NHL 10 (Xbox360 & Ps3)

  • 274 540
  • 1 202

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Toivottavasti noita hanskauksia nyt ei ole sitten joka vihellyksen jälkeen ja tavallaan väkisin väännetyn oloisia kahnauksia. Sellaisissa kohdissa siis jossa ei normaalissakaan ottelussa tapahdu mitään vääntöä vastapuolten kesken.

Kyllä ne mun mielestä tuossa tuli ihan siitä jos veti kiekon veskaa kohti vihellyksen jälkeen ja siitä kun Bostonin kaveri yritti koukkia kaverin silmän irti. Tietenkin ihmispelaajat voi niitä aloittaa koska vain joten ei kyllä mua vastaan kannate Livessä pelailla.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
http://pelaajalehti.com/2009/07/28/nhl-10-uunituoreita-kuvia-nyt-taalla/

Uusia kuvia tässä. Täytyypä sanoa että uusi Be A GM-moodi näyttää todella hyvältä ja kovana etenkin kovana NHL-fanina nuo puhelut muilta GM:ltä ja aidomman näköiset treidit näyttävät todella lupaavalta ja hyvältä.

Toki vasta kuvia, mutta huh huh että odotan peliä jo...
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
odotan peliä jo...

Sama homma täällä! Erityisesti odotan sitä, että pääsee mättämään veljen kanssa kautta SM-Liigassa kaksin. Veli ei suostu muulla kuin Ilveksellä siihen hommaan, joten minulle ei jää muuta mahdollisuutta kuin pelata HIFK:lla. Tosin ei se huono vaihtoehto ole! Dynastiaa tulee tietysti pelattua siinä sivussa, mutta joukkue menee harkintaan myöhemmin.

Mikä se julkaisupäivä nyt oli? Onko jo varmistunut?
 

Anzi23

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers ja Oulun Kärpät
VPD ja Konsolinet ilmoittavat päivämääräksi 24.9. En sitten tiiä kumpi on oikea.
Yleensä EA:n NHL-pelit on julkaistu about siinä 20. - 24.9. Euroopassa ja noin viikkoa ennen Pohjois-Amerikassa. Muistuu itselle helposti mieleen, sillä minun synttärit on aikalailla samoihin aikoihin joka vuosi tuon julkaisupäivän kanssa. :P Eli uskoisin, että tuo 24.9. on lähempänä totuutta täällä vanhalla mantereella.
 

Schadowan

Jäsen
USA:n julkistamispäivä tuo 15. päivä.

http://www.vgreleases.com/Xbox360/ReleaseDate-296607.aspx

Tuolla Eurooppaan 30. päivä vasta merkitty.

Jahas, sitten joku voisi heittää vinkkejä, että mitä kautta kannattaisi peli tilata, koska turha tuota kahta viikkoa on antaa jenkeille etumatkaa:) Eikun siis, tuollahan on 29.10 merkattu tuo ilmestymispäivä, joka ei kyllä mitenkään voi pitää paikkaansa. Nojoo kuitenkin, mistähän tuo peli kannattaisi tilata?
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Jahas, sitten joku voisi heittää vinkkejä, että mitä kautta kannattaisi peli tilata, koska turha tuota kahta viikkoa on antaa jenkeille etumatkaa
No ainakin nyt alkuun kannattaa muistaa että Jenkkien pelit ovat aluekoodattu heidän konsoleilleen ja eurooppalaisten meidän konsoleillemme.
(ellei ole Region Free, jota tämä tuskin on)
 

Tanskanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No ainakin nyt alkuun kannattaa muistaa että Jenkkien pelit ovat aluekoodattu heidän konsoleilleen ja eurooppalaisten meidän konsoleillemme.
(ellei ole Region Free, jota tämä tuskin on)

PS3:lla kaikki pelit toimii kaikkialla, oli hommattu mistä tahansa.
En sit tiedä miten Boxilla toimii tuo aluekoodaus.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
PS3:lla kaikki pelit toimii kaikkialla, oli hommattu mistä tahansa.
En sit tiedä miten Boxilla toimii tuo aluekoodaus.
Sori joo, unohdin tuon PS3:n, jota myös käsitellään tässä ketjussa. Tosiaan sen konsolin NHL:n voi tilata halutessaan heti ilmestyessään Jenkeistä, tai sieltä Kanadasta jossa pelit taisi olla halvempia...
Mutta siis X360:lla varmasti tuleva NHL10 on aluekoodattu.
 

ipaz

Jäsen
Jumangega, mutta tuota Be a GM juttua on sitten odotettu. Näyttää todella hyvältä tuossa pätkässä. Pelaamista ainakin riittää ja toivotaan että moodi myös toimii. Onko missään julkaistu vielä mitä muita liigoja peliin tulee? Elitserien, SM-Liiga, DEL, Tsekin liiga, KHL?? Sveitsin sarja olisi hyvä saada mukaan, siellä kun pelaa kuitenkin ihan pelimiehiäkin.

Itse olen seonnut jo kauan sitten rosteripäivityksiin ja Petr Puckin blogisivusta tulee nyt EA:n virallinen rosteripäivityskanava. Siis niille jotka jaksavat tradeja ja CAPSeja itse vääntää.

Pari kuukautta pitäis vielä jaksaa odottaa, mutta onneksi tuo 09 oli jo sen verran hyvä, että sen kanssa vielä jaksaa.
 

TaoTao

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Littman on tuupannut Tuubiin neljä uutta gameplayvideota plus yhden jorinapätkän. linkki 1. pelivideoon

Nyt näytettiin tuota uutta syöttöjuttua vähän enemmän, etenkin tuo tyhjään tilaan syöttäminen selkeästi muuttaa pelin luonnetta. Tuo oli hienoa nähdä, että nyt syöttöjä oikeasti katkotaan sekä pakkien että maalivahtien toimesta, epätarkat syötöt pomppivat loogisesti sekä luistimista sekä mailoista ja pelaajat vaikuttivat aika hyvin tietoisilta että missä kiekko aina matkaa.

Loppupuolella oli taas Littmannin karvauspelihehkutuksia, mutta muutamat molarien torjunnat jäivät kaivelemaan. 4. videossa helppo kilpitorjunta perinteisesti tiputettiin viereen, ja vitosvideossa oli vanha tuttu kilvestä molarin pään yli -torjunta. Toki molemmat torjuttiin hienosti loppuun, Mason pelasti upeasti uudella torjunnalla jälkimmäisen, mutta eikö molarit voisi noita korkeita kiekkoja torjua jotenkin muuten, kuin pompauttamalla ne oman selkänsä taakse? Ja kun noita ainakin 09:ssä tuli välillä useampia pelissä.

Kaikkiaan aika mukavasti uutta, peli vaikuttaa melko huikealta. Todella vaikea kestää tätä odotusta. Tulis nyt jo.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Totta. Odotukset on korkealla. Pari kuukautta sitten alkoi olemaan huono maku tulevasta pelistä, mutta nyt taas parien videoiden kautta alkanut buumi nousemaan.
NHL09 yksi ärsyttävimmistä piirteistä oli maalivahdin tapa olla katkomatta syöttöjä, jotka menevät vierestä ohi. Tämän ansioista takatolpalta oli helppo heittää kiekko reppuun. Tälläiset pienet viat pitäisi saada korjattua ja niin on ilmeisesti tapahtumassa. Myös maalivahdin magneettiselkä ottaa edelleen pannuun. Kiekko pomppii maalivahdin maskin, niskan, selän päällä ja kun tämä kaatuu selälteen, niin kiekko liimautuu alle. Oikeasti se liukuisi maaliin tai ainakin jonnekin muualle.
Masonin torjunta oli kyllä hieno. Vähän vaan sellanen tunne, että suurin osa noista Masonin lyönneistä menee maaliin ja ensimmäisessä päivityksessä se bugi korjataan.
Parissa videossa oli edelleen näitä curveshotteja ja Jordan Staalin ollessa saadessa reboundin eteensä hän vetää salibandymaisen kiertovedon tässä tapauksessa selän ollessa maalia kohti.

Tulis jo !
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Itse olen seonnut jo kauan sitten rosteripäivityksiin ja Petr Puckin blogisivusta tulee nyt EA:n virallinen rosteripäivityskanava. Siis niille jotka jaksavat tradeja ja CAPSeja itse vääntää.
Toihan olikin hieno sivu. Saa itse fiksailtua helpohkosti pelin kuntoon heti, eikä tarvi odotella sitä pakollista ~kuukautta EA:n rosteripäivitykseen. Toki noita tulokkaita saa varmasti näpytellä illan tunnit.. Hieno yksityiskohta (09) oli maalivahdeille oikeat varusteet, koska ilmeisesti EA on nekin jotenkin osannut laittaa ihan mielivaltaisesti suurimmaksi osaksi (tosin btw ei tuollakaan ihan kaikki pidä paikkaansa, kuten Valiquetten musta erkka).
Mitä muuten tarkoittaa EA:n virallinen rosteripäivityskanava, verrattuna esim. tuohon NHL09-sivuun...?

Kyllähän noita Youtube tms -videoista hyvät fiilikset saa päälle tulevaa peliä varten. Toivottavasti nyt ei mitään isoja pettymyksiä tulisi.

Onko muuten vieläkään kukaan tietoinen, onko myös 10:ssä mukana tämä omien musiikkien lisäysmahdollisuus (Boxilla)...?
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Kaikki ovat varmaan jo nähneet Youtubeen ladatut uudistusten esittelyvideot?

Itseäni jäi pahasti vaivaamaan kuinka hyökkäyskulmasta takaisin viivalle pelatuissa kiekoissa maalille menevä hyökkääjä jäi jatkuvasti maalivahdin ja maalin väliin. Vaikka kuinka korostettiin "back to the point" kuvioiden olevan parasta hyökkäyspelissä.
Kuinka usein näätte Liigassa pelattavan näin? Aivan.

Koneen ohjaama maalivahti tulee valtavasti vastaan, mutta toivottavasti ei nähdä enempää peli-iloa nakertavaa maalivahdin heittäytymistä, kuin 09:ssä.
 

ipaz

Jäsen
Mitä muuten tarkoittaa EA:n virallinen rosteripäivityskanava, verrattuna esim. tuohon NHL09-sivuun...?

Itseasiassa se on mun oletukseni sivulla olevan tekstin perusteella:

With the fast approaching release of NHL 10, we are proud to announce that we will keep updating the roster for the NHL 10 game by EA Sports.

Eli tuo jamppa on sen verran kova noita pelaaja-arvoja tuunamaan, niin vaikuttais että EA on palkannu sen töihin. Eihän tuokaan toki täydellinen ole, mutta näyttää kiinnostus olevan sellaista luokkaa että mm. tämän kesän draftin ykköskierroksen on vääntänyt...

http://petrpuck09.blogspot.com/2008/09/draft-caps.html

Varusteet ja pelinumerot tuo laittaa viimekauden perusteella. Kukas sitä nyt osaisi arvata minkä merkkisillä hanskoilla Viktor Hedman syksyllä pelaa :)
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Eli tuo jamppa on sen verran kova noita pelaaja-arvoja tuunamaan, niin vaikuttais että EA on palkannu sen töihin.

Tarkottaisikohan tuo siis sitä, että tuo jäbä naputtelee uusia pelaajia ja siirtoja tuonne reaaliajassa ja sitten ne samaiset pelaajat samoine arvoineen tulee siinä EA:n rosteripäivityksessä, jonka voi sitten aika-ajoin ladata Livestä.

Hienoa! Lähde tosin olisi kiva tietää/nähdä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös