Lisää haastetta peleihin?
Juu, itselläni on PS2:lla kyseinen peli ja olen tahkonnut nyt yhden tavallisen kauden Anaheimilla (mestaruus), Dynasty Moden Floridalla (lopetin välieriin) sekä nyt vielä kesken olevassa Dynastyssa Washingtonilla, jossa olen hienosti sijalla kolme omassa konferenssissa. Eli noista tuloksista voi päätellä pelin olevan välillä aika helpohko, ottaen huomioon että nuo joukkueet joilla olen pelannut eivät ole paperilla aivan kärkiluokkaa, poislukien tietenkin Anaheim.
Siis haluaisin peleihin vähän enemmän haastetta, etten veisi esimerkiksi Capitalsilla sarjan kärkijoukkueita. Olen toki säätänyt vähän peliasetuksia ja kokeillut onko tullut yhtään vaikeampaa, mutta kun ei ole. Kysynkin siis, kun täällä on tunnetusti aika asiantuntevaa porukkaa, tiedättekö te mitä kohtia noista peliasetuksista kannattaisi säätää, jotta peliin tulisi hitusen enemmän haastetta?
Ja muuten pelistä sen verran, että Saukkosen ja Jutilan höpötyksiin meni jo hermot, ei vaan jaksa kuunnella samoja höpötyksiä pelistä toiseen. Onneksi perinteiset Amerikkalaiset voi laittaa selostamaan, jotka tietääkin enemmän NHL:stä kuin Mika ja Juti :)