NFL Fantasy Football

  • 84 781
  • 955

janóz

Jäsen
Valitettavasti joudun jättämään tämän kauden väliin kun muu elämä haittaa niin paljon fantasiaelämää.. Bilbaon reissukin sattuu justiin pahimmoilteen kuun vaihteeseen, jolloin draft yleensä pidetään.

Koska olen liigan komissaari niin tilalleni pitäisi saada uusi vetäjä, jotta sama liiga vielä pyörii. Onko kiinnostuneita? Homman pitäisi olla aika helppoa konkaripelaajalle, joten kiinnostuneet laittakaa yv:tä. Toki joku voi pistää kokonaan uuden liigan pystyyn jos haluaa.

Viime kaudella Fighting Tigers jätti homman kesken, joten kannattaa ottaa tilalle uusi joukkue.
 

Mont-Blanc

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mets
Minä voin tuohon komissaarin hommaan kyllä lähteä. Toisaalta jos joku toinen sen homman haluaa, niin saa minun puolestani liigaa johtaa. Mutta eipähän jää ainakaan komisaarin puuttumisesta kiinni tämä liiga.

Sitten viime vuoden liigaan hiukan kehitysideoita: En tiedä olenko ainoa, mutta nuo Trade Review Type-kohta voitaisiin minun puolestani muuttaa siten, että pelkkä komisaarin hyväksyminen riittää. Nykyäänhän pelaajilla on se kaksi päivää käydä äänestämässä tradea vastaan. Tämä antaisi mahdollisuuden reagoida treideillä nopeasti esim. loukkaantumisiin. Tietty komisaarin pitää tässä tapauksessa olla semi-aktiivinen, jotta nuo kaupat eivät jää roikkumaan päiväkausiksi. Jos jotain epäilyttävää tredeillä olisi tapahtumassa niin otetaan kyseinen treidi käsittelyyn vaikka täällä JA:ssa.

Tuo neljä vaihtopelaajaa oli mielestäni hyvä ja tosiaan pakotti tekemään peliliikkeitä waiverissa, eikä pelaajien hautominen penkillä ollut juurikaan mahdollista jos joukkueessa oli esim. loukkaantumisia. Minun puolestani voidaan jatkaa samalla.

Tuo Waiver-järjestys oli myös mielestäni hyvä, mutta toisaalta liigan tasaisuuden kannalta olisi ehkä hyvä, että homma nollautuisi joka viikko ja liigan viimeinen saa valita Waiverseista ensimmäisenä. Mitä mieltä olette?
 

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Tässä vielä päivitys ilmoittautuneista ja lopettaneista sekä halukkaista osallistujista. Mont-Blanc voi varmaan laittaa vielä viestiä niille, jotka eivät ole vahvistaneet osallistumistaan, niin saadaan selville kuinka monta joukkuetta tarvitaan. Halukkaita osallistujia ainakin on ihan riittävästi.

sininen........Fighting Tigers
delete.........Lehmapojat
#76............Kaskenpolttajat
zaux...........Bahama Stars
Kiekko-Kolli...KiekkoKollin Luolamiehet *mestari 2012*
Pitbat.........Backup Gunners
Fawkes.......Dillon Panthers
pancor........Portsan Pubin Bingojoukkue
Tpip...........Rainbow Raiders
OneBigRed...DroppedPass
Mont-Blanc..Freeman Loves Tacos

Tässä ovat vielä viime vuoden joukkueet, jotka janóz listasi viime kauden alussa.

Boldauksella kaikki, jotka ovat ilmoittautuneet mukaan tällä kaudella.

Lopettavat:
Cube..........Turku Condoms
TaoTao.......Porkka Playmobils *mestari 2011*
janoz..........Perky Ben-Gals

Muut, jotka ovat ilmoittaneet halukkuutensa osallistua:

Lapster
Hawk #22
OutlawPuppet
anticatabolic
Spidy#29
 

Mont-Blanc

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mets
Joo, tosiaan Janoz laittaa minulle nuo komisaarin oikeudet niin saadaan osallistujat selville. Sininen-nimimerkkiä (Fighting-Tigers) ei tosiaan viime kauden alun jälkeen paljon näkynyt, joten hänen tilalleen voimme varmaan ottaa myös uuden pelaajan(?).

Laitoin #76 ja Kiekko-Kolli-nimimerkeille mailia ja YV:n ja nyt odotellaan minkälaisia vastauksia sieltä oikein. Zaux infosikin jo minua että jatkaa.

Eli tällä hetkellä osallistujat ja kysymysmerkit olisivat seuraavat:

delete.........Lehmapojat
#76............Kaskenpolttajat
zaux...........Bahama Stars
Kiekko-Kolli...KiekkoKollin Luolamiehet
Pitbat.........Backup Gunners
Fawkes.......Dillon Panthers
pancor........Portsan Pubin Bingojoukkue
Tpip...........Rainbow Raiders
OneBigRed...DroppedPass
Mont-Blanc..Freeman Loves Tacos

Liigan uudet jäsenet ilmoittautumisjärjestyksessä ovat siis seuraavat.

Lapster
Hawk #22
OutlawPuppet
anticatabolic

Laittakaahan mailiosoitteita YV:llä lähipäivinä niin lisäilen teidät sitten Jatkoaika-liigan jäseniksi. Spidy#29:lle tietty ilmoitan jos hänelle paikka vapautuu.

EDIT: Draft hoidetaan tietysti perinteisellä Snake-järjestyksellä (Joka toisella kierroksella käänteinen järjestys), mutta omasta puolestani Pre-Draft treidit pickien suhteen voidaan ottaa käyttöön. Eli kunhan pickejä liikkuu kumpaankin suuntaan yhtä paljon, niin kaiken pitäisi minun mielestäni olla ok. Mutta palataan tähän kunhan saadaan osallistujat selville ja Draft-järjestys arvottua ja päivä sovittua.
 
Viimeksi muokattu:

Fawkes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Steelers, Man United
Sitten viime vuoden liigaan hiukan kehitysideoita: En tiedä olenko ainoa, mutta nuo Trade Review Type-kohta voitaisiin minun puolestani muuttaa siten, että pelkkä komisaarin hyväksyminen riittää. Nykyäänhän pelaajilla on se kaksi päivää käydä äänestämässä tradea vastaan. Tämä antaisi mahdollisuuden reagoida treideillä nopeasti esim. loukkaantumisiin. Tietty komisaarin pitää tässä tapauksessa olla semi-aktiivinen, jotta nuo kaupat eivät jää roikkumaan päiväkausiksi. Jos jotain epäilyttävää tredeillä olisi tapahtumassa niin otetaan kyseinen treidi käsittelyyn vaikka täällä JA:ssa.
Mulle sopii, että komisaari hyväksyy treidit. Harvemmin näissä kai on mitään epäselvää ollut ja jos jostain syystä jotain epäselvää olisi niin täällä voidaan yhdessä puida tilannekohtaisesti sitten treidejä.

Mont-Blanc kirjoitti:
Tuo neljä vaihtopelaajaa oli mielestäni hyvä ja tosiaan pakotti tekemään peliliikkeitä waiverissa, eikä pelaajien hautominen penkillä ollut juurikaan mahdollista jos joukkueessa oli esim. loukkaantumisia. Minun puolestani voidaan jatkaa samalla.
Neljä vaihtopelaajaa on hyvä. Pelaajien hautominen vaihtopenkillä on erittäin ärsyttävää, joten mitä pienempi penkki niin sitä vaikeampaa se on.

Mont-Blanc kirjoitti:
Tuo Waiver-järjestys oli myös mielestäni hyvä, mutta toisaalta liigan tasaisuuden kannalta olisi ehkä hyvä, että homma nollautuisi joka viikko ja liigan viimeinen saa valita Waiverseista ensimmäisenä. Mitä mieltä olette?

Waiver-järjestyksen suhteen kumpi vain systeemi käy minulle, mutta liputtaisin ehkä enemmän tuon jälkimmäisen vaihtoehdon puolesta, eli joka viikko sarjan viimeisenä olevalla jengillä olisi etuoikeus poimia pelaajia waivereista. Sillä tavalla viimeisilläkin joukkueilla säilyisi mielenkiinto sarjaa kohtaan yllä kun joukkuetta voisi oikeasti vahvistaa.
 

Mont-Blanc

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mets
Kiekko-Kolli ei tänä vuonna pelaamaan ehdi niin seuraavana jonossa oli Spidy#29.

Siitä päästäänkin tähän pienoiseen ongelmaan:

Lapster ja #76 eivät ole minulle vielä tämän vuoden osallistumisesta vastanneet. Odotellaan heidän vastauksiaan vielä hetki, kun aikaahan tässä vielä on, mutta vastauksista riippuen ollaan siinä mielessä mielenkiintoisessa tilanteessa, että saadaanko me 14-joukkueen vai 12-joukkueen liiga aikaiseksi. 12-joukkueen liiga saadaan varmuudella aikaiseksi, mutta halukkaita saattaa tällöinkin olla 13. Se on NFL.com:in Fantasy-alustan mukaan sopimaton määrä, sillä joukkueita pitää olla parillinen määrä. Tällöin Spidy#29 ei valitettavasti liigaan mahdu. Harmillista varmasti hänen kannaltaan tämä odottaminen, mutta tämä on tällä hetkellä tilanne.

Jos joku muu on vielä kiinnostunut osallistumaan niin nyt voi vielä ilmoittautua, mutta tosiaan takuita en pysty antamaan, että liigaan mahtuu aikaisemmin mainitusta syystä, mutta jos kiinnostusta on niin nimeä vaan alle.

Osallistujat nyt siis:

delete
zaux
Pitbat
Fawkes
pancor
Tpip
OneBigRed
Mont-Blanc
Hawk #22
OutlawPuppet
anticatabolic

Ei vielä ilmoittautuneet ja uudet halukkaat:

#76
Lapster
Spidy#29
 
Viimeksi muokattu:

Grand-Pierre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Blackburn Rovers
Voisin tulla mukaan jos on tarvetta saada parillinen määrä pelaajia. En ole kuin yhdessä liigassa tänä vuonna mukana niin voisi hyvin ottaa toisen rinnalle.

Edit: Mahtaisikohan tämän perusfantasyn lisäksi olla porukalla kiinnostusta esim 10 hengen auction tyyppiseen liigaan? Olen aina halunnut osallistua tuohon huutokauppa tyyliseen draftiin mutta ikinä osunut liigaa mihin olisi mahtunut mukaan. Aikaahan tuohon draftiin menisi hieman enemmän mutta ainakin olen ymmärtäny että "drafti"muotona tuo huutokauppa on mielenkiintoinen. Toki voisi tehdä oman ketjun jos edes hieman kiinnostusta löytyisi.
 
Viimeksi muokattu:

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Edit: Mahtaisikohan tämän perusfantasyn lisäksi olla porukalla kiinnostusta esim 10 hengen auction tyyppiseen liigaan? Olen aina halunnut osallistua tuohon huutokauppa tyyliseen draftiin mutta ikinä osunut liigaa mihin olisi mahtunut mukaan. Aikaahan tuohon draftiin menisi hieman enemmän mutta ainakin olen ymmärtäny että "drafti"muotona tuo huutokauppa on mielenkiintoinen. Toki voisi tehdä oman ketjun jos edes hieman kiinnostusta löytyisi.

Itseäni ainakin kiinnostaisi, kun muutenkin haluaisin taas vaihteeksi kokeilla hieman pienemmällä joukkuemäärällä liigaa. 13 - 18.8 olen matkoilla mutta muuten on vapaata, kun lomilla olen. Komissaariksi en mielelläni lähde, kun on jo tuo keeper liiga hoidettavana.
 

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Edit: Mahtaisikohan tämän perusfantasyn lisäksi olla porukalla kiinnostusta esim 10 hengen auction tyyppiseen liigaan? Olen aina halunnut osallistua tuohon huutokauppa tyyliseen draftiin mutta ikinä osunut liigaa mihin olisi mahtunut mukaan. Aikaahan tuohon draftiin menisi hieman enemmän mutta ainakin olen ymmärtäny että "drafti"muotona tuo huutokauppa on mielenkiintoinen. Toki voisi tehdä oman ketjun jos edes hieman kiinnostusta löytyisi.

Täältä ainakin löytyy yksi kiinnostunut. Kolmas liiga ei varmaan vielä olisi liikaa ja en ole koskaan osallistunut tuollaiseen draftiin. Jos liiga perustetaan, niin mielelläni kuulisin jonkinlaisen tiivistelmän säännöistä ja siitä miten tuo drafti ja myöhemmin waiverien valitseminen menee.
 

Wiesellike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks & Kärpät
Jaahas, olen yllättäen taas myöhässä kaikesta kivasta :D Mutta jos tilaa on niin ilmoittaudun mukaan niin perus- kuin auctioniinkin. Yhdessä huutokauppa-liigassa tuli viime kaudella finaalissa turpaan ja korpeaa vieläkin.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Denver Broncos & Colorado Avalanche
Minullakin olisi kiinnostusta ottaa osaa aivan uutena kasvona, jos vain tilaa löytyy... Tuohon ensisijaiseen liigaan ei taida enää saumoja olla, mutta olisiko riittävästi innokkaita perustamaan kahta joukkuetta, jolloin saataisiin kaksi liigaa pystyyn? Itselleni on koko tämä fantasy-formaatti vielä aikalailla tuntematon, joskin pari harjoituskappaletta tein tuossa "live draftissa" nähdäkseni miten homma tapahtuu. Myös pelaajiston osalta tietotasoni on vielä melkoisen hutera, kun tässä varsinaisesti vasta parina viime vuonna on tullut innostuttua lajista enemmän... Täten olisin mitä todennäköisimmin se porukan heittopussi, mutta mielelläni pääsisin ottamaan oppia kokeneemmilta ja paremmilta!
 

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Jos haluatte auctionin pystyyn, niin suosittelen Join Custom League - Free Fantasy Football | 2014 Fantasy Football - NFL.com ja password Jatkoaika.

Kyseisen liigan komissaarilla ei ole tunnuksia Jatkikseen, mutta huomasi keskustelun ja haluaisi pystyttää toisen auction-liigan normaalisti komissoimansa liigan ohelle. Pelaan tässä toisessa liigassa ja voin taata, että komissaari on erittäin skarppi ja hoitaa homman mallikkaasti. Tämä on 14 joukkueen 0.5 PPR-liiga, jonka huutokauppa alkaa alustavan aikataulun mukaan tiistaina 26.8. 19:00.

Lisätietoja voi tarvittaessa kysyä osoitteesta nflfantasy09@gmail.com.
 

Grand-Pierre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Blackburn Rovers
Jos haluatte auctionin pystyyn, niin suosittelen Join Custom League - Free Fantasy Football | 2014 Fantasy Football - NFL.com ja password Jatkoaika.

Kyseisen liigan komissaarilla ei ole tunnuksia Jatkikseen, mutta huomasi keskustelun ja haluaisi pystyttää toisen auction-liigan normaalisti komissoimansa liigan ohelle. Pelaan tässä toisessa liigassa ja voin taata, että komissaari on erittäin skarppi ja hoitaa homman mallikkaasti. Tämä on 14 joukkueen 0.5 PPR-liiga, jonka huutokauppa alkaa alustavan aikataulun mukaan tiistaina 26.8. 19:00.

Lisätietoja voi tarvittaessa kysyä osoitteesta nflfantasy09@gmail.com.

Jees, meinasin laittaa uuden topicin pystyyn, mutta käyhän sen näinkin eli liityin tähän mukaan. Menköön nyt 14 joukkuettakin vaikka itse ajattelin vähän pienempää kun oon ollut vain noissa 14/16 tiimin liigoissa aiemmin.
 

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Jos haluatte auctionin pystyyn, niin suosittelen Join Custom League - Free Fantasy Football | 2014 Fantasy Football - NFL.com ja password Jatkoaika.

Kyseisen liigan komissaarilla ei ole tunnuksia Jatkikseen, mutta huomasi keskustelun ja haluaisi pystyttää toisen auction-liigan normaalisti komissoimansa liigan ohelle. Pelaan tässä toisessa liigassa ja voin taata, että komissaari on erittäin skarppi ja hoitaa homman mallikkaasti. Tämä on 14 joukkueen 0.5 PPR-liiga, jonka huutokauppa alkaa alustavan aikataulun mukaan tiistaina 26.8. 19:00.

Lisätietoja voi tarvittaessa kysyä osoitteesta nflfantasy09@gmail.com.

Hienoa, että tällainen liiga pystyyn! Pakko oli ilmoittautua samantien, vaikka ei olekaan mitään käsitystä tällaisesta draftista. Pitää varmaan osallistua testinä johonkin toiseen draftiin, että olen sitten tulessa kun aletaan tositoimiin.
 

Mont-Blanc

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mets
Perus FF-Liigan puolella on nyt lähes varmaa, että saadaan 14. pelaajan liiga aikaiseksi.

Osallistujat nyt siis:

delete
zaux
Pitbat
Fawkes
pancor
Tpip
OneBigRed
Mont-Blanc
Hawk #22
OutlawPuppet
anticatabolic
Spidy#29

Epävarmat:

#76
Lapster

Jonossa:
Grand-Pierre
Wiesellike
Elli Masi-Merkki

Eli mikään kiire ei vielä ole niin annetaan epävarmoille ensi perjantaihin klo. 19.00 asti aikaa ilmottautua ja jos vastauksia ei siihen asti ole kuulunut, niin annetaan paikkoja uusille halukkaille. Jonossa oleville ilmoitetaan mahdollisesta paikasta heti perjantai-iltana tai viimeistaan lauantaiaamuna. Draft-järjestys arvotaan myös silloin.

Nyt voitaisiin alkaa puhumaan tuosta draftin ajankohdasta. Sopiiko jengile näin alustavasti, että yritetään löytää se draft-päivä tuolta elokuun 29.-31.päivän? Vai onko tarvetta pitää Draft jo aikaisemmin. Yritetään löytää päivä jolloin mahdollisimman moni/kaikki pääsisivät mukaan Draftiin.

Muutaman kommentti olikin jo tullut tuohon "sääntöuudistuksiin" ja jos siitä on jollain kommentoitavaa tai lisäehdotuksia niin olkaa aktiivisia ja kirjataan kaikki toivomukset ylös. Saadaan aikaan pelaajille mahdollisimman mielekäs liiga. Tässä linkki aikaisempaan postaukseeni: "Sääntömuutokset"

Tämän lisäksi haluaisin tosiaan mielipiteitä tuosta varausvuorojen treidaamisesta. Komisaarina minulla on mahdollisuus vaikuttaa draft järjestykseen eri kierroksilla yksittäisä varauksia myöten (Sama pelaaja voi työkalun avulla omistaa vaikka kaikki 1.kierroksen varaukset), joten minun puolestani varausvuoroilla voidaan käydä myös kauppaa ennen draftia. Kauppaa käytäisiin todennäköisesti täällää JA:ssa tässä ketjussa tai yksityisviestein, sillä en usko että NFL.com:n FF-alustalla se on mahdollista, mutta minä voisin nuo ilmoitetut kaupat sitten tuonne järjestelmään manuaalisesti syöttää. Draftissahan tämä ei taida olla mahdollista, mutta kun varausvuorot viikonloppuna selviytyvät olisi tämä tosiaan yksi uusi "ulottuvuus" Draft-taktiikkaa miettiessä. Mitä mieltä tästä olette?
 

Fawkes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Steelers, Man United
Nyt voitaisiin alkaa puhumaan tuosta draftin ajankohdasta. Sopiiko jengile näin alustavasti, että yritetään löytää se draft-päivä tuolta elokuun 29.-31.päivän? Vai onko tarvetta pitää Draft jo aikaisemmin. Yritetään löytää päivä jolloin mahdollisimman moni/kaikki pääsisivät mukaan Draftiin.
Minulle käy 29.-31.8. mikä päivä tahansa, kunhan draft on illan suussa, sillä päivisin on muuta menoa, kuten varmasti monella muullakin. Ei haittaa vaikka draft olisi aiemminkin, mutta tuo elokuun viimeinen viikonloppu on looginen valinta kun runkosarja alkaa seuraavalla viikolla. Mitään erityistä syytä draftia ei ole pitää aiemmin, ellei sitten ilmene, että tuo 29.-31.8. on huono ajankohta useammalle "valmentajalle" siviilielämän menojen vuoksi.

Mont-Blanc kirjoitti:
Tämän lisäksi haluaisin tosiaan mielipiteitä tuosta varausvuorojen treidaamisesta. Komisaarina minulla on mahdollisuus vaikuttaa draft järjestykseen eri kierroksilla yksittäisä varauksia myöten (Sama pelaaja voi työkalun avulla omistaa vaikka kaikki 1.kierroksen varaukset), joten minun puolestani varausvuoroilla voidaan käydä myös kauppaa ennen draftia. Kauppaa käytäisiin todennäköisesti täällää JA:ssa tässä ketjussa tai yksityisviestein, sillä en usko että NFL.com:n FF-alustalla se on mahdollista, mutta minä voisin nuo ilmoitetut kaupat sitten tuonne järjestelmään manuaalisesti syöttää. Draftissahan tämä ei taida olla mahdollista, mutta kun varausvuorot viikonloppuna selviytyvät olisi tämä tosiaan yksi uusi "ulottuvuus" Draft-taktiikkaa miettiessä. Mitä mieltä tästä olette?
Itse olen tottunut perinteiseen fantasy draftiin, jossa treidejä ei voi tehdä, joten varausvuorojen treidaaminen tuntuu ainakin näin äkkiseltään vieraalta ajatukselta. Toisaalta, toisihan se uutta väriä draftiin. Itse todennäköisesti en hirveästi lähtisi treidailemaan, ellei sitten noita treidejä voisi tehdä reaaliajassa, myös silloin kun oma joukkue on "on the clock". Mutta tuollainen lienee mahdotonta toteuttaa tässä fantasy formaatissa, joten omalla kohdallani varausvuorojen treidaaminen tuskin tulee olemaan kovin keskeisessä roolissa.
 

delete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Cowboys, Crocodiles, Tappara
Minulle käy 29.-31.8. mikä päivä tahansa, kunhan draft on illan suussa, sillä päivisin on muuta menoa, kuten varmasti monella muullakin. Ei haittaa vaikka draft olisi aiemminkin, mutta tuo elokuun viimeinen viikonloppu on looginen valinta kun runkosarja alkaa seuraavalla viikolla. Mitään erityistä syytä draftia ei ole pitää aiemmin, ellei sitten ilmene, että tuo 29.-31.8. on huono ajankohta useammalle "valmentajalle" siviilielämän menojen vuoksi.
Tähän erittäin vahva sama. Kahden muunkin liigan draftit, missä olen mukana, on jo ohitse tuona ajankohtana.
 

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
Tuolta viikonlopulta sunnuntai-ilta olisi täydellinen, perjantai mahdollinen ja lauantai täysin nono.
 

anticatabolic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Philadelphia Eagles/-Flyers, Real Madrid
Itselle paras aika olisi sunnuntai esim. silloin kun pelit pelataan.

Varausvuorojen treidaamisista muissa liigoissa yms. on ollut välillä huonoja kokemuksia. Jos jengi osaa pelata eikä ylilyöntejä tapahtu, niin ihan okei se on mulle, mutta joskus noissa on tapahtunut aika älyttömyyksiäkin ja sama koskee pelaajatreidejä. En ole jatkoajan liigassa ollut pariin kauteen mukana, joten en enempää osaa sanoa. IMO yksi järkevä tapa olisi se, että varausvuorojen treidaaminen olisi mahdollista vain, jos samalla annetaan seuraavan rundin vastakkaispicki ja treidit olisivat sallittuja vain saman rundin pickien osalta. Itse tuskin tulen tätä treidimahdollisuutta hyödyntämään.
 

OutlawPuppet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Flyers, Ice Tigers
29.-31. viikonloppu käy myös tänne, ainoastaan perjantaina pitäisi olla sitten aika myöhään illalla (esim. klo 21.00 jälkeen). Paras päivä olisi varmaan sunnuntai.

Itselle tuo varausvuorojen treidaaminen on aika vieras käsitys, joten en varmaan sitä ihan helpolla käyttäisi. Joten minulle sinänsä sama onko se sallittua vai ei. Muut komisaarin sääntöehdotukset oli mielestäni hyviä ja käy meikäläiselle.
 

Spidy#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Falcons, Nhl
29-31 viikonloppu sopii myös mulle. Parhaiten käy lauantai- tai sunnuntai-illat. Sääntömuutoksiin/varausvuorojen treidaamisiin en ota kantaa koska itsellä ei juuri kokemusta näistä nfl-fantasyista ole. Kaikki käy siis.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös