http://www.easports.com/nhl09/blog.jspMilloinkohan tuo päivitys on tulossa Xbox versiolle? Onko tietoa.
Tuolta löytyy paljon tietoa tuosta uudistuksesta. Ajankohta on "viikon tai kahden sisällä".
Kun nyt noista uudistuksista puhutaan, niin tuli mieleen yksi asia, joka on todella ärsyttävää NHL'09 Xboxilla.
Onko normaalia, että kun yritän sitoa pelaajaa laitaan, niin siitä alkaa tappelu erittäin helposti. Itselläni ainakin tappelupainike sijaitsee samassa nappulassa, oletuksena. Onko muillakin näin, oletteko kenties vaihtaneet näppäimiä tms?
Tämä on tosiaan raivostuttavaa, varsinkin tietokonetta vastaan. Yrität vähän laittaa virveliä kainaloon, niin heti saat olla painimassa jonkun kovanaaman kanssa.
Tuohan on vähän kuin oikeassakin jääkiekossa. Mitä hemmettiä sitä pitää koukkia? Jos koukkii väärää tyyppiä saattaa joutua vastaamaan teoistaan.
Sijoittukaa paremmin niin ei tarvi turvautua mihinkään koukkaamiseen.
Pelaatko liian pitkiä vaihtoja? Itse olen aikakin huomannut, että ylipitkät vaihdot laskevat tuota arvosanaa...Mikä on team play tuossa be a pro moodissa? Itse olen playmakerina ja viljelen lättyjä kaikille jne mutta saan koko aika arvosanaksi C-luokkaa. Mitä pitäisi tehdä?
Pelaatko liian pitkiä vaihtoja? Itse olen aikakin huomannut, että ylipitkät vaihdot laskevat tuota arvosanaa...
Vielä sellainen kysymys että onko iällä väliä tässä. Laitoin pelaajani ikäisekseni, eli melkein 30, kehittyykö hitaammin? Olisi hyvä tietää ajoissa, nyt ei ole kuin vajaa 10 matsia pelattuna. Aloitan varmasti alusta mikäli urakehitys tyssää tässä heti lähiaikoina.
Vielä sellainen kysymys että onko iällä väliä tässä. Laitoin pelaajani ikäisekseni, eli melkein 30, kehittyykö hitaammin? Olisi hyvä tietää ajoissa, nyt ei ole kuin vajaa 10 matsia pelattuna. Aloitan varmasti alusta mikäli urakehitys tyssää tässä heti lähiaikoina.
Team playhin vaikuttavat myös jäähyt, paitsiot, syötönkatkot, taklaukset, laukaukset maalia kohti jne. Eli todella moni osa-alue. Yksikin jäähy tiputtaa oman kokemuksen mukaan templayn ainakin B:n.Mikä on team play tuossa be a pro moodissa? Itse olen playmakerina ja viljelen lättyjä kaikille jne mutta saan koko aika arvosanaksi C-luokkaa. Mitä pitäisi tehdä?
Team playhin vaikuttavat myös jäähyt, paitsiot, syötönkatkot, taklaukset, laukaukset maalia kohti jne.
On kyllä maalimäärät romahtaneet uuden päivityksen jälkeen.....Ennemmin se vanha versio bugimaaleineen kuin uusi päivitys missä ei tule ollenkaan maaleja.
Mikäli näin käy myös XBoxin kohdalla niin helvetin hyvä juttu! Jos oikeasti haluatte käydä kilpaa siitä kumpi ehtii kolmen erän aikana tehdä enemmän bugirannari-maaleja niin palatkaa vaikka 08:n pariin. Lepuutan laukkuani.
Kyllä se mielipide muuttuu, jos Boxillakin tulee sama muutos.