NHL 10 (Xbox360 & Ps3)

  • 275 312
  • 1 202

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Toivotaan että NHL 11 päästään uuteen pelimoottoriin, jossa uudistetaan kaukalon koko ja kiekon oma fysiikka. Kiekko elää heikosti, liian ennalta-arvattavasti ja yllätyksettömästi. Kaukalon koko on niin valtavan iso, että tilaa on kokoajan liikaa, vaikka tuollaiset laitaväännöt ja muut nahinat tulisi mukaan. Alueelle saa tuotua kiekon todella helposti, melkein aina niin tahtoessaan.
 

Visnovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång, alltid. Vaahteralehdet. HCK.
Be a GM

Itseä ainakin polttelee eniten tämä GM-mode. Tuossa eilen katsoin videon, jossa kerrottiin lisää tästä uudesta pelimuodosta. Itselle oli ainakin uutta, että nyt pystyt trade-deadlinella vaihtelemaan vuoroja, ja pelaajia kesken varauskierrosten! Pystyt myös seuraamaan juniorien pelejä, ja sitä myötä varaamaan heitä, kun tiedät mitä he osaavat.

Mahtava arvo-lisä tähän pelimuotoon on vielä se, että voit aloittaa fantasiadraftilla. Se tuo oman mielenkiinnon heti alusta lähtien, sillä siinähän sitten voi joukkue kuin joukkue ottaa voittajajoukkueen heti alussa. Erittäin suurella mielenkiinnolla odotan tätä mestariteosta.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Konsolifin:n X360-puolella villit ja erittäin epäviralliset huhut pyörittelisivät NHL10:n demon ilmestyväksi ensi tiistaina 18. pvä. Tämä kuvakaappaus EA:n sivuilta ilmeisesti pohjana huhulle.

Olisihan se ihan kiva kieltämättä saada demo ajoissa, kun joskus se on ilmestynyt itse pelin jälkeen ja joskus ei ollenkaan.
 

Visnovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång, alltid. Vaahteralehdet. HCK.
Konsolifin:n X360-puolella villit ja erittäin epäviralliset huhut pyörittelisivät NHL10:n demon ilmestyväksi ensi tiistaina 18. pvä. Tämä kuvakaappaus EA:n sivuilta ilmeisesti pohjana huhulle.

Olisihan se ihan kiva kieltämättä saada demo ajoissa, kun joskus se on ilmestynyt itse pelin jälkeen ja joskus ei ollenkaan.

Olisi myös todella mukava tietää, milloin PS3:lle saataisiin tämä demo ladattavaksi. Tekisi niin mieli kokeilla tätä NHLn sarjan tulevaa kuopusta.
 

devil29

Jäsen
Suosikkijoukkue
pikkuseurat
Sain erittäin luotettavalta taholta eilen tietooni että peli ilmestyy 28.8!!!. Enkä epäile lähdettäni ollenkaan koska kyseessä on henkilö joka ei huvikseen asioita keksi. Ainut mikä hämää on se että netissä ei mitään infoa asiasta löydy, ja jos minä siitä tiedän niin luulis että joku muukin tietäis ja olis sen jossain julkistanu. Mutta olen asiasta 95,5% varma. Jätän sen 4,5% kuitenkin auki siltä varalta että olen ymmärtänyt vääriin tai jotain. Ja kyseessä ei ollut demon julkkaripäivä, sen tajusin kysyä. Vaan ihan kokopelistä oli kyse.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sain erittäin luotettavalta taholta eilen tietooni että peli ilmestyy 28.8!!!. Enkä epäile lähdettäni ollenkaan koska kyseessä on henkilö joka ei huvikseen asioita keksi. Ainut mikä hämää on se että netissä ei mitään infoa asiasta löydy, ja jos minä siitä tiedän niin luulis että joku muukin tietäis ja olis sen jossain julkistanu. Mutta olen asiasta 95,5% varma. Jätän sen 4,5% kuitenkin auki siltä varalta että olen ymmärtänyt vääriin tai jotain. Ja kyseessä ei ollut demon julkkaripäivä, sen tajusin kysyä. Vaan ihan kokopelistä oli kyse.
Xboxille vai playstationille tuo julkaisupäivä? Epäilen kyllä vahvasti tuota päivämäärää, mutta hienoa jos pitää paikkansa!
 

Oakley

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punanutut
Eikös NHL ole viime vuosina ilmestynyt syyskuun loppupuolella? Ainakin tälläinen muistikuva minulle on jäänyt. Mutta toivottavasti ilmestyisi tämän kuun lopussa.
Demo ilmestyy ilmeisesti ensi tiistaina xboxille..
 

Anzi23

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers ja Oulun Kärpät
Eikös NHL ole viime vuosina ilmestynyt syyskuun loppupuolella? Ainakin tälläinen muistikuva minulle on jäänyt. Mutta toivottavasti ilmestyisi tämän kuun lopussa.
Demo ilmestyy ilmeisesti ensi tiistaina xboxille..
Kyllä. Niin pitkälle kuin muistan, niin EA:n NHL-sarjan pelit on julkaistu syntymäpäiväni tuntumassa eli noin 20. - 30.9. Epäilen kyllä suuresti tuota devil29:n mainitsemaa julkaisupäivää, mutta mikäli pitää paikkaansa niin loistava homma!
 

Herke

Jäsen
Seuraavat lähteet ilmoittavat julkaisupäivät seuraavasti:

Tilt Pelaajanpelikauppa: 17.9
Verkkokauppa.com: 26.8

Monessa luki vain: Syyskuu
 

Matsku

Jäsen
Täältä meni tilaus Verkkokaupan kautta. Täytyy tosiaan toivoa, että se ilmestyy jo tuolloin 26. pvä tätä kuuta. Hieman kuitenkin epäilyttää, miksi peli ilmestyisi Verkkokaupassa kuukautta ennen muita pelikauppoja (muiden sivujen päivämäärien mukaan).
 

Visnovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång, alltid. Vaahteralehdet. HCK.
NHL 10:n julkaisupäivä 28.8? Epäilen suuresti... Niinkauan, kuin itse olen peliä pelannut, on se ilmestynyt aina syys/lokakuussa. Demo voisi olla mahdollinen tässä kyseisessä ajankohdassa (28.8), jota en epäile. Jos kuitenkin julkaisupäivä olisi 28.8, miksi ei Easportsin sivusto näytä sitä? Available September 15th...
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Todella outo päivämäärä kyllä, mutta tilaukseen lähti tuolta kautta. Perun tilauksen jos ei tule (mitä todennäköisemmin kyllä ei varmasti tule) tuolloin ennen syyskuuta. Soitin vielä jopa verkkokauppaan ja siellä myyjä sanoi että näin on heille maahantuoja ilmoittanut, että 26.8. tulee peli myyntiin.
 

devil29

Jäsen
Suosikkijoukkue
pikkuseurat
Soittelin nyt itekki vielä toiselle kaverille joka on töissä gigantissa ja on kuulemma aivan varma että ilmestyy tämän kuun puolella. Aikavälillä 25-29 tätä kuuta. Joten pakko kait tuota on sit uskoa.

Itsekkin tiedän että se on tullu yleensä syys-loka kuun vaihteessa. Mut oisko tässä jotenki siitä kiinni että saataisiin jo ekat roosteripäivitykset ennen kauden alkua. Tai viimestään samana päivänä ku uudet rookiet on pelannu ekat pelinsä.
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Itse varasin eilen Gamestopista pelin ja puhuivat siellä ainakin Syyskuun 30. päivästä PS3:lle. Toki kusen varmaan housuun, jos ensi viikolla jo ilmestyy. En tähän kuitenkaan jaksa uskoa vaikka nykyaikana päivityksien avulla saadaankin peliä korjailtua pitkin kautta.
 
Viimeksi muokattu:

The G

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves ja Calgary Flames
Eipäs vielä hosuta.

Minä arvelen, että maahantuojalla on nyt käynyt virhe. Siellä on vahingossa tullut 28.8. vaikka pitäisi olla 28.9. Ja nyt tätä päivämäärää on levitetty faktana informereissa jälleenmyyjille sitten typon kanssa.

15.9. pelin julkkari on ollut alusta lähtien videoissa ja kaikissa vähänkään virallisissa julkaisuissa. Ja parissa paikassa EU julkaisu on piiretty kohtaan 30.9.

Joten pelkään, että saamme NHL10:n vasta 28.9. täällä Euroopassa...
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Eipäs vielä hosuta.

Minä arvelen, että maahantuojalla on nyt käynyt virhe. Siellä on vahingossa tullut 28.8. vaikka pitäisi olla 28.9.

Tuossa on syy jota itsekin epäilen.

Tottakai sitä toivoisi, että tulisi aiemmin, mutta eiköhän sekin ole parempi, että testaillaan nyt demoa ensin hieman ja sitten kun kaikki jenkit on haukkunu ja antanu palautetta bugisesta demosta niin ehtivät korjata virheet ennen kokonaisuuden jakoon laittamista.

Hyvältä kyllä vaikuttaa ja be a gm-mode kiinnostaa todella paljon. Toivottavasti vaan ei käy kuten be a pro modelle, että jaksaa sen 30 peliä pelata kun tajuaa, että olet änärin ykkösvitjassa ja tehosi 50+10 kun kukaan muu ei tee maalia tai mitään muutakaan huomattavaa.
 

Ben Marco

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks
Heittäkääs (hatusta) joku linkki, mistä voisi ennakkotilata tuon PS3-version orkkiskansilla...
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Kieltämättä hiukan erikoiselle kuulostaisi että peli julkaistaisiin (mm. markkinoinnin kannalta) aikana, jolloin itse NHL ei ole vielä lähelläkään alkamista ja rosterit oikeassakin elämässä vähän mitä sattuu. Mielessä täytyy myös pitää ettei kaikki saa ladattua rostereita netistä oikeiksi kun se aika tulisi.
En usko.

Suuren maailman tapaan muuten NHL10:llä on oma Twitter-kanava uutisia varten.

Taisi toi demon tiistain ilmestymispäiväkin olla vain ankka.
 

The G

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves ja Calgary Flames
http://www.play.com/Games/Xbox360/4-/9923971/NHL-10/Product.html

Play.comin tietojen mukaan julkkarit EU:ssa on 9.10.2009...

Ja jos "orkkis kansilla" haluaa, niin Play.comista saa - ja ihan kyllä samana päivänä kuin muualla EU:ssa ja ilman US tullia ja rahtia. Viime vuonna kävi niin, että Play.comista tilanneet saivat pelin päivän etuajassa postiluukusta kuin muut kaupoista.
 

Visnovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång, alltid. Vaahteralehdet. HCK.
Tuosta lyhyehköstä videosta sain sellaisen kuvan, että kun pelaat Be a Prota, aloitat jostain junnusarjasta, mahdollisesti jopa suoraan AHLstä, ja sitten sinut varataan "junnupelin" esitysten mukaan NHLään. Pitääkö paikkaansa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös