Suomen Polak
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät, Maple Leafs, Seattle Seahawks.
Itse luulen että nuo potkut lähti nimenomaan ARodin aloitteesta, olivat vissiin tosiaan ottaneet Salehin kanssa kunnolla yhteen ja luulen että ARodilla on aika paljon sananvaltaa siellä. Itse en ARodista yhtään välitä, ja kaveri on päässyt kunnolla ihon alle kaikella paskapuheellaan mutta onhan tuo surullista miten huonosti jets on pelannut kauden alun, toivottavasti uusi koutsi tuo uudet systeemit. Nyt pakotetaan heittoa ja juoksua linjan välistä eikä hyökkäyksen parhaasta pelaajasta (Hall) saada mitään irti koska tuo O-Line pelaa surkeasti.Jotenkin sellainen fiilis jäi kyllä myös itselleni, että ARod on kyllä sellainen persoona joka kyllä saa sanansa sanoa Salehin potkuissa. Toki ongelma on myös se asiassa, että Jets hankki ARodin vain ainoastaan siksi, että hän pelastaa Jetsin olemalla nuorempi versio itsestään. Ja katse kohdistuu omistajaan joka näin on halunnut tehdä joka kuvittelee ARodin korjaavan kaiken sen ongelman mikä Jetseillä on ollut jo vuosia.
Enemmän arvaamattomuutta hyökkyäkseen, nyt kaava on ollut aika selvä. Run-pass-pass ja punt. Ja Breecelle enemmän pelejä niin luulen että tuo joukkue on vahvoilla.
Asiasta kolmanteen, onko porukalla hajua Jonathon Brooksin paluu aikataulusta? Itselleni yksi kiinnostavimpia junnuja tällä kaudella.