Odotetusti meni yön matsit, Atlantan hyökkäys vaan on niin perkeleen kova. Patriots matsista riitti tulos, mutta ei tainnut olla niin selvä matsi mitä numerot kertovat?
Ei Seahawksiella ole mitään hätää niin kauan, kun runko on noin vahva ja Carroll jatkaa koutsina. Tarvitsevat vain NFL-tasoisen hyökkäyksenlinjan, joka antaa Wilsonille hieman työrauhaa ja juoksulle mahdollisuuden. Lisäksi Thomasin olisi parempi jatkaa vielä pelaamistaan vaikka väläyttelikin lopettamisella.Atlantalta kyllä vahva esitys tänään. Seattlen dominointi alkaa olla ohi vaikka hyvä jenki on vieläkin. Vaikeaahan se on pitää porukka kasassa kun muutama huikea vuosi niin moni pelaaja lähtee rahakkaammille maille, osa eläköityy tai taso laskee ja vielä kun Wilsonkaan ei ole ollut parhaimmillaan tällä kaudella niin ei omissa kirjoissa suurimpiin suosikkeihin kuulunutkaan. Jännä nähdä mihin suuntaan joukkue menee ensikaudelle, sillä hyvä runkohan sielä edelleen on - vaikka ihmiskyrpiä ovatkin ;)
Vei silti Osweileria kovasti. Molemman INTit tuli kimmonneista, Osweiler heitti 3 kertaa enemmän ja vähemmän väliintuleen syliin pallon... 2 kovaa puolustusta vastakkain, sehän tiedettiin jo peliä ennen. Kumpikin puolustus myös pelasi hyvin ja Texansille propsit siitä että pyäytti Bradyn niin monta kertaa potkumaalien kantamattomiin ja painetta tuli Bradylle joka suunnalta koko ilta. Hyökkäyksen paremmuus silti ratkaisi. Houstonin hyökkäys oli märkä tuhnu.Kun kaikkien aikojen paras niin 2 td 2 int 47,4 pct ja 68.6 rating riittää voittoon. Ihan kun Peyton Manning.
Atlantalta kyllä vahva esitys tänään.
Kerran näinkin päin. Yleensä tuntuu, että juuri Seahawksin kohdalla päätökset menevät toistuvasti joukkueen hyväksi. Pariin kertaan jopa todella karuja tuomarivirheitä tullut nähtyä Seahawksin hyväksi.Atlanta onnistui pelissä myös kahteen kertaan haastossa ja kerran Seattle TD käännettiin tuomarien toimesta, joten paljon meni tapahtumia Atlantan suuntaan. Toisin kuin viimeksi näiden joukkueiden kohdatessa.
Kyllähän Atlanta on kotijoukkue tuossa ottelussa.Mitäs porukat on mieltä, että Atlanta on vedonlyöntikertoimien valossa selkeähkö suosikki Green Bayn vieraana konferenssifinaalissa? Onko GB:lla Nelsonin lisäksi tärkeitä jannuja sivussa vai mitä? Tuntuu aika hurjalta, vaikka Atlanta on ollut hyvä.
Jones on mörkö. Lähinpänä sitä täydellistä rissua nyt, kun Megatron lopetti. Bryantiin nähden yhtä fyysinen kaksin kamppailuissa, mutta hieman isompi ja nopeampi. Lisäksi hieman parempi route runner. Muutenhan hyökkäyksessä on liigan tämän kauden tasaisin huippu pelinrakentaja. Keskushyökkääjinä yksi yli tuhannen jaardin mies eli Freeman ja toinen yli 500 jaardin kakkosbäckki Coleman. Kummatkin vielä osaavat juosta heittokuvioita, joten aiheuttavat siltäkin kannalta ongelmia. Sitten vielä nämä kakkos ja kolmosrissut joista Sanu on selkeä kakkosviulun soittaja. Siirtää ketjuja ja nousee esille, jos Jonesia tuplataan. Gabriel taas on kentän venyttäjä ja kunnon deep threat. Nämä kaikki aseet sitten liigan kuumimman OC:n käsiin ja tulos oli murhaavaa. Jaardeissa liigan kakkonen, heittohyökkäyksenä liigan kolmonen, juoksuhyökkäyksenä liigan vitonen ja pisteiden osalta selvä ykkönen ja ainoa joukkue, joka keskimäärin takoi tauluun yli 30pistettä.Kopioin tänne, kun täällä voi saada enempi kannanottoja... Eli Julio Jones ja Atlanta kyseessä ja teksti minun.
Mielenkiintoinen hirvitys, mun kirjoissa kun Jones on huomattavasti heikompi, kuin Bryant. Enkä puhu nyt tilastoista, koska toinen jengi ei ole koskaan osannut käyttää sen asetta ja toinen taas on se sen ase. Enempi mua pelotti Beasley, kuin kumpikaan noista, koska se olisi voinut olla tappava. Mulle voi tulla kertomaan sen pelaajan nimen, joka on Atlantalla ollut se WR2 ja joka pelottaisi. Jonesia voi aina tuplata ja jos ja ehkä kun menee vituiksi, niin se on Jonesin hyvyyttä. Silti syvyyttä on tasan yksi pelaaja, täysin yksiulotteinen joukkue.
Tähdennän vielä, että siis rissujen osalta. Siellä on toki ok, RB ja QB, mutta ainakin minulta mennyt ohi tuon hyökin laajuus, saa vihjailla minun olevan väärässä, kun joku on varmasti katsellut Atlantan pelejä enempi kuin minä.
Minun mielestäni näitä ei ole tarve ylianalysoida. Packers keräsi runkosarjassa 10 voittoa, Atlanta 11 ja Cowboys 13. Se kertoo joukkueiden väliset voimasuhteet. Atlanta teki ylivoimaisesti eniten pisteitä koko liigassa (541 kun toka eniten teki peräpään Saints 469), mutta vastaavasti se myös päästi 406 pistettä, joka on pudotuspelijoukkueista eniten. Tuossa aikaisemmin jo asiasta mainitsinkin, että Atlantan touchdowneista puolustus teki peräti 5 eli hyökkäys teki 7 enemmän kuin GB.Mitäs porukat on mieltä, että Atlanta on vedonlyöntikertoimien valossa selkeähkö suosikki Green Bayn vieraana konferenssifinaalissa? Onko GB:lla Nelsonin lisäksi tärkeitä jannuja sivussa vai mitä? Tuntuu aika hurjalta, vaikka Atlanta on ollut hyvä.
Sillä ei ole merkitystä kuin korkeintaan paitamyynnin osalta kumpi on olevinaan kovempi nimi, toteat tekstin lihavoidussa osassa heti perään itsekin että Jonesia hyödynnetään kentällä paremmin ja on siis näin ollen vaarallisempi näistä kahdesta. Heittosi Beasleyn vaarallisuudesta taas osuu maaliinsa siltä osin, että avokentällä operoiva slottirissu on receiving backien ohella yksi vaikeimpia puolustaa, joku puolihuolimaton pick play siihen vielä päälle. Yhä enemmänhän liigassa hyödynnetään nickeliä ja kevyempä linebacker-muodostelmia näiden lääkkeeksi.Mielenkiintoinen hirvitys, mun kirjoissa kun Jones on huomattavasti heikompi, kuin Bryant. Enkä puhu nyt tilastoista, koska toinen jengi ei ole koskaan osannut käyttää sen asetta ja toinen taas on se sen ase. Enempi mua pelotti Beasley, kuin kumpikaan noista, koska se olisi voinut olla tappava. Mulle voi tulla kertomaan sen pelaajan nimen, joka on Atlantalla ollut se WR2 ja joka pelottaisi. Jonesia voi aina tuplata ja jos ja ehkä kun menee vituiksi, niin se on Jonesin hyvyyttä. Silti syvyyttä on tasan yksi pelaaja, täysin yksiulotteinen joukkue.
KC ei tosiaan saanut hyökkäyksessä hirveästi aikaan, mutta antaisin Steelersin puolustukselle jonkin verran kunniaa tuosta. Chiefsin hyökkäys on kuitenkin kauden mittaan perustunut ensisijaisesti juoksupelin varaan, jonka ympärille he ovat sitten pyrkineet rakentamaan play action passia ja erilaisia tapoja saada pallo Tyreek Hillin käsiin. Steelersin juoksupuolustus on läpi kauden ollut hyvässä jamassa ja sitä se oli myös eilen, joten juoksemalla Chiefs ei tuota matsia ollut missään vaiheessa voittamassa. Käytännössä ainoa tapa miten Chiefs olisi voinut tuon ottelun voittaa oli viedä turnover tilastot omiin nimiin sekä saada Hilliltä yksi tai useampi iso peli joko potkunpalautuksen tai normaalin hyökkäyspelin muodossa. Turnover tilaston Steelers voitti ja myös Hill pysyi aisoissa, joten siihen nähden voittolukemat olivat yllättävänkin niukat. Steelersin hyökkäyspeli oli normaalia konservatiivisempaa, mutta uskoisin, että tämä johtui nimenomaan siitä, että Tomlin ja Haley olivat tehneet samat havainnot kuin mitä tuossa edellä kirjoitin ja päätyneet siihen, että pitämällä omat virheet minimissä ottelu tulee olemaan omissa käsissä.Kylläpäs oli tuhnu KC hyökkäys tänään. Liikaa missattuja koppeja juuri niihin muutamaan pidempään heittoon. Pallovarmuutta vastaanottoihin olis tarvinnu kun ei niitä paikkoja liikaa aukea tässä vaiheessa kautta... Steelerskään ei mitään ihmeitä kyllä esittänyt varsinkaan hyökkäyksen osalta. Jos BB saa linjaan keitettyä vähänkään käärmekeittoja Belliä vastaan niin eiköhän Patriots tuon Steelersin hoitele. Toki helpommin sanottu kuin tehty :D
Kyllähän Atlanta on kotijoukkue tuossa ottelussa.
Mikäli jatkiksen nfl-fanit haluavat ajankulukseen kokeilla, kuka veikkaa parhaiten ottelun voittajia, niin Jatkoaika-ryhmä on pystyssä:
Group Home - NFL Weekly Pick'Em - NFL.com
Salasana luonnollisesti Jatkoaika. Toivottavasti linkki toimii..
tuu nyt VilleLeino kertomaan kenet ottaisit quupaksi Alieneita vastaan kun peliä on jäljellä 12 sekkaa, jäljellä ei ole aikalisiä, joukkueen paras rissu on telakalla ja pallo on omalla 30 jaardin linjalla.Ihan hauska ja jokseenkin uskomaton nippelitieto tuosta Rodgersin viimeisestä heitosta, jos siis on totta. Eli siis Cobb on sanonut ottelun jälkeen ettei tuota peliä ollut pelikirjassa ollenkaan vaan Rodgers oli jokaiselle rissulle erikseen antanut ohjeet minkä kuvion juosta. Siis tuossa paineessa Aaron poika sävelsi pelikutsun täysin omasta päästään jolla vei Cookin kanssa joukkueensa potkumaali etäisyydelle..
Ei yllätä yhtään. Tuon pelin voittaa se joka lataa enemmän pisteitä tauluun ja Atlantalla on kovempi tykistö, ja lisäksi kotietu ja ehkä hieman parempi puolustus. Tämän kauden normipelillä, ala edellinen peli, Atlanta takoo tauluun riittävät pisteet.Mitäs porukat on mieltä, että Atlanta on vedonlyöntikertoimien valossa selkeähkö suosikki Green Bayn vieraana konferenssifinaalissa? Onko GB:lla Nelsonin lisäksi tärkeitä jannuja sivussa vai mitä? Tuntuu aika hurjalta, vaikka Atlanta on ollut hyvä.
Valoja päähän. Ensinnäkin Julio on Brownin kanssa liigan parhaat rissut ja parempi kuin Dez. On isompi, nopeampi, parempi rout-runner ja mentaalipuolikin on paremmalla tolalla. Herrat Sanu ja Gabriel ovat antaneet oivaa taustatukea rissuosastolla ja Freemanhan on erittäin merkittävässä roolissa heittopelissä. Ja kuuppahan Atlantalla on ihan eri tasoa kuin Dallasilla.Kopioin tänne, kun täällä voi saada enempi kannanottoja... Eli Julio Jones ja Atlanta kyseessä ja teksti minun.
Mielenkiintoinen hirvitys, mun kirjoissa kun Jones on huomattavasti heikompi, kuin Bryant. Enkä puhu nyt tilastoista, koska toinen jengi ei ole koskaan osannut käyttää sen asetta ja toinen taas on se sen ase. Enempi mua pelotti Beasley, kuin kumpikaan noista, koska se olisi voinut olla tappava. Mulle voi tulla kertomaan sen pelaajan nimen, joka on Atlantalla ollut se WR2 ja joka pelottaisi. Jonesia voi aina tuplata ja jos ja ehkä kun menee vituiksi, niin se on Jonesin hyvyyttä. Silti syvyyttä on tasan yksi pelaaja, täysin yksiulotteinen joukkue.
Tähdennän vielä, että siis rissujen osalta. Siellä on toki ok, RB ja QB, mutta ainakin minulta mennyt ohi tuon hyökin laajuus, saa vihjailla minun olevan väärässä, kun joku on varmasti katsellut Atlantan pelejä enempi kuin minä.
Duh, Winning! Ennätyksellisesti kuudetta kertaa peräkkäin AFC:n konferenssifinaalissa. Kyllä Tomppakin olisi ladellut tuota Dallasin puolustusta vastaan kivat luvut. Ja tuo toinen intti kimposi rissun käsistä, joten saman verran "kuupan inttejä" Rodgersisi kanssa.Kun kaikkien aikojen paras niin 2 td 2 int 47,4 pct ja 68.6 rating riittää voittoon. Ihan kun Peyton Manning.
Kautta aikain clutchein pelaaja Tom Brady on ainoa oikea vastaus kuten itsekin sisimmässäsi tiedät. Näytöt puhuu.tuu nyt VilleLeino kertomaan kenet ottaisit quupaksi Alieneita vastaan kun peliä on jäljellä 12 sekkaa, jäljellä ei ole aikalisiä, joukkueen paras rissu on telakalla ja pallo on omalla 30 jaardin linjalla.