NHL 07

  • 91 154
  • 413

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Onhan tuo naurettavan helppo peli. Jos haluaa edes pientä viihdykettä, niin on pakko pelata "oikeanlaista" lätkää eli jättää ne maailman helpoimmat pakkien kiertelyt ja laukoa huvikseen pakin takaa ja tehdä ripareista maalit. Joskus vaan sekin on niin perkeleen helppoa. TPS:n kanssa dynastya tahkosin edellispäivänä 5 ottelun verran maalierolla 62-1...kertoo jotain?
 

Spanky#24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Mahtiankat, Minnesota Wild, Sport
Onko tähän versioon muuten taas otettu mukaan erilaisten merkkipaalujen näyttäminen katossa screenillä, jumbotroonilla? Sitä kaipasin 06:ssa, kun olin siihen tottunut aiemmassa versiossa (04 kai).
 

Selänne 8#

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi, KalPa ja Anaheim Ducks
Kokoonpano päivitys?

Mistä muuten saa näitä kokoonpano päivityksiä ja saako mistään esim. Sm-Liiga joukkueille oikeat peliasut?
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Ai kun onkin hyvä sivu, saa vähäksi aikaa taas kiinnostuksen nousemaan. kiitos linkistä siis.
 

Niksuli_

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja Dallas Stars.
Pyyhitäänpä naftaliineja tämän otsikon yltä, ja kysytään neuvoa.
Online-peliin yrittäessäni mennä, tulee ilmoitus että minun pitäisi asentaa päivitys.
Tämä päivitys pitäisi löytyä www.easports.com/nhl07, mutta tuolla on useampia. Mikä näistä miun pitäisi ladata, ja toisekseen, mihin NHL07:n kansioon?
EDIT. Kysehän on toki PC-versiosta.
 

Haidekkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa, Jokipojat, Corey Perry
On aina mietityttänyt tuossa sarjassa että onko sitä Suomen mestaruuden juhlintaa mallinnettu mitenkään jos sm-liigalla pelaa kauden loppuun? Eli nostelevatko virtuaaliukot ihan oikeanlaisesti mallinnettua Kanada-maljaa, vai onko siinä joku keksitty pokaali?

Itse en ole viitsinyt ikinä pelata tuota SM-Liiga-kautta. DEL-kautta yritin pelata, mutta menestyin Eisbären Berlininllä sen verran huonosti, ettei enää napannut.
 

Miljonääri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappaja, Nashville Predators, FC Köln
Mitenkäs muilla menee NHL07 pelissä PS2 versiossa? Aloitimme juuri frendin kanssa kauden ja ihan hauskaahan tätä taas on jauhaa. Tämän 07 version suurin ongelma on surkea maalivahtipeli. Lämärit ja rannarit kaukaa voivat upota aivan milloin tahansa sisään. Maalivahtien torjuntaprosentteja ja päästettyjen maalien keskiarvoa on erittäin vaikea pitää hyvinä, esim. 92% ja vaikka 2.4 maalia omiin per matsi, vaikka pelaisi 5 minuutin erillä. Eli lukemat ovat rajusti alle noiden joita äsken luettelin. Aika hassua, että pelin tekijät muuttivat maalivahtipeliä paskempaan suuntaan tämän vuoden peliin. Ja joo, ei niitä maaleja siis liikaa otteluissa tule, mutta kun laukauksia ei ehdi tulla peleissä kun keskinmäärin sellaiset 17-23 per joukkue ja omiin menee vähintään 3-4 joka ikisessä pelissä niin eivät ne torjuntaprossat mitään mairittelevia ole. Muuten ihan ok peli. Onko kenelläkään muuten lentänyt suihkuun taklauksesta tai muusta kesken pelin pelaaja? Kun tietokoneen pelaamissa peleissä tulee game misconducteja, mutta meidän pelaamissa ei tule. Jäähyt ovat täysissä ja mittarit muutenkin tosi tarkkaan laitettu. Takana joku 50 pelattua ottelua.
 
Viimeksi muokattu:

Feenix

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Phoenix ja San jose
Itse en ole peliä edes viitsinyt ostaa, koska EA:n ongelma on, että pelit ovat liian helppoja. Itselläni on NHL 06 ja pelasin kautta noin 50 ottelua Buffalo Sabresilla ja vaikeimmalla vaikeustasolla, mutta pelit päättyivät aina n. 15-4.
 

Miljonääri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappaja, Nashville Predators, FC Köln
Feenix kirjoitti:
Itse en ole peliä edes viitsinyt ostaa, koska EA:n ongelma on, että pelit ovat liian helppoja. Itselläni on NHL 06 ja pelasin kautta noin 50 ottelua Buffalo Sabresilla ja vaikeimmalla vaikeustasolla, mutta pelit päättyivät aina n. 15-4.

Niin mut en mäkään pelaa koskaan konetta vastaan, joten kaksinpeleillä nämä EA.n lätkätkin on ollu aina tosi messeviä. 06 oli ihan ok peli, ainakaan maalivahdit eivät kaksinpeleillä imeneet kaikkia kaukokuteja. Pelit päätty 06 versiossa ihan laidasta laitaan 1-0 - 6-4. Tässä 07 versiossa on tosiaan nä maalivahdit tehty ihmeellisesti, ne päästää rysty vetoja usein kaukaa maaliin. Ai niin laukausmittarit shotpowerin ja tarkkuuden osalta on meillä nollissa! Silti ne ampuu kaikki lätyt maaliin.
 

JoukaHainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers ja Jaromir Jagr
Mitäs kettua Pascal Dupuis niminen pelaaja, joka on oikeasti lefti on laitettu pelissä Rightiksi... yhyy.. No ei se maailmaa kaada... :) ihan kelpo peli, jota hakkaa sen pari kautta, jonka jälkeen alkaa vähän kyrsimään..
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Tuli vihdoin ja viimein tilattua NHL 07 pc:lle. CDon.com tarjoaa peliä hintaan 16.95e. Hinta on mielestäni kohdallaan.
 

rasmus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Pool, Konalan Pallo
Nurmijärven Peto kirjoitti:
Tuli vihdoin ja viimein tilattua NHL 07 pc:lle. CDon.com tarjoaa peliä hintaan 16.95e. Hinta on mielestäni kohdallaan.
Poika mankuu 07 myös PC:lle. Tyhmä kysymys, onko tässä ruotsalaisessa versiossa, jota CDon.com myy myös SM-liiga mukana?
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
rasmus kirjoitti:
Poika mankuu 07 myös PC:lle. Tyhmä kysymys, onko tässä ruotsalaisessa versiossa, jota CDon.com myy myös SM-liiga mukana?
Kyllä siitä sm-liiga löytyy. Laita tilaus vain vetämään.
 

IceMaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trashers, Flyers
Päivitysten ja kokoonpanojen asentamisen jälkeen peli ei lähde käyntiin, vaikka ajoin BHImportinkin. Missä vika? Pitäisikö bvh_rostereista asentaa kaikki 1-20, eikä pelkästään 20?
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Online ongelma, oon jo rekannu itteni tonne online paikkaan 05 vuonna ja nyt päätin 07 suhteen pelata sitä noh peli on täysin aito mutta kun kirjaudun sisään niin valittaa rekisteröinti koodin olevan jo käytössä?! Miten se on mahdollista ja miten pääsen etiäpäin tästä..
 
Suosikkijoukkue
New York Islanders
Nyt vituttaa. Aloin taas hakkaamaan pc:llä tätä peliä, mutta nyt on suuria ongelmia päivitysten kanssa. Kun olen asentanut päivitykset niin ne tuhoavat tyystin maalitorven ja siihen tulee perinteisen tuut-tuut äänen päälle, joku helvetin "hirviön nauru"...Ihan oikeesti, mitä vittua?

Ja jos joku osaisi neuvoa miten tuolta sportsgamerin sivuilta saatava goalhorn päivitys asennetaan oikeaoppisesti niin pirun suuri kiitos.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
-japi- kirjoitti:
Nyt vituttaa. Aloin taas hakkaamaan pc:llä tätä peliä, mutta nyt on suuria ongelmia päivitysten kanssa. Kun olen asentanut päivitykset niin ne tuhoavat tyystin maalitorven ja siihen tulee perinteisen tuut-tuut äänen päälle, joku helvetin "hirviön nauru"...Ihan oikeesti, mitä vittua?

Ja jos joku osaisi neuvoa miten tuolta sportsgamerin sivuilta saatava goalhorn päivitys asennetaan oikeaoppisesti niin pirun suuri kiitos.

Muistikko päivitysten asennuksen jälkeen ajaa BHimportin? Jos sitä ei muista ajaa niin silloin tapahtuu kummia, joko molarilla on kolme päätä tai muuten vaan outoja sarvia pää täynnä. Monesti jos käyttää watiksen tekemiä rossuja ja sitten latailee jotain sekalaista paskaa peliin niin useesti on käynyt niin että ne toiset päivitykset eivät skulaa watiksen rossujen kanssa. Itse pelaan ihan originaali jutuilla paitsi paidat olen päivittänyt ja oman naaman luonut peliin. Näin vältyn oudoilta tapahtumilta.

Nyt taas voi nauttia pelaamisesta muutenkin kun on säätänyt pelin suhtkoht vaikeeksi kaiken maailman kikkailuilla, nhlviewllä vastustajan strategioita, hot streakannu molarit, laittanut omien pelaajien laukasutarkkuudet minimiin, tehnyt molareista isompia<-- joka muuten auttaa mutta tärkein säätö on tuo maalivahtien "hot streakille" pistäminen kaudessa. Ehkä voin joku päivä tässä heittää omat asetukset jakoon.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
New York Islanders
-Niks- kirjoitti:
hot streakannu molarit, laittanut omien pelaajien laukasutarkkuudet minimiin, tehnyt molareista isompia<-- joka muuten auttaa mutta tärkein säätö on tuo maalivahtien "hot streakille" pistäminen kaudessa. Ehkä voin joku päivä tässä heittää omat asetukset jakoon.

Mistäs pirusta toi hotstreak homma hoidetaan, nhlviewerillä(kö)..? Piru, kun ei löydy mistään tähän apua, mutta jos viitsit niin iso kiitos.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
-japi- kirjoitti:
Mistäs pirusta toi hotstreak homma hoidetaan, nhlviewerillä(kö)..? Piru, kun ei löydy mistään tähän apua, mutta jos viitsit niin iso kiitos.

Osaat käyttää nhlview ohjelmaa edes jotenkin? Eli siinä missä pystyy parantamaan pelaajan taitoja niin siinä on sellainen välilehti kuin "team info" ja siinä sitten näkyy lista niin valitse hot streak ja siitä sitten laita se hot streakin kesto vaikkapa vuoteen 2009 asti, ihan sama mihin vuoteen mutta kunhan pitkälle vaan että pelaaja pysyy "kuumana".

HUOM! Vain kaudessa pystyy tekemään tämän hot streak jutun. Myöskin olen pistänyt vastustajan joukkueen muita tähtipelaajia hot streakille, kannattaa sitten pistää vastustajan kaksi nimekkäintä maalivahtia hot streakille ja vaikkapa ne muut ylimääräset maalivahdit pistää hiddeneiksi transactions välilehdestä..siellä valitsen kummallekin puolelle joukkueen ja sitten vain klikkaat sen pelaajan kohdalla jonka haluat pistää hiddeniksi eli pelaaja on "maalattuna" eli valittuna :D Sitten painat vain siitä alhaalta hidden painiketta niin vuala tämä pelaaja ei pelaa enään siinä teamissä. Tietokone tuppaa vaihtamaan maalille ketä sattuu niin itse aina jätän vain heille kaksi nimekkäintä molariaan. Jotenka jompi kumpi hot streakattu molari siellä maalilla on.

Dom Hasekilla on mittaa omassa kaudessani 6,6 ja painoa 275 lbs ja tuo vaikuttaa paljolta mutta pelissä sitä ei huomaa.

Huomenna varmaankin pistän omia asetuksiani tänne lisää jos kerkiin niin voitte sitten kokeilla. Jos kiinnostaa.
 

FlamesFan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Calgary Flames, TPS ja Goonit maailmalla.
Ite pelaillu kaverin kanssa iha noku kautta tossa 07:n x-box veriossa. Tilanne taitaa olla n. 40 kierroksen jälkeen se, että Kaveri johtaa koko NHL:ää ennen minua, mutta mulla on justiinsa menossa Crosbylla 100 syöttöä rikki(Kohta tulee myös vastaan 200 pisteen rajapyykki). Vertaa esim siihen, että kaverin paras on Sakic jolla noin 120 pinnaa, eli siis mulla Crosbylla kohta jo pelkästään enemmän syöttöjä. Myös Niklas Bäckström(Tämä Ruattipoika), Ilya Kovalchuk ja Patric Marleau omistavat ihan kivat pisteet. Dion Phaneuf paras pakki n. 70 pinnalla.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
http://www.sportsgamer.com/forums/n...-jellyfish-settings-roster-tips-v-0-01-a.html

Tuolla hyviä vinkkejä pelin vaikeuttamiseen muuten. On kylläkin englanniksi mutta kyllä sieltä ymmärtää ihan hyvin nuo asetukset jos vaan osaa kieliä. Sitten pitää vielä olla IAM's TOTAL CONTROL EDITOR jos haluaa itse säätää pelin vaikeutta ja ohjelman saa tuolta samasta paikasta, sitten tuon jellyfish tyypin aidata filun voi ladata ja heittää sen oikeaan kansioon tuolla nhl asetuskansiossa ja myös tuon fmisc filun voi ladata ja heittää oikeaan kansioon ja ajaa BHIMPORTTI, näin ollen peli jo vaikenee noillakin asetuksilla jotenkin.

Edit; Aidata-->gamedata kansioon, fmisc preload kansioon ja aja BHimport. Sekavaa mutta koittakaa älytä. Edit2; sitten nhlviewllä voi overaalisti muokata kaikkia pelaajia helposti kun ylävalikosta klikkaa databasea ja sieltä player-->modify attributes. Siellä kannattaa käyttää set toimintoa kaikissa noissa maalivahtien säädöissä jotta saa kaikille helposti samat esim breakawaysin säätää 99 niin kaikille tulee tuo 99 joka on täydet siis.
Helppo ohjelma kun perehtyy hieman, sitten kannattaa myös tsekata suomalainen sivusto http://www.hockeyrevolution.com/
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
New York Islanders
Nyt alkaa olemaan oma änäri sellaisessa kunnossa, kun olen aina sen halunnut olevan, ja siitä -niksille- hatun nostoa. Eniten vaikutusta on varmaan ollut tuohon maalimäärän tippumiseen se, kun laskin kaikkien pelaajien laukauksen kovuuden ja nopeuden tasolle 75-88. Jäähymäärät suht alhaisiksi ja vastustajan puolustajien kovuuden melkein maksimiin niin maalin tekeminen on todella tuskaista usein. Maalivahdit ovat sumopainiluokkaa, sekä 2020 asti liekeissä, mutta välillä tulee kuitenkin käsittämättömiä imaisuja. Paljon parempia kuitenkin kuin ennen. En olisi kyllä uskonut koskaan, että EA Sports:in änäriin voi jäädä näin pahasti koukkuun, mutta näköjään sekin on nyt mahdollista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös