Aa, sorry. XBox 360.
Mä oon ainakin sillä oikealla olevalla tatilla saanut jotain iskuja aikaiseksi.
En ole perehtynyt ihan täysin miten toimii koska kaikissa tulee rankasti dynamoon. Jokuhan voisi antaa myllytipsit?
MYLLYT SALLITTAVA!
Aa, sorry. XBox 360.
Mä oon ainakin sillä oikealla olevalla tatilla saanut jotain iskuja aikaiseksi.
En ole perehtynyt ihan täysin miten toimii koska kaikissa tulee rankasti dynamoon. Jokuhan voisi antaa myllytipsit?
MYLLYT SALLITTAVA!
Voisiko joku kertoa onko tuossa Xbox360-versiossa pelin kannessa "60 Hz"-merkintä? En viitsisi tilata peliä netistä turhaan jos tuo merkintä siitä löytyy koska silloin töllöni ei tue ko. peliä. No nyt joku sanoo että mee liikkeeseen kattomaan että löytyykö merkintä vai ei, mutta työvuorot on seuraavat pari viikkoa sellaiset ettei ko. kauppoihin ehdi.
Ei ole kyseistä merkintää, joten voit huoletta pistää tilaukseen.
Kokeileppa tätä. Itsellä ainakin auttoi, eikä ole tiltannut kertaakaan tämän jälkeen:EDIT.Mitenkähän yleistä on tämä "jumiminen" nyt jo toista kertaa muutaman tunnin sisään saa olla konetta uudestaan.. Jostain muistelisin lukeneeni, että ensimmäisten päivitysten jälkeen pitäisi tapahtua parannusta näihin tiltteihin. Toivottavasti, ei nimittäin kovin vakuuttavalta tunnu Xbox360:n laatu, kun alle kuukauden vanha kone ja uusi peli tekee tällaisia temppuja..
Juu, pitää tuossa myöhemmin kokeilla, kiitoksia vinkistä!Kokeileppa tätä. Itsellä ainakin auttoi, eikä ole tiltannut kertaakaan tämän jälkeen:
Selkeästi paras NHL tähän saakka, laukaukset ja maalit pysyvät realistisissa määrissä.
Ainoa asia, joka harmittaa on että taklaukset ovat aina minulle jotai 40-4. Eli tietokone ei taklaa. Mikä auttaisi tähän? Pelaan siis pro-tasolla näin aluksi...
Joo selkeästi paras EA:n tekele tähän mennessä. Taklaukset ovat mulla samaa luokkaa ja kai se on vain hyväksyttävä kun pelattavuus muuten lähes ok.
Elikkä ainoa asia mikä itseäni tällä hetkellä pelissä hiertää on jäähyt. Kiinnostaisi tietää millä asetuksilla ja säädöillä jengi pelaa tätä, koska itse olen noin 20 matsia kautta pelanneena päässyt vain noin 10 kertaa pelaamaan ylivoimalla?
Siis itelle tulee yleensä 2-10min jäähyjä per matsi, vastustajalle ei juuri koskaan.
EDIT: No niin, perkele taklaussäädöt siellä oli ihan keturallaan. Agrea siihen vaa pikkasen lisää niin johan alkoi CPU ottamaan kans jäähyjä. Testiottelun jäähyt, mulle 2min ja CPU 6min. Muutamien matsien jälkeen näkee onko se järkevässä kohdassa. Nyt pääsee oikeastaan ekoja kertoja pelailee YV:tä pelissä, jee jee. :)
Paina "BACK" nappulaa.Itselläni on pari kertaa käynyt kesken pelin niin, että kamera on alkanut sekoilemaan. Esimerkiksi jos satun pitämään kiekkoa oman pelaajan hallussa, kamera kuvaa niin kuin pitääkin, mutta jos kiekko on irrallaan tai vastustajalla on kiekko, niin kamera jättää kiekkoa kuljettavan vastustajan kuvan ulkopuolelle. Tämä on hermoja raastavaa ja kun et näe missä kiekkoa kuljettava vastustaja menee, niin AI:n on helppo kuitata tilanne tekemällä pari maalia, kun oma maalinteko ja pelaaminen vaikeutuu kameran poukkoilimisen takia.
Onko kellään muulla sattunut tällaista? Vai onko kyseessä pelkkä ominaisuus? Itse olen koittanut kattella kameran asetuksia, mutta sieltä ei tunnu löytyvän minkäänlaista apua..
Paina "BACK" nappulaa.
Itse huomasin että painoin sitä vahingossa ja se aiheutti juuri nuo kamerasähellykset. Painoin "BACK":ia ja tsädäm --> kamera seuraa normaalisti kiekonkulkua.
Onko muut huomanneet
koneen pelaavan koko ajan ykkösketjulla? Itsellä näin on, vaikka pelinalusvalikossa siinä lukee automatic. Teenkö jotain väärin? Alustana siis X360.
Onko niin, että mahdollisuutta pelata yksittäinen kausi ei todellakaan enää ole? Dynastya ei jaksa, ja yksittäisiä matseja mieluummin pelaan Bioshockia.
Miksi et pelaa Dynastya yhden kauden lopeta sitten? Ei tuossa Dynastyssa tarvitse juurikaan mitään ylimääräistä säätää ellei halua.
Eli vastaus kysymykseeni lienee kyllä. Siinä tapauksessa täytynee tehdä kuten ehdotat, halusin vain varmistaa asian ennen kuin lähden ottamaan kantaa palkkakattokysymyksiin jne.
Olisko jollain tietoa mikä on se koodi millä saa ps3:lla ne puuttuvat paidat peliin? Itse olen käynyt molemmilla sivuilla mistä ne pitäis saada mutta en ole löytänyt..
Olisko jollain tietoa mikä on se koodi millä saa ps3:lla ne puuttuvat paidat peliin? Itse olen käynyt molemmilla sivuilla mistä ne pitäis saada mutta en ole löytänyt..