Olin Patriotsin voitosta iloinen, koska se tuotti taloudellisesti minulle noin tuhat euroa, mutta täytyy silti sanoa "hyvänä voittajana" että olet aika väärässä ton Matt Ryanin haukkumisen suhteen. Mielestäni ei ole Matt Ryanin vika, että Falcons kutsuu 3:59 ennen loppua 2nd&11 tilanteessa NE23 -linjalla heiton, ja että kyseisen heittopelin aikana RB unohti täysin oman blokkauksensa ja Flowers pääsi säkittämään Ryanin aivan täydellisesti. Tämän jälkeen 3rd&23 pelillä Ryan sai heitettyä noin 10yrd suorituksen, millä oltaisiin oltu taas FG-etäisyydellä, mutta hänen linjapelaaja otti holding penaltyn. 3rd&33 oli incomplete pass, minkä jälkeen Falcons punttasi, jättäen eron kahdeksaan pinnaan ja aikaa kelloon noin 3min.
...... Jos Falcons olisi vain juossut, olisi FG-yritys ollut alle 40yrd, vaikka eivät olisi päässeet ollenkaan eteenpäin. Vaikka Brady pelasikin mielettömän 4th Q;n, niin edes hän ei olisi noussut 11p takaa tuossa ajasssa, ellei käy itse hakemassa sitä onside kickin onnistumista... Matt Ryanin sijaan Atlantan valmennus saa ottaa kontolleen tappiosta aika ison siivun.
Korjataan sen verran, että tuo blokkauksen unohtaminen Freemanilta tapahtui jo pelin aikaisemmassa vaiheessa ja siitä seurasi tuo fumble jota seurasi Patriotsin pääseminen touchdownin päähän. Tuossa säkityksessä lopussa Flowers jyrää Mackin yli ja pääsee siitä Ryanin kimppuun. Tuossa pelissä missä Freeman unohtaa blokata, niin Ryanille ei jäänyt mitään saumaa ehtiä reagoimaan mutta tuossa lopun säkityksessä olisi ehkä ollut aikaa viskata se pallo katsomoon..
Tuosta juoksemisesta totean nyt vielä, että Atlanta oli tehnyt tuota heittämistä koko kauden ajan sellaisissakin paikoissa missä se ei ole se "turvallisin" ratkaisu. Ja kuten joku täälläkin totesi, niin eipä tuota Jonesin kiinniottoakaan olisi nähty jos oltaisiin ruvettu pelkästään juoksemalla kuluttamaan kelloa. Jossiteltavaa se päätös toki jättää, mutta tuolla varmuudella millä Atlantan hyökkäys on koko kauden toiminut niin ei tuo päätös heittää palloa ole kovinkaan kummallinen.