chieffi kirjoitti:tapahtuuko tähtääminen samanlailla molempiin suuntiin...
Lyhyesti ja ytimekkäästi, että tapahtuu ja näin se on aina mennyt. aika loogista mielestäni!
chieffi kirjoitti:tapahtuuko tähtääminen samanlailla molempiin suuntiin...
Snaipperi #16 kirjoitti:Onkohan 2k7 tulossa myös pc:lle tai onko jo tullut?
R3 ja L3 ovat ne tatit. Niitä voi veivaamisen lisäksi myös painaa (jos et tiennyt). Tosin itse olen tarvinnut tuossa vain L3:sta, pelaajien liikuttamiseen.Boogeyman kirjoitti:- Mitä meinaa se ohjekirjoissa alati lukeva R3? Onko se jonkin muun kuin PS2-normisäätimen nappula vai mikä?
Noita erikoiskikkoja olen itsekin miettinyt joten siihen en tiedä vastausta, mutta itselläni ainakin lyödään näppäimistä c(ylös) ja v(alas).Gepardi kirjoitti:Sorry vaan, jos on aiemminkin kysytty seuraavaa, muttei jaksa selata koko ketjua läpi:
Onko pc-versiossa näppiksellä mahdollista tehdä noita erikoiskikkoja ja -veivejä yms, mitä analogitikuilla sais aikaan? Ja toinen kysymys, miten tappelussa lyödään, kun ei ensivaikutelmalta tainnu tehota ASD(syöttö,rannari,lämäri).
Thanks!
Raúl kirjoitti:Kertokaapas joku, miten varausvuoroja pääsee treidaamaan? Minulle on kyllä ehdotettu niitä, mutta itse en niitä tuolta jostain syystö löydä.
Espoon Siniset kirjoitti:NHL:ssähän tuo varmaankin on vain mahdollista...ja siinäkin dynasty-modessa.
Alhaalla, missä on valittavissa "pelaajat", niin siitä nuolinäppäimillä pitäisi löytyä 5 kpl varausvuoroja. Ilmeisesti pätevät vain seuraavaan draftiin.
Sen verran tarvis vielä tietää, että mitä c ja v tekevät sulla kiekollisena?ddd90 kirjoitti:Noita erikoiskikkoja olen itsekin miettinyt joten siihen en tiedä vastausta, mutta itselläni ainakin lyödään näppäimistä c(ylös) ja v(alas).
Aivan, c:stä voittaa aloituksen itsellensä ja v:stä vaihtaa pelaajaa, sekä tekee pyörähdyksen.Gepardi kirjoitti:Sen verran tarvis vielä tietää, että mitä c ja v tekevät sulla kiekollisena?
Kiitokset! Täytyy koittaa ensi kerralla, kun tunteet kuumenee ja on aika ottaa rystyset käyttöön. :)ddd90 kirjoitti:Aivan, c:stä voittaa aloituksen itsellensä ja v:stä vaihtaa pelaajaa, sekä tekee pyörähdyksen.
chieffi kirjoitti:Kysymys oli hiukan sekavasti kirjoitettu pikku pöhnässä, mutta siis tarkoitus oli kysyä, että tapahtuuko tähtääminen samanlailla molempiin suuntiin... Kysymys siksi, että ylöspäin hyökkäävän on kaksin pelissä ehkä hiuman helpompi tehdä maali, koska tähtääminen osoittaa automaattisesti ylänurkkiin luistelusuunnan mukaisesti.
Ei ihan tasapuolinen ratkaisu mikäli se näin on ja aiheuttaa olueiden lomassa hirveetä purnausta =) Toivottavasti sen tosiaan saa määrättyä kontrolleista jotenkin kuntoon.. nyt ei pahus pääse testaan.
Puhutkohan nyt varmasti NHL 07:n pelistä? Mainitsemasi kaltainen vaihtobugi oli monta vuotta putkeen EA:n vuosittaisessa julkaisussa ja aiheutti paljon läpiajoja ja ärtymystä. Tälle vuodelle tuo on korjattu, enkä ole vielä kertaakaan nähnyt alimman miehen lähtevän vaihtoon vastustajan hyökätessä, ja pelejä minulla on kuitenkin takana jo lähes 200.Cmprs kirjoitti:Erittäin ärsyttävä bugi on myöskin se, että kun vastustaja tulee hyökkäykseen, oma mies jota on ohjaamassa lähtee vaihtoon ja samoin tekevät muutkin lähellä olevat. Siis esim. yv-hyökkäyksissä. Koita siinä sitten ehtiä ylimmillä pelaajilla puolustukseen.
Zorba kirjoitti:Puhutkohan nyt varmasti NHL 07:n pelistä? Mainitsemasi kaltainen vaihtobugi oli monta vuotta putkeen EA:n vuosittaisessa julkaisussa ja aiheutti paljon läpiajoja ja ärtymystä. Tälle vuodelle tuo on korjattu, enkä ole vielä kertaakaan nähnyt alimman miehen lähtevän vaihtoon vastustajan hyökätessä, ja pelejä minulla on kuitenkin takana jo lähes 200.
Juuri näin käy minullakin. Ei tietenkään kovin usein, mutta kuitenkin todella ärsyttävää.Raúl kirjoitti:Ainakin minulla vastustajan hyökätessä vaihtoaition puoleista laitaa ja puolustajan luistellessa takaperin laidan tuntumassa, yhtäkkiä oma puolustajani hyppää vaihtoaitioon ja kah - vastustajalla on läpiajo! Toiselta puolelta kenttää pelaajat eivät enää niin pahasti lähdekään väärään aikaan vaihtoon.
Yksi rasittava piirre on myös syöttöjen tai omien aloitusvoittojen meno maaliin. Eikä ole edes niin harvinaista.
Tuon hyökkäyspään taklausten mahdottomuuden olen myös tietyissä tilanteissa huomannut.