NFL season 2006–2007

  • 63 942
  • 1 117

Rocco

Jäsen
Troy kirjoitti:
Pitäs laittaa aloite NFL:lle, että järkkäisivät ainakin muutaman matsin lauantai-iltaan ja nimenomaan suomalaiseen iltaan. Saisi laadukkaat illanistujaiset.
Jos sen onnistut tekemään että edes viisi peliä tulisi meikäläisittäin aikaan 20.00-23.00 niin tarjoan tailgate-tilaisuuden Velodromilla ensi kesänä jonkun maaottelun/Vaahteramaljan yhteydessä.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Troy kirjoitti:
Niin tai sitten herätä muutama tunti ennen töihin menoa huojumaan silmät ristissä sohvalle.

Pitäs laittaa aloite NFL:lle, että järkkäisivät ainakin muutaman matsin lauantai-iltaan ja nimenomaan suomalaiseen iltaan. Saisi laadukkaat illanistujaiset.

Jainkin himaan katsomaan, kun tuolla ulkona sataa edelleen ihan perkeleesti. Niin kun sataa Seattlessakin...

Hirvee peli, ei voi muuta sanoa. Seattle teki pinnansa kolmesta ekasta hyokkayksesta (7-3-3) ja sen jalkeen peli on ollut kauheeta kattella. Virheita virheita virheita. Raidersien ikaantynyt hyokkays on kylla todella ala-arvoinen. Moss ei saa mitaan kiinni, linja vuotaa kun meidan talon rannit (5 sakkia ekalla puoliajalla) jne jne. Aikamoinen pettymys oli tama peli kylla. Kohta vois lahtea sinne baariin...

Pyytakaa MTV:ta tai Nelosta ostamaan joku lauantai-iltapaivan college-fudismatsi sinne. Jo nakyy hyvaa fudista teidan lauantai-iltana! Usein jopa parempaa katottavaa kun tama NFL.
 

Vee_-

Jäsen
Joo oli kyllä aika kamala peli, säkityksiä tuli reippaasti molemmin puolin ja laiturit pudottelivat palloja minkä kerkiävät.

On kyllä kamala asenne tuolla Mossilla, vähän samanlainen nalkuttaja kuin T.O. :kin, valitellaan kun joudutaan pelaan niin surkeessa joukkueessa mutta ite pudotellaan helpotkin kopit.

Itsellä lisäjännitystä peliin toi host-isän työpaikan football pool, jossa olin ennen viimeistä peliä tasoissa jonkun muun kanssa ja molemmat oli valinneet Seattlen voittajaks. Tie Breakerina oli sitten että monellako pisteellä ratkeaa ja itellä oli 7 ja tällä toisella 30. Mulle siis olis riittäny 18 tai alle pisteen voitto ja kaverille 19 tai yli. Alkoi siinä viimesessä Seattlen draivissa vähän jännittää kun ne pääsi lopulta jaardin päähän TD:stä ja päätti potkasta FG:n, muuten ois ollu 20 pistettä ero.

Nyt pistänkin sitten haasteen pystyyn. Kuinka moni olisi valmis ottamaan haasteen vastaan jokaviikkoisesta Jatkoajan football-poolista, eli kaikki valitsis 1(x)2 -periaattella voittajan ja katottais kuka on mestari seasonin jälkeen? Rivit pitäis olla tässä ketjussa viim. Suomen aikaa torstain ja perjantain välisenä yönä klo 0.00 ja jos on viikolla torstai-peli niin keskiviikon ja torstain välisenä yönä. Jos esim. kuusi osallistujaa tulis niin voittaja sais 6, 2. 4, 3. 3, 4. 2 ja 5. 1 pisteen. Jos alotettais seuraavan kierroksen peleistä. Mukaan sais tulla koska vaan haluaa mutta tällöin oletettavasti joutuis lähteen vähemmillä pisteillä liikkeelle..

Kuka kannattaa?
 

Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Steelers
1Timer kirjoitti:
Pyytakaa MTV:ta tai Nelosta ostamaan joku lauantai-iltapaivan college-fudismatsi sinne. Jo nakyy hyvaa fudista teidan lauantai-iltana! Usein jopa parempaa katottavaa kun tama NFL.

Tuleehan täällä collegefutista Canalilta nykyään, mutta eivaan taida suoria lähetyksiä olla. En tosin ole kauhean paljon asiaan perehtynyt.

Rocco kirjoitti:
Jos sen onnistut tekemään että edes viisi peliä tulisi meikäläisittäin aikaan 20.00-23.00 niin tarjoan tailgate-tilaisuuden Velodromilla ensi kesänä jonkun maaottelun/Vaahteramaljan yhteydessä.

Sovittu! (Vaikka hieman onnistumistani epäilenkin.) Jos ensi kaudella lauantain klo: 1 pm matseja tulee niin se on sitten mun ansiota. =)

Vee_- kirjoitti:
Nyt pistänkin sitten haasteen pystyyn. Kuinka moni olisi valmis ottamaan haasteen vastaan jokaviikkoisesta Jatkoajan football-poolista, eli kaikki valitsis 1(x)2 -periaattella voittajan ja katottais kuka on mestari seasonin jälkeen? Rivit pitäis olla tässä ketjussa viim. Suomen aikaa torstain ja perjantain välisenä yönä klo 0.00 ja jos on viikolla torstai-peli niin keskiviikon ja torstain välisenä yönä. Jos esim. kuusi osallistujaa tulis niin voittaja sais 6, 2. 4, 3. 3, 4. 2 ja 5. 1 pisteen. Jos alotettais seuraavan kierroksen peleistä. Mukaan sais tulla koska vaan haluaa mutta tällöin oletettavasti joutuis lähteen vähemmillä pisteillä liikkeelle..

Kuka kannattaa?

Oiskos tässä jotain panosta tms. vai ihan vaan maineesta ja kunniasta kisaa? Minä olen kyllä mukana.

Tais muuten Cube viedä sen meidän välisen Fantasy-mittelön, kun ei noi meikän äijät oikein onnistuneet eilen(tänään).
 

Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Steelers
Ja niinhän siinä kävi, että Jackson+Burgess eivät saaneet lähellekään riittävästi pojoja Cuben lyömiseksi. Ahdinko syvenee minulla fantasyssä ja Steelersillä liigassa. Itseasiassa olenkin tässä alkanut jo kartoittamaan, että ketäs sitä olisi draftissa tarjolla tuolla alkupään varausvuoroilla.
 

JLand

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, NY Yankees, NY Giants
Sai muuten Pats maistaa omaa lääkettään kerrankin Coltsia vastaan eli isoja puolustuksen pelejä. Tom Brady pelasi yhden uransa huonoimmista matseista heittämällä 4 INT. Ei Peytonkaan tosin mikään vintage Manning ollut, mutta yleensähän nämä Coltsin ja Patsin pelit ovat menneet juuri toisinpäin eli Patsin puolustus on sekoittanut Peytonin pään -- ei tällä kertaa ja Colts on edelleen voittamaton tällä kaudella (8-0).
 

Fawkes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Steelers, Man United
Vee_- kirjoitti:
Nyt pistänkin sitten haasteen pystyyn. Kuinka moni olisi valmis ottamaan haasteen vastaan jokaviikkoisesta Jatkoajan football-poolista, eli kaikki valitsis 1(x)2 -periaattella voittajan ja katottais kuka on mestari seasonin jälkeen? Rivit pitäis olla tässä ketjussa viim. Suomen aikaa torstain ja perjantain välisenä yönä klo 0.00 ja jos on viikolla torstai-peli niin keskiviikon ja torstain välisenä yönä. Jos esim. kuusi osallistujaa tulis niin voittaja sais 6, 2. 4, 3. 3, 4. 2 ja 5. 1 pisteen. Jos alotettais seuraavan kierroksen peleistä. Mukaan sais tulla koska vaan haluaa mutta tällöin oletettavasti joutuis lähteen vähemmillä pisteillä liikkeelle..

Kuka kannattaa?

Pari kertaa olen jo sunnuntaisin veikkauksia pelien lopputuloksista esittänyt joten toki voisin myös osallistua tämäntapaiseen osioon. Troy tuossa jo kyselikin, että olisiko panosta? Tietty aika vaikea näin netin välityksellä mitään panosta ottaa, mulle käy kyllä ihan pelkkä glooriasta taistelu. Voittajastahan tässä nyt ei varmasti kenelläkään ole epäselvyyttä :), viime kerrallakin meni huikeat 6/14 oikein!

Indy sitten onneksi voitti ettei tarvitse mennä ihan sanojaan syömään. Kyllähän tietysti Bradykin ihan "ok" pelaaja on. Pääsee se ehkä Peytonin lähelle, samassa lauseessa ehkä juuri ja juuri voi mainita :). Ja tuon Dal-Was pelin lopun nähtyäni ei voi kyllä muuta sanoa, kuin että huh huh! Aika yrmeän näköinen oli The Kissing Machine Barcells. Gibbs ei tainnut edes uskaltaa katsoa. Aika huikeeta draamaa kyllä. Ei taida tällaisia loppuja ihan joka päivä tapahtua. Legendakamaa.

PS. LaDainian on kone. Ihan ihme äijä. Varmasti yksi parhaista keskushyökkääjistä ikinä. Nykyisistä ihan ehdoton ykkönen.

EDIT. Vielä tuosta Pats-Colts pelistä sen verran että oli muuten aika hienon näköistä futista. Eroa esim viime yön MNF:ään oli aika lailla. Hyökkäyksen/hyökkäyksien toimivuus on loppuen lopuksi aika elinehto viihdyttävälle pelille.
 
Viimeksi muokattu:

Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Steelers
Fawkes kirjoitti:
Pari kertaa olen jo sunnuntaisin veikkauksia pelien lopputuloksista esittänyt joten toki voisin myös osallistua tämäntapaiseen osioon. Troy tuossa jo kyselikin, että olisiko panosta? Tietty aika vaikea näin netin välityksellä mitään panosta ottaa, mulle käy kyllä ihan pelkkä glooriasta taistelu. Voittajastahan tässä nyt ei varmasti kenelläkään ole epäselvyyttä :), viime kerrallakin meni huikeat 6/14 oikein!

Tosiaan aika vaikee varmaan sitä panosta sen kummemmin asettaa, joten glooria toimii. Niin ja tosiaan ei sitä panosta kyllä kannattaisi meikäläisenkään viime aikaisella veikkaustarkuudella ollakaan vaikka varma voittajahan minä siis olen jo näin etukäteen.
 

JLand

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, NY Yankees, NY Giants
Fawkes kirjoitti:
EDIT. Vielä tuosta Pats-Colts pelistä sen verran että oli muuten aika hienon näköistä futista. Eroa esim viime yön MNF:ään oli aika lailla. Hyökkäyksen/hyökkäyksien toimivuus on loppuen lopuksi aika elinehto viihdyttävälle pelille.

Tuo Raiders-Seahawks matsi oli tosiaan todella huono -- onneksi nukahdin kolmannella neljänneksellä. Mutta, mutta...tuosta viimeisestä lauseesta en kyllä ole samaa mieltä.

Tietysti se Peytonin audible-shakki ja air show on ihailtavaa katsottavaa kun homma toimii... However, itse katson ja nautin enemmän pelistä, jossa noudatetaan vanhan ajan "Run the ball and stop the run"-filosofiaa a'la Brian Billick, Romeo Crennel ja Bill Parcells.

Cubenkin kanssa muistaakseni joku vuosi tästä puhuttiin ja muisteltiin kun Giants törmäsi vuoden 2000 Super Bowlissa ammattilaisurheilun historian kaikkien aikojen kovimpaan puolustukseen. Tuo Ravens-joukkue on ollut siltä osin viihdyttävämpi kuin yksikään muu Super Bowl-voittaja sen jälkeen.

On hienoa katsoa kuinka Ray Lewis, Julian Peterson, Zach Thomas, Brian Dawkins etc. lukevat hyökkäyksen kuviot ja vastaavat niihin omilla kuvioillaan neuvomalla muuta puolustusta etc. -- tai jotain Jim Johnsonin blitzia, jossa koko secondary blitzaa ja sekoittaa pelinrakentajan ajatukset.

10-7 päättyvä matsi voi noilla elementeillä olla paljonkin viihdyttävämpi kuin 41-38 päättyvä, jossa pelinrakentajat heittävät 400 yardia ja RB juoksee 120.
 

Cube

Jäsen
Troy kirjoitti:
Tais muuten Cube viedä sen meidän välisen Fantasy-mittelön, kun ei noi meikän äijät oikein onnistuneet eilen(tänään).
Juu, näinhän siinä lopulta meikäläisen onneksi kävi. Playoff-taisto jatkuu siis osaltani ainakin vielä, mutta tappioihin ei edelleenkään ole varaa. Ihan mukavan fantasy-joukkueen saan kyllä jalkeille, kunhan kaikki pelaajat tervehtyvät taas. Niin no, ainakin seuraavaan loukkaantumiseen asti taas.. Prkl, vieläkään en osaa kuin manailla huonoa tuuriani tai mitä lie onkaan :)

QB: Hasselbeck/Delhomme/Kitna
WR1: Reggie Wayne
WR2: Larry Fitzgerald
RB1: Shaun Alexander
RB2: Willis McGahee
W/R: Andre Johnson
TE: Kellen Winslow

K: Robbie Gould

D: Derrick Brooks
D: Zach Thomas
DB: Ed Reed
DL: Adalius Thomas

Varallekin jää vielä Corey Dillon, Fred Taylor ja L.J. Smith.. Kyllähän näillä pärjätäkin voisi.

Steeplerille jo hyvissä ajoin pyyntö ensi kauden fantasyyn, että voitaisiinko ottaa taas vaihteeksi DST:t mukaan? En jotenkin tuosta yksittäisten puolustuspelaajien systeemistä ole koskaan oppinut pitämään. Ehkä siksi, ettei niitä valitessa voi samalla tavalla syventyä matchupeihin, eikä paljon taklauksia keräävä kaveri välttämättä ole edes erityisen hyvä pelaaja. No, tämä nyt ihan ajatuksena vaan kuitenkin..

JLand kirjoitti:
Cubenkin kanssa muistaakseni joku vuosi tästä puhuttiin ja muisteltiin kun Giants törmäsi vuoden 2000 Super Bowlissa ammattilaisurheilun historian kaikkien aikojen kovimpaan puolustukseen. Tuo Ravens-joukkue on ollut siltä osin viihdyttävämpi kuin yksikään muu Super Bowl-voittaja sen jälkeen.

On hienoa katsoa kuinka Ray Lewis, Julian Peterson, Zach Thomas, Brian Dawkins etc. lukevat hyökkäyksen kuviot ja vastaavat niihin omilla kuvioillaan neuvomalla muuta puolustusta etc. -- tai jotain Jim Johnsonin blitzia, jossa koko secondary blitzaa ja sekoittaa pelinrakentajan ajatukset.
Nimenomaan ja tässä olemme edelleen kyllä saman koulukunnan miehiä. Sen sijaan muinaista keskusteluamme Eli Manningista ja Philip Riversistä eivät kaverit ole mielestäni kyenneet vielä lopullisesti ratkaisemaan suuntaan jos toiseenkaan ;) Manningilla taitaa tosin olla ainakin toistaiseksi etu.
 

Fawkes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Steelers, Man United
JLand kirjoitti:
Tuo Raiders-Seahawks matsi oli tosiaan todella huono -- onneksi nukahdin kolmannella neljänneksellä. Mutta, mutta...tuosta viimeisestä lauseesta en kyllä ole samaa mieltä.

On hienoa katsoa kuinka Ray Lewis, Julian Peterson, Zach Thomas, Brian Dawkins etc. lukevat hyökkäyksen kuviot ja vastaavat niihin omilla kuvioillaan neuvomalla muuta puolustusta etc. -- tai jotain Jim Johnsonin blitzia, jossa koko secondary blitzaa ja sekoittaa pelinrakentajan ajatukset.

10-7 päättyvä matsi voi noilla elementeillä olla paljonkin viihdyttävämpi kuin 41-38 päättyvä, jossa pelinrakentajat heittävät 400 yardia ja RB juoksee 120.

Ymmärrän kyllä pointtisi. En kuitenkaan suostu lokeroimaan itseäni tietämätön sunnuntai-fani-lokeroon. Kyseisen kategorian tyypithän mm. itkevät kun jääkiekossa ei tule paljon maaleja. En tuolla toimivalla hyökkäyksellä tarkoittanut, että pelin pitäisi olla mikään "shootout". On aivan totta, että 10-7 päättyvä peli voi olla paljon viihdyttävämpi kuin sellainen missä molemmat QB:t heittelevät touchdowneja kuin takapihan Pena palloa koiralleen (pahoittelen säälittävää kevennysyritystäni). Lähinnä tarkoitin, että jos hyökkäykset eivät saa käyttännössä ottaen paljon mitään aikaan ja peli on pelkkää lippujen keräilyä ja lentopotkujen vaihtoa... ei sekään kovin jännittävää katseltavaa ole. Eli ei ne TD:t sinänsä ole se juttu mikä mua kiehtoo. Ja toki puolustuksen hienot pelit ovat myös mukavaa katseltavaa kunhan välillä sallivat hyökkäyksenkin vähän liikuttaa palloa :).

Tosin onhan tossa Sea-Oak pelissäkin palloa liikutettu yli 600 jaardin edestä joten turhaanhan mä tässä itken. Se vaan tuntui, ettei siinä tapahtunut oikein mitään kun oli juuri aikaisemmin katsellut Pats-Colts matsia.

Cube kirjoitti:
Steeplerille jo hyvissä ajoin pyyntö ensi kauden fantasyyn, että voitaisiinko ottaa taas vaihteeksi DST:t mukaan? En jotenkin tuosta yksittäisten puolustuspelaajien systeemistä ole koskaan oppinut pitämään. Ehkä siksi, ettei niitä valitessa voi samalla tavalla syventyä matchupeihin, eikä paljon taklauksia keräävä kaveri välttämättä ole edes erityisen hyvä pelaaja. No, tämä nyt ihan ajatuksena vaan kuitenkin..

Mä kyllä tykkään enemmän tästä nykyisestä systeemistä. Ihan yhtä mukavaa on miettiä kuka puolustaja toisi pisteitä, kuin että kuka hyökkääjistä. Mulla ainakin puolustajat ovat olleet melkein parhaita pisteiden tuojia (suhteessa tietenkin) ja iso syy kohtuullisen sarjasijoitukseen. Kyllähän sekin vaatii pelisilmää, että osaako nyt napata sen kovan säkittäjän sieltä vai ottaako jonkun LIIAN hyvä coverage-äijän jonka puolelle palloa ei edes heitetä. Vähän hypoteettinen esimerkki, mutta esim Bailey ei hirveästi noita taklauksia laitureiden taklailuista saa. Juoksut tietysti asia erikseen.

EDIT. Denverin John Lynch veti muuten kans ihan hyvin ja ohjaili muita. Yhden viime hetken aikalisänkin taisi ottaa.
 
Viimeksi muokattu:

Cube

Jäsen
Fawkes kirjoitti:
Mä kyllä tykkään enemmän tästä nykyisestä systeemistä. Ihan yhtä mukavaa on miettiä kuka puolustaja toisi pisteitä, kuin että kuka hyökkääjistä.
Mun mielestä sopivien puolustajien valitsemisessa on vaan liian vähän tekemistä sen kanssa, että kuka oikeasti on hyvä pelaaja. Hyvä esimerkki on vaikkapa nimenomaan Champ Bailey. Myös joku Marcus Stroud on pelaajana aivan kunkku, mutta valitettavasti fantasyssa täysin hyödytön. Siksi ottaisinkin mielellään koko Jacksonvillen DST:n, koska siinä täytyy miettiä aina asetelmaa paljon kokonaisvaltaisemmin. Ja kuuluuhan tuohon myös special teams, joten siltä osin saataisiin vielä yksi ekstraelementti mukaan.
 

steepler

Jäsen
Suosikkijoukkue
chelsea, The Ohio State Buckeyes
Kyllähän kokonais puolustus ensi vuonna voidaan lisätä, ei siinä mitään. Kuitenkin itse pidän myös siitä että on muutama puolustuspelaaja, antaa kuitenkin vähän roolia enemmän puolustuspelaajillekin. Kummatkin voivat siis olla mukana, eli vaikka yksi joukkuepuolustus ja muutama yksittäinen puolustaja.
 

Vee_-

Jäsen
Fawkes kirjoitti:
Pari kertaa olen jo sunnuntaisin veikkauksia pelien lopputuloksista esittänyt joten toki voisin myös osallistua tämäntapaiseen osioon. Troy tuossa jo kyselikin, että olisiko panosta? Tietty aika vaikea näin netin välityksellä mitään panosta ottaa, mulle käy kyllä ihan pelkkä glooriasta taistelu. Voittajastahan tässä nyt ei varmasti kenelläkään ole epäselvyyttä :), viime kerrallakin meni huikeat 6/14 oikein!
Joo tuo panos olis varmaan vähän vaikea järjestää joten ihan kunniasta veikataan. Ite sain viime kierroksella 9/14 ja sillä tuli ykkössija tässä työpaikan veikkauksessa. Palkinnoks upee oranssi Boise State Broncos -lippis! (Täällä Boisessa ei mitään muuta tunnettakaan, nyt kausi 9-0 ja BCS ranking 11!)

Fawkes kirjoitti:
Lähinnä tarkoitin, että jos hyökkäykset eivät saa käyttännössä ottaen paljon mitään aikaan ja peli on pelkkää lippujen keräilyä ja lentopotkujen vaihtoa... ei sekään kovin jännittävää katseltavaa ole. Eli ei ne TD:t sinänsä ole se juttu mikä mua kiehtoo. Ja toki puolustuksen hienot pelit ovat myös mukavaa katseltavaa kunhan välillä sallivat hyökkäyksenkin vähän liikuttaa palloa :).
Mielestäni hyökkäyksen ei tarvitse liikuuttaa palloa yhtään JOS sen syynä on hyvä puolustus, ei surkea hyökkäys kuten kyseisessä Raiders-Seahawks -pelissä. Molemmat pudotteli palloja ja OL:t päästi koko ajan pelaajia säkittään QB:tä. Valopilkku oli Seattlen Wallacen satunnaiset juoksut, M. Vick -tyylinen QB siinä suhteessa. Ja kaikkein hienointa on kun suosikkijoukkue on se jonka puolustus toimii kuin unelma, siihen olen ihastunut Denverissä ja pelejä on mukava seurata, tosin Coltsia vastaan D. Williams oli heikoin lenkki kun Wayne pääsi tekemään 3 TD:tä.

Tuota Fantasy Footballia pitää itsekin ensi kaudesta ruveta tekemään, ennen kauden alkua sitä koitin katsoa mutten jaksanut perehtyä. Eli saatte opettaa sitten puolen vuoden päästä perusteet. Käsittääkseni siinä tehdään liiga jossa on ensin drafti ja valitaan pelaajat. Sitten FF luo sarjaohjelman ja se joukkue joka kerää enemmän pisteitä voittaa. Olenko oikeassa?

Myöhemmin tänään voisin postata jo oman rivini tälle viikolle, toivottavasti yli viis henkee osallistuu.
 

Vee_-

Jäsen
Okei, tässä veikkauksen säännöt:

1. veikkausten pitää olla postattuna ennen perjantain ja lauantain välistä yötä Suomen aikaa.

2. veikkauksia saa muokata vielä ennen edellä mainittua ajankohtaa

3. osallistujamäärän ollessa n, kierroksen voittaja saa n+1 pistettä, kakkonen n-2 pistettä, kolmonen n-3, nelonen n-4 jne. kunnes viimeinen saa n-n = 0 pistettä. Esim. jos kierrokselle osallistuu 6 veikkaajaa, pisteet menevät: 1. 7, 2. 4, 3. 3, 4. 2, 5. 1, 6. 0

4. veikkaus toimii vain runkosarjan ajan, post-seasonille saa joku keksiä oman veikkaussysteemin

5. allekirjoittanut pitää kirjaa kaikkien veikkauksista ja pisteistä

6. voittajalle paljon mainetta ja kunniaa ja NFL-tietäjä 2006 -titteli

Veikkausonnea!
 

Vee_-

Jäsen
Joten itse aloitan tällä rivillä (kirjanpidon helpottamiseksi kaikki voisivat tehdä listan samassa järjestyksessä ja samalla tavalla, kiitti):

NFL GAME WEEK 10

Baltimore at Tennessee
Buffalo at Indianapolis
Cleveland at Atlanta
Green Bay at Minnesota
Houston at Jacksonville
Kansas City at Miami
N.Y. Jets at New England
San Diego at Cincinnati
San Francisco at Detroit
Washington at Philadelphia
Denver at Oakland
Dallas at Arizona
New Orleans at Pittsburgh
St. Louis at Seattle
Chicago at N.Y. Giants
Tampa Bay at Carolina
 

Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Steelers
Ja virallinen veikkaukseni on:

Baltimore at Tennessee
Buffalo at Indianapolis
Cleveland at Atlanta
Green Bay at Minnesota
Houston at Jacksonville
Kansas City at Miami
N.Y. Jets at New England
San Diego at Cincinnati
San Francisco at Detroit
Washington at Philadelphia
Denver at Oakland
Dallas at Arizona
New Orleans at Pittsburgh
St. Louis at Seattle
Chicago at N.Y. Giants
Tampa Bay at Carolina

Edit: Eräät alkoivat elvistelemään lihavoinneilla ja muilla, joten päätin laittaa paremmaksi. Nyt voittajat on lihavoitu, kursivoitu, alleviivattu ja eri värillä. Lisäksi suosikkijoukkue on omalla värillään. Töissä ei ole yhtään tylsää näin perjantai-iltapäivästä.
 
Viimeksi muokattu:

jm16

Jäsen
Baltimore at Tennessee
Buffalo at Indianapolis
Cleveland at Atlanta
Green Bay at Minnesota
Houston at Jacksonville
Kansas City at Miami
N.Y. Jets at New England
San Diego at Cincinnati
San Francisco at Detroit
Washington at Philadelphia
Denver at Oakland
Dallas at Arizona
New Orleans at Pittsburgh
St. Louis at Seattle
Chicago at N.Y. Giants
Tampa Bay at Carolina
 

sininen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Baltimore at Tennessee
Buffalo at Indianapolis
Cleveland at Atlanta
Green Bay at Minnesota
Houston at Jacksonville
Kansas City at Miami
N.Y. Jets at New England
San Diego at Cincinnati
San Francisco at Detroit
Washington at Philadelphia
Denver at Oakland
Dallas at Arizona
New Orleans at Pittsburgh
St. Louis at Seattle
Chicago at N.Y. Giants
Tampa Bay at Carolina
 

Rocco

Jäsen
Baltimore at Tennessee
Buffalo at Indianapolis
Cleveland at Atlanta
Green Bay at Minnesota
Houston at Jacksonville
Kansas City at Miami
N.Y. Jets at New England
San Diego at Cincinnati
San Francisco at Detroit
Washington at Philadelphia
Denver at Oakland
Dallas at Arizona
New Orleans at Pittsburgh
St. Louis at Seattle
Chicago at N.Y. Giants
Tampa Bay at Carolina

Oho, vahingossa tuli lihavoituna eikä alleviivattuna...
 

Fawkes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Steelers, Man United
Tän hetkisten fiilisten perusteella seuraavanlainen rivi:

Baltimore at Tennessee
Buffalo at Indianapolis
Cleveland at Atlanta
Green Bay at Minnesota
Houston at Jacksonville
Kansas City at Miami
N.Y. Jets at New England
San Diego at Cincinnati
San Francisco at Detroit
Washington at Philadelphia
Denver at Oakland
Dallas at Arizona
New Orleans at Pittsburgh
St. Louis at Seattle
Chicago at N.Y. Giants
Tampa Bay at Carolina

Katellaan vielä jos pitää huomenna käydä muokkaamassa vähän riviä.

PS. Melkosen samanlaisia rivejähän tässä näyttää tulevan eli erot tulee olemaan pieniä. Voipi olla että jännitys säilyy usein ihan maanantaihin asti.
 

Sheed

Jäsen
Rivien rivi:

Baltimore at Tennessee
Buffalo at Indianapolis
Cleveland at Atlanta
Green Bay at Minnesota
Houston at Jacksonville
Kansas City at Miami
N.Y. Jets at New England
San Diego at Cincinnati
San Francisco at Detroit
Washington at Philadelphia
Denver at Oakland
Dallas at Arizona
New Orleans at Pittsburgh
St. Louis at Seattle
Chicago at N.Y. Giants
Tampa Bay at Carolina

Näillä mennään...
 

Jeremy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, ManU, NYY, NYR, NYG, Houston Rockets,
Baltimore at Tennessee
Buffalo at Indianapolis
Cleveland at Atlanta
Green Bay at Minnesota
Houston at Jacksonville
Kansas City at Miami
N.Y. Jets at New England
San Diego at Cincinnati
San Francisco at Detroit
Washington at Philadelphia
Denver at Oakland
Dallas at Arizona
New Orleans at Pittsburgh
St. Louis at Seattle
Chicago at N.Y. Giants
Tampa Bay at Carolina
 
Viimeksi muokattu:

Jeremy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, ManU, NYY, NYR, NYG, Houston Rockets,
Vee_- kirjoitti:
Saisko Jeremyltä myös Monday Night Footballin Tampa Bay - Carolina vai onko viel työn alla?

Lisätty on, pääsi tosiaan unohtumaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös