NHL 08 (360 ja PS3)

  • 76 743
  • 504

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
Aluksi selvennän, puhun vain Xbox 360:n NHL 08:sta. Eipä rosteripäivitystä vain kuulu, vaikka sitä oli huhuttu jo lokakuun lopulle. Ei millään huvittaisi aloittaa Dynastya vanhoilla kokoonpanoilla. Vastapainoksi, takana on 153 online-peliä, joista 112 voittoa, 40 häviötä ja 1 jatkoaikatappiota. Parhaimillaan voittoputkeni venyi 14 ottelun mittaiseksi, ja nyt keikunkin ranking-sijalla 353. Mites muilla on sujunut online-pelit?
 

Teloch

Jäsen
Mites muilla on sujunut online-pelit?

Kiitos kysymästä, 07:ssa otin yhden pelin minkä voitin 2-0. 08:a en ole onlinessa vielä korkannut.
Taisi tuo peliin tullut patch muuten edes jotain korjata. Viimeiseen ~45:een otteluun mahtuu vain kaksi kappaletta read erroriin kaatuneita otteluita siinä missä ennen sitä peli kossahti ehkä noin kerran kolmesta. Toki tässä välissä sitten boksikin kävi huollossa, että mene ja tiedä...
 

Hextall

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Sunderland, NHL
Eilen tuli PS3:n hankittua ja siihen kylkiäiseksi NHL08. Pari iltaa pelattuna ja voin sanoa, että on mahtava kiekkopeli! Joskin vasta nyt alkaa päästä noihin uusiin näppäinsysteemeihin kiinni. 2 peliä olen kokeillut nettipeliä ja hyvin on pelittänyt ja ei ole jämähdellyt. Oma peli oli kunnon sohellusta ja 2 kertaa tuli myös kuokkaan. Ennen pidin NHL2k sarjoja parempana, mutta en usko että tästä voi paljon parantaa, joskaan en ole 2k8 pelannut.

Edit. Kokeilin lähetys kamerakulmaa ja miellyin siihen. Kaukalo tuntuu, ehkä hivenen pienemmältä ja maalinteko onnistuu itseltäni paremmin. Pelaako kukaan muu kyseisellä kamerakulmalla?
 
Viimeksi muokattu:

Arttu#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
XBox -360 NHL paljon pelanneena haluaisin katsoa jos joku muu on osunut samoihin "bugeihin":
- Kokoonpanoasetuksissa pelaajan kasvokuva on väärä tai ei näy yhtään.

- Kun pelaa Yläpuoli-kameralla vasen ja oikeapuolinen pleksi näyttää välillä siltä että sieltä puuttuu osa...

- Pelin kesken tulee vaakasuora musta viiva näytön alapuolelle, ja on siinä koko pelin ajan.

Itäisen joukkueen All Star joukkueessa vain Jason Blake?? Samoin Brynäsissä vain yksi pelaaja sen jälkeen kun Bäckströmin sieltä poimin. Joku täällä sanoi että pitäsi "reebotata" joku muisti mutta silloin menee monen tunnin treidaustyö, heh.

Sitäpaitsi kiekko kimpoaa aivan liian helposti katsomoon maalivahdista, tolpasta tai pleksistä lämärin jälkeen.

Kaiken tuon inittämisen jälkeen NHL 08 on kuitenkin sen verran viihdyttävä ja loistava että edellämainitut eivät kuitenkaan pilaa koko peliä.

Ja eikun pelaamaan...
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Eipä rosteripäivitystä vain kuulu, vaikka sitä oli huhuttu jo lokakuun lopulle. Ei millään huvittaisi aloittaa Dynastya vanhoilla kokoonpanoilla.
Sama juttu, mikä siinä nyt kiikastaa....
Noista yläpuoleisista bugeista en ole huomannut kuin tuollaisen mustan viivan ~oikeassa alakulmassa joskus koko pelin ajan, onneksi ei häiritse kummemmin peliä.
 

Hextall

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Sunderland, NHL
HUH HUH! Eipä ole mikään lätkäpeli ikinään koukuttanut näin paljon. Kiitos EA! Kerrankin tiette jotain mahtavaa pois sulkien Maddenit ja Tiger Woods golfit. Pelitaidot ovat jo vähän parantuneet ja 11 peliä on netissä tullut pelattua ja 4 voittoa plakkarissa, kyllä se siitä lähtee. Vielä yksi peli ja sitten nukkumaan...
 

rivet

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Canadiens, ManU
Voisiko joku kertoa että mikä minun Liveäni mahtaa vaivata. Aina kun yritän mennä Liveen, tulee ilmoitus Test your Connection. Kaverin kanssa ihan oiken laitettiin mielestämme kaikki, mutta silti valittaa tuota. Jos joku osaa auttaa, olisin erittäin kiitollinen.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Harvinaisen realistinen peli loukkaantumisten suhteen. Hankin D. Helmisen mun nelosketjun sentteriksi ja ei mennyt kuin pari peliä niin se loukkaantui, syynä päävamma. Oliskohan kiekko osunu leukaan. :D
 

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
Voisiko joku kertoa että mikä minun Liveäni mahtaa vaivata. Aina kun yritän mennä Liveen, tulee ilmoitus Test your Connection. Kaverin kanssa ihan oiken laitettiin mielestämme kaikki, mutta silti valittaa tuota. Jos joku osaa auttaa, olisin erittäin kiitollinen.

Mitäs Test Xbox Live Connection sanoo? Hakeeko Xbox 360 yhteyden langattomasti vai piuhalla?

Kannattaa myös huomioida tulevaisuutta ajatellen NAT:n tila. Mikäli tila on Strict, niin sinulla saattaa olla huomattavia vaikeuksia liittyä peleihin. Moderate tilassa törmäät ongelmiin harvemmin, ja Open taas on Xbox Live- yhteydelle ihanteellisin.
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Kannattaa myös huomioida tulevaisuutta ajatellen NAT:n tila. Mikäli tila on Strict, niin sinulla saattaa olla huomattavia vaikeuksia liittyä peleihin. Moderate tilassa törmäät ongelmiin harvemmin, ja Open taas on Xbox Live- yhteydelle ihanteellisin.

Miten tuon saa muuten muutettua? Frendin kanssa ongelmia kun sillä on strict tuo, ja nyt jo monet Halot ja NHL väännöt jäänyt vääntämättä.
 

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
Miten tuon saa muuten muutettua? Frendin kanssa ongelmia kun sillä on strict tuo, ja nyt jo monet Halot ja NHL väännöt jäänyt vääntämättä.

Tarkista ensin, aiheuttaako NAT:n tila sinulle ongelman:

Open- tilassa voit pelata Open, Moderate ja Strict- tilan pelaajia vastaan.
Moderate- tilassa voit pelata Open ja Moderate- tilan pelaajia vastaan.
Strict- tilassa voit pelata Open- tilan pelaajia vastaan.

Mikäli aiheuttaa, niin ei muuta kuin reitittimen asetuksia säätämään. Konsolifinin keskustelufoorumilta löytyivät ohjeet NAT:n avaamiseen:
http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?t=34892
 

rivet

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Canadiens, ManU
Mitäs Test Xbox Live Connection sanoo? Hakeeko Xbox 360 yhteyden langattomasti vai piuhalla?

Kannattaa myös huomioida tulevaisuutta ajatellen NAT:n tila. Mikäli tila on Strict, niin sinulla saattaa olla huomattavia vaikeuksia liittyä peleihin. Moderate tilassa törmäät ongelmiin harvemmin, ja Open taas on Xbox Live- yhteydelle ihanteellisin.

Tässä kohdassa, menen test Live connectioniin, Kohdassa Dns koko toiminto pysähtyy ja tulee jotain valítusta yhteydestä. Perkele kun on vaikeaa selittää.
 

Hextall

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Sunderland, NHL
Antakaas vähän vinkkejä puolustamiseen. En nimittäin osaa näköjään taklata. Oikealla tatilla ohjataan osumasuuntaan? Aloituksetkin menee vastustalle helposti 100-0. PS3 versio kyseessä.
 

Iggy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Antakaas vähän vinkkejä puolustamiseen. En nimittäin osaa näköjään taklata. Oikealla tatilla ohjataan osumasuuntaan? Aloituksetkin menee vastustalle helposti 100-0. PS3 versio kyseessä.

Itse taklaan niin että vasemmalla tatilla lähestyn taklattavaa ja sitten oikealla tatilla ohjaan osuma suuntaan kun olen kohdalla. Olen itse kanssa aika tuore pelaaja konsolilla mutta kyllä se noin tuntuu ihan hyvin toimivan. Avojää pommia vaan haettaessa pitää osua ajoitus aika hyvin, yleensä haen vain silloin kuin vastustaja on juuri vastaan ottamassa syöttöä koska muulloin olen huomannut että kahville ne vie. Ei tosiaa onnistu taklaaminen niinkuin tietokoneella eli ajaa suoraa vaan päin joka tilanteessa ja aina kolahtaa.

Aloitukset on kans itselle aika mystisiä myös. Ilmeisesti paljon riippuu kuka on aloittamassa ja kuka vastassa. Välillä napsin aloituksia hyvin ja välillä se on niin kovin vaikeaa. Muuta neuvoa en osaa siihen vielä antaa kuin että yrittää vaan ajoituksen saada mahdollisimman hyvin kohdilleen.
 

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
Tässä kohdassa, menen test Live connectioniin, Kohdassa Dns koko toiminto pysähtyy ja tulee jotain valítusta yhteydestä. Perkele kun on vaikeaa selittää.

Tuleeko kenties DNS : Failed ?
Edelleenkin kiinnostaa, onko Xbox yhdistetty langattomasti vai piuhalla?

Jos yhtään auttaa, niin osoitteesta http://support.microsoft.com/kb/908884/fi löytyy Microsoftin ohjeita kyseiseen ongelmaan.
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
.
Ainakin Xbox 360:lle saataville uudet kokoonpanot! Vihdoinkin, on niitä hetki jo odoteltukkin.

Juu, kyllä on saanut jonkun aikaa odotella!! Pitää huomenna ladata Boxille nuo.

Meinasin toissa päivänä jo itse päivittämään manuaalisesti noita kokoonpanoja, hyvä etten hommaan sitten ryhtynyt.
 
Viimeksi muokattu:

rivet

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Canadiens, ManU
Tuleeko kenties DNS : Failed ?
Edelleenkin kiinnostaa, onko Xbox yhdistetty langattomasti vai piuhalla?

Jos yhtään auttaa, niin osoitteesta http://support.microsoft.com/kb/908884/fi löytyy Microsoftin ohjeita kyseiseen ongelmaan.

Kyllä, Dns:failed nimenomaan. Langallahan minä tuota yhdistin, mutta onko mahdollista muka yhdistää myös langattomasti? Jos on niin miten?

Kyllä auttanee, kiitos, yritän etsiä tuolta ongelmaani ratkaisua.
 

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ensimmäinen kokonainen kausi Dynasty Modella on nyt takana, ja vaikka peli onkin varmasti paras ikinä missään koskaan, niin selkeitä puutteitakin on helppo löytää. Eniten vituttaa tuo jäähyjen jakautuminen, jolla ei ole mitään tekemistä pelitapahtumien kanssa. Parhaiten jäähyjen jakautumista kuvaa ainakin omassa pelissäni pleijarisarjani Columbusta vastaan, minkä voitin puhtaasti voitoin 4-0 ja maalierokin taisi neljässä matsissa olla lähemmäs 20 maalia plussan puolella. Neljään otteluun sain huikean yhden ylivoiman koneen kahtatoista yv:tä vastaan, vaikka hallitsin otteluita pääosin mielin määrin. Vastaavan suuntaiset tilastot kertyivät myös runkosarjasta. On aivan sama kuinka selvästi otteluita hallitset ja mitä kentällä teet, mutta yksi asia ei muutu ja se on jäähyjen jakautumisen järjettömyys. Pelistä lähtee välillä kaikki into kun yhtä omaa ylivoimaa kohti saa tappaa 10 minuuttia alivoimaa, vaikka pyörittäisi koko pelin vastustajan hyökkäyspäädyssä.

Toinen suuri puute on se, että sarjataulukko on päin vittua, jos jatkoaikatappioista laittaa hävinneelle joukkueelle tulemaan yhden pisteen. Ainakin itselläni kone arpoo osan varsinaisen peliajan tappioista jatkoaika-tappioiksi sarjataulukkoon, jolloin pistesarake karttuu, vaikka näin ei pitäisi tapahtua. Lisäksi osassa pelejä vituttaa tolppien järjetön määrä, sillä yhteen viiden minuutin erään saattaa mahtua vajaat 10 tolppalaukausta. Lisäksi erittäin suuri osa maaleista menee sisään tolpan kautta. Välillä tuo jatkuva kilinä ja kolina alkaa tosissaan ottamaan päähän.

Onko muilla samansuuntaisia kokemuksia jäähyjen jakautumisesta konetta vastaan pelattaessa? Kavereiden kanssa kun pelaa, niin jäähyt jakaantuvat selvästi enemmän pelitapahtumien mukaan ja peliä on muutenkin paljon mukavampi pelata. Jäähytaso ja aggret ovat itselläni täysillä.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Onko muilla samansuuntaisia kokemuksia jäähyjen jakautumisesta konetta vastaan pelattaessa? Kavereiden kanssa kun pelaa, niin jäähyt jakaantuvat selvästi enemmän pelitapahtumien mukaan ja peliä on muutenkin paljon mukavampi pelata. Jäähytaso ja aggret ovat itselläni täysillä.

Ei kyllä noin radikaaleja. Otan kyllä enemmän jäähyjä kuin vihollinen, mutta aika tasaista on nyt dynastyn toisella kaudella. En muista miten ensimmäisellä kaudella meni, mutta nyt olen ainakin ottanut paljon vähemmän jäähyjä kun olen oppinut välttämään tilanteita, joista yleensä penkille joutuu. Tietokone ottaa kyllä oikeastaan aina joko kampitus- tai kiinnipitojäähyn. Kiinnipitojäähyt tulevat laitataklauksista kun jäävät roikkumaan pelaajaan. Kampitusjäähyjä saa aika usein kun lähtee nopealla pelaajalla haastamaan pakkia. Vierestä ohi ja suunta maalia kohti ja usein tilanteesta tulee jäähy kun "tietokone" yrittää syöksymällä saada kiekkoa pois. Ovechkin, Iginla ja Kovalchuk ovat kunnostautuneet jäähyjen kalastamisessa.

Nuo tolppalaukaukset harmittavat kyllä vieläkin. Jokaikisessä pelissä niitä kyllä tulee.
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Ainakin Xbox 360:lle saataville uudet kokoonpanot! Vihdoinkin, on niitä hetki jo odoteltukkin.

Juu, kyllä on saanut jonkun aikaa odotella!! Pitää huomenna ladata Boxille nuo.

Meinasin toissa päivänä jo itse päivittämään manuaalisesti noita kokoonpanoja, hyvä etten hommaan sitten ryhtynyt.

Juu, eilen tuli ladattua kokoonpanot ja tänään sitten peli tilttaa kokoajan samaan kohtaan!! Poistin äsken jo muistista kaikki "väliaikaistuhkan", mutta ei auttanut..

Jää kokoajan samaan kohtaan. Siihen alkuun missä on Eric Staalin kuva ja pienen hetken päästä tulee Paina Start- komento, tästä kun menee eteenpäin, niin vähän aikaa lataa ja sitten jymähtää koko paska paikalleen!!

Kellään muulla samanlaisia ongelmia?!?

Niin, ja muilla alun kielivalinnoilla paitsi Suomella toimii peli.

Neuvoja?!?
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Juu, eilen tuli ladattua kokoonpanot ja tänään sitten peli tilttaa kokoajan samaan kohtaan!! Poistin äsken jo muistista kaikki "väliaikaistuhkan", mutta ei auttanut..

Jää kokoajan samaan kohtaan. Siihen alkuun missä on Eric Staalin kuva ja pienen hetken päästä tulee Paina Start- komento, tästä kun menee eteenpäin, niin vähän aikaa lataa ja sitten jymähtää koko paska paikalleen!!

Kellään muulla samanlaisia ongelmia?!?

Niin, ja muilla alun kielivalinnoilla paitsi Suomella toimii peli.

Neuvoja?!?
Ei ole tuota ongelmaa, mutta tuon päivityksen jälkeen peli on jäänyt miettimään tuohon kohtaan niin pitkäksi aikaa pari kertaa, että olen itse meinannut vetää virrat pois koneesta. Joka kerralla on kuitenkin päästy eteenpäin.
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Ei ole tuota ongelmaa, mutta tuon päivityksen jälkeen peli on jäänyt miettimään tuohon kohtaan niin pitkäksi aikaa pari kertaa, että olen itse meinannut vetää virrat pois koneesta. Joka kerralla on kuitenkin päästy eteenpäin.

Meneekö miten pitkään?!? Minuutteja?!? Itse en jaksanut kovin pitkään odottaa, ja siirryin PES:n pariin..

Itse olen tunnetusti kovin pitkähermoinen kaveri, kerkesin kirota jo EA Sportsin ja Microsoftin alimpaan helvettiin moneen kertaan!! Ihme myös että ohjain ei ole vielä kertaakaan lentänyt seinään, lähellä on ollut monesti..

Pitää kohta yrittää, jos se sitten alkaisikin pyöriä.

EDIT. Nyt toimii, eikä ladannut edes kovin pitkään. Aiemmin odotin pitempään eikä mitään tapahtunut. No, hyvä näin.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös