiivinen voisi melkein ruveta pistämään liigaa ja divaria pystyyn? Kukas hoiti NHL10?
 

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos
Joku aktiivinen voisi melkein ruveta pistämään liigaa ja divaria pystyyn? Kukas hoiti NHL10?

Tosiaan, Verkkis pisti tänää tulemaan (pienempi kuin kolme), liigaan tahtoo ja varmaan divarin puolelle oikeastaan vähän kokeilemaan näitä järjestettyjä turnauksia.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ei näemmä Verkkistä pahemmin kiinnosta noi sijoitukset miten tilattu, itselleni ei ole tullut ilmoitusta ja 18.8. tilasin jo. Sama homma eräällä tutulla joka tilasi jo mua ennen. Silti joillekin mun jälkeen tilanneille on NHL11 lähtenyt jo matkaan.

Kele.
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Ei näemmä Verkkistä pahemmin kiinnosta noi sijoitukset miten tilattu, itselleni ei ole tullut ilmoitusta ja 18.8. tilasin jo. Sama homma eräällä tutulla joka tilasi jo mua ennen. Silti joillekin mun jälkeen tilanneille on NHL11 lähtenyt jo matkaan.

Kele.

Jep, ei näytä menevän tilausjärjestyksessä. Itselle tilaus laitettu 5.8.

No, kunhan tulee tällä viikolla niin olen tyytyväinen.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei näemmä Verkkistä pahemmin kiinnosta noi sijoitukset miten tilattu, itselleni ei ole tullut ilmoitusta ja 18.8. tilasin jo.

Joo kiroan koko ajan samaa. Tilaus lähtenyt 29.7, mutta eipä kuulu vahvistuksia, kun eilen illalla tilanneet saivat ilmoituksia jo. Miksi vitussa näin? Eikö sen pitäisi automaattisesti mennä siinä järjestyksessä, missä tilataan, ensimmäisestä eteenpäin. Ensi kerralla taidan kyllä siirtyä VPD:lle, muutenkin Verkkokaupan ihmiset eivät ole hoitaneet kunnolla. Kyselyä tullut lähteltyä, mutta minkäänlaista vastausta ei ole koskaan kuulunut. Ja kysymyksen lähetin jo piiiiiiiiiiitkä aika sitten.

Kunhan nyt sentään torstaiksi peli tulisi, muuten alan boikottiin. :D
 
11.8. itse tilasin ja tähän mennessä tullut pelkästään jotain päivitysviestejä "odotamme tuotetta varastoomme" muutama kappale. Itselleni ihan sama kun ei ennen ensi viikkoa pääse pelaamaan, mutta on se ihme juttu jos minun jälkeeni pelin tilanneille postitetaan tilaus ennen minua.
 
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Itse tuli tilattua verkkokaupasta joskus heinäkuun tietämillä ja tänään tuli ilmoitus, että tilaus käsitelty ja postitettu. Keskiviikkona sitten varmaan pääseekin jo tahkoamaan.
 

dal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ne parit
Floodataan nyt kanssa. 3.8. tilattu Verkkokaupasta Ahvenanmaan halpisversio, eikä vielä ole kuulunut mitään toimitusviestejä. Kyllähän tuo vituttaa jos ei ajallaan tule / myöhemmin tilanneet saavat pelinsä aikasemmin. Siinä tapauksessa mietin oikeesti jatkossa muualta tilaamista.
 

Jonisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Kalpa, Україна
Suap nährä tuleeko peli torstaille, jos tulee, niin ei paljoo pääse pelailee.. Saatanan keikkatyöt. JA vielä toi ps3 hajoamassa. Ilmeisesti grafiikkapiirissä tai jossakin vikaa, kun nhl 11 demossa pelipaidat joiltain meni semmoseks vihreeks tai pinkiks (ei tosin joka kerta) Khyynel ;(

/Vuodatus

Joskus sain GTA: San Andreaksen päivää ennen julkasua kun ennakkotilasin, kaverit oli kateellisia ;)
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Heh. Itelle tulee verkkokaupalta viikon välein viestiä miten "seuraavia tuotteita odotetaan vielä". Joskus elokuun alussa taisin tilata pelin. Ehkä ois pitäny kuunnella erästä viisasta Jatkislaista ja perua tilaus kun ei tuota muutenkaan pääse vielä pelaamaan.
 

dagaka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hartlepool United, Boston Bruins
Mullekaan ei ole muuta viestiä tullut mutta kysyin tänään verkkokaupasta, että mikä on status, niin kertoivat, että huomenna postittelevat ennakkotilaajille ja torstaina pitäisi olla perillä.

Heh. Itelle tulee verkkokaupalta viikon välein viestiä miten "seuraavia tuotteita odotetaan vielä". Joskus elokuun alussa taisin tilata pelin. Ehkä ois pitäny kuunnella erästä viisasta Jatkislaista ja perua tilaus kun ei tuota muutenkaan pääse vielä pelaamaan.
 

Fiiu

Jäsen
Katsoin verkkiksen sivuilta tilannetta ja siellähän näyttäisi Affenanmaalla olevan PS3-versiota varastoa mutta XO-versio antaa vielä odottaa itseään. Eiköhän nekin perille saavu, saavat kaikki fiksummin postiin kait kun tulevat eri päivinä.
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Eikai vaan pidä paikkaansa, että nettiliigoihin mahtuu vain 10joukkuetta entisen 32 sijaan??
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Mulle tuli eilen viesti, että tilaus on laitettu postiin, varmaankin ke vois päästä kokeilemaan peliä? Tilasin pelin joskus elokuun loppupuolella, kaveri tilasi vasta kuun vaihteessa ja sille tuli myös eilen viesti. Tilausnumerolla ei tunnu olevan mitään merkitystä toimitusten kanssa, aika kumma juttu...
 

Fiiu

Jäsen
Aivan kuten arvelinkin, tänään on Xbox 360-versioita lähdössä. Lähetyskuittaus saapui noin puoli tuntia sitten. Saapuu kun saapuu mutta sittenpähän pelataan!
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Tänään postitettu ja myös 30min sitten tuli ilmoitusta. Ou jeah!

Nyt sitten toivon että muutkin ennakkotilanneet saavat pelin postitusilmoituksen mahdollisimman pian...
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Myös meikäläiselle pamahti sähköpostiin viesti VPD:ltä, jossa ilmoitettiin paketin lähteneen matkaan! Mitähän minunkin sosiaalisen elämän rippeille tapahtuu kun saan uusimman änärin käsiini! :)
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Tänään postitettu ja myös 30min sitten tuli ilmoitusta. Ou jeah!

Nyt sitten toivon että muutkin ennakkotilanneet saavat pelin postitusilmoituksen mahdollisimman pian...

Toivotaan tosiaan. Otettu ihan vapaapäiväkin tuon kunniaksi(vielä annetaan EA:lle mahdollisuus), joten katsotaan pettääkö Verkkokauppa minut ensin ja sitten vasta EA... tässä ehtii sitten pidempään jo suunnitella Penssien treidejä.
 

TaoTao

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Sain pelin jo eilen käsiini tuettuani paikallista pelimyyjää.

Pistetään parit nopeat ranskalaiset:

- SM-liigan rosterit ovat parhaat, mitä ensiversiossa on ollut. Viimeisimmät päivitykset ovat ehkä kesäkuun lopusta, Dwaipe löytyi Pelicansista. Sen lisäksi joukkueisiin on tehty uusia pelaajia, esim Adam Miller löytyi Ässistä.

- Kaikkea ei voi saada, joten muutamat pelaajat ovat mystisesti kadonneet. Esim TPS:iin menneet Kivenmäki ja Hauhtonen eivät löytyneet turkulaisesta seurasta, ei vanhoista joukkueistaan eikä vapaista pelaajista.

- Joukkueista löytyy myös tulevaisuuden nimiä, esim Ässissä Joel Armia ja A-nuorten molari Niklas Kekki ovat draftattavissa. Harmi, ettei kaikkia suomalaisia prospekteja, esim Markus Granlundia, löydy.

- Pelasin pari nopeaa Superstar-tasolla. Eteenpäin on menty demosta muutamissa pienissä asioissa. Esim. kulmapeliä tekoäly osaa nyt paremmin, eikä enää sorru pelkkään syöttelyyn pakin kanssa laidalla.

- Yhden be a GM:n simuloin Tampalla vaikeimmalla tasolla. Eri foorumeilta luettuja epäloogisuuksia ei tullut paljoa, mitä nyt Detroit laittoi Jimmy Howardin farmiin ja olisi antanut Filppulan ja Datsjukin minun Lecavalierista ja David Halesta.

- Siirtoja tulee onneksi enää vähän. Ensimmäinen cpu-cpu -kauppa tuli pari päivää ennen siirtorajaa. Siirtorajalla tuli noin 6-7 kauppaa, ja taasen draftissa saman verran. Tekoäly toki ehdottelee kauppoja aika aktiivisesti, Dallas soitteli siirtorajalla kolme kertaa. Joka kerta yhtä v-mäisillä ideoilla oli liikenteessä.

- Pistepörssin voitto menee aika helpolla, ja vähän oudot miehet pyörii tilastoissa kärjessä. Ai niin, Derek Boogaard voitti Selken!

- Kauden jälkeinen bugi syö miestä. Tekoäly ei osaa, muista tai tajua tehdä prospektien kanssa sopimuksia. Niederreiterit, Vataset, Burmistorvit ja Granlundit heti vapaina agentteina. Ennen tämän korjausta en ainakaan itse kautta aloita.

- Muutamat pelaajat jäivät RFA:ksi, mm. Bobby Ryan. Hän olisi irronnut hieman yli 6 miljoonan sijoituksella. Ahnein vapaa pelaaja oli Zach Parise, 9 miljuunan hintalappu oli miehellä.

- HUTissa ensimmäinen offline-turnaus tuli kokeiltua. Parhaat pelaajat joita aloitus- ja kolmesta ilmaisesta demon pakasta sain, olivat Havlat, Z.Boychuk, Ryan Carter, Brad Richardson, joista kahta ensin mainittua en vielä peluuttanut. Yritin myydä heidät, mutta lahjalla saatuja ei voi myydä. Muut oli sitten euroja tai junnuja. Pakkien paras taisi olla Ilkka Heikkinen, ovr 71. Ja maalissa hyöri OHL:stä alle 65 ovr kaksikko. Tosin eka turnee oli rasittavasti rookie-tasolla, joten molareilla ei juuri merkitystä. Finaalikin taisi mennä mulle 12-1.

- Ehkä vaikeustasostakin johtuen vähän pakkopullalta tuo HUT vaikutti. Ehkä tänään illalla pääsee paremmin tuohon sisään, kun saa ensimmäisen pakan ostettua.
 

Igor33

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kysyn suoraan, kun täältä pro-pelaajia löytyy, että onko Be A Pro -moodia aloitellessa mahdollista päivittää rostereita täysin ajantasalle, vai onko rosterit samat aloittaessa, kuin mitä pelilevy mukanaan kantaa?

Muistelisin, että NHL10:ssä tätä rosteripäivitystä ei tapahtunut, saatan olla väärässäkin.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Be A Pro-moodia pelaaville suosittelen kyllä harkitsemaan tuota EASHL-"be prota" netissä, 100x hauskempaa ja saa pelata muiden nettipelaajien kanssa.

Rosterit ovat samat minkä pelilevy tuo tasan siihen asti kunnes EA pistää rosteripäivityksen nettiin jakoon.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Ilves vs KalPa
  • 2.04
  • 3.80
  • 3.25
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös