Menee nyt vähän 2k7:n puolustamiseksi mutta vastaampa silti tähän Miljonäärin viestiin.
Miljonääri kirjoitti:
Myyntiin lähtee tänään tämä PS2 raina. Peli jumittelee, napit joita pelissä pitää käyttää erinäisissä tilanteissa ovat aivan liian monimutkaiset, valikot ovat raivostuttavan sekavat ja monimutkaiset. Taktiikoiden ja muiden asioiden hoitaminen keskellä peliä = mahdoton tehtävä.
Tuota ymmärsin että tämä on sinun ensimmäinen 2k-lätkäpelisi!? Sen tähden controllit saattavat tuntua hieman mutkikkaammilta kuin EA:n peleissä. Mutta tässä on controllit huomattavasti fixummat, varsinkin kun opettelee pelamaan advanced-asetuksilla niin saa kaiken irti. Valikot on kyllä ollu aina vähän huonot ja epäselkeät mutta niihinkin tottuu ja säätämistä kyllä löytyy. Taktiikat kesken pelin: Paina start->team strategy->strategy/play styles. Eli eipä sen vaikeampaa. Play stylesia voi vaihtaa myös lennosta, eli roughnessia ja pelataanko hyökkäävästi, puolustavasti vai balance.
Miljonääri kirjoitti:
Maalivahdit peittävät maalin kokonaan, maaleja on liian vaikea tehdä. Pelin graafinen ulkoasu on melko karsea ja jotkin pelaajat näyttävät hupaisan karmivilta.
Hmm...en ole pleikka-versiota nähnyt mutta ainakin xboxilla veskat on ihan normaalin kokosia eikä peitä maalia kokonaan. Muistan aikoinaan 2k5:n kun menin koittaa sitä kaverille jolla on PS2, niin huomasin välittömästi graffassa eroja kun itse pelaan xboxilla.
Maalin teko on kyllä tässä pelissä vaikeaa, itse pelaan siten että asetuksissa on vielä vähän siimaa kiristääkin vielä vaikeammaksi ja silti tulee välillä maalittomia pelejä. Tosin kyllä ne maalihanatkin on useimmiten auki, pitää vaan pirun tarkkaan pelata se maalipaikka. Harvoin menee lämäri siniviivalta ja onetimer maalin edessä ellei tosiaan ole maskia tai muuten hemmetin hyvin rakennettu tilanne. EA:n lätkässähän ollaan totuttu siihen että onetimerit menee melkein kaikki järestään oli asetukset mitkä tahansa lämäri/rannari siniviivalta vähän sama juttu.
Miljonääri kirjoitti:
Yksi paskimpia hankitoja koskaan konsoleille tämä kyseinen peli. Hankin EA:n pelin välittömästi kun tämä on saatu myytyä. Viime vuoden NHL 06 oli tosi nasta pelata kaverin kanssa läpi. Pelasimme yhden kauden ja hauskaa oli, ei tällaista 2k7 seasonia uskaltaisi edes aloittaa. Jatkuvasti saisi pelätä pelin jäävän jumiin, ja peli muutenkin on surkea monelta kantilta katsottuna. Valitkaa näyttävä EA:n NHL 07, se toimii ja on kyllin realistinen täyttämään kiekkofanaatikon vaatimukset. Hyi teitä 2k7.n tekijät!!
Joo itsekin tykkään EA:n pelistä jos on kavereita käymässä, lukuunottamatta kahta lätkähullua keiden kanssa on pakko vääntää 2k7:aa kun muuten menee liian pehmoiluksi. Vastakkain on ihan ok peli. Mutta EA:n uusin lätkäpeli löytyy myös hyllystä jota en yksin kyllä juurikaan pelaa. EA:n peli on siinämielessä hyvä koska sitä voi pelata lähes kuka tahansa joka on joskus ohjaimeen koskenut ja jotain jääkiekkoa pelannut. Itse suosittelen EA:n peliä kaikille ketkä ei jaksa niin syvällisesti perehtyä peliin, sitten fanaatikoille NHL2k7 on paras valinta koska pelistä saa säätämällä todellakin sellaisen kuin haluaa. Vaikka sitten arcademaisen jos niin tahtoo, mutta kukapa sitä tahtoo. ;)
Miljonääri kirjoitti:
Teki mieli avata ranteet jo tänään tällaisen hankinnan jälkeen, onneksi sain käytettynä 24e hintaan tämän. Nyt jo pistää pikemminkin nauramaan, pelissä on meinaan aivan naurettavia virheitä ja munauksia. Erityisesti nuo pelaajat näyttävät järjestäen joiltain Obelixeilta kiekkokaukalossa, hahhahhaa. (ÄLKÄÄ OSTAKO!)
No älä nyt sentään ala ranteita auki vetelee yhden pelin takia. Itse muuten maksoin uutena 29,90€, miten oot käytettynä noin paljon maksanu? Joo joitan bugeja löytyy pikkasen joista voi tässä ketjussa lukea, mutta itse 2k7:ssa on sitä jotain(eli realistisinta kiekkoa mitä konsolilla voi pelata). Itse tykkään mieluummin pelata kunnon lätkää missä silloin tällöin esiintyy bugi, kuin se että pelaaminen on liian tylsää johtuen arcademaisuudesta. (ja kyllä niitä bugeja EA:n pelistäkin löytyy)