Ray Lewis on kanssani ilmeisen samaa mieltä pelinrakentajien erityiskohtelusta (
linkki).
Tämän kaiken voi helposti kyllä laskea kotiinpäinvedon ja tappiovitutuksen piikkiin, mutta Lewis on silti sellainen pelaaja, jonka kanssa olen enemmän kuin mielelläni samaa mieltä lajista puhuttaessa. Ja sekin on hyvä pitää mielessä, että Ray Ray on (ainakin mielestäni) harvemmin tällaisia lausuntoja on heittänyt tiukempienkaan häviöiden jälkeen, vaan yleensä kommentit ovat olleet enemmänkin "that's how football is" -tyylisiä.
Tässä pari suorikkikohtaani:
"The embarrassing part is when [Tom Brady] understands that, and he walks up to one of us and says, 'Oh, that was a cheap one.' "
"We stop them, see a flag for a personal foul and Brady’s laughing? That ain’t no personal foul if you’re still smiling."
Lisään vielä loppuun varmistukseksi sen mitä sanoin jo aiemmin, eli pelin tulos ei tänään johtunut tuomareista, vaan Ravens saa syyttää ihan itseään. Tämä ei silti muuta huonoa sääntöä hyväksi.
Katseet ensi viikkoa ja divisioonan kärkikamppailua kohti.
E: Brendon Ayanbadejon kausi on muuten mahdollisesti ohi. Kyseessä on kai vasta huhu, joten en laita mitään linkkiä. Ei pahin mahdollinen menetys tietenkään, mutta kuitenkin erinomainen ST-pelaaja, joka on tällä kaudella esittänyt myös puolustuksessa yllättävän hyviä otteita. Valittiin AFC:n viikon puolustuspelaajaksikin viime kierroksella, mikä tosin kertoi enemmän siitä miten päin helvettiä noista palkinnoista päätetään.
Gaitherin tilanne on vielä täysin epäselvä, mutta eipä tosiaan näyttänyt hyvältä, joten en yllättyisi, vaikka hänenkin kautensa olisi ohi. Harvinaisen turhauttava kierros siis tällä viikolla.
E2: Broncos jatkaa huikeaa kauttaan voittamalla Cowboysin. Myönnän ehdottomasti olleeni täysin väärässä tämän jengin suhteen. Hah, mitä muutakaan tässä vaiheessa voisi sanoa? Olin asenteellinen ja väärässä. Chargers saa kuin saakin vastuksen tällä kaudella, mistä olen kiitollinen. Diggaan muutenkin Denveristä edelleen, vaikka McDaniels ei sytytäkään yhtään.