Hehe. Draft meni hyvin, säkällä sain first overall pickin. Sillä All Day Peterson jengiin, onneksi ei ole pettänyt. Kakkos- ja kolmosvuoro olivatkin sitten suoraan peräkkäin. Olin etukäteen päättänyt, että jos Brees, Brady, Manning kolmikosta joku on vielä vapaana, niin toinen vuoro käytetään QB:hen. Wittenin pistetehtailuja taas olin kateellisena katsonut aikaisempina vuosina, ja nyt olin etukäteen päättänyt, että ellei jotain ihan huippurissua ole vapaana, niin otan ennemmin Wittenin aikaisessa vaiheessa, kuin että varaan jonkun perushyvän WR:n sen takia, että "tässä kohtaa nyt kuuluu ottaa WR". Vincent Jackson mulla on ollut aikaisemminkin jengissä, taisi olla vielä ennen tätä kautta vähän aliarvostettu. Tuskinpa on enää tämän kauden jälkeen. Patrick Willis taas on varmaan suurin suosikkipelaajani koko liigassa. Aloin fanittaa häntä jo collegessa, eikä tuo suosio ole ainakaan laskenut huikeasti alkaneen NFL-uran myötä. Kolmas vuosi putkeen kun Willis mulla fantasyssa on, taitaa olla koko paskan paras IDP. Mutta mutta, paljon on vielä pelejä jäljellä. Eipä tuo vaadi kun paskaa viikkoa Manningilta, niin käkeen voi helpostikin tulla. Vähän säkälläkin olen jollain kierroksilla voittanut, kun on piste-ero ollut ihan muutama piste vaan.Fantasyssä näyttäisi ennakkoon olevan tulossa tappio (taas). Aika todennäköiseltähän se vaikuttaa, kun vastapuolella on mm Peyton Manning, Vincent Jackson, Adrian Peterson, Jason Witten ja puolustuksessa Patric Willis & Mario Williams. Ei voiku ihmetellä miten Fawkes on saanu noin kovan nipun?
Mutta jotta pysyttäisiin ketjun aiheessa, niin laitetaan pari kommentia NFL:n viikon tapahtumista:
- VY Titansin starteriksi. Odotettu ja tässä vaiheessa ainoa oikea ratkaisu. Antaa Youngin näyttää miten peli nyt kulkee. Jos ei homma kulje, niin voi olla Vincanityn ura countrykaupungissa ohi.
- Mark Sanchezin hot dog "skandaali": Ei hyvää yötä. Eikö oikeasti parempia uutisaiheita löydy?
- Favre Bowl II: onhan tämä paljon isompi juttu nyt kun matsi pelataan Lambeaulla. Mutta koska en edelleenkään ole mikään Favren suurin fani, niin eipä tuo nyt kovin kummoisia tunteita herätä. Aika tyhmästi juustopäät kuitenkin käyttäytyvät, jos meinaavat jotain suurempaa vihellyskonserttia siellä järjestää.