Pystyykö NHL 11:ssa muuttamaan omia ohjainasetuksia?
Miten mä sinne saan aikaiseksi biisilistan? (siis ilman että tarvitsee alkaa läppäriä boxiin yhdistämään)
Käytä CD-RW-levyä. Muita keinoja ei ole.
Hankin pelin vajaa viikko sitten (pleikkarille, kuten otsikko kertoo) ja siitä lähtien olen tuskaillut noiden kokoonpanojen kanssa.
Nohevana poikana luin jostain, että kokoonpanot päivittyvät, kun aloittaa online-ottelun. Niinhän ne tekivätkin, mutta sitten menin aloittamaan HUT:in, jota ennen peli kysyi, että palautetaanko oletuskokoonpanot. Painoin, että hölmöyksissäni, että "juu" ja sinnehän ne hienosti ladatut rosterit hävis johonkin.
Online-pelit ei luonnollisestikaan enää päivitä kokoonpanoja, siellä ne on ihan kunnossa, mutta miten saan nämä uusimmat kokoonpanot palautettua tuohon offline-peliin? Olen kolunnut noita valikoita jo hetken, mutta en vaan löydä sieltä minkäänlaisia työkaluja niiden päivittämiseen/päivityksen palauttamiseen...
Siis oikeasti, nyt alkaa kärsivällisyys loppua noiden peliasetusten kanssa... Kaikki kokoonpanot jne on nyt viimeisen päälle valmiina kauden alkuun, mutta sitten ne asetukset... Ei perkele! Ei kehtaa enää mennä edes testailemaan niitä, koska hermo siinä vain menee.
Ei kukaan kehtaa kertoa slidereita, joilla itse pelaatte ja että ne ovat mahdollisimman realistiset? Please!
Mitä haet "realistisuudella"?
No sanotaanko vaikka, että haluan syventyä NHL-maailmaan mahdollisimman realistisesti. Mitä iloa on siitä, jos kone vie pelitapahtumia lähes jokaisessa pelissä ja että niiltä ei saa kiekkoa pois? Itse tyydyt vain katselemaan sitä syöttörallia sivusta. Se ei ole realistista NHL-kiekkoa. Pitää tulla tunne, että peli kulkee päästä päähän ja tunne siitä että sillä hetkellä ollaan kuin oikeassa NHL-pelissä...
Toki muutama paska peli saa tulla kaudessa, mutta pelien tasaisuus ennen kaikkea on tärkeintä. Sopiva määrä maaleja/laukauksia/jäähyjä, niin silloin peliä on ilo pelata. Ei jatkuvaa yksipuolista näytöstä, suuntaan eikä toiseen.
Peli numero 3. Jee, vastustajan ykköskentässä on vain 80, 77 ja 78 -arvoiset pelaajat. 2-2 tilanne, 3 minuuttia peliä jäljellä. Saan YV:n. Alkaa kuulua trööööööööööööööööööt kajareista, ja peli tilttaa siihen. Mitä vittua oikeesti mun pitää kestää yhen boost slotin takia?
Tiedän tunteen. Itellä meni joku 6-7 HUT-matsia ennen kuin kyllästyin ja ostin ton paskan slotin. Voidaan ottaa joku päivä HUT:a vastakkain niin saat sen voiton siitä?
Nonniin. Pelasin paikallispelin Rangersseja vastaan ja turpaan tuli. Dipietrolle 8 laukausta mistä 5 sisään. Lundqvist toisessa päässä 38 laukausta ja 2 päästettyä. Melkein jo luulin löytäneeni hyvät asetukset, mutta ei. Muuten ollut pelit suht tasaisia, mutta kai näitä sitten välillä tulee?
Omien tuntemuksien mukaan NHL-10:ssä löytyi hyvät asetukset paljon helpommin.
Todellakin turhauttavaa ja voipi olla että NHL11 lähtee gamestoppiin tai muuhun vastaavaan pelikauppaan.
Ei näitä änäreitä voi kyllä tuota tekoälyä vastaan pelata jos haluaa mielenterveytensä pitää. Siksi olenkin siirtynyt ihan täysin online-peleihin. EASHL:ää tulee pelattua paljon ja nyt olen pelannut myös satunnaisia online-matseja ja rankkariskaboja.