Tossa.Ja saman jos sais XBOX 360:lle. Pahoittelut jos on sanottu jo jossain tässä ketjussa.
h3oyxpwksf8ibcgt
Tossa.Ja saman jos sais XBOX 360:lle. Pahoittelut jos on sanottu jo jossain tässä ketjussa.
h3oyxpwksf8ibcgt
En ole kyllä. Vaihtavat kenttiä ihan normaalisti. Onko jokaisen vastustajan kanssa sama homma vai yhden pelin bugi
Kyllä se dynastya vaivaa koko ajan...Voiko syynä olla se, että pelaan helpoimmalla tasolla (ei kyllä tunnu loogiselta). Ei ole boksi nyt tuossa vieressä, että pystyisin kokeilemaan moista.
Kyllä se on syynä. Väännä fatiguen vaikutus täysille, niin konekin joutuu vaihtamaan. Helpoimmalla tasolla ykkösketju ei muuten väsy lainkaan, ja kone peluuttaa automaattisesti pelkästään sitä.
Onko nhl08 (xbox360) sellasta toimintoa millä voidaan suojata pelaaja?
Eli, olen nyt tilanteessa, jossa pelaajallani on yksisuuntainen sopimus ja haluaisin laittaa hänet hakemaan pelituntumaa farmiin. Nyt jos koetan laittaa pelaajan suoraan kokoonpanosiirroissa farmiin, niin herjaa, että jos siirrän pelaajan farmiin, niin mikä tahansa änärijengi voi vapaasti tarjota sopimusta tälle..enkä tietysti pelaajaa ole ulostamassa..
En tiedä mistä johtuu, mutta sama ominaisuus oli 07:n 360-versiossa ainakin simuloidessa otteluita. Tämän vuoden versiossa en ole vielä ongelmaan törmännyt, mutta eiköhän se siellä ole jos on PS3-versioonkin päässyt.Onko kellään muulla ollut sellaista ongelmaa, että sarjataulukkoon tulee lisäpisteitä "jatkoaikatappiosta", vaikka pelin olisi hävinnyt varsinaisella peliajalla? Itse olen jo muutamaan otteeseen saanut varsinaisen peliajan tappiosta itselleni lisäpisteen, eli sarjataulukkoon on tullut merkintä jatkoaikatappiosarakkeeseen. Mistäköhän johtuu?
En tiedä mistä johtuu, mutta sama ominaisuus oli 07:n 360-versiossa ainakin simuloidessa otteluita. Tämän vuoden versiossa en ole vielä ongelmaan törmännyt, mutta eiköhän se siellä ole jos on PS3-verisoonkin päässyt.
Noniin, nyt on sitten saatu kausi päätökseen.
Mutta sitten se pääasia, jonka takia tänne vaivauduin, kauden jälkeen tuli seuraavanlainen lista, jota en itse voi käsittää: Schneider...
...Muuten hienosti ja realistisesti tehty peli ja sitten kaikki NHL:n yli 34-vuotiaat pelaajat lopettavat pelaamisen.
Voi vittu ei kiinnosta enää pätkääkään aloittaa uutta kautta.
Pystyisikö joku live-jäsenyyden omaava kertomaan onko EA jo pukannut ulos rosteripäivityksen?
Tähtipelaaja tasolla veskat on realistisempia mutta maalinteko on jo sitten puolustajien taidon takia jo niin vaikeaa että ei minun taidot riitä, hyvä vaan kyllä että haastetta peliin riittää. :)
All-Star tasolla dynastiaa on tullut nyt hakattua hieman reilu puolikautta ja seuraavat asiat ovat nousseet esiin:
Onko sulla ollut ongelmia tuon pistelaskun suhteen? Eli oletko saanut varsinaisen peliajan tappiopeleistä "jatkoaikapisteitä" sarjataulukkoon? Itselläni on totaalisesti mennyt hermo tuohon kun sarjataulukko ei vastaa pelattujen otteluiden tuloksia.
Onko kellään tietoa, että voiko tuolle ongelmalle tehdä mitään?
Näitä teidän juttuja, kun lukee ei voi olla vain paikallaan ja istua! On pakko myös itse hommata Änäri 08. KYSYMYS tulee siis tässä: KUMPI KONSOLI?. Ja mielellään perustelut myös. Raha ei siis ole ongelma, kun pleikan hintaa tiputettiin.
Kiitos paljon jo etukäteen.
Boxilla Liven kautta ja PS3:lla varmaan onnistuu myös netin kautta. Boxille ei tosin ole vieläkään ole uusia rostereita tullut, vaikka kausi on jo menossa..Onnistuuko molemmilla konsoleilla vaivatta mahdolliset rosteripäivitykset. Boxilla liven kautta varmaan onnistunee, mutta entäs PS3?
Onnistuuko molemmilla konsoleilla vaivatta mahdolliset rosteripäivitykset. Boxilla liven kautta varmaan onnistunee, mutta entäs PS3? :o
Itellä ei ole kokemuksia 360:stä, mutta on kuulemma todella äänekäs ja lisäksi pari frendiä on joutunu boxinsa vaihtamaan takuuvaihdossa.
Näitä teidän juttuja, kun lukee ei voi olla vain paikallaan ja istua! On pakko myös itse hommata Änäri 08. KYSYMYS tulee siis tässä: KUMPI KONSOLI?. Ja mielellään perustelut myös. Raha ei siis ole ongelma, kun pleikan hintaa tiputettiin.
Kiitos paljon jo etukäteen.
Omaan mielipiteeseen varmasti vaikuttaa se, että aina olen PS:n omistanut.