NFL offseason 2007

  • 45 119
  • 665

Fawkes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Steelers, Man United
Art Vandelay kirjoitti:
mieleenkiintoista nähdä mitä ATL tekee nyt kun CJ ja Landry on varattu. Ehkä AP jos ei Minnesota ota häntä?
Ellei Minnesota on AP:tä niin mun mielestä Atlantan on pakko ottaa. Tai sitten Amobi Okoye (Petrinon entinen pelaaja Louisvillestä) tai Jamaal Anderson. Toki heillä on jo Dunn ja Norwood joten ensi kaudeksi RB osasto olisi aika täynnä (liiankin täynnä), mutta kunhan Dunn lopettaa niin sitten Peterson on Atlantan "the man". Veikkaisin että Falcons ottaa joko Petersonin tai Okoyen.

PS. AP menee Twin Cityyn. Mulla menee nyt kaikki veikkaukset ihan metsään. Ehkä en veikkaile enää mitään. Saakeli.
 

Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Steelers
Peterson Minnesotaan. Siinä kusi meikän arvio. Veikkaisin, että Peterson tippuu ja Vikes ottaa kuupan tulevaisuuteen.
 

Cube

Jäsen
Atlantasta en nyt osaa sanoa mitään. Miamin varaus lienee nyt kuitenkin selvä ja se on Brady Quinn.

EDIT: Fawkes, kyllä mä Andersonia kai tähänkin väliin veikkaisin, mutta vähän näyttää siltä, että Falconsille jää luu käteen alkuperäistavotteisiin nähden. Tosin mistäs minä tietäisin mihin järjestykseen pelaajat on organisaation sisällä rankattu.

EDIT2: Noniin, meni sentään tuo oikein. Nyt Quinn Miamiin ja Okoye ehkä Houstoniin, niin kymmenen kärki on taputeltu. Tietysti treidikin on Texansin kohdalla hyvinkin mahdollinen, jos joku on kovasti esim. Patrick Willisin perässä.
 
Viimeksi muokattu:

Fawkes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Steelers, Man United
Cube kirjoitti:
Atlantasta en nyt osaa sanoa mitään. Miamin varaus lienee nyt kuitenkin selvä ja se on Brady Quinn.
Quinn menee tosiaan Miamiin 99 prosentin varmuudella. Atlantasta on tosiaan paha sanoa, Johnson ja Landry olivat ne kaksi hemmoa jotka oltiin heihin liitetty. Safetylle heillä on suuri tarve, mutta voiko Nelsonia ja Griffiniä ottaa näin korkella. No jos varaa tarpeen pohjalta niin toki.
 

Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Steelers
Anderson Falconsiin. Oli meikäläisen alkuperäisessä mockissa sijalla 6. Lopullisessa sijalla 20. =) Ei tämä nyt mene ihan niinkuin piti.
 

Fawkes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Steelers, Man United
Cube kirjoitti:
EDIT: Fawkes, kyllä mä Andersonia kai tähänkin väliin veikkaisin, mutta vähän näyttää siltä, että Falconsille jää luu käteen alkuperäistavotteisiin nähden. Tosin mistäs minä tietäisin mihin järjestykseen pelaajat on organisaation sisällä rankattu.
Joo siltä se vähän vaikuttaa. Tai tosiaan ei me voida tietää mitä McKay, Blank ja Petrino olivat etukäteen kaavailleet, mutta he eivät saaneet Johnsonia, eivät Landryä, eivät Thomasia tai Brownia... Varmasti Andersonkin oli korkealla heidän listoillaan, mutta kyllä tästä pakollakin tulee vähän sellainen b-suunnitelma fiilis.

Saa nyt nähdä meneeko Quinn seuraavana. Kaiken järjen mukaan kyllä, mutta Schefter vähän jarrutteli tämän suhteen. En veikkaa mitään kun kaikki on muutenkin mennyt tänään päin honkia.
 

Art Vandelay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Lions, Flyers, Florida Gators, Ässät
Art Vandelay kirjoitti:
yllättäen mulla oli alunperin Landry kuudentena (Ajattelin että ATL treidaan WAS kanssa), koska WAS on jo Sean Taylor joten luulin että he ottavat DE J. Anderson:in.

mieleenkiintoista nähdä mitä ATL tekee nyt kun CJ ja Landry on varattu. Ehkä AP jos ei Minnesota ota häntä?

Yllä olevan treidin jälkeen olin ajatellut että L. Landry 6. ja J. Anderson 8. ...Kukahan mahtoi mennä juuri Atlantaa :) noh, tulipahan molemmista 1 pointsi + AP:sta 5 pointsii.
 

Cube

Jäsen
Huh, aikmoinen pommi!!

Meneekö Brady Quinn nyt sitten Houstoniin Kubiakin oppiin? Ei Quinn voi enää kovin pitkälle tippua, vaikken itsekään hänestä täysin vakuuttunut ole. Pete Prisco vetää varmaan itseään parhaillaan hirteen.

EDIT: Unohtakaa tuo ylläoleva samalla tapaa kuin meikäläinen unohti huumassa Schaubin.
 

Fawkes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Steelers, Man United
En tosiaan ole mikään asiantuntija, mutta en helvetissä ymmärrä Ginnin ottamista. Ei pelkällä nopeudella tee mitään. No mutta kuten sanottua, en mä näistä mitään tiedä. En tajua miksei Quinn kelvannut, mihinköhän hän nyt lopulta putoaa... Aika pommi. Ellei Houston treidaa pickiään, niin Quinn tippuu ja isosti.
 

Art Vandelay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Lions, Flyers, Florida Gators, Ässät
Fawkes kirjoitti:
En tosiaan ole mikään asiantuntija, mutta en helvetissä ymmärrä Ginnin ottamista. Ei pelkällä nopeudella tee mitään. No mutta kuten sanottua, en mä näistä mitään tiedä. En tajua miksei Quinn kelvannut, mihinköhän hän nyt lopulta putoaa... Aika pommi. Ellei Houston treidaa pickiään, niin Quinn tippuu ja isosti.

Veikkaisin, että Quinn menee joko Carolinaa tai St. Louisiin. Se on selvää että Quinn istuu penkillä tulevan kauden (2007) ja ehkä aloittaa puolen tusinaa peliä kaudella 2008.
 

Fawkes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Steelers, Man United
Art Vandelay kirjoitti:
Veikkaisin, että Quinn menee joko Carolinaa tai St. Louisiin. Se on selvää että Quinn istuu penkillä tulevan kauden (2007) ja ehkä aloittaa puolen tusinaa peliä kaudella 2008.
Carolinaan ehkä, mutta en usko että Ramseihin. Myös Buffalo vois olla mahdollinen, vaikka Losman kyllä varattiin vasta kolme vuotta sitten.
 

Fawkes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Steelers, Man United
Art Vandelay kirjoitti:
Okoye Houstoniin, kolme ponaa kotiin !!!
Ole sinä hiljaa siellä :). Mulla tähän mennessä kaks oikein eikä noista muistakaan paljoa lohdutuspisteitä tule. No vitut niistä, enhän mä ees ottanut tätä juttua tosissaan. No mut seuraavaksi 49ers ottaa mun diggaileman Patrick Willisin. Ihan satavarmasti, kannattaa luottaa mun vaistoihin, näytöt mulla on kovat :).
 

Vee_-

Jäsen
11. Patrick Willis, SF 49ers

EDIT: Eli liityin draftivahvuuteen, suorana on mukava tata katsella. Menee koko paiva sopivasti, kuka aurinkoisella lauantailla mitaan tekee?
 

Art Vandelay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Lions, Flyers, Florida Gators, Ässät
Fawkes kirjoitti:
Ole sinä hiljaa siellä :). Mulla tähän mennessä kaks oikein eikä noista muistakaan paljoa lohdutuspisteitä tule. No vitut niistä, enhän mä ees ottanut tätä juttua tosissaan. No mut seuraavaksi 49ers ottaa mun diggaileman Patrick Willisin. Ihan satavarmasti, kannattaa luottaa mun vaistoihin, näytöt mulla on kovat :).

Willis - SF ...Ja jälleen kolme ponaa kotiin :) Olen yllättynyt että näikin paljon on suomesta porukkaa seuraamassa livena NFL draftia. Kiitoksia kaikille mock draftiin osaalistuneille (ja muillekin kirjoittajille) jo nyt tässä vaiheessa, pidetään foorumi aktiivisena ainakin koko ekan kierroksen, jos pysytään hereillä :)
 

Cube

Jäsen
Nyt alkaa menemään vaikeammaksi. Buffalolta meni Willis just sivusuun, mutta onko se tarpeeksi kiinnostunut Lynchistä varaamaan hänet? Muita varteenotettavia vaihtoehtoja voisivat olla esim. Timmons tai joku cornereista korvaamaan Clemensin lähtöä.

EDIT: Juu, Lynch sinne meni. Tahtoo sanoa sitä, että Packers saattaa varata rissun, ellei sitten käytä varaustaan Larry Johnson -kaupassa, joka olisikin niin oma maali kuin olla ja voi. Turner-kauppa olisikin jo järkevämpi, jos vain saa onnistumaan.

EDIT2: Ramsiin DE tai CB, veikkaisin.
 

Vee_-

Jäsen
Cube kirjoitti:
Nyt alkaa menemään vaikeammaksi. Buffalolta meni Willis just sivusuun, mutta onko se tarpeeksi kiinnostunut Lynchistä varaamaan hänet? Muita varteenotettavia vaihtoehtoja voisivat olla esim. Timmons tai joku cornereista korvaamaan Clemensin lähtöä.
Kylla, Lynch Buffaloon. Aika yllattyneita aania ja ilmeita Billsin faneilta (nain oma analyysi)
 

Satanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Southampton,Chelsea sympatiat Lukko,ifk
Noniin, eli Redskins varasi siis safety Laron Landryn. Selvästi redskins käytti "paras mahdollinen pelaaja" filosofiaa. Joukkueella olisi ollut suurempiakin aukkoja kuin safety esim. puolustuslinja. Viime kaudella skinsin pass-rush oli surkeaa.

Skinsin puolustuskoordinaattori Gregg Williams tykkää rakentaa puolustuksensa `outside in` tyylillä siis ensin takakenttä, sitten line-backerit ja lopuksi puolustuslinja. Lisäksi Williams puolustus käyttää takakenttää ja etenkin safetyjä monipuolisemmin kuin yksikään D NFL:ssä.

Landryn hankkiminen auttaa redskinsejä blitzaamaan enemmän ja ja käyttäämään erikoisempia peittoja, jotka auttavat keskinkertaista puolustuslinjaa pääsemään käsiksi pelinrakentajaan.
 

Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Steelers
Carriker tai Hall voisivat olla kovia sanoja Ramsiin. Ramsin varaus määrittänee aika pitkälti myös Steelersin valintaa. Ellei Steelers sitten mene Timmonsin tai esim. jonkin rissun perään.
 

Art Vandelay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Lions, Flyers, Florida Gators, Ässät
katsoin seuraavia joukkueita mitkä varaavat, niin B. Quinn voi tippua jopa 23. KC jos ei Carolina ota häntä 14. joku toimittaja sanoi että jokainen varausvuoro jolloin B. Quinn:a ei varata maksaa hänelle 1.5 miljoona dollaria... voi olla että jätkä on aika rikki tällä hetkellä... Asiallinen temppu liigan toimitusjohtajalta kutsua B. Quinn perheineen hänen huoneeseen jossa ei ole toimittajia kyselemässä tyhmiä kysymyksiä tyyliin miltä nyt tuntuu jne...
 

Cube

Jäsen
Art Vandelay kirjoitti:
katsoin seuraavia joukkueita mitkä varaavat, niin B. Quinn voi tippua jopa 23. KC jos ei Carolina ota häntä 14. joku toimittaja sanoi että jokainen varausvuoro jolloin B. Quinn:a ei varata maksaa hänelle 1.5 miljoona dollaria... voi olla että jätkä on aika rikki tällä hetkellä... Asiallinen temppu liigan toimitusjohtajalta kutsua B. Quinn perheineen hänen huoneeseen jossa ei ole toimittajia kyselemässä tyhmiä kysymyksiä tyyliin miltä nyt tuntuu jne...
Myös Jaguars sijalla 17 on mahdollinen.

Carriker tosiaan Ramsiin. Olisin nähnyt kaverin enemmän Steelersin tyylisenä pelaajana, mutta varmasti hyvä varaus. Timmons nyt sitten ehkä Pittsburghin mies? Myös joku CB lienee myös lähellä, varsinkin kun on näillä näkymin mistä valita.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös