Hyvä nähdä, että ihan miehekkäitä vaihtoja on meneillään. Noissa on siis se parin päivän protestiaika meneillään, mutta tuskin noita kukaan alkaa estämään. Tosin hieman ihmetyttää tuo kauppa, jossa Wayne ja Jones on osallisena, koska heidän kautensa on ohi jos oikein olen ymmärtänyt. Vai onko kyseessä vain rosterin täytettä? Kauppojen toteutumispäivät (ellei äänestetä vastaan) näkyy kauppainfon lopussa.
Joo, Freeman Loves Tacos on pistänyt joukkuetta uuteen uskoon. Draft ei ollut vahvimpia mahdollisia, vaikkakin mieletön tuuri kävi QB Philip Riversin kohdalla. Yrittänyt huonoa draftia sitten kompensoida tuolla aktiivisella Waiver Wire ja Trade käyttäytymisellä.
Eli tosiaan, ettei kauppaa ihmetellä sen suuremmin niin avaan sitä vähän. Otin yhteyttä siniseen ja tarjosin kauppaa, jossa RB Moreno, RB Ridley, TE Reed, WR Dougals siirtyvät Fighting Tigersiin ja RB Sproles ja RB Lynch saapuisivat kaupassa taas Freeman Loves Tacosin leiriin. Eli kahtena viime viikoilla/viikolla potentiaalia esittänyt ryhmä ja hyvin esiintynyt RB Moreno vaihdetaan tasaisesti ja hyvin esiintyneeseen RB Lynchiin ja "WR" Sprolesiin.
Mitä tulee Jonesiin ja Wayneen, niin ilmeisesti sininen ei hetkeen ollut joukkuettaan ehtinyt päivitellä, kun Jones ja Wayne olivat vielä joukkueessa. Ajattelin että sisällytetään ne kauppaan, niin sinisen joukkueeseen ei tule kaupan seurauksena liikaa pelaajia, eli olen tietoinen heidän Out for the Season statuksestaan.
Toinen kauppa oli tosiaan tuo TE Rob Gronkowski ja RB LaGarrette Blount Kaskenpolttajista FLT:hen ja toiseen suuntaan matkaavat TE Tony Gonzalez ja WR Mike Wallace. Otin #76 yhteyttä ja kaupat syntyivät. TE Gronkowski pelasi ensimmäisessä ottelussa hyvin ja ajattelin, että pelaan riskillä ja tarjoan odotuksiini nähden hiukan alakanttiin pelanneita TE Gonzalesia ja WR Wallacea. Jos nuo kaksi vielä kauden aikana vauhtiin pääsevät, niin huonostihan tuossa kaupassa minun osaltani käy. Olen kuitenkin valmis ottamaan sen riskin, sillä Gronkowski tuottaa ainakin jaardeja ja sitä kautta tuo tasaisuutta joukkueen pisteisiin.
Ja vielä loppuun ystävällinen maininta. Eli jos jostakin tuntuu, että näiden tai jonkun muun kaupan ei pitäisi tapahtua, niin kättä pystyyn ja yritetään saada kauppa saadaan peruutettua :) En voi puhua kuin omasta puolestani, mutta oma tarkoitus ei ole pelata voitosta hinnalla millä hyvänsä, vaan reilupeli ja hyvä henki ennen kaikkea, sillä tässä porukassa on kiva pelata ja haluaisin niin tehdä myös ensi kaudellakin.