Ensialkuun suuri kiitos nim.Saikka:lle joka jeesasi minulle roterit kuntoon. Nyt on hymyä kun Bäckströmit ja muut rookiet viilettää mukana.
Sitten pientä tarinaa; Nimittäin menin päivällä varoilta katsomaan mitä se lyhin 3kk kultaLive maksaisi lähimarketissa jonka nimi alkaa C:llä... Noh, siellä yllättäen oli kun olikin niitä latauslipukkeita myynnissä, mutta ei minkäännäköistä hintaa niille. Kysyin sitten joltain siinä osastolla hääräävältä ja se lämäsi niihin ~23euron hintalapun. Epähuomiossa/epätietouttaan kuitenkin yksi niistä koteloista oli 12kk jäsenyys joka sai myös saman hintalapun.
Siinä katselin vähän aikaa että mitäs tämä nyt on ja ajattelin että täytyyhän sitä ainakin koittaa kun nyt oli niin hyvä "tarjous". Siitä lampsin kassalle (tehtyäni muut ostokset joiden takia kaupassa olin) niin kassalla tietysti tulee viivakoodista se rapia 65 euroa hinnaksi. Sitä sitten kysymään kassaneidolta että miten on ja hirveä puhelinrumba päälle, koska neidolla ei ollut hajuakaan mikä edes kyseinen juttu oli. No loppujen lopuksi joku sai sieltä toisesta päästä koneeltaan kaivettua päätelmän että on mennyt jotenkin 3kk:n hinta siihenkin ja vaihtoehdot jäivät maksaa se tai skippaus. Valitsin jälkimmäisen.
Jäi vaan mietityttämään että mikä todennäköisyys olisi ollut että olisi hintalapun hinnalla saanut tuotteen... Hintalappu kuitenkin oli niiden hälytinmuovien sisässä, jota se myyjäkin toisteli useasti sinne puhelimeen. Eikös jollain kaupalla ainakin ollut mainoslauseenaan joku sellainen että saa hintalapun hinnalla tuotteen... No kuitenkin, koittaahan kannatti, nyt kävi näin, sain vaan aikaani tuhlattua ja jonon pysäytettyä kassalle.
Sitten toiseen asiaan; kuten ylempänä totesinkin palstatoverilta apu löytyi, joten rosterit sain ladattua (kaiken sen Xboxin päivitysten jälkeen). Sitten ajattelin ryhtyä hurjaksi ja päätin siinä kun johdot kiinni olivat että koitan ensimmäistä kertaa millaista se Live-pelaaminen nyt oikein on ja valitsin sen nopean "etsi pelikaveri ja pelaa" -vaihtoehdon. No kone löysi jonkun rangersfan1234:n mulle vastustajaksi ja siinä aikamme joukkueita sumplittua pääsimme pelaamaan. Kaiuttimista alkaa kuulua jotain ihmeen nuoren pojan/tytön ininää ja muutenkin kuulosti että se pelaisi kesken perheen päivällisen sitä. Aluksi en edes tajunnut että se ihme ininä oli jonkun elävän olennon äännähtelyä, mutta päädyin siihen että kyllä se englantia oli.
Siis mitä ihmettä, pitäisikö mulla olla jotkut maunoahoset korvilla myös, että pääsisisin jakamaan tämän perheen ruokailun keskelle omia pelikirja-analyysejäni??!! Saako tuon (kauheuden) jotenkin pois, vai kuuluuko yleinen rupattelu noihin sessioihin?? Ai niin, se peli. Se kesti siihen saakka että se vastustaja oli vetänyt kerran maalivahtiani kohden ja sitten vastustajani otti hatkat ilmeisesti koska kovasta huhuilustaan huolimatta ei musta kuulunut mitään. Ajattelin että ei helvetti ja en tiennyt pitäisikö nyt itkeä vai nauraa. Se Live-testaus oli tämänpituinen.