NHL 09 (xbox360 & ps3)

  • 171 345
  • 868

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Kokeilin tuossa päivällä laittaa peliä päälle, kunnes ennen valikkoja tämä käskee minua lataamaan jonkun päivityksen, 1.01 version NHL09 19MB.
Noh siinä odottelin ja odottelin, mutta lataus ei prosentista 1 liiku mihinkään..
Alhaalla lukee: Et voi suorittaa taustalatausta tälle sisällölle.
Lopulta tämä sanoo, että tapahtui virhe latauksen aikana(80710723).

Siihenkö pelaaminen loppui?


Toi 80710723 on kai jonkin sortin yhteysvirhe. Onko sulla avattuna ne portit purkissa jotka manuaali neuvoo avaamaan? Itselläni oli ongelmia online-rostereiden lataamisessa. Avasin portit ja homma alkoi skulaamaan.
 

Kaberle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Maple Leafs, Chelsea
On kyllä maalimäärät romahtaneet uuden päivityksen jälkeen. Netissä lähes kaikki pelit päättyy 1-0 tai 2-1. Usein jopa 0-0. Ihan perseestä. Vetoja on lähes mahdotonta saada edes maalia kohti. Rupeaa vituttamaan kun kenttä on yhtäkkiä täynnä "olli julkusia" mitkä ei osu edes päätylaitaan. Ennemmin se vanha versio bugimaaleineen kuin uusi päivitys missä ei tule ollenkaan maaleja. Sentään vielä sunnuntaina pelit päättyi 4-2 tai 5-3 tai 3-2. Realistisiin numeroihin. Päivityksen jälkeen prkl Fifassakin tulee enemmän maaleja.

edit. Heti kirjoituksen jälkeen tuli jo kaiken kruunu. 1-0 voitettiin ja pelin ainut maali 98 minuutil. Hiukan puuduttavaa. Eli siis rankkarikisa on poistettu ja tilalle jatkoaikaa maaliin asti. Sinällään hyvä uudistus, jos ei tarvisi pelata 0-0 sataa minuuttia.

edit2. Aina vaan paranee. Seuraavassa pelissä ainut maali 5. jatkoerän viimeisellä minuutilla. En jaksa edes laskea monta minuuttia tarvi tahkota vittu yhden maalin eteen! Tässä saa kohta varata koko illan edes yhtä peliä varten.
 
Viimeksi muokattu:

Fedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Coyotes
Huomasin saman, muutaman kokaillun jälkein sain sen lataamaan peräti 8%.
Mutta ei hätää, ei pelaaminen siihen lopu. Kun käynnistät pelin ja tulee ruutu jossa pyydetään lataamaan päivitys painat vain pallo-nappia eli keskeytät päivityksen ja sitten pelaat ihan normaalisti. Oletan siis että sinullakin on PS3 versio.

Painamalla palloa, pääsen kyllä pelaamaan henkilökohtaista dynastyani, mutten pääse onlineen, koska tämä tarjoaa tätä päivitystä heti siinä, kun koittaa päästä onlineen.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Milloinkohan tuo päivitys on tulossa Xbox versiolle? Onko tietoa.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
"If Vision Control is pressed, you do not throw a hit when in
front of the attacking net. This helps with rebound shots."

Tämä on helvetin hyvä. Multakin lähtisi varmaan puolet jäähyistä pois, jos tämä olisi ollut alusta lähtien.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Tuolta löytyy paljon tietoa tuosta uudistuksesta. Ajankohta on "viikon tai kahden sisällä".

Ai ai..tässähän on paljon loistavia kohtia. Tärkeimpänä ehkä seuraava:

"The jersey on the EASHL side select screen is more visible than
the team logo. This will make it easier for people to see when jersey
colors clash
"

Meikäläisen vanhasta töllöstä ei ainakaan erota oikein noita paitojen väriä ja on meinaan kohtalaisen vittumaista pelata jos molemmilla joukkueilla on lähes identtiset valkoiset paidat päällä.

Taklauksia tuunattu - hyvä. Mun Be a Pro snaipperilla (checking 55) vetelee ihan älyttömiä pommeja tuossa EASHL:n peleissä. HYvä myös tuo laukausten tarkkuudeen säätäminen. Toivottavasti enää ei se rannari sinisen jälkeen uppoa joka kerta ihan yläkulmaan.

Pahin bugimaali taitaa edelleen pysyä pelissä..harvoin sitä toki käytetään ja on se helpompi estää kuin 08:n slappassmaalit.
 

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
Kun nyt noista uudistuksista puhutaan, niin tuli mieleen yksi asia, joka on todella ärsyttävää NHL'09 Xboxilla.

Onko normaalia, että kun yritän sitoa pelaajaa laitaan, niin siitä alkaa tappelu erittäin helposti. Itselläni ainakin tappelupainike sijaitsee samassa nappulassa, oletuksena. Onko muillakin näin, oletteko kenties vaihtaneet näppäimiä tms?
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Kun nyt noista uudistuksista puhutaan, niin tuli mieleen yksi asia, joka on todella ärsyttävää NHL'09 Xboxilla.

Onko normaalia, että kun yritän sitoa pelaajaa laitaan, niin siitä alkaa tappelu erittäin helposti. Itselläni ainakin tappelupainike sijaitsee samassa nappulassa, oletuksena. Onko muillakin näin, oletteko kenties vaihtaneet näppäimiä tms?

Tämä on tosiaan raivostuttavaa, varsinkin tietokonetta vastaan. Yrität vähän laittaa virveliä kainaloon, niin heti saat olla painimassa jonkun kovanaaman kanssa.

Miksi tappelun aloittamista ei ole toteutettu esimerkiksi painamalla molemmat takaliipasimet yhtäaikaa pohjaan tai jokin liipasin ja koukkunappi. Itse olen kyllä yrittänyt ihmetellä saisiko tota jotenkin vaihdettua, mutta enpä ole löytänyt.
 

#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK
Tämä on tosiaan raivostuttavaa, varsinkin tietokonetta vastaan. Yrität vähän laittaa virveliä kainaloon, niin heti saat olla painimassa jonkun kovanaaman kanssa.

Tuohan on vähän kuin oikeassakin jääkiekossa. Mitä hemmettiä sitä pitää koukkia? Jos koukkii väärää tyyppiä saattaa joutua vastaamaan teoistaan.
 

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
Tuohan on vähän kuin oikeassakin jääkiekossa. Mitä hemmettiä sitä pitää koukkia? Jos koukkii väärää tyyppiä saattaa joutua vastaamaan teoistaan.

?? '09:ssä tuo nimittäin tapahtuu melkein joka kerta, kun yrität sitoa ukkoa laitaan? Vai tapahtuuko sun mielestä tuokin oikeassa jääkiekossa useinkin, kun pistät äijän laitaan, ettei ihan vapaasti pyöri kulmissa?
 

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
Sijoittukaa paremmin niin ei tarvi turvautua mihinkään koukkaamiseen.

Aargh. Siis miksi nyt kokoajan sekoitetaan johonkin koukkaamiseen. Haluan sitä äijää seinälle, niinkuin todella usein tehdään ihan livenäkin. Eli sidotaan vastustajan hyökkääjä laitaa vasten. Tämä ikävä kyllä tapahtuu samasta napista, kuin tappelun aloittaminen. Seuraus on, että n. 90% yrityksistä aloittaa tappelun.

Olen yllättynyt, että tämä ominaisuus ei häiritse juurikaan muita. Noh, kai itse sitten arvostan liikaa tuota realistista toimintamallia.
 

Disaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs
Yhdyn kyllä tuohon että tuolle sitomiselle/koukkaamiselle pitäisi oikeasti olla ihan oma nappi. Kaipaisin myös sellaista ominaisuutta, että ennen tappelun alkua lukisi tappeluun osallistuvien osapuolten nimet. Välillä käy niin että aivan väärät kaverit tiputtaa hanskat jäähän, mikä on ihan vitun ärsyttävää.

Päivitykseen ei harmikseni ollut korjattu sitä, ettei pelistä voi lentää pihalle. Selostajat puhuvat siitä huolimatta, että joku lensi pihalle, vaikka kyseisen kaverin peli vielä jatkuukin. Tosin, onhan tuossakin jotain realistista, aivan kuin olisi Linkku selostamassa, tai jotain.

Noh, toivottavasti sitten ensi syksynä...

Tuskinpa.
 

Mr.Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flopit
Mikä on team play tuossa be a pro moodissa? Itse olen playmakerina ja viljelen lättyjä kaikille jne mutta saan koko aika arvosanaksi C-luokkaa. Mitä pitäisi tehdä?
 

Quagmire

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, SoJy
Mikä on team play tuossa be a pro moodissa? Itse olen playmakerina ja viljelen lättyjä kaikille jne mutta saan koko aika arvosanaksi C-luokkaa. Mitä pitäisi tehdä?
Pelaatko liian pitkiä vaihtoja? Itse olen aikakin huomannut, että ylipitkät vaihdot laskevat tuota arvosanaa...
 

Mr.Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flopit
Pelaatko liian pitkiä vaihtoja? Itse olen aikakin huomannut, että ylipitkät vaihdot laskevat tuota arvosanaa...

Siitä se näköjään johti. Vaihtu heti A:ksi vaikken ylipitkiä vaihtoja äsken pelannutkaan.

Helvetin ärsyttävää muuten kun joutuu tappeluun ja sitten koutsi antaa positiivista palautetta siitä että herätti joukkueen mutta samalla negatiivista koska otti turhan jäähyn.

Sori jos tästä kaikesta on keskusteltu. Tänään hankin pelin ja en ole tätä ketjua aiemmin lukenut, enkä taida sitä alusta alkaa lukemaankaan.
 

Mr.Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flopit
Vielä sellainen kysymys että onko iällä väliä tässä. Laitoin pelaajani ikäisekseni, eli melkein 30, kehittyykö hitaammin? Olisi hyvä tietää ajoissa, nyt ei ole kuin vajaa 10 matsia pelattuna. Aloitan varmasti alusta mikäli urakehitys tyssää tässä heti lähiaikoina.
 

Noel#93

Jäsen
Suosikkijoukkue
ManU
Vielä sellainen kysymys että onko iällä väliä tässä. Laitoin pelaajani ikäisekseni, eli melkein 30, kehittyykö hitaammin? Olisi hyvä tietää ajoissa, nyt ei ole kuin vajaa 10 matsia pelattuna. Aloitan varmasti alusta mikäli urakehitys tyssää tässä heti lähiaikoina.

Be A Pro-moodissa aloitusikä on automaattisesti 18 (tai 19), joten tällaiset 30+ jannut voivat kehittää itseään ihan rauhassa. Eli ei siis iällä väliä, ainakaan NHL09 maailmassa =).
 

dal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ne parit
Vielä sellainen kysymys että onko iällä väliä tässä. Laitoin pelaajani ikäisekseni, eli melkein 30, kehittyykö hitaammin? Olisi hyvä tietää ajoissa, nyt ei ole kuin vajaa 10 matsia pelattuna. Aloitan varmasti alusta mikäli urakehitys tyssää tässä heti lähiaikoina.

Mun mielestä asettamasta iästä riippumatta pelaajan lähtöikä näyttäis olevan 19vuotta, ainaski omalla äijällä normi be a proota pelatessa moiset tiedot oli, vaikka "oikeesti" ikää onkin enemmän.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mikä on team play tuossa be a pro moodissa? Itse olen playmakerina ja viljelen lättyjä kaikille jne mutta saan koko aika arvosanaksi C-luokkaa. Mitä pitäisi tehdä?
Team playhin vaikuttavat myös jäähyt, paitsiot, syötönkatkot, taklaukset, laukaukset maalia kohti jne. Eli todella moni osa-alue. Yksikin jäähy tiputtaa oman kokemuksen mukaan templayn ainakin B:n.
 

Jippo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Team playhin vaikuttavat myös jäähyt, paitsiot, syötönkatkot, taklaukset, laukaukset maalia kohti jne.

Ja näistähän saa raportin ottelun jälkeen painamalla liipaisinta ruudussa, jossa kerrataan plussat ja miinukset. Pitkien vaihtojen välttäminen on kyllä joskus hankalaa puuhaa.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
On kyllä maalimäärät romahtaneet uuden päivityksen jälkeen.....Ennemmin se vanha versio bugimaaleineen kuin uusi päivitys missä ei tule ollenkaan maaleja.

Mikäli näin käy myös XBoxin kohdalla niin helvetin hyvä juttu! Jos oikeasti haluatte käydä kilpaa siitä kumpi ehtii kolmen erän aikana tehdä enemmän bugirannari-maaleja niin palatkaa vaikka 08:n pariin. Lepuutan laukkuani.
 

Tanskanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mikäli näin käy myös XBoxin kohdalla niin helvetin hyvä juttu! Jos oikeasti haluatte käydä kilpaa siitä kumpi ehtii kolmen erän aikana tehdä enemmän bugirannari-maaleja niin palatkaa vaikka 08:n pariin. Lepuutan laukkuani.

Kyllä se mielipide muuttuu, jos Boxillakin tulee sama muutos.

Kyse nyt ei ole mistään rannarimaaleista(joka muuten toimii vieläkin, mikäli tuurilla tähtäys osuu kohdalleen).

Nyt poikittaissyötöstä saa vain kahdella tavalla maalin, ja se on todella tuurista kiinni.
A.) Syöttö tulee maalin takaa, eikä maalivahti tai pakki pääse väliin.
B.) Syöttö menee moken mailan ali aivan maalinnurkalle. Eli periaatteessa syötön vastaanottajan tarvii vaan siirtää kiekko tyhjään maaliin, ei vetää.

Eli, eli... Maalintekoa ei ole korjattu poistamalla bugeja. Se on korjattu... Arviolta... Puolittamalla syöttötaidon teho, sekä laukaustarkkuus.
Lisäksi maalivahtii torjuu oikeastaan jokaisen one-timerin ja oikittaissyötön.
Eli ainoa toimiva maalintekotyyli on juuri mainitsemasi rannari. Siinäkin tarvii nyt vaan tuuria, kun laukaukset menee mihin sattuu.

Lisäksi tuntuu, et mailannosto joa pokechek olis rukattu toimimaan paljon paremmin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös