Mainos

NHL 11 (Xbox ja PS3)

• 378 519
  • 1 592

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onkos muuten tietoa mistä kaupasta (Helsingistä) tuota uutta änäriä kannattaisi hakea, kun 16.9 olisi se tarkoitus saada? Hinnalla ei niin väliä. Ajattelin tällä kertaa hakea kaupasta, kun kaikenmaailman tilaukset on nyt vähäksi aikaa nähty. Se odottaminen on yhtä helvettiä.

Helsinkiä sen enempää tuntematta ajattelisin, että ainakin tutut kaupat Prisma, Citymarket jne ovat hyviä vaihtoehtoja, jos ei haittaa maksaa 70e. Gamestopissakin varmasti peliä riittää. Yleensäkin aika useasta kaupasta sen saa, kunhan ei aivan sulkemisaikaan ole liikkeellä.

Edit. Itse itselleni vastaten, kyselin asiaa verkkokaupasta ja vastaus oli seuraava: "Hei, pyrimme aina toimittamaan ennakkoon tilatut pelit asiakkaille julkaisupäiväksi."

Monien pelien kohdalla tuo on meinannut suomennettuna että, "Sori, olet hidas ja saat pelin vasta myöhemmin. Mutta emme ilmoita sitä sinulle, että tilaat pelin meiltä etkä muualta." Voin olla väärässäkin, mutta tuo lause tullut muutaman kerran aikaisemminkin vastaan ja ei ole peliä pamahtanut postiluukkuun julkkarina.

Sinkel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Pitäisikö tässä painaa kriisi nappia ja vaihtaa verkkokaupasta->VPD:lle? Kuinka moni täältä on tilannut verkkokaupasta?

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Pitäisikö tässä painaa kriisi nappia ja vaihtaa verkkokaupasta->VPD:lle? Kuinka moni täältä on tilannut verkkokaupasta?

Ite tilasin VDP:stä joskus elokuun alussa. Et siitä voi varmaan laskea kuinka monta tilausta ovat ehtineet tässä välin ottaa. Jos haluaa varman päälle pelata niin tilaa useammasta paikasta, pidä ensimmäisen perille tullut peli ja palauta loput.

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Kavin aamulla hakemassa pelin kaupasta, ehka illalla paasen sen verran testaamaan etta voin kertoa jotain kokemuksia huomenna. Ainakin sen tiedan jo kavereiden kokemuksista etta tuo pre order bauer boost pack on ollut suurimmalle osalle taysin hyodyton. Se antaa vaan rumat varusteet, siina kaikki. Niissa ei ole edes boost slotteja. Joillekin se on tietaakseni unlockannut boost packin jonka se on automaattisesti tunkenut pelaajan kayttoon. Saas nahda onko ne vaan rikki, vai onko niiden tarkoituskin olla niin lottoa. Omaa koodiani en saanut viela kun EB games ei ollut saanut niita tarpeeksi, joten taytyy soitella parin paivan paasta uudestaan.

roctum

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onkos muuten tietoa mistä kaupasta (Helsingistä) tuota uutta änäriä kannattaisi hakea, kun 16.9 olisi se tarkoitus saada? Hinnalla ei niin väliä. Ajattelin tällä kertaa hakea kaupasta, kun kaikenmaailman tilaukset on nyt vähäksi aikaa nähty. Se odottaminen on yhtä helvettiä.

Itse suosittelisin KonsoliNettiä Kampin yläkerrassa. Eikä tuu pitkä matka sporalla kattomaan, kun punakeltainen vyöry ajaa kissimirrilauman yli.

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Joku ruotsalainen tuolla puheli tilanneensa Kanadasta, sai pelin maanantai aamuna....

etta sellasta. Tiistaina se vasta taallakin julkaistiin.

Anzi23

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers ja Oulun Kärpät
En ole tällä kertaa tilannut Verkkokauppa.comista, mutta aiemmat pelit, jotka olen ennakkoon sieltä tilannut, ovat tulleet julkaisupäiväksi. Niin ja tilaukset olleet vielä Verkkokaupan Ahvenanmaan osastolta, eli toimitusaika päivän pitempi keskimäärin. Sen sijaan kerran tilasin VPD:n vastaavalta osastolta, niin sieltä peli ei sitten putkahtanutkaan postissa julkaisupäiväksi -- taisi myöhästyä useammalla päivälläkin vielä.

Voihan se olla tuuristakin kiinni, mutta itse en vaihtaisi kauppaa sinun tilanteessasi, ellei sitten tule ihan virallinen info, että Verkkokaupan satsi myöhästyy pahasti. Itse tilasin tällä kertaa änärin vuosipainoksen Discshopista.

Poro24

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ei ole näköjään vieläkään änäristä Eastside Hockey Managerin korvaajaksi, kuten tämä Operation Sportsin foorumilla oleva viesti kertoo.

No pääasia, että itse gameplay on rautaa. Ei minua tuo Be A GM jaksanut viime vuonnakaan juurikaan kiinnostaa. Season mode ajan tasalla olevilla rostereilla on se mitä itse tykkään pelailla.

Be A Pro ilmeisesti pysynyt lähes muuttumattomana. Tuntuu, että EA:lla on tällä hetkellä tarve lisätä koko ajan jokin uusi pelimuoto peliin ja jättää ne entiset vähän puolitiehen tai muuttumattomiksi. Uusia liigojakin tulee joka vuosi pari lisää, vaikka jo pelissä ennestään olevat liigat on tehty täysin vasemmalla kädellä.

Monellakohan kolmos/neloskentän jannulla on edes lievästi esikuvaansa muistuttava naama tänä vuonna? Demosta pisti silmään, että jopa ykkösmaalivahti Antti Niemeltä puuttui.

Suosikkijoukkue
Timo Rajalan Kultainen Takki
Hieman lisätietoa hfboardsilta noista pelaajien overall-arvoista:

Ripe4theSnipe@hfboards kirjoitti:
Each player has a player type, though it really doesn't affect their in game tendencies as much as it does when you simulate. These player types each have a few important attributes which affect the player's overall rating more. For example, Crosby is a playmaker, so his key attributes are passing and offensive awareness (other than of course speed and acceleration), so if he has ratings of 95 in those two attributes, it raises his overall rating more than if he were to have 99s in non-playmaker attributes like checking and toughness. It is a weighted average.

Players like Boogaard are given the player type "Tough Guy" so his key attributes are toughness, agressiveness and checking, meaning that if he has a high rating in those, than his low ratings in wrist shot accuracy or faceoffs barely drop his overall.

Eli overall-arvot ovat painotettuja pelaajatyypin mukaan. Ts. playmakerillä overalliin vaikuttaa eniten syöttäminen ja offensive awareness kun taas tough guyllä taklaus ja kovuus. Olisi tuon voinut ehkä selkeämminkin tehdä, mutta kai tuokin on ihan ok. Toivottavasti Be A GM:n sopimuspyynnöt eivät enää peilaudu suoraan pelaajan overall-arvosta.

TaoTao

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Eli overall-arvot ovat painotettuja pelaajatyypin mukaan. Ts. playmakerillä overalliin vaikuttaa eniten syöttäminen ja offensive awareness kun taas tough guyllä taklaus ja kovuus. Olisi tuon voinut ehkä selkeämminkin tehdä, mutta kai tuokin on ihan ok. Toivottavasti Be A GM:n sopimuspyynnöt eivät enää peilaudu suoraan pelaajan overall-arvosta.

Tuo painotettu overall oli ainakin jo viime vuonna mukana. Silloin vain nämä tough guyt oli arvioitu hieman realistisemmin.

Itse overall ei olisi muuten mikään ongelma, mutta kun nuo ketjut menevät tekoälyn joukkueissa automaattisesti pelipaikoittain overall-arvojen mukaan. Ja joka vuosi pelissä on joukkue, josta löytyy jonkun pelipaikan miehiä todella vähän. Viime vuonna Coloradolla Cody McLeod oli ykkösen laidassa, David Koci kakkosessa jollain 73 overalilla. Ja tulevassa änärissä näyttäisi Boogaard tosiaan olevan vähintään kakkosen laidassa, menee jopa ykköseen jos Prospalilla on sentteri-status. Hienoa.

Kunpa noita pelipaikkojakin voisi muuttaa... tai lisätä jopa alternative pelipaikan 2k-sarjan tapaan.

Grand-Pierre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Blackburn Rovers
Kunpa noita pelipaikkojakin voisi muuttaa... tai lisätä jopa alternative pelipaikan 2k-sarjan tapaan.

En nyt löydä suoraa linkkiä mistä luin, mutta jossain mainittiin että tänä vuonna pelaajien pelipaikkaa voisi vaihtaa edit player toiminnosta. Tätä itse olen kaivannut jo useamman vuoden.

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
En nyt löydä suoraa linkkiä mistä luin, mutta jossain mainittiin että tänä vuonna pelaajien pelipaikkaa voisi vaihtaa edit player toiminnosta. Tätä itse olen kaivannut jo useamman vuoden.

Joo tama on onneksi nyt mahdollista. En itse viela kokeillut mutta siella se mahdollisuus nyt onneksi on.

Itse pelista on viela aika vahan sanottavaa...helvetin hienohan se on, aloitin BAP kauden memorial cupista ja voitin sen, sain ykkosvarauksen ja nyt olen pelannut pari harjoituspelia ducksien ykkosketjussa.

Ihan vaan boosteja varten tietysti, helpoimmat alta pois ja sitten EASHL:aan. Boosteissa on nyt ollut kaikenlaista haikkaa....bonuskoodit eivat tuo oikeastaan mitaan hyodyllista, ja unlockaaminen ei ole toiminut ihan silla tavalla mita luulisi. Arsyttavinta on etta tana vuonna ei voi suoraan unlockata 3 slotin varusteita, vaan ne slotit on unlockattava yksitellen. Tietenkin viela niin etta jos ostat ne, ensimmainen slotti maksaa 0.99 senttia mutta kolmas jo 1.99 dollaria. Siita tulee siis helposti pari kymppia lisaa hintaa pelkkien varusteiden ostamisessa jos ei ole aikaa unlockailla. Siihen sitten viela boostit paalle jotka niihin slotteihin voi laittaa.

Siivu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Ilves
Jokos DBG:n laadukas review on ehditty täällä pureskella? Äkkiseltään näyttäisi ettei. downgoesbrown.com

Postiluukku ammolla odottelen vielä viikon päivät. Edelliset kokemukset sarjan pelistä ovat jostain kahdeksan vuoden takaa. Jotain pientä käyttöshokkia saattaa ilmaantua.

Schadowan

Jäsen
Kuulemma online-leagueen mahtuu max 10 jengiä messiin NHL10 32:n sijaan, jos nyt oikein ymmärsin noita EA:n foorumeja. Että näin. Pelataan. Sitten vaan pirusti divareja jatkoajan liigoihin mukaan.

Roimo

Jäsen
Pystyykö NHL 11:ssa NHL-kausia (be a gm, dynasty, mitä näitä nyt on) pelatessa scouttamaan pelaajia Euroopan sarjoista ja tarjoamaan pelaajille NHL tai jopa AHL-sopimuksia? Siis esim. tutkia kesällä viime kauden tilastoja eri euroopan sarjoista ja tarjota hyville pistemiehille soppareita? Vai ovatko SM-liiga ja muut euroopan sarjat periaattessa ollenkaan käynnissä samaan aikaan oman NHL dynastyn tai be a gm:n aikana?

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Onhan tuo todella hyva peli. Eilen pelasin ensimmaiset EASHL pelit ja mahtavaahan se oli. Games room on muuttunut totaalisesti, mutta parempaan suuntaan. Tietokoneen pakit ottavat nyt cross crease syotot pois tehokkaasti. Maalinteko on asiansa osaavalle kuitenkin kohtuullisen helppoa eika tarvitse glitchailla, vaikka kuulemma nekin toimii. Oma pelaajani on vasta overall 71 eika se saa syottojakaan kiinni kuin silloin talloin eika pysty ajelemaan ketaan, mutta kylla sillakin tulosta voi tehda jos sijoittuu oikein. Peli tuntuu nyt palkitsevan entista enemman jaakiekkovaistot, videopeliosaamisen sijaan.

Rännikiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Black & Gold, Philadelphia Flyers
Julkaisupäivä viiden päivän päässä. Demoa täällä hakataan edelleen pahimmat vieroitusoireet tyydyttääkseen.

Mitä nyt seuraillut kokemuksia HUT:sta jenkkifoorumeilla, niin aika hullua meininkiä joidenkin pullamössö-pelaajien kohdalla tuo korttien keräily. Jo parin päivän sisään löytyy kokoelmasta niin Malkinia, Bäckströmiä kuin Seguiniakin. Ja tuo on vasta jäävuoren huippu. Yksi jannu oli laittanu kahden viikon palkan noihin korttipakkoihin. Revi siitä sitten huumoria.
Eräs huhu myös kertoi Ovechkinin lähteneen huutokaupassa 265,000 kiekolla.

Usein nuo rahantuhlaajat silti kompensoivat omaa huonouttaan ostamalla ja hankkimalla hyviä kortteja. Ja niistähän EA tykkää yli kaiken.

Vaikka tuo HUT-meininki nyt näyttää aika vammaselta heti alkuun, niin kyllä ne joukkueet siitä tasoittuu. Ajan myötä pelaajien kontrahdit menee nolliin, jolloin ne jäävät eläkkeelle ja joukkueen joutuu rakentamaan uudelleen. Palkkakatto on aina esteenä tietyissä peleissä, joten tiimiä ei voi myöskään rakentaa pelkästään NHL-pelaajista.

Korttipakat ovat siis lontooksi seuraavanlaisia: (100 MSP = pyöreä 1€)
-----------------------------------------------------------------------
Peewee Pack
Your basic pack of cards earned by playing Hockey Ultimate Team. Contains 6 cards with a small chance at a rare card.
600 pucks (can't be bought with real money)

Standard Pack
This is your Standard Pack for Hockey Ultimate Team. Contains 12 cards (1 rare guaranteed plus a chance for a 2nd rare).
2,500 pucks/80MSP

Jumbo Pack
Better value and double the size of a Standard Pack. Contains 24 cards (4 rares guaranteed plus a chance for a 5th rare).
7,500 pucks/160MSP

Consumable Pack
Consumables only in these limited packs, perfect for growing players and keeping your superstars. (Contains 15 cards with 4 rare cards).
5,000 pucks/80MSP

Free Agent Pack
Add some talent to your team or hang on to one of your superstars with this pack. Contains 3 cards with a small chance at a rare card.
FREE (you can get this after each season)

Draft Pack
Add a player to your team and train him with this pack. Contains 3 cards with a small chance at a rare card.
FREE (you can get this after each season)

NHL 11 Demo Tournament Champ Reward Pack
Congrats on winning the NHL 11 Demo Tournament. Contains 10 cards with 1 rare card.
FREE

NHL 11 Demo Invitation Reward Pack
Thank you for inviting others to play the NHL 11 Demo. Contains 5 cards.
FREE
-----------------------------------------------------------------------

Tuosta on ollut väittelyä, että onko järkevämpää ostaa kolme Standard-pakkaa kuin yksi Jumbo-pakka, sillä hintaa tulee saman verran, ja Standardeja ostaessa saa kuitenkin enemmän kortteja. Toisaalta Jumbon ostaessa saa varmuudella 4 harvinaista korttia ja mahdollisuuden viidenteen, kun kolme Standardia ostaessa saa varmuudella 3 harvinaista ja mahdollisuuden kuuteen harvinaiseen. Jos kerran halvimmastakin pakasta voi saada harvinaisen kortin, niin luultavasti kaikki kortit valitaan satunnaisesti yhdestä isosta kokoelmasta, eikä siis niin, että Jumbolla olisi jokin oma kokoelma, josta kortit valitaan. Sitä en silti tiedä, että saako Jumbosta parempia peruskortteja, jos harvinaiset jätetään pois laskuista.
Itse en oiken osaa vielä sanoa, kumpaa taktiikkaa tulee käytettyä. Standardeista kun on löytynyt Kopitareita ja Rafalskeja sekä '+5 kaikkiin statseihin' -korttikin, joka on paras noista treenikorteista, niin käypää tavaraahan ne ovat.

Innolla odotellaan pelaamista ja korttien keräilyä.

öRRi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Calgary Flames
Ihan täpinöissä tääläkin tuota HUT:n pelaamista odotellaan, mutta vähän kyllä hirvittää myös lukea noita yhteyden pätkimisen aiheuttamia ongelmia offline turnauksissakin.

Itse varmaan alkuun koitan noilla peewee ja standard pakoilla kasa sopivan määrän sopimuskortteja ja jonkinlaisen rungon joukkueeseen, sitten vaan huutokaupasta etsimään omia lempipelaajia remmiin. Ei kyllä yhtään haittaisi, jos peli tulisikin vaikka pari päivää aikaisemmin :D .

Onko mitään tietoa miten vaikeata näitä ilmaisostovälineitä on ansaita? Eli tuleeko ottelusta yksi, päivästä yksi vai tuleeko näitä merkkejä menestyksen mukaan, arpomalla tai jollain muulla keinolla?
Noita EA-puckseja saa pelaamalla. Demossa sai parisataa per turnausottelu keskimäärin ja bonuksia sitten turnausvoitoista jne.

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Nauttikaa, kun vielä ilmaista on...;) Ensi vuonnahan tuo sitten maksaa jo itse moodina, niinkuin FIFA:n parissa jo teki tänä vuonna. Toki toivon että olen väärässä, mutta puhutaan kuitenkin EA:sta, joten...

Itseäni innosti myös fudiksen puolella tuo, mutta aika nopeasti siihen sitten kuitenkin kyllästyi. Positiivisena tuossa että vähän kehitelty tuota ideaa tietyissä asioissa pidemmälle kuin fudiksen puolella.

öRRi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Calgary Flames
Onko mitään tietoa miten vaikeata näitä ilmaisostovälineitä on ansaita? Eli tuleeko ottelusta yksi, päivästä yksi vai tuleeko näitä merkkejä menestyksen mukaan, arpomalla tai jollain muulla keinolla?

EA:n foorumeilla porukka puhuu, että offline turnauksissa saa noin 500 kiekkoa voitosta ja 300 tappiosta jos osaa kikat. Sitten päälle ne turnausvoitot kuten Lynx mainitsi.

korvahiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP (Flyers, D)
VPD:ltä tuli ilmoitus, että peli on jo postitettu. Ei pitäisi kyllä torstaihin venyä, mutta eiköhän se ainakin ajallaan tule.

AJTSS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars, TPS
VPD:ltä tuli ilmoitus, että peli on jo postitettu. Ei pitäisi kyllä torstaihin venyä, mutta eiköhän se ainakin ajallaan tule.

Tuohan olisi loistava uutinen. Voisi tulla jopa tiistaina, melko varmasti keskiviikkona. Mä oon kyllä ihan täpinöissäni :D

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Tätä peliä jo odotellaan vaikka (uusi) pleikkari ei talouteen ole vielä saapunut. Pelin jo kuitenkin ennakkotilasin. Joten huhut Ruissalon kulmilla oli totta ja voin Calcichewin ja kamenskin kauhuksi todeta että JulmaHerkku on palannut. Ja tällä kertaa pysyvästi. Koittaisipa jo julkaisupäivä!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy