Pelinrakentajalle tärkeä mittari, eli kolmannet yritykset olivat surkeat 1/8 ja pelin kriittisillä hetkillä Ryanista paljastui se vanha kunnon Matty Snow joka on totuttu näkemään tammikuussa. Sääli, kun puolustus ja Julio tekivät kaikkensa voiton eteen.
Olin Patriotsin voitosta iloinen, koska se tuotti taloudellisesti minulle noin tuhat euroa, mutta täytyy silti sanoa "hyvänä voittajana" että olet aika väärässä ton Matt Ryanin haukkumisen suhteen. Mielestäni ei ole Matt Ryanin vika, että Falcons kutsuu 3:59 ennen loppua 2nd&11 tilanteessa NE23 -linjalla heiton, ja että kyseisen heittopelin aikana RB unohti täysin oman blokkauksensa ja Flowers pääsi säkittämään Ryanin aivan täydellisesti. Tämän jälkeen 3rd&23 pelillä Ryan sai heitettyä noin 10yrd suorituksen, millä oltaisiin oltu taas FG-etäisyydellä, mutta hänen linjapelaaja otti holding penaltyn. 3rd&33 oli incomplete pass, minkä jälkeen Falcons punttasi, jättäen eron kahdeksaan pinnaan ja aikaa kelloon noin 3min.
...... Jos Falcons olisi vain juossut, olisi FG-yritys ollut alle 40yrd, vaikka eivät olisi päässeet ollenkaan eteenpäin. Vaikka Brady pelasikin mielettömän 4th Q;n, niin edes hän ei olisi noussut 11p takaa tuossa ajasssa, ellei käy itse hakemassa sitä onside kickin onnistumista... Matt Ryanin sijaan Atlantan valmennus saa ottaa kontolleen tappiosta aika ison siivun.
EDIT: Painotan nyt siis sitä, että minulle kyllä kelpasi se, että Patriots sai työnnettyä Falconsin pois potkumaalietäisyydeltä. Sanotaan näin, että heti Julio Jonesin aivan mielettömän catchin (ja aika mukava heitto Ryanilta..) jälkeen rupesin miettimään, paljonko on 3x 40 sek, paljonko jää kelloon, jne. Mieleni valtasi epäusko siitä, että 2.40 jäljellä vielä nousisi Patriots 11p takaa. Noh, kun eroi pysyi kahdeksassa, pienimuotoisen ihmeen jälkeen, olinkin taas lähes 100% varma siitä että ottelu menee jatkoajalle, sen verran hyvältä näytti sitä edelliset hyökkäyksen drivet.