Ensimmäinen treidi odotti kymmenenteen pickiin saakka, Steelers nousi kymmenen pykälää antamalla vaihdossa oman ykkösen ja kakkosen tälle vuodelle (+ 3rd 2020) saadakseen Ryan Shazierin korvaajan Michiganin tukimiehestä Devin Bushista.
Mitä mieltä muut ovat onko mahdollista iskeä kaksi kärpästä kerralla vai suosiolla vain poimia toinen vain?
Daniel Jeremiahilta tuli varovaista ylistystä. Ilmeisesti aika perinteinen TE. Ei mikään pikajuoksija, mutta tarpeeksi atleettinen juostakseen syvien peittojen saumoihin ja muuten hyvä targetti lyhyihin kuvioihin. Tämän lisäksi ilmeisesti vähintäänkin potentiaalia blokkaajana. Kuulosti hieman köyhän miehen Gronkilta, joka kaipaa hieman parempaa tekniikkaa blokkipeliin ja varteen lihasta. Ei ihan mahdottomilta puutteilta kuulosta.Lions nappasi sitten TE Hockensonin. Tärkeä lisä jengiin ja pitäisi olla kova pelaaja varsinkin Redzonella, mutta silti takaraivossa jyskyttää Ebron ja Pettigrew. Jos nyt kolmas kerta toden sanoisi?
Los Angelesin liikenne on jotain sellaista, mitä ei oikein pysty edes käsittämään, ennen kuin siellä ajaa. En kyllä millään lähtisi noin lyhyellä 'vaihtovälillä' kokeilemaan, koska olettaisin myös, että stadionilta pois pääsy sekä pysäköinti vievät oman aikansa.Onko kenellekään kokemusta Los Angelista?
Mitä mieltä muut ovat onko mahdollista iskeä kaksi kärpästä kerralla vai suosiolla vain poimia toinen vain?
Seuraavassa draftissa pelinrakentajaa jahtaavat lisäksi ainakin Buccaneers, Raiders, Bengals ja Broncos.
Itse suunnitellut reissua Los Angelesiin niin että olisi siellä Week 6.
Onko kenellekään kokemusta Los Angelista?
Katsoin että silloin olisi
49ers @ Rams klo:11:05pm
Vähän myöhemmin olisi vielä
Steelers @ Chargers 3:20 am.
Stadionit ilmeisesti sijaitsevat kohtuu lähekkäin jos olen oikein katsonut.
Tampa valitsi sitten D.Whiten ja aika Lichtmainen hakuhan tuo oli. Whiten pitäisi tuoda nyt sitä kaivattua johtajuutta Tampan puolustukseen ja Licht tunnetusti rakastuu näihin pelaajiin. Pidän itse pelaajasta mutta valinta jätti vähän hampaankoloon sillä valittavana oli myös J.Allen. Noh eteenpäin, hyvä pelaaja sieltä kuitenkin tuli. Toista kierrosta spekuloidessa niin aikamoinen yllätys että ennakkoon draftin parhaana hyökkäyksenlinjamiehenä pidettyä Jawaan Tayloria ei ole vielä valittu. Toivottavasti Tampa hänet toiselle sitten varaa jos siihen mahdollisuus tarjoutuu. Risner kävisi myös. Tai jos ei hyökkäyksen linjamiestä niin sitten Greedy Williams. Templen Rock-Ya Sin kiinnostaa myös.
Selkeästi on haluttu pistää puolustusta remonttiin, Nyt siellä alkaa olla potentiaalia. Takakenttä on toki nuori vielä, mutta talenttia riittää. Ehkä räikein puute löytyy tuosta tukimieskerroksesta sisältä. Martinez on tasonsa osoittanut, mutta hänen lisäkseen käytännössä ei ole kuin arpoja.Garya on pidetty yleisesti aikamoisena boom or bust - prospectina. Ymmärtääkseni kaverin kehitys ei kuitenkaan Michiganissa ollut kovinkaan odotetunlaista vaikka kovan tason lupaus tietenkin kyseessä, kun lähes top kympissä menee.
Itseä yllätti kyllä vähän Packersin suuntautuminen tässä, koska puolustuksen linja on kuitenkin varsin laadukas ja edgen paikallekin saatiin free agencysta raavittua varsin kovia nimiä. Olisiko kuitenkin Gutekunstin tähtäimessä ollut Devin Bush, mutta Steelers vei sitten nenän edestä? ILB:n paikan näin kuitenkin itse ennen draftia puolustuksen linjaa tärkeämpänä kohteena.
Muihin valintoihin ainakin kolmella ekalla kiepillä olen ihan tyytyväinen. Se mikä myös hieman yllätti ettei Packers varannut rissua, mutta ilmeisesti viime vuonna väläyteille Valdez-Scantlingille ja St.Brownille halutaan antaa mahdollisuus nousta seuraavalle tasolle.
Selkeästi on haluttu pistää puolustusta remonttiin
Hyökkäyksessä kysymysmerkkejä on Jenkinsin draftaamisesta huolimatta linja..