NHL 11 (Xbox ja PS3)

  • 376 175
  • 1 596

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Pystyykö NHL 11:ssa muuttamaan omia ohjainasetuksia?

Ei ilmeisesti pysty muuta kuin vaihtamaan valmiit ohjainasetukset Cassiciin, NHL 94 nappeihin sekä johonkin Customiin. Toisaalta en kyllä suosittele nappien vaihtamista, sillä kun opettelee valmiit napit, niin huomaa, että ne on ihan helvetin hyvin suunniteltu. Pelkillä tateilla ja ylänapeilla on todella hyvä pelata.
 
Moi! On tämä nyt sellaista yhtä helvetin tuskailua peliasetusten kanssa, että hermo menee. Ei meinaa millään saada täyteen vauhtiin tuota Be A GM:ää. Apua! Jos on halukkaita, niin heittäkää joku sellaiset asetukset, joilla on oikeasti ilo pelata. Mahdollisimman tasaiset asetukset ennen kaikkea, eli maaleja/jäähyjä sekä itselle että koneelle! Ainoa vaatimus on, että vaikeustaso on superstar ja erän kesto 6-7min. Loput saa sitten kertoa minulle joko tässä ketjussa tai yv:llä...

Kuten huomaatte, hermo on koetuksella, mutta ei sen takia ettei tämä olisi hyvä peli, vaan siksi että minua ei ole luotu testailemaan asetuksia...
 

Aishoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, Turku
Maxell CD-RW levyt ja musiikin siirto Xboxiin

Miten mä sinne saan aikaiseksi biisilistan? (siis ilman että tarvitsee alkaa läppäriä boxiin yhdistämään)
Käytä CD-RW-levyä. Muita keinoja ei ole.

Musiikin siirtoon ei muuten kannata sitten käyttää Maxell CD-RW levyjä (sellasia punasen värisiä, nopeudeltaan 1-4x), se on aivan sama kuin heittäisi rahat kaivoon. Nerolla poltin kyseiselle merkille/levylle audio cd muodossa biisit jotka piti laittaa xboxille, mutta Xbox ei tunnista koko levyä. Aiemmin, oliskohan ollut nhl 09 aikoihin on siirto onnistunut RW levyn avulla, en vain muista enää sitä merkkiä jota käytin tuolloin (oliskohan ollut omcron otcron tai joku sellanen).

Ekaks ajattelin että levyssä on joku vika kun ei Xbox tunnista sitä, mutta haettuani toisen levyn kaupasta oli sama juttu. Enkä kyllä usko että kahta "paskaa" levyä sattuu kohdalle kahdesta eri kaupasta tai muuten täytyy kyllä laittaa lotto vetämään lauantaina.

Onko kenelläkään muulla tullut kyseistä ongelmaa vastaan, ettei Xbox lue CD-RW levyä? Voiko joku suositella jotakin RW levy merkkiä jota uskaltaisi koittaa?

Tänään kolmannen levyn ja tällä kertaa CD-R levyn haettuani, jos tää nyt ei toimi niin, kusen boxin päälle ja tuikkaan koko paskan tuleen-mentaliteetillä, sain kuin sainkin poltettua tarvittavat pelikatkomusat levylle ja sitä kautta Xboxiin, joten pelaaminen voi alkaa.

Nimim. Kiusa se on pienikin kiusa
 

Wawesaka

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Roster update (PS3)

Hankin pelin vajaa viikko sitten (pleikkarille, kuten otsikko kertoo) ja siitä lähtien olen tuskaillut noiden kokoonpanojen kanssa.
Nohevana poikana luin jostain, että kokoonpanot päivittyvät, kun aloittaa online-ottelun. Niinhän ne tekivätkin, mutta sitten menin aloittamaan HUT:in, jota ennen peli kysyi, että palautetaanko oletuskokoonpanot. Painoin, että hölmöyksissäni, että "juu" ja sinnehän ne hienosti ladatut rosterit hävis johonkin.
Online-pelit ei luonnollisestikaan enää päivitä kokoonpanoja, siellä ne on ihan kunnossa, mutta miten saan nämä uusimmat kokoonpanot palautettua tuohon offline-peliin? Olen kolunnut noita valikoita jo hetken, mutta en vaan löydä sieltä minkäänlaisia työkaluja niiden päivittämiseen/päivityksen palauttamiseen...
 

The_Trooper

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hankin pelin vajaa viikko sitten (pleikkarille, kuten otsikko kertoo) ja siitä lähtien olen tuskaillut noiden kokoonpanojen kanssa.
Nohevana poikana luin jostain, että kokoonpanot päivittyvät, kun aloittaa online-ottelun. Niinhän ne tekivätkin, mutta sitten menin aloittamaan HUT:in, jota ennen peli kysyi, että palautetaanko oletuskokoonpanot. Painoin, että hölmöyksissäni, että "juu" ja sinnehän ne hienosti ladatut rosterit hävis johonkin.
Online-pelit ei luonnollisestikaan enää päivitä kokoonpanoja, siellä ne on ihan kunnossa, mutta miten saan nämä uusimmat kokoonpanot palautettua tuohon offline-peliin? Olen kolunnut noita valikoita jo hetken, mutta en vaan löydä sieltä minkäänlaisia työkaluja niiden päivittämiseen/päivityksen palauttamiseen...

Oliko siello jossain kokoonpanojenhallinnassa kohta josta voi painaa "palauta oletuskokoonpanot"? Tämän jälkeen kun menet online-matsiin niin pitäisi päivittää kokoonpanot uudelleen.
 
Siis oikeasti, nyt alkaa kärsivällisyys loppua noiden peliasetusten kanssa... Kaikki kokoonpanot jne on nyt viimeisen päälle valmiina kauden alkuun, mutta sitten ne asetukset... Ei perkele! Ei kehtaa enää mennä edes testailemaan niitä, koska hermo siinä vain menee.

Ei kukaan kehtaa kertoa slidereita, joilla itse pelaatte ja että ne ovat mahdollisimman realistiset? Please!
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Siis oikeasti, nyt alkaa kärsivällisyys loppua noiden peliasetusten kanssa... Kaikki kokoonpanot jne on nyt viimeisen päälle valmiina kauden alkuun, mutta sitten ne asetukset... Ei perkele! Ei kehtaa enää mennä edes testailemaan niitä, koska hermo siinä vain menee.

Ei kukaan kehtaa kertoa slidereita, joilla itse pelaatte ja että ne ovat mahdollisimman realistiset? Please!

Mitä haet "realistisuudella"?

Itselläni on saakelin vaikeat asetukset, viis realismista kunhan vain joutuu hakkaamaan sormet verillä ja parempi vielä jos joutuu heittelemään tavaroita kun on niin vaikeaa.
 
Mitä haet "realistisuudella"?

No sanotaanko vaikka, että haluan syventyä NHL-maailmaan mahdollisimman realistisesti. Mitä iloa on siitä, jos kone vie pelitapahtumia lähes jokaisessa pelissä ja että niiltä ei saa kiekkoa pois? Itse tyydyt vain katselemaan sitä syöttörallia sivusta. Se ei ole realistista NHL-kiekkoa. Pitää tulla tunne, että peli kulkee päästä päähän ja tunne siitä että sillä hetkellä ollaan kuin oikeassa NHL-pelissä...

Toki muutama paska peli saa tulla kaudessa, mutta pelien tasaisuus ennen kaikkea on tärkeintä. Sopiva määrä maaleja/laukauksia/jäähyjä, niin silloin peliä on ilo pelata. Ei jatkuvaa yksipuolista näytöstä, suuntaan eikä toiseen.
 

kamenski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No sanotaanko vaikka, että haluan syventyä NHL-maailmaan mahdollisimman realistisesti. Mitä iloa on siitä, jos kone vie pelitapahtumia lähes jokaisessa pelissä ja että niiltä ei saa kiekkoa pois? Itse tyydyt vain katselemaan sitä syöttörallia sivusta. Se ei ole realistista NHL-kiekkoa. Pitää tulla tunne, että peli kulkee päästä päähän ja tunne siitä että sillä hetkellä ollaan kuin oikeassa NHL-pelissä...

Toki muutama paska peli saa tulla kaudessa, mutta pelien tasaisuus ennen kaikkea on tärkeintä. Sopiva määrä maaleja/laukauksia/jäähyjä, niin silloin peliä on ilo pelata. Ei jatkuvaa yksipuolista näytöstä, suuntaan eikä toiseen.

Kokeile näillä linkki EA:n forumille. Itse olen Be a GM:ää näillä silloin tällöin pelaillut. Tulokset vaihtelee mukavasti, välillä voitan 6-0 ja välillä häviän samoin lukemin. Yritän tosin itsekin pelata "oikeaa" lätkää tietokonetta vastaan eli en rusettiluistele ja käytä hyväkseni CPU:n konemaisuutta.

Laukauksia tulee yleensä 20-30 per tiimi. Tietokonekin hukkaa varmoja maalipaikkoja. Välillä tietokone edelleen vetää syöttöralleja hyökkäyspäädyssä ja ihan älyttömiä (älyttömän hienoja) maaleja klap-klap kuvioiden päätteeksi, mutta nekin saa yleensä estettyä jos ei höntyile missä sattuu.

Maalit tulee suhteellisen realistisesti. CPU veska ei ota kaikkea kiinni.

Ärsyttävin piirre näillä settingeillä on CPU:n peruuttelu siniviivojen välissä jos sen saa tukittua. Lähtevät turhan usein peruuttelemaan omaa päätyä kohti ja neppailevat siellä keskenänsä. Jos eivät sitä tee niin heittävät roikkuja päätyyn mihin eivät ikinä ehdi. Eli tavallaan joutuu antamaan vähän tasoitusta tietokoneelle sillä että "päästää" ne kiekon kanssa omalle alueelle. Tosin tulee se aika hyvin ominkin voimin.

Jos ei syöttäminen ole sulla hanskassa niin pistä apuja lisää pass assistiin ja pass receptioniin, muuten ei omat jampat saa kertakaikkiaan mitään kiinni jos syötöt ylipäätään kohdalle osuvat.
 

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Yhteen EASHL-boost slottiin tarvitsee pelata ja voittaa onlinematsi Ultimate hockey liigaa. No, vastaan tuli joukkue täynnä gaborikkeja, ja mullahan tietysti on 60 rankkisia pelaajia. Lähdin siis pelaamaan vastaiskujen kautta, ja ensimmäisen erän puolessa välissä olin rankonut 3-0 tauluun. Kaveri lähtee enkä siis saa voittoa. Mitä vittua? Pitääkö mun antaa armoa täynnä staroja olevalle joukkueelle, jotta voin saada tuon boost slotin?

Edit: No nyt oli voitto kirjautunut, mutta slottia en ollut saanut. Pitääkö siis voittaa 60 minuutin matsi, jotta saan sen. Huoh.

Edit2:

Peli numero 2. 4-2 turpaan Stamkoseja täynnä olevalta joukkueelta. Vastustajalla lagasi pahiten mitä olen Änäriä pelatessa nähnyt. Vielä vittumaisempaa on, että kaikki maalit olivat vetoja. Mun pitää päästä ensin maalin lähelle näillä Grünneilla, että on sauma ohittaa mokke.

Peli numero 3. Jee, vastustajan ykköskentässä on vain 80, 77 ja 78 -arvoiset pelaajat. 2-2 tilanne, 3 minuuttia peliä jäljellä. Saan YV:n. Alkaa kuulua trööööööööööööööööööt kajareista, ja peli tilttaa siihen. Mitä vittua oikeesti mun pitää kestää yhen boost slotin takia?
 
Viimeksi muokattu:

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Peli numero 3. Jee, vastustajan ykköskentässä on vain 80, 77 ja 78 -arvoiset pelaajat. 2-2 tilanne, 3 minuuttia peliä jäljellä. Saan YV:n. Alkaa kuulua trööööööööööööööööööt kajareista, ja peli tilttaa siihen. Mitä vittua oikeesti mun pitää kestää yhen boost slotin takia?

Tiedän tunteen. Itellä meni joku 6-7 HUT-matsia ennen kuin kyllästyin ja ostin ton paskan slotin. Voidaan ottaa joku päivä HUT:a vastakkain niin saat sen voiton siitä?
 

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Tiedän tunteen. Itellä meni joku 6-7 HUT-matsia ennen kuin kyllästyin ja ostin ton paskan slotin. Voidaan ottaa joku päivä HUT:a vastakkain niin saat sen voiton siitä?

Kyllä se valo löytää sinne tunnelin päähänkin joskus :) Ehdin tuuletella ennen peliä, kun huomasin, että vastustajalla oli vain 83, 80, 80 ykköskenttä. No, olin 3-0 -johdossa kolmannessa erässä, kun maalivahtini aloitti imuroinnin. 2 siniviivavetoa upposi, mutta kolmatta ei sentään. 3-2 -voitolla tuli achievement meikälle. Olen iloinen.

Tuntuivat minunkin pelaajat muuten paljon nopeammilta NHL-kaukalossa. Ensimmäiset neljä peliä menivät isossa kaukalossa, ja siellä oli vaikea estää Crosbyt purjehtimasta. Nyt kun pääsi viimein NHL-kaukaloon, niin sain pidettyä puolustuksen kasassa ja voittohan sieltä napsui :)
 

JPriest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Onko tässä pelissä todella niin, että jos kaveri pelaa sarjaa ja haluttaisiin pelata siten, että minä otan hänen vastustajan joukkueen hallintaani niin tämä ei onnistu? ja jos onnistuu niin miten?
 
Suosikkijoukkue
Bruins
Nonniin. Pelasin paikallispelin Rangersseja vastaan ja turpaan tuli. Dipietrolle 8 laukausta mistä 5 sisään. Lundqvist toisessa päässä 38 laukausta ja 2 päästettyä. Melkein jo luulin löytäneeni hyvät asetukset, mutta ei. Muuten ollut pelit suht tasaisia, mutta kai näitä sitten välillä tulee?

Omien tuntemuksien mukaan NHL-10:ssä löytyi hyvät asetukset paljon helpommin.
 

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos
Nonniin. Pelasin paikallispelin Rangersseja vastaan ja turpaan tuli. Dipietrolle 8 laukausta mistä 5 sisään. Lundqvist toisessa päässä 38 laukausta ja 2 päästettyä. Melkein jo luulin löytäneeni hyvät asetukset, mutta ei. Muuten ollut pelit suht tasaisia, mutta kai näitä sitten välillä tulee?

Omien tuntemuksien mukaan NHL-10:ssä löytyi hyvät asetukset paljon helpommin.

Tekoäly.

Sä osaat puolustaa hemmetin hyvin, MUTTA tekoäly tekee paikoista 90% varmuudella AINA. Siksi mennyt hermot niin helkkarin monta kertaa BeA-pelimuodoissa yms. Online ainoa syy miksi peliä edes kannattaa pelata.
 
No nyt löytyi asetukset ja näillä mennään, vaikka mikä tulisi. Ei auta valittaa.

Tämän hetken saldo: 10o 3v 7h. Neljässä viime pelissä olen tehnyt yhden maalin, toki nämä olivat kaikki vieraspelejä, mutta eihän se jumalauta kelpaa selitykseksi. Selänne ei pysy koskaan koko kautta ehjänä, mitäs menee sinne maskiin maalin eteen... Meinaan vaan että ikävästi napsahtaa lämärit käsille ja taas ollaan kuukausi sivussa!!! Ei oikein ratkaisijoita meinaa löytyä maalisaldostani päätellen. 13 maalia kymmenessä pelissä. Haha. Joskus tulee hetkiä, jolloin ei oikeasti tiedä, mitä sen kiekon kanssa tekisi.

Kyllä, Anaheim Ducks on paska joukkue ja peli vaatii kärsivällisyyttä. Mutta täältä tullaan vielä, apinan raivolla eteenpäin...
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Itselläni menee kanssa hermot kyseiseen peliin. Pelaan NHL:lää ja Be a GM modea. Ensinnäkin suurin vitutus on, että peli pysähtelee tappeluiden jälkeen minullakin. Lisäksi peleissä saa taklauksista koko ajan jäähyjä. Pelaan Calgaryllä ja kun Regehrillä tai Sarichilla jysäyttää vastustajan laitaan niin aina tulee 2min ryntäämisestä tai jostain vastaavasta. Kunnon SM-Liiga säännöt siis.

Kolmas vitutus on hyökkäyksiinlähdöt. Mikä siinä on, että kaikkien hyökkääjien pitää leikata ristiin ihan miten sattuu ja vaihdella kaistoilta toiselle? On meinaan pakilla syöttösuunnat vähissä kun kaikki hyökkääjät ovat sumpussa keskiympyrässä! Onneksi tuossa saa tehtyä omia kuvioita, joten nyt on "viivelähdöt" korjattu meikäläisen pelikirjaan oikeaoppisiksi
 

Red Wursti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, AIK, TPS(sympatiat)
alkaa hieman vittutamaan itseäkin NHL11.

Pelailen Be a GM:n juttua NY Islanderssilla ja Rick Di Pietron torjuntaprosentti on säälittävä 78%.
Todellakin turhauttavaa pelata kun omalle veskarille menee lähes jokainen lussuveto ja sitten torjuu jotain gameseivereitä.
viimeisin matsi päätty 7-5 voittoon mutta laukaukset vietiin suvereenisesti 42-12.
Ylivoimalla tuli tehtyä 6 häkkiä joten se toimii mutta maalivahti ei yhtään.

Todellakin turhauttavaa ja voipi olla että NHL11 lähtee gamestoppiin tai muuhun vastaavaan pelikauppaan.
 
Todellakin turhauttavaa ja voipi olla että NHL11 lähtee gamestoppiin tai muuhun vastaavaan pelikauppaan.

Älä luovuta, sinun pitää vain löytää oikeanlaiset asetukset. Näillä asetuksilla joilla pelaan, niin minun ykkösveskarin torjuntaprosentti on 13 pelin jälkeen vähän päälle 89%... Ja vaikeustaso on superstar. Ota vaikka joskus yv:llä yhteyttä, niin saat halutessasi minun asetukset testiin...

Niin ja tuon viimeisimmän avautumisen jälkeen katkaisin tappioputken komeasti ja nyt on päällä kolmen pelin voittoputki... :) Näin ne tilanteet muuttuu!
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Tämä peli aiheuttaa niin vitusti antipatioita ihan oikeaankin elämään, ettei ole tottakaan. Pelkästään tämän pelin takia en voi enää sietää Calgary Flamesia ja pelaajista Flames-pakki Whitea, Columbus-hyökkääjä "hamburger-Umbergeria", saati muutamia muita.
Vittu, että vituttaa taas.
Toki, kun itse pelaa paskasti, on helppo etsiä syitä vittuuntuneisuuteen muista joukkueista.
Nimimerkki "14 sek ennen loppua yksin läpi, veskari kaffelle ja ylärimaan, vastahyökkäyksestä vastustajalle ripulimaali ja peli 2-1 7,9 sek ennen loppua".
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Ei näitä änäreitä voi kyllä tuota tekoälyä vastaan pelata jos haluaa mielenterveytensä pitää. Siksi olenkin siirtynyt ihan täysin online-peleihin. EASHL:ää tulee pelattua paljon ja nyt olen pelannut myös satunnaisia online-matseja ja rankkariskaboja. Todella viihdyttävää vaikka välillä kiehuukin bugimaaleja hakkaavien räkänokkien kanssa.

Äsken oli hyvä matsi onlinessa. Itse pelasin Phoenixilla johon olen kiintynyt Bryzgalovin vuoksi. Vastassa oli kaksi jannua jotka ottivat Calgaryn. Puolustuspäässä sai kyllä tehdä todella hommia, sillä kahdestaanhan se on kiva sahata niitä takatolppamaaleja. En ihan pärjännyt vaikka pelasin omasta mielestäni hyvin ja tein muutaman komean maalinkin. Tuloksena 6-4 tappio. Sai vääntää ihan tosissaan ja tappiosta huolimatta jäi ihan hyvä fiilis näin jälkikäteen.
 

Sambody

Jäsen
Joo onhan tässä kyllä ihan naurettava tekoäly. Maalivahdit eivät saa mitään kiinni ja vaikka saisivat niin viimeistään omien pakkien peruuttelu oman moken syliin kaiken maailman 1v2 hyökkäyksissä pitää huolen että alkaa kiehumaan aina tasaisin väliajoin. Pelaan lähinnä BaP:ia ja maalivahtien torjuntaprosentit ovat huikeat: Steve Mason 87,3% ja Niklas Treutle 82,1%.

Just pelasin pelin missä Kings teki 4(!) alivoimamaalia. Kaikki samalla tapaa eli yks mies tuo kiekon alueelle, missä sitä odottaa kaksi minun joukkueen pakkia ja itse annan parhaani mukaan painetta takakarvauksella. Ei vain auta kun pakit pudottelee yhteistuumin aina maalivahdin alueelle asti kunnes vastustaja pääsee ampumaan p-pisteiden välistä yläpeltiin. Tuo on ihan helvetin ärsyttävää eikä taida olla mitään parannuskeinoa tuolle? Toinen ärsyttävä piirre on ettei hyökkääjät tule omalle alueelle auttamaan yhtään ennen kuin vastustajan pakit tulevat sinne. Pikkasen pistää vihaksi, kun olisi helppo paikka ottaa yksinäiseltä hyökkääjältä omalla alueella kiekko pois tiiviillä viisikkopuolustuksella niin siellä omat hyökkääjät venailevat hyökkäyssinisellä kunhan vihu saa vaihdon tehtyä loppuun, jonka jälkeen tulevat kaiken hyvän lisäksi vielä 'omien miestensä' jäljessä puolustamaan.

Muutenkin on hieman slidereita säädettävä, koska tällä hetkellä oma moke imasee kaikki vähänkin jaloista lähtevät rannari ripulit viivalta vaikka muuta maskia ei olisikaan. Hyökkäyspäässä ei tälläisiä ohjaimen heittelyä aiheuttavia asioita ole vaikkakin onkin ihan naurettavan näköistä, kun omat pelaajat jököttävät kuin paska hangessa eikä minkäänlaista kiekottoman pelaajan liikettä ole havaittavissa.
 

Mdawg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Itse pelaan pelkkaa HUT:a. Tietokonetta vastaan lopetin pelaamasta latkapeleja viime vuoden tekeleen jalkeen ja tana vuonna kokeilin ja samaa roskaahan se edelleen on.

Tosin myos HUT:ssa menee monesti hermot eika vahiten noiden saatanan maalivahtien takia. Itsella oli Nabokov maalissa, tuunattuna 93 arvoilla ja sille meni lahes kaikki sisaan. Sitten sain jumbosta Luongon ja se pelasi pari pelia hyvin, mutta sen jalkeen se alkoi imemaan kaikki maaliin. Bravuurina tietty jo tuolla HUT-ketjussa mainittu peli, jossa Luongo sylki nelja perakkaista vetoa eteensa ja kaikki riparit olivat maalissa.

Lisaksi nama sabarannailijat vituttavat onlinessa...ja pelkkia takatolppasyottoja hakijat.
 

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Ei näitä änäreitä voi kyllä tuota tekoälyä vastaan pelata jos haluaa mielenterveytensä pitää. Siksi olenkin siirtynyt ihan täysin online-peleihin. EASHL:ää tulee pelattua paljon ja nyt olen pelannut myös satunnaisia online-matseja ja rankkariskaboja.

Kyllä joillain tuntuu menevän mielenterveys myös online peleissä, jos vastustaja ei pelaa itselle mieluisalla tavalla. Jos vastustaja tekee maalin koko ajan samalla tavalla, hän pelaa väärin, eikä se ole mikään vaihtoehto, että itse ei osaa puolustaa. Tai sitten valitetaan vain siitä, kun vastustajan peli ei ole oikean jääkiekon näköistä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös