NHL 08 (360 ja PS3)

  • 76 741
  • 504

agee

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ja jottei totuus peliälystä pääse unohtumaan, tuli tossa pelattuani mieleen, että minkä vitun takia omat pelaajat luistelee vaihtoon juuri silloin kun olis hyvä hyökkäys menossa..? Ja sit toinen. Mikä ääliöpelaaja on aina paitsiossa, varsinkin sillon jos kiekko karkaa keskialueelle ja pitäs tehdä uus hyökkäys, niin joku juutalainen jää maaliverkkoihin jumiin. Ja kyse on siis nhl08 ps2 versio...paskaa!!

Mua rupee muuten ne hallin musiikitkin vituttamaan. Ne on ollu samat jo nhl96:sta asti ja selostajat jauhaa sitä samaa paskaa vuodesta toiseen. UAAAARGH!!

Onneks huomen saa pleikka kolmoselle nhl2k8...:D

Mihin on jätetty jälkipelit? Entä vitosen jäähyt +pelirangaistukset jostain muustakin ku tappelemisesta...? Vitun hyvä tekoäly
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Sama firma sen tuottaa, joten kovin kummonen se ei voi PS3:lle olla, luulisin. Mutta en voi oikeen tuomita, mutta jos jossain pääsis koittaan. mutta ps2:versio ihan !!!!ka...!

Huhhuh...

Näyttäisi siltä, että et kovin paljoa ole perillä uusien ja "vanhojen" konsolien eroista. Ihan voin kertoa, että PS3/XBOX360 versiot ovat n. 5 miljoonaa kertaa parempia. Ihan kaikessa.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Sama firma sen tuottaa

Niin tuottaa, mutta eli ryhmä tekee. Kyllähän esim. Sony on julkaisijana/tuottajana vaikka kuinka monessa pelissä, pitäisikö ne siis kaikki niputtaa samaan kastiin. NHL08 uusilla konsoleilla on täysin eri peli ja tähän mennessä paras jääkiekkopeli mitä on tehty. Esim. 2k-sarjan vastaavaa(tämä demon perusteella) selvästi parempi. Toki 2k-sarjan pelikin on paljon parempi kuin PS2/PC versio NHL08:sta.
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
mjoo, mutta esim fifa08, jonka ostin pleikka3:lle oli ihan susi sekin. Sekin oli ea:n käsialaa, joten ....odotukset on aika pohjalla. :)

Usko nyt vaan ihan rohkeasti, että kyllä se NHL 08 on aivan helvetin hyvä peli next gen -konsoleilla.
 

Fiiu

Jäsen
Täytyy nyt itsekin tänne "avautua" ja kertoa samaa mitä muutkin: next-gen 08 on kyllä aivan eri planeetalta kuin muut, 07 jäi vielä 2k7:lle mutta 2k8:n demon perusteella tein päätöksen EA:n puolelle (tosin viime vuonna 07:n hankin koska sitä hehkutettiin, oli kuitenkin vähän pettymys).

Tämä 08 on kyllä aivan huikea, vielä kun oppisi puolustamaan hyvin. Hyökkäyspelikin sujuu jo jotenkin, ja kyllä tässä upeita maalintekokuvioita saa aikaan. Harmi kun niitä ei voi tallentaa ja laittaa esim. Liveen tms. näkyville, kuten käsittääkseni 2k8:ssa homma toimii.

Pelivinkkejä tosiaan kaivattaisiin puolustukseen, jos jollakulla on jotain kertoa. Pro-tasolla itse pelailen ja tuntuu itselle toistaiseksi riittävän. Pataan tulee niin että soi, välissä tosin pari voittoakin kilahtanut tilille.
 

depre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs, FC Barcelona, Helsingin Joker
Ei niitä sinne tule vaan ne löytyy ihan pelin menusta.

Joko siellä on päivitetyt uudet? Olen asiasta vähän isompaa uutista odottanut ja säästellyt tuota 1kk livelappuani. Pääsisi uutta dynastya aloittamaan, ei jaksaisi käsin alkaa säätämään joukkueita kuntoon.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Ei niitä sinne tule vaan ne löytyy ihan pelin menusta.
No niin joo, noh, onko siellä sitten jo päivitettyä rosteria? Ja samalla lisäkyssäriä, onko jollain mahdollisesti ylimääräistä sellaista lyhyttä koekoodia liveen jolla saisi nuo päivitettyä? Ja jos ei, niin onko se 3kk Liveä lyhyin? Eikös tuo kaikella idioottimaisuudellaan vielä tässä 08:kin vaadi kultatiliä??
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
On nyt tullut kaverilla NHL08 PS3:lla pelattua ja täytyy sanoa, että on hieno peli. Mitään tiettyä maalikikkaa ei ole ja hienosta maalista tulee helvetin hyvä olo. Tähän lisäksi erittäin onnistunut rankkari toteutus niin homma on selvä.

Paras NHL koskaan ikinä missään.
 

Mietsuslav

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mitään tiettyä maalikikkaa ei ole ja hienosta maalista tulee helvetin hyvä olo.
Leftin kaverilla kun luistelee oikeata laitaa, kääntyy b-pisteen kohdalla keskelle ja vetää pitkällä ranteella oikeaan ylänurkkaan, niin aika hyvin uppoaa. Rightin pelaajalla tietysti toisin päin. Tosin olen pelannut vasta pro-tasolla ja toivon, ettei kovemmalla tasolla onnistu yhtä helposti. Pahimmillaan Rita paukutti Ässiä vastaan 7+0 tehot 7-2 päättyneessä pelissä. Olen kyllä pyrkinyt käyttämään tuota tyyliä vähemmän, mutta aina sitä kuitenkin tiukoissa matseissa tulee tehtyä.

Eilen tuli vihdoin luotua gold-tili liveen ja on se vaan helvetisti siistimpää pelata kaveria kuin tekoälyä vastaan. Tänään täytyy hakea PES kaupasta. Vieläkö EB Gamesilla on se vaihtotarjous voimassa? Jostain luin, että olisi mennyt jäihin, mutta sitten kuitenkin joku oli onnistunut vaihtamaan.
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Tänään täytyy hakea PES kaupasta. Vieläkö EB Gamesilla on se vaihtotarjous voimassa? Jostain luin, että olisi mennyt jäihin, mutta sitten kuitenkin joku oli onnistunut vaihtamaan.

Kyllä ne mulle ainakin viikonloppuna sanoi, että se on kuun loppuun asti - eli huomiseen....
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Oon vähän daiju

Mut hei, voisko joku vähän jelpata? Eli siis vääntää rautalangasta kun mulle toi Xbox on niin tuore vielä (n.1kk). Aina kun menee lIveen niin se kysyy että päivitetäänkö kokoonpanot? Toki aina siihen vastaan että kyllä mutta kysymys sitten onkin se että päivittääkö se ainoastaan Liven kokoonpanot vai koko pelin myöskin siis sillain että voin aloittaa kauden niillä uusilla kokoonpanoilla? Ja jos näin on niin onko ne siellä automaattisesti vai pitääkö jotenkin hakea jostain? Kiitos hirmusti =)
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Eilen ei ainakaan ollut kun katsoin.
Kiitos tiedosta. Kauanpa kestää...

Onko muuten tästä Finnish Hockey Revolution-sivustolta EA tekemässä korjauspäivitystä NHL08 peliin-otsikon alta otetusta tekstistä (lihavoitu) mitään takeita?

-Tietyt siirrot rostereissa aiheuttavat rossujen korruptoitumisen. Tämän jälkeen siirtojen tekeminen poistaa pelaajia joukkueista ja ne katoavat koko pelistä. (EA vahvistanut ongelman - Ei tietoa korjauspäivityksestä/pystytäänkö edes korjaamaan - EA:n omat rossupäivitykset tänä vuonna ladattavissa tod. näk. myös Silver jäsenyydellä ongelmien vuoksi)
 

TaoTao

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Kiitos tiedosta. Kauanpa kestää...

Onko muuten tästä Finnish Hockey Revolution-sivustolta EA tekemässä korjauspäivitystä NHL08 peliin-otsikon alta otetusta tekstistä (lihavoitu) mitään takeita?

-Tietyt siirrot rostereissa aiheuttavat rossujen korruptoitumisen. Tämän jälkeen siirtojen tekeminen poistaa pelaajia joukkueista ja ne katoavat koko pelistä. (EA vahvistanut ongelman - Ei tietoa korjauspäivityksestä/pystytäänkö edes korjaamaan - EA:n omat rossupäivitykset tänä vuonna ladattavissa tod. näk. myös Silver jäsenyydellä ongelmien vuoksi)

Sais kyllä tulla jo, että pääsisi tosissaan kautta aloittamaan. Eilen meni lopullisesti hermot tuohon sontaan, SM-liigan ja Elitserienin olen jo päivittänyt ja onnistunut kiertämään kaikki bugikuprut, nyt kun NHL:n puolta olen laittanut joukkue kerrallaan, on bugeja tullut eteen ja nekin pystynyt kiertämään tiettyyn pisteeseen asti pienillä kikkailuilla. Mutta sitten tie nousi pystyyn, aivan jokainen siirto tällä hetkellä hävittää pelaajia rostereista. Nyt ei ole edes orastavaa logiikkaa tässä, että jokin tietty siirto rikkoisi tiedot.

Eniten vituttaa se, että oli kuitenkin jo niiiin lähellä. No ehkä tähän vielä jokin kikka löytyy.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Tässä on kohta puolitoista kautta pelattu Ottawa Senatorseilla. Stanley Cup voitto ekalla kaudella. Toinen kausi onkin sitten ollut todella haastava tähän asti. Loukkaantumisia tullut vähän liikaakin.

Kuten täälläkin on ollut jo puhetta tuosta monien nuorien pelaajien lopettamista kauden jälkeen, niin on kyllä toivomisen varaa tässä. Tosin itselläni ei kovin moni pelaaja lopettanut, mutta häiritsee kovasti se, että moni lopettaneista oli ~32 vuotiaita. Tätä saisivat seuraavassa NHL:ssä parantaa...
Mitään muuta häiritsevää tekijää ei ole tullut pelissä oikeastaan vastaan ollenkaan, paitsi tiesti tämä satunnainen pelin tilttaaminen. Niin ja onhan tuo treidaaminen vähän epärealistista siinä mielessä, kun vastapuoli ei osaa laittaa pelaajiaan farmiin automaattisesti ja sen takia ei sitten aina treidi onnistu.

Nämä tekijät, kun saisivat parannettua, niin tulisi todella hyvää jälkeä. Rosteripäivityksiä odotellessa..
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Itselläni sattui eilen aika hauska tapaus. Koivun Saku pääsi yv:llä pistämään riparin maalin edestä täysin vapaasti, niin mihin... kiekko meni maalin kattoon, mutta jatkui siitä matkaansa verkon läpi katsomoon. Valo vilkkuu punaisena, mutta kiekko päätyy johonkin kauaaaaaas. Ehdin jo päästämään ärräpäitä ja luulin että peli huijasi, mutta sitten uusinnasta näin että kiekko selvästi meni maalin kattoon.

Yksi ainoa pikkaisen suurempi ärsytyksen aihe(niiden vanhojen esim. vaihtoon menemisen=miksei tietokoneen ohjastamat oman joukkueen pelaajat automaattisesti hakeudu kunnolla vaihtoon kun esim. dumppaan kiekon päätyyn juuri vaihdon takia ja kenttien pitäisi vaihtua) on se kun kiekko jää välillä ns. kuolleeseen paikkaan. Esim. maalivahdin luistimen ja tolpan väliin, sitten sitä voidaan minuuttikin(peliaikaa, ei sentään oikeaa) metsästää siitä ja maalivahtikin vaan rauhallisesti seisoo paikallaan. Joskus myös tuntuu maalivahdeilla olevan magneetit takaisin ja olisi voinut muuten sen viime osan(07) pomputtelun parantaa, kuin osittaisilla magneeteilla.

Nämä tekijät, kun saisivat parannettua, niin tulisi todella hyvää jälkeä. Rosteripäivityksiä odotellessa..

Näinpä. Itse koenkin että tämän vuoden versio on itse kentällä niin hyvä, että muutamalla viilauksella(itse mainitsemani asiat ja lisäksi esim. vähän monipuolisemmat pelin aloitukset, paremmat aloitukset, hiukan kapeampi kenttä)itse kentällä oleva peli on todella hyvä. Nyt siis toiv. jatkossa panostetaan entistä paremmin kentän ulkopuolisiin asioihin. Tradet pitää parantua, samoin drafteissa voisi saada realistisemmaksi nuo maasuhteet(ettei liettuasta tai I-Britannista varata pariakin kaveria ensimmäisellä kierroksella), muutenkin dynastya voisi kehittää niiltä osin juuri kuten mainitsit ja muutkin maininneet.
 

Berrie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Ilves
Valo vilkkuu punaisena, mutta kiekko päätyy johonkin kauaaaaaas. Ehdin jo päästämään ärräpäitä ja luulin että peli huijasi, mutta sitten uusinnasta näin että kiekko selvästi meni maalin kattoon.
Minullekin on käynyt samalla tavalla, eilen puolestaan sattui niin että tappelu alkoi juuri kun summeri soi. No pistin ukon levyksi. Pieni yllätys tuli kun tappelun jälkeen alkoi suoraan toinen erä meikäläisen b-pisteeltä! Eli mitään statseja ei näkynyt eikä tullut sitä erätaukovalikkoa. Enkä koko erän aikana päässyt Start-napista sinne valikkoon. Sitten tokalla erätauolla oli taas normaalit rituaalit ja kolmannessa erässä pääsin taas valikoihin.

Peli on kyllä aivan jumalattoman vaikea. Edellisen kerran olen pelannut jotain NHL01:stä PuuCeellä, nyt tätä uusinta PS3:lla. En pärjää edes tähtipelaajatasolla vaan otan aina vauhtia Ammattilaistasolta.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Peli on kyllä aivan jumalattoman vaikea. Edellisen kerran olen pelannut jotain NHL01:stä PuuCeellä, nyt tätä uusinta PS3:lla. En pärjää edes tähtipelaajatasolla vaan otan aina vauhtia Ammattilaistasolta.

Sama juttu, minäkään en pärjää tähtipelaajatasolla ja ammattilaistaso on ehkä liian helppo. No ehkä jossain vaiheessa taidot kehittyy ja voi siirtyä sinne tähtipelaajatasolle, hyvä että on ainakin haastetta pelissä.

Mutta mulla on maalinteko vaikeuksia tasosta riippumatta kun hyökkään alaspäin. Tämän takia pelaan alaspäin automaattitähtäyksellä ja pidän maalinteon tsänssit "tasavertaisina" molempiin päihin hyökätessä.
Se on mulle niin jotenkin helvetin vaikeaa motoriikkaa painaa alaspäin hyökätessä tähtäystä ylöspäin jos haluaa nostaa maalin kattoon. :)
Tosin olishan tossa mahollista vaihtaa kuvakulma ja pelata aina ylöspäin mutta ei kiitos.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös