NFL offseason 2007

  • 44 727
  • 665

Cube

Jäsen
Jets ottaa saletisti Quinnin. Ei kahta sanaa.

EDIT: Oho, ei sittenkään. Olisin luullut, että noin paljon kun nousee, niin QB olisi tähtäimessä. Ilmeisesti diggasivat sitten Revisistä todella paljon.
 
Viimeksi muokattu:

Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Steelers
Vee_- kirjoitti:
Missasin tuon, miten Carolina siis treidas Jetsin kanssa? Kuulemma 1. 2. ja 5. kierroksen varaukset Jetsilta(?)

Carolina 1. ja 6. --> Jets 1. 2. ja 5.

Jets ottaa Hallin tai Revisin.

Edit: ai niin Quinn on myös listalla. Mahdollista sekin.
 

Fawkes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Steelers, Man United
No voi kilin vittu. Olin jo ihan varma että Steelers saa Revisin itselleen. Saatanan Jetsit... No joo, katellaan kenet Pittsburgh nyt sitten ottaa. Toivottavasti ei mitään helvetin Simmonsia ainakaan.
 

Satanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Southampton,Chelsea sympatiat Lukko,ifk
Pahus! Tuo treidi sekoitti muuten hyvin menneitä kuvioitani.

Jets: Darrelle Revis
 

Art Vandelay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Lions, Flyers, Florida Gators, Ässät
Satanen kirjoitti:
Pahus! Tuo treidi sekoitti muuten hyvin menneitä kuvioitani.

Jets: Darrelle Revis

En ole laskenut pisteitä mutta me ollaan aika tasoissa :)
 

Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Steelers
Fawkes kirjoitti:
No voi kilin vittu. Olin jo ihan varma että Steelers saa Revisin itselleen. Saatanan Jetsit... No joo, katellaan kenet Pittsburgh nyt sitten ottaa. Toivottavasti ei mitään helvetin Simmonsia ainakaan.

Minuakin vähän Simmons vituttaa jos tulee Steelersiin. Toivottavasti yllättävät ja ottavat vaikka Meachemin. =) Mulla oli muuten Hall Steelersille, joten saa nähdä napsahtaako 5 pojoa.
 

jm16

Jäsen
Saas muuuten nähdä onko Quinn vielä tarjolla silloin kun Patsien vuoro tulee... Vai joutuukohan poika Frozen Tundralle?
 

Satanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Southampton,Chelsea sympatiat Lukko,ifk
Art Vandelay kirjoitti:
En ole laskenut pisteitä mutta me ollaan aika tasoissa :)

Joo, näin olen itsekin katsonut. Nämä loppupään pickit alkavat olemaan aika arpapeliä.

Steelers voisi tosiaan varata Hallin ja antaa 5 pojoa tähän suuntaan.
 

Fawkes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Steelers, Man United
Troy kirjoitti:
Minuakin vähän Simmons vituttaa jos tulee Steelersiin. Toivottavasti yllättävät ja ottavat vaikka Meachemin. =) Mulla oli muuten Hall Steelersille, joten saa nähdä napsahtaako 5 pojoa.
Joo, Revis oli mun listalla ykkösenä. Willis ja Carriker olisivat myös olleet hyviä. Nyt ottaisin sitten WR:n, juuri Meachem voisi olla hyvä vaihtoehto. Toki joku Blalock tai vastaava olisi myös hyvä vahvistus, mutta aika korkealla kyllä menisi tässä vaiheessa.
 

Art Vandelay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Lions, Flyers, Florida Gators, Ässät
Satanen kirjoitti:
Joo, näin olen itsekin katsonut. Nämä loppupään pickit alkavat olemaan aika arpapeliä.

Steelers voisi tosiaan varata Hallin ja antaa 5 pojoa tähän suuntaan.


3 pojoa Timmons Steelers:iin:) Tosiaan taitaa mennä tiukaksi ja aika arpapeliä nuo top 20 pickit.
 

Fawkes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Steelers, Man United
Timmons. Ei ihan parhaat fiilikset. No joo, en mene tuomitsemaan kun en kaverista paljoa tiedä. Vähän kyllä ottaa päähän, Carriker tai Revis olisi olleet täydellisiä. Jotain negatiivistä olen lukenut Simmonsin persoonasta, toivottavasti ei ole täysi kusipää.
 

Fawkes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Steelers, Man United
Art Vandelay kirjoitti:
Joey porter pitää korvata uudella DE/OLB:lla
Ei siihen ykköspickiä olisi tarvinnut käyttää, Harrison on ihan tarpeeksi hyvä.

Menisiköhän Quinn sitten seuraavaksi, vai löytyykö vielä luottoa Rodgersiin? Aika noloa se kyllä olisi jo nyt Quinnin varaisivat ja Rodgers olisi mennyt hukkaan.
 

Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Steelers
Art Vandelay kirjoitti:
Joey porter pitää korvata uudella DE/OLB:lla

Mielestäni James Harrison olisi voinut hoitaa asiaa ja olisivat varanneet jonkun 2-3 kierroksella. Toivon tosiaan, että Timmonsista kuoriutuu kunnon pelimies, mutta jokin siinä nyt vaan mättää, että ei oikein kiihota. Seuraavaksi pitäisi sitten katsella ainakin RB, WR, CB ja OL osastoa. Eiköhän noista löydy 2. ja 3. kierroksen varaukset.
 

Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Steelers
Justin Harrell Green Bayhin. Aika yllättävä mielestäni. Häntä ei monikaan veikannut edes ykköskierrokselle.
 

Satanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Southampton,Chelsea sympatiat Lukko,ifk
Isokokoinen DT. Olisin odottanut ehkä rissua, running backia tai corneria.

Brady Quinn lisäksi myös DT Alan Branch on tippumassa. Tosin se ei ole Quinnin tippumisen tapainen yllätys.
 

Art Vandelay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Lions, Flyers, Florida Gators, Ässät
Satanen kirjoitti:
Isokokoinen DT. Olisin odottanut ehkä rissua, running backia tai corneria.

Brady Quinn lisäksi myös DT Alan Branch on tippumassa. Tosin se ei ole Quinnin tippumisen tapainen yllätys.
Mun mielestä Quinn on yliarvostettu pelaaja, ND pelasi sellaisia "huippujoukkueita" vastaan kuin Army, Navy, Stanford jne., jossa B. Quinn loisti mutta niissä peleissä olisi loistanut kuka tahansa pelinrakentaja, joka pelaa missä tahansa div. 1-A joukkueessa... B. Quinn ei voittanut yhtään huippujoukkuetta (michigan, USC, LSU jne...) koko yliopistouransa aikana. En ole yllättynyt että häntä ei ole vielä varattu sen jälkeen kun Cleveland passasi hänet.
 

Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Steelers
Satanen kirjoitti:
Isokokoinen DT. Olisin odottanut ehkä rissua, running backia tai corneria.

Brady Quinn lisäksi myös DT Alan Branch on tippumassa. Tosin se ei ole Quinnin tippumisen tapainen yllätys.

Branch olisi ollut isompi, mutta Harrellin hyvät tulokset testeissä nostivat hänet noin ylös.

Denver nousi Jaxin tilalle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös